Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 45 van 45 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vinden jullie de sfeer ook wel p

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard


    Leuk... heb je ook een vertaling voor HEAO BE'ers ?? en zo bekend is ie niet, anders had ik m vast wel eens gehoord..
    en voor vwo'ers? lol

  2. #27

    Standaard Re: Re: Vinden jullie de sfeer ook wel prettig de laatste ti

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Isis


    Uhm....vind je dat nog steeds na deze berichtjes?!
    lol Isis ik wou net zeggen, denk ik een goeie thread te brengen gaan ze er hard tegenin.

  3. #28

    Standaard Re: Re: Re: Vinden jullie de sfeer ook wel prettig de laatst

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Glenn Smits


    lol Isis ik wou net zeggen, denk ik een goeie thread te brengen gaan ze er hard tegenin.
    Dit draadje wordt idd goed, zó goed zelfs, dat ie in de ouwehoer-draad kan. Als Edwin wakker is, zal hij het r vast mee eens zijn...

  4. #29

    Standaard Re: Re: Re: Re: Vinden jullie de sfeer ook wel prettig de la

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    Dit draadje wordt idd goed, zó goed zelfs, dat ie in de ouwehoer-draad kan. Als Edwin wakker is, zal hij het r vast mee eens zijn...
    idd mee eens
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  5. #30

    Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Vinden jullie de sfeer ook wel prettig d

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard


    idd mee eens
    OOPS! te snel

  6. #31

    Standaard

    "T Is er zeker gezelliger op geworden thanx to Edwin voor de With Love For thread
    StarTrader

  7. #32

    Standaard

    Nou de laatste tijd was het niet prettig maar de komende tijd moet het wel lukken toch?

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Glenn Smits
    Nou de laatste tijd was het niet prettig maar de komende tijd moet het wel lukken toch?
    Hoe bedoel je?
    Het is hier, op een enkel snel te vergeten incidentje na, toch altijd supergezellig!

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Hoe bedoel je?
    Het is hier, op een enkel snel te vergeten incidentje na, toch altijd supergezellig!
    [zingmode]

    Mijn naam is ha... starbuck, ik weet van niks, is hier wat gebeurd dan, daar weet ik niks van, van mij niks te vrezen, ik moest hier effe wezen, mijn naam is starbuck en ik weeeeet nergens van.

    [/zingmode]
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck


    [zingmode]

    Mijn naam is ha... starbuck, ik weet van niks, is hier wat gebeurd dan, daar weet ik niks van, van mij niks te vrezen, ik moest hier effe wezen, mijn naam is starbuck en ik weeeeet nergens van.

    [/zingmode]
    Jij ziet zeker alles door de vingers??
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  11. #36

    Standaard

    Uiteraard is het hier gezellig, waarom zou je hier anders posten, ik denk toch niet dat men hier gaat posten als het niet gezellig is. Of wel?
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  12. #37

    Standaard



    Gezelli
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  13. #38

    Standaard

    Momenteel weer ff niet, wat wordt er weer gensnept !

  14. #39

    Standaard

    Hoezo is de sfeer niet prettig op dit moment Martin? Leg het is uit, wat is er gebeurd en in welke thread?
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  15. #40

    Standaard

    dat wil ik ook weleens weten Martin? Leg eens uit

  16. #41

    Standaard

    ow, er wordt niet naar mij gesnept hoor (ik snep wel terug), maar in de "Wat vinden jullie van Luther Hartog" en "je grootste irritaties op dit forum" wordt r af toe naar elkaar gereageerd da'k van: "tjongejonge" Af en toe moet kunnen, maar het lijkt wel een patroon te zijn, Dat wilde ik ff kwijt, that's all

  17. #42

    Standaard

    Aan de andere kant, geeft het wel aan, dat dvd.nl een "samenleving" is zoals andere, met ups- en downs...

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    ow, er wordt niet naar mij gesnept hoor (ik snep wel terug), maar in de "Wat vinden jullie van Luther Hartog" en "je grootste irritaties op dit forum" wordt r af toe naar elkaar gereageerd da'k van: "tjongejonge" Af en toe moet kunnen, maar het lijkt wel een patroon te zijn, Dat wilde ik ff kwijt, that's all
    klopt, in de threads die je noemt is de sfeer niet goed te noemen. Verder is het een gezellige samenleving hier.

  19. #44

    Standaard

    Wel vreemd dat Luther bij beide threads betrokken is.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  20. #45

    Standaard

    Ik heb deze Thread niet meer zo gevolgd, maar zo een Thread openen dat vraagt er eigenlijk een beetje om, maar als het uit de hand loopt kan men hem het best sluiten. Aan alle gekkigheid moet eens een einde komen.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •