Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 82 van 82 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Titanic ligt al tijden in de "uitverkoopbak". En daar hoort ie ook. In mijn collectie tref je hem niet aan. Er is hier geen moeite gedaan om een grote film te maken, maar uitsluitend een groot kassucces. Daar hou ik persoonlijk niet van.
    Nee vind ik ook, films als LotR en Titanic komen mijn collectie daarom niet in
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  2. #77

    Standaard

    [i]Originally posted by Oakey
    Harry Potter wordt net zoiets... Het zijn allemaal "ontsnap uit de dagelijkse sleur" films, met een semi-messiaans tintje. Dit soort films zie je als puber en draag je dan je hele leven met je mee.
    Oh, Ik dacht dat Harry Potter over Balkenende ging. Moet ik hem toch maar eens opnieuw bekijken.
    Moet wel zeggen dat ik de neiging had met mijn duimpje in de mond te gaan zitten. Lompe mening misschien, maar 'k vind het een kinderfilm.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Nee vind ik ook, films als LotR en Titanic komen mijn collectie daarom niet in
    Van Titanic kan ik het begrijpen, maar als je aan een film 7 jaar werkt, heb je er toch echt wel moeite voor gedaan.

  4. #79

    Standaard

    Kunnen jullie niet beter proberen Arafat te dopen of de Paus te besnijden ?
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  5. #80

    Standaard LOTR is brits

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Dan ben ik door BBC-world behoorlijk op het verkeerde been gezet. Die bestempelen het bij nadruk en bij herhaling als een British Product. Waarschijnlijk beschouwen zij Nw. Z. nog als Brits Imperium.
    Maar, weer wat geleerd, Nieuw Zeelands produkt dus, niks Engels dus!!. Bedankt.
    Foutje,
    Peter Jackson is weliswaar een Kiwi en heeft de film(s) uit kosten- en artistieke (prachtige natuur) overwegingen in Nieuw Zeeland opgenomen, maar LOTR is toch echt een britse productie.

    Overigens was de "afgang" van LOTR bij de Oscars zeer voorspelbaar, want anders dan bij de normale sequels, zijn de beide opvolgers van LOTR al opgenomen en liggen (op wat editing na) al klaar op de plank. Het is dus logisch om te veronderstellen dat The Two Towers en The Return of the King van eenzelfde hoog niveau zullen zijn als Fellowship. Stel ze hadden Peter Jackson (regie) en de film zelf nu al een Oscar gegeven. Hoe hadden ze de beide nog uit te brengen films dan ooit nog kunnen passeren? Nee, het was voor mij allang duidelijk: pas in het derde jaar zullen de belangrijkse Oscars voor LOTR zijn. Omdat die film geweldig goed is én als goedmakertje voor de farce in 2002 en 2003.

    Maz

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey


    Ok, nog 1 reactie dan
    Titanic is uiteraard ook overgehyped en staat bol van de cliché's, maar kon mij als film nog wel boeien.
    Ik heb Titanic (opruimingsprijs uiteraard ) dus wel in mijn collectie. En niet vanwege het verhaal, dat inderdaad bedroevend slecht is. Ook niet vanwege de acteerprestaties; Kate Winslett doet nog haar best om er iets van de te maken, maar dat etterbakkie van een Leo di Shitio mag zich echt geen acteur noemen!
    Maar wel vanwege het tecnische hoogstandje. James Cameron heeft werkelijk alles uit de kast getrokken om er een visueel festijn van te maken. Filmtechnisch is het een meesterwerk. Maar akkoord, dat alleen is niet voldoende om het tot een klassieker te maken.

    Maz

  7. #82

    Standaard

    Overigens was de "afgang" van LOTR bij de Oscars zeer voorspelbaar
    INDERDAAD



    Het is dus logisch om te veronderstellen dat The Two Towers en The Return of the King van eenzelfde hoog niveau zullen zijn als Fellowship.
    HUH ? welk hoog niveau ?



    Stel ze hadden Peter Jackson (regie) en de film zelf nu al een Oscar gegeven. Hoe hadden ze de beide nog uit te brengen films dan ooit nog kunnen passeren?
    Dan had de Accademy zich nog belachelijker gemaakt dan nu (beste acteur/actrice Denzel en Halle) whoahahahaha om te gillen.



    Nee, het was voor mij allang duidelijk: pas in het derde jaar zullen de belangrijkse Oscars voor LOTR zijn. Omdat die film geweldig goed is én als goedmakertje voor de farce in 2002 en 2003.
    Ik weet niet wat je geslikt hebt maar zelfs al zouden er de komende 2 jaar geen films gemaakt worden dan nog zouden deel 2 en 3 geen oscars krijgen, dan zou de accademy nog liever staken dan dat ze die commerciele troep van Jackson een belangrijke oscar geven (ja misschien opnieuw voor special effects, lekker belangrijk .... NOT), nee laat Jackson svp weer films maken zoals hij vroeger deed.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •