Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 254 worden weergegeven.

Discussie: Entourage (HBO)

  1. #51

    Standaard

    ik moest echt ZO lachen om de manier waarop Ari zijn hand weghaalt bij Lloyd als die kerel die hij kent hem ziet weglopen met Lloyd. Ari is briljant
    Johnny Drama was ook echt weer heerlijk droog in deze aflevering
    Hoeveel seizoenen gaan er komen eigenlijk? Van deze serie kunnen ze wat mij betreft net zoveel seizoenen maken als bij Friends bijvoorbeeld. Zal niet zo snel gaan vervelen

  2. #52

    Standaard

    En weer een hilarische aflevering. Steeds als je denkt dat het net begonnen is is de aflevering alweer afgelopen :'(

  3. #53

    Standaard

    Jaah dat heb ik dus ook altijd, die afleveringen vind ik soms op een apart moment stoppen, zeg maar dat er eigenlijk nog steeds een scene bij moet ofsow :S

  4. #54

    Standaard

    Ja Deze was ook wel erg kort trouwens, 20 minuten, halleluja. Maar wat heb ik me kapot gelachen om Ari en de dokter. Dat golfkarretje, man o man, en dan met volle kracht die dude ontslaan. Helemaal stuk, buikpijn van het lachen.

  5. #55

    Standaard

    Wie heeft seizoen 3 voor me te koop! -> PM graag

    Ben nu met seizoen 2 bezig, geweldige serie

  6. #56

    Standaard

    Seizoen 3 is nu bezig. Je kan wel al het eerste deel van seizoen 3 op dvd kopen. Ik zou zelf wachten tot het gehele seizoen verkrijgbaar is.

  7. #57

    Standaard

    Weet iemand wanneer het hele derde seizoen uitkomt dan?

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door markiemark44 Bekijk bericht
    Weet iemand wanneer het hele derde seizoen uitkomt dan?
    Begin volgend jaar waarschijnlijk, weet ook niet wat HBO's plannen zijn gezien een seizoen meestal word uitgebracht voordat ze het nieuwe seizoen gaan uit zenden, maar gezien ze na seizoen 3 direct doorgaan met seizoen 4 lijkt dat me stug dit keer.

    Erg matig 2de helft van seizoen 3 tot nu toe, Ari's neurotische trekjes worden wel erg overdreven en geforceerd in de show gezet (nieuwe kijkers aan te trekken?) en het verhaallijn loopt nergens naartoe, als dit het begin was van een nieuw seizoen was het wel een dieptepunt geweest. Blijf natuurlijk wel kijken voor Drama, die wel genoeg tijd en kansen krijgt om te schijnen.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  9. #59
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Gisteren het eerste seizoen gekocht. Eerste drie afleveringen zien er veelbelovend uit
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfamousGeorge Bekijk bericht
    Gisteren het eerste seizoen gekocht. Eerste drie afleveringen zien er veelbelovend uit
    Hahaha, wacht maar tot je verder zit, zwaar verslavende serie!!!! Hoop dat ze een beetje opschieten met het releasen van seizoen 3, deel 2 want heb niks meer te kijken ( dan maar weer opnieuw hahaha ) Opvallend trouwens dat HBO gewoon weer een topserie heeft lopen, blijft er wat te kijken na sopranos en deadwood

  11. #61
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Khad et seizoen binnen twee dagen uit... leuke serie, maar haalt het niet bij andere HBO series. Dat neemt niet weg dat ik de andere seizoenen toch wil zien :razz:
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    Geweldig seizoen was drie weer, alleen die artwork vind ik niet kunnen
    Seizoen is toch nog niet afgelopen? Volgens mij komt volgende week de laatste aflevering op de Amerikaanse tv en gaat men de week daarop meteen verder met seizoen 4.

    Vogens tvrage.com:

    Latest Episode: 40: 3x19 | The Prince's Bride (May/20/2007)
    Next Episode: 41: 3x20 | Adios Amigos (Jun/03/2007)
    Laatst aangepast door Marcel v/d H. : 28-05-2007 om 14:53

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Hulk Bekijk bericht
    Seizoen is toch nog niet afgelopen? Volgens mij komt volgende week de laatste aflevering op de Amerikaanse tv en gaat men de week daarop meteen verder met seizoen 4.

    Vogens tvrage.com:

    Latest Episode: 40: 3x19 | The Prince's Bride (May/20/2007)
    Next Episode: 41: 3x20 | Adios Amigos (Jun/03/2007)
    Doelde op de eerste helft van 't seizoen.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    Doelde op de eerste helft van 't seizoen.
    Dat is dus nog geen heel seizoen :razz:

    Overigens is het mooie dat ze direct doorgaan met seizoen 4
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #65

    Standaard

    ah, het klopt dus dat ze gister geen uitzending hebben gehad.
    jammer, weer een week wachten...

  16. #66

    Standaard

    Wat een geweldige seizoensopener zeg! Geweldig sfeertje!

  17. #67

    Standaard

    Inderdaad een leuke seizoensopener! Zou de film ook echt wel willen zien

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Hulk Bekijk bericht
    Zou de film ook echt wel willen zien
    Zeker weten! Mooie shots

    Als het hele seizoen van dit niveau is, dan wordt dit nog zéér vermakelijk 8)
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  19. #69

    Standaard

    Is er al een relaese datum bekend voor part 2 van S3?
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  20. #70

    Standaard

    Leuke aflevering weer met een gastrol voor Dennis Hopper (en Ruud van Nistelrooy )

  21. #71

    Standaard

    Haha, ja, Ruud in zijn mooiste moment

  22. #72

  23. #73

    Standaard

    Dennis Hopper en friends wedden op een wedstrijd van Manchester waarin ze er van uitgaan dat Ruud zonder twijfel een strafschot verzilvert. En dan mist hij

  24. #74

    Standaard

    Heerlijke aflevering weer! Toch heeft de serie een groot minpunt, de afleveringen zijn zo kort Wil het liefst de hele dag Entourage kijken

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marsie030 Bekijk bericht
    Is er al een release datum bekend voor part 2 van S3?
    Zie net op Amazon de R1 gepland staan voor 2 oktober... Hoop dat de R2 er snel achteraan komt 8)

Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •