De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Een goede surround met een mooi uiterlijk

    Hoi,

    Ik heb een hard-disk recorder gekocht (Panasonic DMR-EH55) en nu wil ik een surround systeem hieromheen kopen. Probleem is echter dat ik hier weinig verstand van heb, maar wel van mooi geluid hou bij een film of muziekje.

    Ik heb wel zo'n 1000 euro over voor een goede set. Echter mijn vriendin ziet het niet zitten dat het huis straks 1 boxenparadijs wordt met daarbij ook nog eens een gigantische receiver. Wat kunnen jullie me aanraden als set, dat een goede kwaliteit heeft maar er ook niet overheersend uitziet met bijvoorbeeld niet al te grote boxen?

    Alvast bedankt!

  2. #2

    Standaard

    Eerst toch nog dit proberen te verhelderen: vindt je vriendin het niet erg dat er kabels door de leefruimte moeten lopen voor de rear speakers?

  3. #3

    Standaard

    Ze wordt daar niet vrolijk van inderdaad of het moet wel heel goed weg te werken zijn.

  4. #4

    Standaard

    Tip: plaats (of moderator: VERplaats) dit verzoek op het subforum 'HT'.

    [spoiler:81682ea119]zal Edgar je over Yamaha setjes vertellen[/spoiler:81682ea119]
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  5. #5

    Standaard

    Je hebt helemaal gelijk. Ik heb het daar maar heen verplaatst...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A3aan
    Tip: plaats (of moderator: VERplaats) dit verzoek op het subforum 'HT'.

    [spoiler:9f12397555]zal Edgar je over Yamaha setjes vertellen[/spoiler:9f12397555]
    Viel tot nu toe mee......

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kakels
    Je hebt helemaal gelijk. Ik heb het daar maar heen verplaatst...
    Ja? Ik zie deze niet bij Home Theater (waar ik meer reacties verwacht) maar onder 'DVD Spelers en Recorders'
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  8. #8

    Standaard

    Hier misschien een slotje, is reeds verplaatst!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •