Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910
De resultaten 226 tot 246 van 246 worden weergegeven.

Discussie: UPC HDTV

  1. #226
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ken genoeg mensen die totaal geen problemen hebben met de pana's i.c.m. de Philips/pace boxen.
    Het is meer een kwestie van je heb een goede box of een foute box die veel problemen geeft. Overigens zijn veel van die problemen ook terug te vinden in de Cisco. Immers de software is min of meer hetzelfde.

    De Philips Pace DVR heeft natuurlijk 3 tuners maar de opname mogelijkheden veel uitgebreider zijn dan de Cisco, die maar twee tuner heeft en daardoor maar één ding kan opnemen terwijl je wat anders kijkt.
    Als je de tuner uitzet kan je wel 2 dingen opnemen.

    Bij de Philips kan je als hij uitstaat 3 dingen tegelijkertijd opnemen, en twee als hij aanstaat

    De Cisci doet daarintegen weer Audio over HDMI, wat de Philips weer niet doet.

    Mijn Philips werk net als die van John foutloos..
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #227

    Standaard

    Enige wat bij mijn Philips af en toe fout gaat is dat op één of andere manier de smartcard er iets uit gaat en dan wel probeert op te nemen, maar dan uiteraard niets opneemt.
    Ik moet nog een keer proberen de kaart vast te klemmen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #228
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Enige wat bij mijn Philips af en toe fout gaat is dat op één of andere manier de smartcard er iets uit gaat en dan wel probeert op te nemen, maar dan uiteraard niets opneemt.
    Ik moet nog een keer proberen de kaart vast te klemmen.
    Klote kabouters ook...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #229

    Standaard

    Kan het zijn dat NED3 HD in een mindere kwaliteit aangeboden wordt door UPC dan NED1? Vandaag tijdens het switchen tussen de wedstrijden viel me op dat NED1 iets scherper was, details waren wat beter zichtbaar. Op een gegeven moment werd op NED1 geschakeld naar de wedstrijd die op NED3 bezig was ivm een doelpunt. Het beeld van die wedstrijd zag er toen ook scherper uit, dus het lag niet aan de opname.

    Kan het b.v. zijn dat NED1 in 1080i en NED3 in 720P wordt doorgegeven?
    Het doel van het leven ben je zelf.

    Mijn DVD-collectie

  5. #230
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Helaas kan de NOS anno 2010 nog steeds maar één kanaal tegelijk in Native HD uitzenden. Schijnbaar heeft de NOS nog steeds geen HD recorder of compatible schijf. Alleen live streams zijn in HD.

    Ned 3 HD is helaas SD. UPC noemt dit SD+, omdat dit met de bandbreedte en resolutie van HD wordt aangeboden. Dus 576i geupscaled naar 1080i. En bij mij is het verschil echter wel aanzienlijk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #231

    Standaard

    Thanx Claudio, had ik het dus toch goed gezien. Ik ben nog eens met m'n neus zowat op de tv gaan staan en zag toen dat het verschil nog groter was dan ik verwacht had. Het beeld is iets beter dan NED3 SD, maar beduidend slechter dan NED1 HD.
    Het doel van het leven ben je zelf.

    Mijn DVD-collectie

  7. #232
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nieuwe testversie 4.0.0.7 [beta] voor de Cisco HD DVR gespot met diverse aanpassingen.
    Lees hier de volledige draad op het chelloo forum.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #233

    Standaard

    Zag vannacht bij UPC On Demand HD dat o.a. de series Life en Oceans daar gratis te bekijken zijn
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #234

    Standaard

    Mobiel programmeren van UPC DVR?:
    De aanwijzingen waren tijdelijk hier (http://m.tvgids.upc.nl/) te vinden, maar zijn al weer weg.
    Nu schijnt UPC aanstaande maandag hier meer over uit te gaan leggen op de IBC (beurs in de Rai).
    bron: http://pietboon.wordpress.com/2010/0...grammeren-dvr/
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  10. #235

    Standaard

    Weet iemand misschien of er een datum is wanneer UPC met die CI+ gaat komen ?
    Of is daar misschien al ergens een topic over ?

    -edit- ik struikelde ineens over een aanverwant topic, daar staat helaas verder geen antwoord op mijn vraag nog, maar goed, ik ga daar verder.

    Nog even een andere vraag.
    Ik heb momenteel dit ellendige lelijke ding
    Nu doet sinds lange tijd spontaan het geluid via de HDMI het niet meer.
    Nou heb ik dat wel opgelost door hem apart met tulpstekkers aan te sluiten op de tv, maar blij ben ik er niet mee.
    Iemand meer daar last van toevallig en is er een (eenvoudige)oplossing die ik zo snel niet zie ?
    Laatst aangepast door Ed Lewis : 12-02-2011 om 09:08

  11. #236
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Weet iemand misschien of er een datum is wanneer UPC met die CI+ gaat komen ?
    Of is daar misschien al ergens een topic over ?

    -edit- ik struikelde ineens over een aanverwant topic, daar staat helaas verder geen antwoord op mijn vraag nog, maar goed, ik ga daar verder.

    Nog even een andere vraag.
    Ik heb momenteel dit ellendige lelijke ding
    Nu doet sinds lange tijd spontaan het geluid via de HDMI het niet meer.
    Nou heb ik dat wel opgelost door hem apart met tulpstekkers aan te sluiten op de tv, maar blij ben ik er niet mee.
    Iemand meer daar last van toevallig en is er een (eenvoudige)oplossing die ik zo snel niet zie ?
    De philips (page boxen) doen geen audio over hdmi. Dat hij dat eerst wel deed is uniek. Maar waarschijnlijk door een ota firmware inactief gezet.

    Alleen de Cisco boxen kunnen dat (ook niet probleemloos)
    De nieuwe boxen zouden eind dit jaar uit moeten komen.
    Maar hé, we hebben het over UPC. Zou zomaar een jaar later kunnen zijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #237

    Standaard

    de nieuwe boxen komen als het goed is juni/juli volgens upc....maar zoals al is gezegd hierboven, het blijft upc!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  13. #238

    Standaard

    wat zijn de dingen die we met die nieuwe box winnen tov de philips?
    -zendervolgorde zelf instellen?
    -...?
    -...?

    (@kruspe: is je onderschrift een filmquote waar je de titel van bent vergeten te melden?
    Of is het gewoon iets dan niet echt past als onderschrift hier op dit forum?)
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  14. #239
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zendervolgorde is idd iets wat nu eindelijk beloofd is na een massale petitie op chelloo.
    Maar of dat nu een firmware update is of de nieuwe horizon box is geheel in de traditie van UPC niet geheel bekend.

    Dit zijn de eerste foto's van de mediabox, naar verluid...



    Bron foto's


    Video

    Onderschrift zijn Lyrics (Possessed-Venom)
    Had je zijn vorige Regan/Pazuzu Avatar moeten zien.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanhoitink Bekijk bericht
    (@kruspe: is je onderschrift een filmquote waar je de titel van bent vergeten te melden?
    Of is het gewoon iets dan niet echt past als onderschrift hier op dit forum?)
    wat wil je hier nu weer mee zeggen?
    Volgens mij beslis ik nog altijd zelf wat voor onderschrift ik gebruik dus hou al je commentaar hierover aub voor je!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  16. #241

    Standaard

    Onderschrift zijn Lyrics (Possessed-Venom)
    QUOTE]

    klopt helemaal!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    De philips (page boxen) doen geen audio over hdmi. Dat hij dat eerst wel deed is uniek. Maar waarschijnlijk door een ota firmware inactief gezet.

    Alleen de Cisco boxen kunnen dat (ook niet probleemloos)
    De nieuwe boxen zouden eind dit jaar uit moeten komen.
    Maar hé, we hebben het over UPC. Zou zomaar een jaar later kunnen zijn.
    Nou de eerste 2 maanden dat ik het ding had zeg maar, daarna niet meer, nou ja, jammer in ieder geval.
    Ik wacht dan maar op de CI+

  18. #243

    Standaard

    Stelletje prutsers bij UPC. Ik krijg gisteren doodleuk een mailtje, Eredivisie Live wordt wederom duurder. Ik krijg er nu FA Cup en KNVB-beker bij?!?! Sorry hoor, maar nu gaat eredivisie live er toch echt uit. Het niveau is al bedroevend, op de FA-Cup zit ik niet te wachten en de KNVB-beker is de laatste jaren ook alleen nog maar interessant vanaf de halve finale.

    Het begon met €10,- p.m., vorig jaar werd het €12,50 en nu €15,-?!?!

    Voor mij is het mooi geweest, ik neem wel een abo op sport 1. Hier krijg je tenminste voetbal op niveau te zien, kan ik kiezen uit een willekeurige CL wedstrijd en zit ik me niet meer elke zondag dood te ergeren aan die dikbetaalde ettertjes die niet vooruit te branden zijn.

  19. #244

    Standaard

    Ik heb hier een philips full HD en een samsung full hd, maar sommige uitzendingen hakkelen verschrikkelijk, ik heb voor de Samsung een CI+ en voor de Philips een mediabox van upc.

  20. #245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik heb hier een philips full HD en een samsung full hd, maar sommige uitzendingen hakkelen verschrikkelijk, ik heb voor de Samsung een CI+ en voor de Philips een mediabox van upc.
    heb je wel goed signaal op je kabels dan? ik heb 100% signaal en echt nooit hapring op mijn hd box, geen artifacts, schokjes of wat dan ook. gewoon haarscherp en perfect vloeiend beeld. ben er zeer tevreden over.

    had voorheen in me vorige huis wel last van schokkend beeld en artifacts maar heb nu een zeer dikke gamma coax kabel van me plek waar de kabel "in huis komt" naar me splitter en van de splitter met vergulde kabel (ook weliwaar gamma) naar de decoder en werkt perfect!
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  21. #246

    Standaard

    ja een goed signaal een monteur had toen een keer doorgemeten.
    ik heb geen artifacts en een Coax 12
    Ik woon wel in een appartement misschiejn komt dat daardoor.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 27-11-2011 om 22:08

Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •