Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 117 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik heb ze vandaag gevonden bij MediaMarkt en meteen maar meegenomen 8)
    Ontzettend veel exemplaren van Reis door Europa en De plaaggeest, maar geen Geheim van de sleutel. Dus heb de eerste 2 gehaalt.

    Voor een Bassie & Adriaan uitgave vind ik het geslaagd. Mooie uitgaves met veel extra's met o.a. veel bloopers.
    Mooie digipack van Bridge Entertainment.
    Van mij mogen ze wel meer Bassie & Adriaan dvd's uitgeven op deze manier.

    Ik heb trouwens De Plaaggeest voor 8 euro,
    en Reis door Europa voor 12 euro.
    The Superman Returns

  2. #27

    Standaard

    edit
    Laatst aangepast door Mark van Voorthuizen : 19-06-2010 om 12:52
    Platium Trader & SafeTrader
    Keep on Rocking in the Free World!

  3. #28

    Standaard

    Die bloopers stonden ook op de eerdere uitgaves. Staan op die Reis van Europa uitgave alle delen ?
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  4. #29

    Standaard

    Staan op die Reis van Europa uitgave alle delen ?
    Yep, 4 afleveringen per dvd.
    The Superman Returns

  5. #30

    Standaard

    Mooi, dank je. Die haal ik me dan wel even. Ik heb daar enkel deel 1, 2 en 6 van (van de eerdere uitgaves). De rest kon ik niet vinden of was te duur.

    PS: even off-topic. Weet iemand waar de "Leren en Lachen met ..." dvd's nog te koop zijn ? Hier zijn drie delen van verschenen. Helaas kan ik ze nergens meer vinden (ook niet via webwinkels).
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  6. #31

    Standaard

    Als je ze echt niet meer kan vinden, moet je het maar via de website van Bassie en Adriaan zelf doen.
    Nadeel is het bedrag voor verzendkosten, maar ja als je ze wilt hebben is dit de enige oplossing.

    http://www.clownbassie.nl/dvd.htm
    The Superman Returns

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melvinrijk
    Ik heb ze vandaag gevonden bij MediaMarkt en meteen maar meegenomen 8)
    Ontzettend veel exemplaren van Reis door Europa en De plaaggeest, maar geen Geheim van de sleutel. Dus heb de eerste 2 gehaalt.

    Voor een Bassie & Adriaan uitgave vind ik het geslaagd. Mooie uitgaves met veel extra's met o.a. veel bloopers.
    Mooie digipack van Bridge Entertainment.
    Van mij mogen ze wel meer Bassie & Adriaan dvd's uitgeven op deze manier.

    Ik heb trouwens De Plaaggeest voor 8 euro,
    en Reis door Europa voor 12 euro.
    foto`s
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quido
    PS: even off-topic. Weet iemand waar de "Leren en Lachen met ..." dvd's nog te koop zijn ? Hier zijn drie delen van verschenen. Helaas kan ik ze nergens meer vinden (ook niet via webwinkels).
    Haha, toevallig liep ik vandaag tegen de laatste (en enige?) box met de drie dvd's aan. Samen voor 7 euro. Leuke verrassing ! Toch nog hartelijk dank voor de tip Melvinrijk :wink:

    Verder kocht ik ook de digipack van Reis door Europa, daar ik deze nog niet compleet had (heb enkel deel 1, 2 en 6 van de losse keepcases ... iemand interesse ? :wink: ). De Plaaggeest hadden ze niet meer, maar die hoef ik ook niet zo nodig als enkel de verpakking anders is (zoals Bridge mededeelde).
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  9. #34

    Standaard

    ik heb ze alle 3 besteld bij bol.com en zal ze als t goed is dinsdag binnen krijgen

  10. #35

    Standaard

    De Luxe-DVD's gingen de 15e augustus uitkomen... Is dat normaal dat ze voordien al in de winkels ligge?
    Ik zie in een post dat iemand 'op reis door europa' al gevonden heeft in Media Markt. Zal wel een nederlandse zijn... Weet er iemand of de Belgische MM's deze dvd al zouden hebben of ooit zullen hebben?

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door noreason83
    De Luxe-DVD's gingen de 15e augustus uitkomen... Is dat normaal dat ze voordien al in de winkels ligge?
    Ik zie in een post dat iemand 'op reis door europa' al gevonden heeft in Media Markt. Zal wel een nederlandse zijn... Weet er iemand of de Belgische MM's deze dvd al zouden hebben of ooit zullen hebben?
    Gisteren waren ze er nog niet in Antwerpen.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  12. #37

    Standaard

    De Belgische Blokker had nog niets van Bassie & Adriaan Luxe versies.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  13. #38

    Standaard

    ik denk donderdag te gaan kijken naar de MM voor 'reis door europa'... hebben ze die niet, tjah dan maar online ergens bestellen.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorenzo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door noreason83
    ik denk donderdag te gaan kijken naar de MM voor 'reis door europa'... hebben ze die niet, tjah dan maar online ergens bestellen.
    Ik denk dat je meer kans zult hebben bij Fnac. Tenzij je naar de Media markt in Antwerpen gaat, want daar zullen ze zeker liggen.
    MM Antwerpen had nog niets van B&A luxe versies!
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  15. #40

    Standaard

    Ik heb de dvd set B&A op reis door europa bestelt bij bol.com
    Verwacht hem één dezer dagen in mijn bus

    Baron:"Drommels drommels drommels als je niet ophoud met zeuren zal ik jouw een oplawaai verkopen"
    B 100:"Ik heb ook altijd pech"

  16. #41

    Standaard

    ik heb ze alle 3 besteld bij Bol.com, er zijn er 2 stuks een week geleden opgestuurd, maar ze liggen nu ergens bij de TPG. Behoorlijk balen dus!!

  17. #42

    Standaard

    Dit staat nu te lezen op DVD-Home:

    06-02-2007 Bassie & Adriaan - De Plaaggeest
    06-02-2007 Bassie & Adriaan - Het Geheim Van De Sleutel
    06-02-2007 Bassie & Adriaan - Op Reis Door Europa
    06-03-2007 Bassie & Adriaan En De Huilende Professor (Luxe editie)
    20-02-2007 Bassie En De Ontvoering

    Gaan ze die eerste drie nu weer opnieuw uitgeven?
    Tss.

    Heeft hier trouwens nog iemand problemen met de Luxe Editie van op reis door EU. Bij mij valt bij de karaoke versie van Spaanse Les de muziek na ongeveer 2minuten volledig weg (zowel bij zang als zonder zang).

    Misschien daarom heruitgave?
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  18. #43

    Standaard

    Die laatste (Bassie en de ontvoering) zou ik links laten liggen. Recent filmpje van onze grote vriend Bassie, die een of andere pop als plaatsvervanger van Adriaan in dienst genomen heeft. Wat ik gezien heb, was werkelijk te lachwekkend voor woorden.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  19. #44

    Standaard

    Hier kun je een trailertje downloaden:
    http://www.clownbassie.nl/downloads/..._breedband.wmv.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  20. #45

    Standaard

    Amai, echt links laten liggen

    Spijtig dat hij gewoon niet gestopt is. Zonder Aad is er niets aan...
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quido
    Hier kun je een trailertje downloaden:
    http://www.clownbassie.nl/downloads/..._breedband.wmv.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  22. #47

    Standaard

    Doe mij maar gewoon Bassie & Adriaan en de Diamant :P

    http://www.youtube.com/watch?v=lmCPJvLUVL4
    The Superman Returns

  23. #48

    Standaard

    Ik heb alle ouder versies van B&A al en daar houd ik het lekker bij.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Ik heb alle ouder versies van B&A al en daar houd ik het lekker bij.
    Ja precies, ik had er ook al een aantal, maar dat waren films van 3 uur geperst op 1 dvdtje.
    Nu ze allemaal opnieuw 2 discs worden uitgegeven, dacht ik dat de kwaliteit ook omhoog zou gaan, maar helaas is die gewoon nog hetzelfde gebleven.

    Wel vind ik de Reis Door Europa een tweede aanschaf waard, omdat nu de gehele serie netjes bij elkaar zit. En de kwaliteit van deze versie is ook meteen het beste die je maar kan krijgen van de gehele Bassie en Adriaan reeks. (samen met Amerika :wink: )
    The Superman Returns

  25. #50

    Standaard

    Echt zielig dat het zo'n dikke geldwolf blijkt te zijn. Hoe die zichzelf tegenwwoirg presenteerd en de toon waarop ie kindertjes aanspreekt. Een griezel is het. Hij blijft het format maar uitmelken tot de laatste cent in zijn (toch al dikke) portemonee verdwijnt.

    Tijdens het zappen kom ik zijn nieuwe programma nog wel eens tegen. Dat hij nog niet aan een hartaanval is bezweken is mij een raadsel.

    Adriaan doet er heel verstandig aan door gewoon te zwijgen over deze wanvertoning en te genieten van het (zonnige) leven.

    Als de prijs er naar is overweeg ik wel een paar klassiekers te kopen. Maar dan spek ik zelf Bassie's bankrekening.... zucht, nog even goed nadenken of dat ethisch verantwoord van mij zou zijn.
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •