Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 254 worden weergegeven.

Discussie: Entourage (HBO)

  1. #26

    Standaard

    daarom zonder ari gold geen entourage, kan (en wil) het me niet voorstellen!

  2. #27

    Standaard

    Hij komt echt wel weer terug hoor, daar maak ik me geen zorgen over

  3. #28

  4. #29

    Standaard

    echt een FAN-TAS-TISCHE serie dit!
    ben nu halverwege het 2e seizoen en ik vind het echt een genot om naar te kijken.
    leuke snelle grappen, coole settings (Hollywood), leuke cameo's. echt helemaal af deze serie

    Ari Gold is zeker DE man. ik moet elke keer weer zo lachen om die gast. prachtig!

  5. #30

    Standaard

    Net het eerste seizoen gekocht... 3 afleveringen gezien... GE-WEL-DIG!!! Zonde dat ik daar nu pas achter kom, maar ik heb iig 3 mooie seizoenen te gaan
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  6. #31

    Standaard

    Inmiddels seizoen 3 deel 1 binnen en al gekeken. Vond seizoen 2 wel iets beter, maar seizoen 3 blijft top. Nu wachten op deel 2 Voor de mensen die niet kunnen wachten, hij is bij cd-wow al te koop met NL subs voor een veel lagere prijs al hier in Nederland.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Inmiddels seizoen 3 deel 1 binnen en al gekeken. Vond seizoen 2 wel iets beter, maar seizoen 3 blijft top. Nu wachten op deel 2 Voor de mensen die niet kunnen wachten, hij is bij cd-wow al te koop met NL subs voor een veel lagere prijs al hier in Nederland.

    Hidde, hoe ziet de verpakking eruit? Is deze net zoals de Nederlandse S2?
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marsie030
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Inmiddels seizoen 3 deel 1 binnen en al gekeken. Vond seizoen 2 wel iets beter, maar seizoen 3 blijft top. Nu wachten op deel 2 Voor de mensen die niet kunnen wachten, hij is bij cd-wow al te koop met NL subs voor een veel lagere prijs al hier in Nederland.

    Hidde, hoe ziet de verpakking eruit? Is deze net zoals de Nederlandse S2?
    Nee, een doorzichtige keepcase met een dubbelzijdig bedrukte cover. Vind die slimcases en slipcase niet 15 euro meer waard, bovendien heb ik m 6 weken eerder. Die NL verpakking is toch niet echt mooi en seizoen 1 is toch al niet gelijk aan seizoen 2. Ik had nog een bon van 3 euro dus heb er 22 euro voor betaald, prima prijs vind ik.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door marsie030
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Inmiddels seizoen 3 deel 1 binnen en al gekeken. Vond seizoen 2 wel iets beter, maar seizoen 3 blijft top. Nu wachten op deel 2 Voor de mensen die niet kunnen wachten, hij is bij cd-wow al te koop met NL subs voor een veel lagere prijs al hier in Nederland.

    Hidde, hoe ziet de verpakking eruit? Is deze net zoals de Nederlandse S2?
    Nee, een doorzichtige keepcase met een dubbelzijdig bedrukte cover. Vind die slimcases en slipcase niet 15 euro meer waard, bovendien heb ik m 6 weken eerder. Die NL verpakking is toch niet echt mooi en seizoen 1 is toch al niet gelijk aan seizoen 2. Ik had nog een bon van 3 euro dus heb er 22 euro voor betaald, prima prijs vind ik.
    Oke thanks, ik bestel hem gelijk ik heb nog een kortingbon van 2 euro.
    S3 past nu beter bij de Nederlandse S1. En idd de slipcase is het ectra geld niet waard. Bij Bol staat ie zelfs voor €45,-.
    Overigens nog bedankt voor de mooie tip!
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  10. #35

    Standaard

    Ik vind het wel een aardige serie, maar vind woorden als geweldig en fantastisch wellicht wat overdreven...

    De verwijzingen naar film, regisseur, producers etc. zijn wel leuk
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul
    Ik vind het wel een aardige serie, maar vind woorden als geweldig en fantastisch wellicht wat overdreven...

    De verwijzingen naar film, regisseur, producers etc. zijn wel leuk
    Ja ieder zijn ding, ik vind deze serie echt geweldig. Zodra die binnen is gaat ie meteen de DVDspeler in 8)
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marsie030
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul
    Ik vind het wel een aardige serie, maar vind woorden als geweldig en fantastisch wellicht wat overdreven...

    De verwijzingen naar film, regisseur, producers etc. zijn wel leuk
    Ja ieder zijn ding, ik vind deze serie echt geweldig. Zodra die binnen is gaat ie meteen de DVDspeler in 8)
    Hij is ook zeer vermakelijk.. maar het acteerwerk is niet top en de diepgang is ook vrij ver te zoeken :wink: Wel een leuk, luchtig tussendoortje, zeker!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  13. #38

    Standaard

    Het is gewoon een komedie serie, maar zoals bij alle HBO series het geval is, is het net wat anders. Deze serie speelt zich af op locatie en niet in een zelfgebouwde set. Er zijn maar weinig scene's die in dezelfde ruimte gefilmd worden. Dat zorgt al voor veel variatie.
    Die grote villa's en die dure auto's verhogen de "cool-factor". Aangezien het een HBO serie is hebben ze meer vrijheid zodat ze dingen kunnen laten zien die andere komedies niet kunnen laten zien. Is weer wat anders dan de standaard sitcom als Friends en Seinfeld.

    Je hebt gelijk wat betreft het acteerwerk, het is niet zo hoog als bij dramaseries zoals Six Feet Under of The Sopranos. Maar bij welke komedie is dat wel zo. Ze kunnen goed acteren, maar het is inderdaad niet het niveau van de betere drama series.

    Het blijft een zeer grappige serie met af en toe een drama scene.

  14. #39

    Standaard

    Het zijn inderdaad niet de meest briljante acteurs, ze zullen niet snel een emmy winnen. Behalve Jeremy Piven, die vind ik echt geweldig. Mjah, hij heeft dan ook wél een emmy gewonnen. Hoe hij de rol van Ari Gold neerzet, echt briljant.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul
    Hij is ook zeer vermakelijk.. maar het acteerwerk is niet top en de diepgang is ook vrij ver te zoeken :wink: Wel een leuk, luchtig tussendoortje, zeker!
    Ben het helemaal met je eens maar die oppervlakkige details van de serie is precies de bedoeling van de serie. Het probeert helemaal niet diepgaand te zijn, of serieus over te komen op de kijker. Let alleen maar al op de achtergrond bij elke scene, alléén maar knappe vrouwen lopen er rond. Lig elke keer weer op de grond als ik die constant, zowat 'supermodellen' zie die daar telkens over de set lopen alsof je ze alledaags in het leven tegenkomt.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  16. #41

    Standaard

    HET ACTEERWERK IS GENIAAL!!! Net als de dialogen en scenario's. Heel realistisch maar net dat tikje extra over the top. Jeremy Pivens is meesterlijk als Ari Gold. En that's a FACT

  17. #42

    Standaard

    Gisteren S3 ontvangen en direct de eerste 2 afleveringen gezien. Dvd case ziet er keurig uit.
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  18. #43

    Standaard

    bump, nog een paar nachtjes slapen dan gaat het weer verder!!!! (stopt seizoen 1 in de dvd speler voor recapweek)

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen Bekijk bericht
    Nee, een doorzichtige keepcase met een dubbelzijdig bedrukte cover. Vind die slimcases en slipcase niet 15 euro meer waard, bovendien heb ik m 6 weken eerder. Die NL verpakking is toch niet echt mooi en seizoen 1 is toch al niet gelijk aan seizoen 2. Ik had nog een bon van 3 euro dus heb er 22 euro voor betaald, prima prijs vind ik.


    Voortbordurend op de uitgaves in omloop. Ik heb zelf de R2UK uitgaves. Dit zijn normale keepcases met een zeer stevige slipcase. Best een mooi R2 alternatief voor de NL uitgaves. Knapte destijds enorm af toen ik op de vertaal tagline las op de NL cover; Roem, leuker met je vrienden Wat blijft het toch een plat taaltje dat Hollands. De R2UK uitgaves zijn te koop voor 24 euro per stuk bij Play.com.

  20. #45

    Standaard

    nieuwe aflevering is weer geweldig!! wat een serie

  21. #46

    Standaard

    Ja, hij was idd super. Heb hem nu 2 keer bekeken. Het was zo snel afgelopen, moest het gewoon nog een keer bekijken. Kan niet wachten op volgende week. Stuk beter dan de opener van de Sopranos, die me ietwat tegen viel qua plot ontwikkeling, wel mooi verder, daar niet van.

  22. #47

    Standaard

    fantastisch dat het weer is begonnen!
    kan echt genieten van deze serie. lekker simpel en niet te veel nadenken

  23. #48

    Standaard

    Damn, dat was een van de grappigste afleveringen ooit. Lloyd in action!!

  24. #49

    Standaard

    Hahha
    (L) LIoyd (L)

  25. #50

    Standaard

    lloyd is echt te grappig perfecte combo met ari ghehe

Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •