Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 254 worden weergegeven.

Discussie: Entourage (HBO)

  1. #1

    Standaard Entourage (HBO)

    Op dvd-home.nl staat dat het eerste seizoen van de serie op 12-07 uitkomt. Ik ken deze serie helemaal niet, is deze serie aan te raden en waar gaat het precies over?

    Aangezien het een HBO serie betreft verwacht ik wel een kwaliteitsserie.

  2. #2

    Standaard

    Het gaat over een acteur die alsmaar populairder wordt in hollywood en zijn vrienden. Een zeer deftige komedie, wat zeldzaam is tegenwoordig(geen absurde humor) Ik vind de serie echt supergoe en kan niet wachten tot hier uit is. Hoop alleen dat de prijs wat meevalt want het eerste seizoen zijn slechts 8 afleveringen

  3. #3

    Standaard

    Producer mike waldberg los gebaseert op zijn leven

    Writer larry charles van Curb Your Enthousiasm & Seinfeld

    S1 vind ik niet echt speciaal buiten een paar scenes.

    S2 is echt goed! imo een stuk better dan & 1 zeker de moeite!
    "Breaker breaker, commander. This is rocketship 27. Aliens fucked with the carbonator in engine four. I'm gonna try and refuckulate it and land on Juniper. Hopefully they have some space-weed. Over."

  4. #4

    Standaard

    S2 is idd het beste seizoen, maar s1 is ook heel erg leuk. s3 is onlangs begonnen in america en die vind ik ook helemaal geweldig. echt een leuke serie.

  5. #5

    Standaard

    Heb nu het eerste seizoen gezien en vind het een leuke serie. De grappen liggen me wel, vind het leuk dat er ook een rode draad in het seizoen zit. Het verhaal gaat neem ik aan verder in het 2e seizoen?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Heb nu het eerste seizoen gezien en vind het een leuke serie. De grappen liggen me wel, vind het leuk dat er ook een rode draad in het seizoen zit. Het verhaal gaat neem ik aan verder in het 2e seizoen?
    In het 2de seizoen draait het om een nieuwe productie, Aquaman. Seizoen 3 volgt het succes daarop en de onderhandelingen van z'n droomproject Median.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  7. #7

    Standaard

    Super serie. Erg leuk.Ben zeer benieuwd naar het 2e seizoen. Is er al een release datum bekend ?????
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jibbe Stuijts
    Super serie. Erg leuk.Ben zeer benieuwd naar het 2e seizoen. Is er al een release datum bekend ?????
    Ja, 13 september.

  9. #9

    Standaard

    Inmiddels aangeschaft bij de MM in Breda. Prijs : € 39,=
    Ze hebben gelukkig een iets langer seizoen gemaakt van 14 afleveringen tegenover de 8 van het eerste seizoen. Ga er dit weekend maar eens aan beginnen. Ben benieuwd.
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  10. #10

    Standaard

    Een leuke serie... Heb me prima vermaakt
    The True Man Wants 2 Things: Danger And Play. For That Reason, He Wants Woman As The Most Dangerous Plaything. -Friedrich Nietzsche- (1844-1900)

  11. #11

    Standaard

    Er komt een 4e seizoen van 12 afleveringen

    Begin 2007 komen nog de ander 8 afleveringen van seizoen 3 en daarna gaan ze nog een vierde reeks maken van 12 afleveringen.

  12. #12

    Standaard

    Zo lang wachten nog
    The True Man Wants 2 Things: Danger And Play. For That Reason, He Wants Woman As The Most Dangerous Plaything. -Friedrich Nietzsche- (1844-1900)

  13. #13

    Standaard

    Gisteravond was de Pilot van deze erg leuke serie bij BNN op Ned 3 rond 20.00uur.
    Ik neem aan dat het nu iedere zaterdagavond wordt uitgezonden.
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  14. #14

    Standaard

    Ben benieuwd hoe lang BNN het vol houdt. Hopelijk zijn de kijkcijfers een beetje goed

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rennes
    Ben benieuwd hoe lang BNN het vol houdt. Hopelijk zijn de kijkcijfers een beetje goed
    zeker, erg mooi dat bnn de serie een kans geeft in nederland. Ari Gold alleen al is het kijken waard. BOOM! 11 Juni Seizoen 3 alweer. 8)

  16. #16

    Standaard

    Is seizoen 3 nog niet uitgezonden in de VS? Ik dacht dat ze die afgelopen zomer ofsow hadden uitgezonden. Heb de eerste twee seizoenen wel al gezien, Ari Gold is in seizoen 2 echt GE-WEL-DIG

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rennes
    Is seizoen 3 nog niet uitgezonden in de VS? Ik dacht dat ze die afgelopen zomer ofsow hadden uitgezonden. Heb de eerste twee seizoenen wel al gezien, Ari Gold is in seizoen 2 echt GE-WEL-DIG
    Deels, er zijn 12 aflevering uitgezonden, de andere 8 worden binnenkort uitgezonden.

  18. #18

    Standaard

    Ik hoorde een tijd geleden al van die serie, en het is nu eenmaal een feit, datgene dat HBO uitbrengt is de beste televisie op dit moment. Ik heb de pilot gezien, en het ziet er super uit. Het toffe is, en dat benaderd beetje de werkelijk nog meer, dat de acteurs die een cameo hebben, de bekende koppen zijn (Mark Wahlberg, en er vallen namen als Vince Vaughn, Colin Farell), maar de rest is fictief, de titels van de films enz.

    Ik las idd dat seizoen 2 ook erg goed is, en wellicht komt het doordat de fictieve film 'Aquaman' door niemand minder dan James Cameron wordt geregiseerd. Ik kan nu al niet wachten op dat seizoen, en de rode draad loopt ook verder in seizoen 3, want de jonge acteur wordt reteberoemd, en het leuke weer van de serie, is dat het eigenlijk draait om de vrienden die om hem heen draaien (heb ik toch meteen de titel verklaard, oei oei, ;>

    Aanrader........

  19. #19

    Standaard

    iemand een idee waneer seizoen 3 op r2 uk/nl te vinden is?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    iemand een idee waneer seizoen 3 op r2 uk/nl te vinden is?
    Hij is nog niet in amerika uit, dus daar moeten we eerst op wachten, de releasedatum is daar 3 april. Dus een aantal maanden later hier
    Helaas hebben ze ook besloten om hetzelfde te doen als bij The Sopranos en de seizoensbox op te splitsen zoals ze ook met de uitzendingen hebben gedaan. De part 1 box bevat 12 afleveringen en deze keer in breedbeeld en met een 5.1 track.


  21. #21

    Standaard

    Geweldig seizoen was drie weer, alleen die artwork vind ik niet kunnen
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  22. #22

    Standaard

    Het is maar te hopen dat Jeremy Piven terug komt, want dit is sinds doctor Cox het geweldigste karakter wat ik in een tv show ben tegen gekomen!

    Arri maakt de show...

    *fingers crossed*

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Het is maar te hopen dat Jeremy Piven terug komt, want dit is sinds doctor Cox het geweldigste karakter wat ik in een tv show ben tegen gekomen!

    Arri maakt de show...

    *fingers crossed*
    Zou die dan niet terugkomen??

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Het is maar te hopen dat Jeremy Piven terug komt, want dit is sinds doctor Cox het geweldigste karakter wat ik in een tv show ben tegen gekomen!

    Arri maakt de show...

    *fingers crossed*
    Zou niet kunnen voorstellen dat de schrijvers hun sterkste karakter weg zouden doen. Maar 't is ook duidelijk dat Piven even essentieel is als de rest van de groep, kijk maar naar de steeds groter wordende verhaallijnen rondoms Ari's persoonlijke problemen en zijn agency. En de simpele aanwijzing dat die op elke DVD-artwork er bij staat.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  25. #25

    Standaard

    Heb gelezen dart Jeremy Piven tot 2010 aan het project vast zit, of tot ze er mee stoppen natuurlijk ! Meer dan goed nieuws want Ari Gold is Gold!


Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •