Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
De resultaten 176 tot 178 van 178 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Renny Collard Bekijk bericht
    Ik heb in ieder geval een fijne avond gehad en een herinnering aan (eindelijk) een live uitvoering van DSOTM.
    Nou, dan ben ik blij voor je
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Want er is niets pijnlijkers dan mensen te zien aftakelen op een podium.
    Kijk maar naar de Stones,is er nou niemand tegen die knakkers zegt van stoppen het is mooi geweest. Keith Richards komt nog net niet met een rolator het podium op maar het scheelt niet veel.
    Laatst aangepast door Dennis Kuijper : 17-05-2007 om 23:22
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  3. #178

    Standaard

    Heb Waters op Arrow gezien, dus ik kan me er wat bij voostellen. Ik hield toen al een bittere nasmaak over aan het concert. DSOTM was inderdaad feilloos uitgevoerd, geen twijfel aan, maar waarom in godsnaam DSOTM, wat naar mijns inzien toch echt een van de mindere albums is van PF. En de verdere keuze van nummers was ook bijzonder inspiratieloos. De twee enige echte hoogtepunten waren Sheep, wat was dat kwijl !!! En Have A cigar, omdat dit het enige nummer was van WYWH wat hij in 2002 in Rotterdam niet heeft gespeeld. Waarom niet meer nummers van ATD, wat naar mijns inzien een veel groter meesterwerk is dan DSOTM.

    Over de 2002 tour. Kan je zeggen dat dit het beste concert is wat ik ooit heb gezien. Hierboven ergens staat te lezen dat de USA versie beter was dan de Europa versie. Dat valt te betwijfelen gezien het feit hij in Europa Shine on II speelde, waardoor hij op Have A Cigar na heel WYWH speelde. What God Wants en Tje Powers That Be zijn ontzettend mooie nummers, maar als ik moest kiezen wist ik het wel. Ook al werd Shine on II niet meer gespeeld zoals op de Animals Tour, in een uitvoering van 23 min.

    Waarom Waters niet One Of These Days speelt. Er zijn nogal wat aantijgingen heen en weer gegaan over dat nummer. Zo zou Waterts niet in staat zijn geweest om de baslijnen te spelen, waardoor Gilmour dit heeft gedaan voor Meddle. En over Run Like Hell en Hey You, dat zijn typische Gilmour nummers waar Waters zich verre vanaf zal houden. Net als, jammer genoeg Echoes. Eerder een vraag is waarom zo weinig nummers van Amused To Death, en geen nummers van Radio KAOS. En inderdaad, waarom juist die nummers van The Wall. Maar meer belangrijker nog, waarom geen Pigs, van Animals.

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •