Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 55 van 55 worden weergegeven.

Discussie: CASEMA HDTV

  1. #51

    Standaard

    Wat betreft Film 1 en Sport 1 weet ik alleen dat ze in onderhandeling zijn, dat is overigens ook de enige manier om er 'hard mee bezig te zijn', technisch gezien is het een kwestie van het signaal doorschakelen.

    National Geographic wordt nu al uitgezonden op het testnetwerk, ik zal eens navragen waarom dat nog niet publiek toegankelijk is. Ik kan me echter voorstellen dat ze eerst de problemen met MPEG4 opgelost willen hebben, NGC HD wordt namelijk in dat formaat uitgezonden. Voor Discovery geldt het zelfde als voor Sport 1 Film 1, er wordt nog over onderhandeld.
    Eric van Ballegoie

  2. #52

    Standaard

    Ze zijn nog in onderhandeling.......

    Ze weten nog niet wat het gaat worden.....

    Ze bieden HD decoders aan, ze weten wel te melden welke apparatuur je nodig hebt.....

    En ze weten je te vertellen dat je een pakketje nodig hebt(zit dat kaartje in)....

    Ze zwijgen in alle talen over het feit dat ze nog helemaal niets hebben aan te bieden in HD(het WK buiten beschouwing gelaten), maar ze weten al wel het prijskaartje dat er aanhangt en dat iedereen die het pluspakket heeft, er aan mee gaat betalen...., het pluspakket wordt per 1 juli maar 33% duurder.... (van 7,50 naar 9,95)
    (die prijsverhoging kan mijninziens niet liggen aan het gegoochel met een paar zendertjes erbij en een paar zendertjes er weer af)
    Have fun and enjoy your collection

  3. #53

    Standaard

    We zijn inmiddels weer een paar weekjes verder...

    Eric, nog nieuws over Film1/Sport1 bij Casema? Zit er al schot in??
    "Get busy living, or get busy dying"

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Knallie
    We zijn inmiddels weer een paar weekjes verder...

    Eric, nog nieuws over Film1/Sport1 bij Casema? Zit er al schot in??
    Heb net een nieuwsbrief van Casema gelezen.

    Het HD pakket van Casema:

    Houd je vast,val niet achterover, komt ie:

    HD1
    NG

    De informatie zegt nog helemaal niets over een prijskaartje.....
    Have fun and enjoy your collection

  5. #55

    Standaard

    nou middels hebben de knutselaars op sat4all ontdekt dat casema met 2 kanalen aan het testen is.
    Film 1 HD
    discovery HD'

    bbc HD komt ook

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •