De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Storm of the Century [DVD]

    Storm of the Century [DVD]

    Born in lust, turn to dust. Born in sin, come on in.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Goede review, zat er al op te wachten. Hoe is overigens het beeld en geluid in vergelijking met de R1 versie.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #3

    Standaard

    Het overgroot gedeelte van zijn verhalen is als miniserie voor televisie verfilmd.
    Uhm, naast de typefout: Enig idee hoeveel Stephen King geschreven heeft, en hoe (relatief) weinig er verfilmd is??
    A little bit of pain never hurt anybody, if you know what I mean - Lock, Stock...

  4. #4

    Standaard

    Nog een typefoutje:
    Craig R. Baxley is ook de regisseur van de zeer ontvangen televisieserie Kingdom Hospital,
    Ik neem aan dat Kingdom Hospital goed ontvangen is?

    Ik heb deze serie jaren geleden in zijn geheel aan één stuk door gekeken, het was een lange zit, maar absoluut de moeite waard. Mede door de sterke sfeer, die veroorzaakt wordt door de benauwende lokatie en de voortrazende storm. De rest van de spanning komt uit de bovennatuurlijke wendingen in de plot. Niet een film om erg vaak achter elkaar te kijken, maar één keer kijken is zeker aan te raden.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  5. #5

    Standaard

    Dit lijkt me een erg goede serie, deze wil ik zeker toevoegen aan m'n collectie.

  6. #6

    Standaard

    Eindelijk, laat de zomerbreak op de tv maar beginnen.

    ( ik moet kingdom hospital ook nog kijken )
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  7. #7

    Standaard

    Hele tijd geleden deze, als Stephen King fan bij uitstek, al gehuurd bij de videotheek. Ook, natuurlijk, het boek gelezen. Beide zijn redelijk de moeite waard. Het boek is geen roman, maar een soort-van script-vertelling (met teksten zoals "het beeld verduisterd naar zwart" erin).

    Er zijn echter zat betere verfilmingen en zat betere boeken te vinden van King.

  8. #8

    Standaard

    Is het zeker dat het op 1.33:1 formaat is geschoten?

    Ik heb deze serie inmiddels bekeken en wat mij opvalt is dat het beeld heel erg "ingezoomd" is. Zeg maar het Pan & Scan effect waardoor met name de personages continue met "grote hoofden" in beeld komen.

    Of ben ik de enige die dit opvalt?

  9. #9

    Standaard

    Ik heb Storm Of The Century sinds vorige week maar is geen SE versie, wat wel op internet stond, geen extra's dus, maar ja de serie is het belangrijkste.

    hier staat Storm Of The Century SE:

    http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=2184

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door twiggertje
    Ik heb Storm Of The Century sinds vorige week maar is geen SE versie, wat wel op internet stond, geen extra's dus, maar ja de serie is het belangrijkste.

    hier staat Storm Of The Century SE:

    http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=2184
    Fout in het persbericht.

  11. #11
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Een spannende miniserie die het meer van spanning moet hebben dan van schokeffecten.

    De rustige opbouw leent zich uitstekend voor het creeren van de grimmige sfeer.

    245 minuten plezier.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  12. #12

    Standaard

    Eindelijk bemachtigd, ben benieuwd.

  13. #13

    Standaard

    goeie film zeker een 8 waard persoonlijk vindt ik het 1 van de beste king films

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •