Pagina 13 van 15 EersteEerste ... 39101112131415 LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 360 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lagomorph
    Ik hoorde van een vriend van mij dat deze dvd's slechts tijdelijk verkrijgbaar zijn omdat er een probleempje is tussen de rechten van MGM en Sony en dat ze daarom de koffers al terug aant halen zijn.

    Als dit waar is lijkt me dat een probleempje omdat ik écht niet al die bond titels in één keer ga kopen maar gewoon als ik daar zin in heb.

    Weet iemand hier meer over?
    De verkoop gaat gewoon door.
    Bij FRS ligt een berg nieuwe :P
    Tijdens het prijzencircus bij V&D liggen ze 2 voor €27,50 8)
    Ze zijn dus volop verkrijgbaar.
    Wat ben ik toch blij dat ik de S.E.'s gekocht heb de afgelopen jaren.
    Allemaal rond de 10 euro nieuw of 2e hands.

    20 DVD's.......klaar........en verder geen gezeik (excuus)

  2. #302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Als je iets te koop aanbiedt is het volgens mij niet de bedoeling dat je elders dan in het betreffende onderdeel op het forum aangeeft dat je iets verkoopt.

    Deed ie toch ook niet, hij schraapte alleen zijn keel
    Zou ik ook doen als ik iets voor 300 kwijt moet terwijl het nu in de winkel 275 kost
    Enm, waar dan??
    Bol.com €290 omdat het om een 2e hands gaat tja... Dan is €300 wel een beetje over the top als ik zo vrij mag zijn om dat even op te merken.
    tis geen 2e handsje, maar je hebt wel gelijk dat 300 euro te hoog is als je hem ook voor 290 euro kan kopen.
    Ik heb gewoon gekeken naar de prijs bij de frs en op vergelijk.nl en daar staat de goedkoopste prijs op 330 euro of meer. Dan vind ik 300 euro zeer redelijk aangezien je gewoon een nieuw exemplaar krijgt.

    Ehm, sorry hoor, maar ik check net bol.com en daar staat ie voor 340.
    Dus je opmerking slaat op het moment helemaal nergens op.
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  3. #303

    Standaard

    link

    Volgens mij is dit gewoon dezelfde release... Overgens is het natuurlijk altijd 2e hands wanneer je hem hier aanbied, nog nooit gebruikt ofniet, het gaat erom dat je simpelweg niet de eerste eigenaar bent...
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  4. #304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    link

    Volgens mij is dit gewoon dezelfde release... Overgens is het natuurlijk altijd 2e hands wanneer je hem hier aanbied, nog nooit gebruikt ofniet, het gaat erom dat je simpelweg niet de eerste eigenaar bent...
    Zoals u ziet komt deze set pas 8 november uit, dus zal dit waarschijnlijk de box zijn waarvan de rechten bij fox liggen.
    Beetje onzin met die prijs te vergelijken aangezien die nog uit moet komen.

    En als je zo redeneerd koop je alles 2e hands. Bol heeft de set namelijk ook al in het bezit gehad. Wanneer mag je namelijk het onderscheid maken tussen particulier en winkel. Er zijn genoeg 1 mans zaakjes op het internet. Koop je daar ook niet nieuw van?
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  5. #305

    Standaard

    weet iemand wanner Fox de dvd gaat releasen?

  6. #306

    Standaard

    Dat hebben ze volgens mij al gedaan.

  7. #307

    Standaard

    Maar liggen die al in de winkels,is de artwork gelijk gebleven aan de andere release?
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  8. #308

    Standaard

    Ik ga deze maand de koffer aanschaffen (leuk voor onder de kerstboom :wink: ).

    Bjij Van Leest hier in de buurt hebben ze nog de "oude" koffer liggen, is die net zo goed als de "nieuwe" van Fox? Of zit daar toch verschil in?

  9. #309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door art-core
    Ik ga deze maand de koffer aanschaffen (leuk voor onder de kerstboom :wink: ).

    Bjij Van Leest hier in de buurt hebben ze nog de "oude" koffer liggen, is die net zo goed als de "nieuwe" van Fox? Of zit daar toch verschil in?
    Nee, geen verschil. Hooguit een Fox-logo i.p.v. een Sony Pictures-logo.

  10. #310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door art-core
    Ik ga deze maand de koffer aanschaffen (leuk voor onder de kerstboom :wink: ).

    Bjij Van Leest hier in de buurt hebben ze nog de "oude" koffer liggen, is die net zo goed als de "nieuwe" van Fox? Of zit daar toch verschil in?
    Het verschil zit em in de sleeve om de dvd. De release van sony heeft een slipcase waar je de keepcase aan de boven en onderkant eruit kan schuiven. De sleeve van fox is vergelijkbaar met de sleeve van o.a. x men 3, poseidon adventure.

  11. #311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bart de Graaf
    Citaat Oorspronkelijk gepost door art-core
    Ik ga deze maand de koffer aanschaffen (leuk voor onder de kerstboom :wink: ).

    Bjij Van Leest hier in de buurt hebben ze nog de "oude" koffer liggen, is die net zo goed als de "nieuwe" van Fox? Of zit daar toch verschil in?
    Het verschil zit em in de sleeve om de dvd. De release van sony heeft een slipcase waar je de keepcase aan de boven en onderkant eruit kan schuiven. De sleeve van fox is vergelijkbaar met de sleeve van o.a. x men 3, poseidon adventure.
    De sleeves van Fox bevatten ook geen relief zoals die van SPHE. Ook is de lay out lichtjes aangepast op de achterkant (iets of wat andere indeling).
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  12. #312

    Standaard

    En hoe zit t met de koffer? Is aan de buitenkant te zien welke versie t is?

  13. #313

    Standaard

    Staan de extra's die op de special edition's stonden ook allemaal
    op deze ultimate edition's?
    Met andere woorden, zijn er extra's weggelaten op de UE's ?

    Van Die Another Day ben ik al zeker dat er extra's weggelaten zijn,
    maar kan iemand bevestigen dat dit op de andere niet zo is.

  14. #314

    Standaard

    Bij Die Another Day zijn inderdaad diverse extra's weggelaten. Voor zover ik weet bij de rest niet.

  15. #315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Bij Die Another Day zijn inderdaad diverse extra's weggelaten. Voor zover ik weet bij de rest niet.
    Waar of hoe zou ik dat met zekerheid te weten kunnen komen?

  16. #316
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  17. #317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    En hoe zit t met de koffer? Is aan de buitenkant te zien welke versie t is?
    Kan iemand hierop antwoorden?
    The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return...

  18. #318

    Standaard

    Bij de uitgave van Fox staat op de verpakking waarin de koffer zit zowel het logo van MGM als van Fox.

  19. #319

    Standaard

    Zijn er bij de Fox-uitgaven dan ook problemen bij DaD en OHMSS?
    The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return...

  20. #320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier Laemont
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    En hoe zit t met de koffer? Is aan de buitenkant te zien welke versie t is?
    Kan iemand hierop antwoorden?
    Zal hier zelf dan maar op antwoorden.... :wink:

    De Fox koffer, althans de kartonnen hoes, heeft een "witte band".
    Verder zijn de EAN codes anders:
    Sony:
    8712609674101
    FOX:
    8712626025627
    Dit laatste heb ik overigens niet zelf geconstateerd, t stond hier ergens op t forum...

    Welke problemen zijn er trouwens met DAD???

  21. #321

    Standaard

    Dat de EAN nr's anders zijn is wel logisch, als dat niet zo zou zijn zou het immers hetzelfde product zijn en dat is het niet.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  22. #322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier Laemont
    Zijn er bij de Fox-uitgaven dan ook problemen bij DaD en OHMSS?
    Ik dacht dat die er niet meer waren, maar heb ze niet zelf dus kan het helaas niet bevestigen.

  23. #323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Welke problemen zijn er trouwens met DAD???
    Voor zover ik weet mist de UE tal van extra's die op de originele uitgave aanwezig waren.

  24. #324

    Standaard

    Is er een manier waarop ik aan de buitenkant van de UE van On her majesty's secret service kan zien dat het de goede (FOX?) versie is?

  25. #325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Is er een manier waarop ik aan de buitenkant van de UE van On her majesty's secret service kan zien dat het de goede (FOX?) versie is?
    fox-logo?
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

Pagina 13 van 15 EersteEerste ... 39101112131415 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •