Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 218 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Weet iemand een site met goedkope Ipods? Ik wil graag een Ipod shuffle van 1 Gb voor de vakantie, maar dat kost 110 euro. Dan nog een lader...en een internationaal stekkersetje....en ik ben zo 150 euro verder...voor 1 GB!!

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden
    Weet iemand een site met goedkope Ipods? Ik wil graag een Ipod shuffle van 1 Gb voor de vakantie, maar dat kost 110 euro. Dan nog een lader...en een internationaal stekkersetje....en ik ben zo 150 euro verder...voor 1 GB!!
    Haha, goedkope iPods... when pigs fly ofzoiets :d.

  3. #28

    Standaard

    Ik heb zelf de zwarte iPod nano met 4 Gb. En ben daar ook erg tevreden over. 8)

  4. #29

    Standaard Re: Het grote Ipod topic

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Is het mogelijk om achteraf plaatjes van albums toe te voegen? Zo ja; hoe?
    Laat ik maar even antwoord geven dan...
    Dit is zeker mogelijk ja. Je moet uiteraard ervoor zorgen dat je de covers op je harde schijf hebt staan. Ik zou ze verkleinen naar 200x200 pixels omdat ze anders teveel schijfruimte innemen en het soms wat lang kan duren voordat een nummer geladen wordt, zeker bij de shuffle functie.

    Selecteer als eerste alle nummers van het betreffende album door het eerste nummer aan te klikken en dan de laatste door shift in te drukken. Dat moet wel bekend zijn. Alle nummers zijn nu blauw. Vervolgens rechtermuisknop en dan "info tonen". Er verschijnt nu een venster met wat regels enzo. Hier kan je de artiest en dergelijke aanpassen. Je ziet ook een wit vakje rechts met daarboven illustratie. Dubbelklik in het witte vakje en je kan bladeren naar de cover. Dan gewoon de cover selecteren en hij voegt deze toe aan de nummers. Klaar is kees. 8)

    Overigens, laten we dit topic wel gewoon houden door over de iPod te praten en het niet te laten verzanden in een iPod bashing topic. Met andere woorden, tegenstanders van de iPod hebben hier niets te zoeken haha.
    Bedankt Marcel.
    Nu even een week vrijnemen om alles in te voeren.... :wink:
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  5. #30

    Standaard

    Ik heb de zwarte iPod van 60 gb. Het is mijn tweede ipod. Mijn vorige (van 10 gb) had ik gekocht 3 jaar geleden, en was nog een van de eerste generatie. Eén maand nadat ik die had gekocht kwam het nieuwe model al op de markt (Hij werkt overigens nog altijd), maar ik had dringend meer ruimte nodig op mijn mp3 speler. De oortjes die bij de iPod zitten ben ik trouwens heel tevreden mee, ik zou geen andere willen hebben. Enig minpuntje bij de nieuwe iPod is wel dat je hem aan de computer moet opladen, en dat je laders (en kabels) apart moet kopen. Dat was bij de oude niet.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toon_1
    Ik heb de zwarte iPod van 60 gb. Het is mijn tweede ipod. Mijn vorige (van 10 gb) had ik gekocht 3 jaar geleden, en was nog een van de eerste generatie. Eén maand nadat ik die had gekocht kwam het nieuwe model al op de markt (Hij werkt overigens nog altijd), maar ik had dringend meer ruimte nodig op mijn mp3 speler. De oortjes die bij de iPod zitten ben ik trouwens heel tevreden mee, ik zou geen andere willen hebben. Enig minpuntje bij de nieuwe iPod is wel dat je hem aan de computer moet opladen, en dat je laders (en kabels) apart moet kopen. Dat was bij de oude niet.
    10GB is voor jou te weinig? Dan moeten er wel heeel veel liedjes zijn die je regelmatig luistert als dat te weinig is.. :P

  7. #32

    Standaard

    Ik moet mijn best doen om mn iPod halfvol te krijgen [heb een 20gb 4g] en zelfs dan blijf ik skippen op zoek naar betere muziek. Een draagbare platenverzameling is wel handig, maar er zitten nog genoeg foutjes in. En wie luistert er daadwerkelijk 3100 nummers af? En wat voor muziek staat er dan op, Martin?

    Maar bijvoorbeeld als je shuffle songs doet kun je nooit halverwege besluiten een specifiek nummer op te zetten, zonder de shuffleoptie weer helemaal opnieuw te moeten laten beginnen waardoor de kans kleiner wordt dat je al je muziek een keer langs hoort komen. Ook kun je niet shuffle'n vanuit een gekozen nummer, dan shufflet ie alleen dat album. Je kunt natuurlijk playlists maken,... maar dat duurt te lang En achter iTunes vergeet ik t telkens.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toon_1
    Ik heb de zwarte iPod van 60 gb. Het is mijn tweede ipod. Mijn vorige (van 10 gb) had ik gekocht 3 jaar geleden, en was nog een van de eerste generatie. Eén maand nadat ik die had gekocht kwam het nieuwe model al op de markt (Hij werkt overigens nog altijd), maar ik had dringend meer ruimte nodig op mijn mp3 speler. De oortjes die bij de iPod zitten ben ik trouwens heel tevreden mee, ik zou geen andere willen hebben. Enig minpuntje bij de nieuwe iPod is wel dat je hem aan de computer moet opladen, en dat je laders (en kabels) apart moet kopen. Dat was bij de oude niet.
    10GB is voor jou te weinig? Dan moeten er wel heeel veel liedjes zijn die je regelmatig luistert als dat te weinig is.. :P
    120 GB aan muziek heb ik .

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco Dubbeldam
    Ik heb zelf de zwarte iPod nano met 4 Gb. En ben daar ook erg tevreden over. 8)
    Idem, neem dat ding overal mee naartoe.. absoluut het geld waard geweest.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toon_1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toon_1
    Ik heb de zwarte iPod van 60 gb. Het is mijn tweede ipod. Mijn vorige (van 10 gb) had ik gekocht 3 jaar geleden, en was nog een van de eerste generatie. Eén maand nadat ik die had gekocht kwam het nieuwe model al op de markt (Hij werkt overigens nog altijd), maar ik had dringend meer ruimte nodig op mijn mp3 speler. De oortjes die bij de iPod zitten ben ik trouwens heel tevreden mee, ik zou geen andere willen hebben. Enig minpuntje bij de nieuwe iPod is wel dat je hem aan de computer moet opladen, en dat je laders (en kabels) apart moet kopen. Dat was bij de oude niet.
    10GB is voor jou te weinig? Dan moeten er wel heeel veel liedjes zijn die je regelmatig luistert als dat te weinig is.. :P
    120 GB aan muziek heb ik .
    Ik kom daar ook wel in de buurt, maar hoeveel GB luister je nu echt regelmatig? Of vind je égt het luisteren op je iPod waard. Ik denk dat je niet verder komt als 5GB aan liedjes die je echt regelmatig luistert.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toon_1

    120 GB aan muziek heb ik ;).
    Ik kom daar ook wel in de buurt, maar hoeveel GB luister je nu echt regelmatig? Of vind je égt het luisteren op je iPod waard. Ik denk dat je niet verder komt als 5GB aan liedjes die je echt regelmatig luistert.
    Inderdaad. Je kunt wel heel trots zijn op 1000 albums, maar hoe ga je die in godsnaam allemaal luisteren? Het is dat ik wat moeite heb met dingen weggooien, maar het liefst hou ik alleen echt de beste shit bij me. En dat is lang geen 20 gb.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toon_1

    120 GB aan muziek heb ik .
    Ik kom daar ook wel in de buurt, maar hoeveel GB luister je nu echt regelmatig? Of vind je égt het luisteren op je iPod waard. Ik denk dat je niet verder komt als 5GB aan liedjes die je echt regelmatig luistert.
    Inderdaad. Je kunt wel heel trots zijn op 1000 albums, maar hoe ga je die in godsnaam allemaal luisteren? Het is dat ik wat moeite heb met dingen weggooien, maar het liefst hou ik alleen echt de beste shit bij me. En dat is lang geen 20 gb.
    Tja, ik ben gewoon een muziekfreak. Ik luister dagelijks wel een paar albums en ik luister ook dagelijks naar mijn iPod. Ik wil gewoon graag zoveel mogelijk muziek bij mij hebben. Ik wil niet dat ik naar een plaat (of nummer) wil luisteren en plots moet ontdekken dat dat niet gaat omdat hij niet op mijn iPod staat .

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JozefusGladiolus
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden
    Weet iemand een site met goedkope Ipods? Ik wil graag een Ipod shuffle van 1 Gb voor de vakantie, maar dat kost 110 euro. Dan nog een lader...en een internationaal stekkersetje....en ik ben zo 150 euro verder...voor 1 GB!!
    Haha, goedkope iPods... when pigs fly ofzoiets :d.
    Je kunt ook een "gewone" mp3-speler van 1 gyg kopen. Hij gaat minder lang mee, maar behalve kwaliteit is er eigenlijk geen verschil tussen een speler van 50 euro en een iPod Shuffle.

  14. #39

    Standaard Re: Het grote Ipod topic

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Bedankt Marcel.
    Nu even een week vrijnemen om alles in te voeren.... :wink:
    Ik ben er 4 volle avonden mee bezig geweest en dat waren zo'n 3100 nummers. Ik verklein de afbeeldingen in Photoshop waar ik een action had gemaakt voor de covers van 200x200. Zo kan je meerdere covers tegelijk resizen en gaat het een stuk sneller.

  15. #40

    Standaard

    Zelf staat mijn 30 Gb Pod nu half vol. Op mijn PC staat nog meer muziek.

  16. #41

    Standaard

    Hehe ik heb op mijn 4 Gb nog 1,3 Gb vrij :wink:
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Hehe ik heb op mijn 4 Gb nog 1,3 Gb vrij :wink:
    WOW, ik gooi alle albums erop en dan shufflen maar.
    Gebruik deze ook wel eens als bron bij mn HT, maar sinds mijn cd speler toch echt stukken minder.Ik heb mijn Pod regelmatig aan op mn werk. Wordt niet gewaardeerd om de muziek aan te zetten als mensen geconcentreerd bezig zijn. In de laboratoria waar ik werk staat wel de radio te brullen.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Hehe ik heb op mijn 4 Gb nog 1,3 Gb vrij :wink:
    Ik heb spijt dat ik niet de 6gig heb gekocht :wink:
    eigenlijk zou een 8gig ideaal zijn.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beloved
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Hehe ik heb op mijn 4 Gb nog 1,3 Gb vrij :wink:
    Ik heb spijt dat ik niet de 6gig heb gekocht :wink:
    eigenlijk zou een 8gig ideaal zijn.
    Volgens geruchten zouden er zeer binnenkort nieuwe nano's moeten verschijnen, met 6 en 8 gig. Maar het zijn nog slechts geruchten...

    TIP!
    Voor de mensen die graag naar Podcasts luisteren, check morgen (vrijdag 2 juni, eigenlijk vandaag dus) even aflevering 67 van Podquiz. Ik ben guest-quizmaster in vragenronde 4, het onderwerp van de vragen zal zijn "animation".

    In de loop van de dag zal aflevering 67 te downloaden zijn als Mp3-tje op www.podquiz.com en natuurlijk via de iTunes Music Store ook te downloaden zijn.

    Allemaal luisteren dus! En niet teveel lachen om mijn Engelse accent hè.

  20. #45

    Standaard

    Kan iemand misschien vertellen of een Monster Icable veel verbetering zal geven itt een dropveter bij het aansluiten op een reciever?
    En op welke punten (laagweergave, detail) zullen die verbeteringen dan vooral hoorbaar zijn?


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes
    Kan iemand misschien vertellen of een Monster Icable veel verbetering zal geven itt een dropveter bij het aansluiten op een reciever?
    En op welke punten (laagweergave, detail) zullen die verbeteringen dan vooral hoorbaar zijn?


    Jeroen.
    Ik heb een monster cable gekocht en het was een zeer duidelijke verbetering. De stage werd breder en er waren veel meer details hoorbaar. Je hoorde ook een veel duidelijker verschil tussen de hoge en lage bitrates (gelukkig is bijna alles van een hoge bitrate op mijn Poddie).
    Ik vond het de aanschaf van een nieuwe kabel meer dan waard, alleen sinds ik mijn cd speler heb gebruik ik mijn Pod minder als bron en zet ik eerder een cd op.

  22. #47

    Standaard

    Je moet die iPod toch voor optimale kwaliteit op een dock aansluiten en dat dock met een monster cable aansluiten?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Je moet die iPod toch voor optimale kwaliteit op een dock aansluiten en dat dock met een monster cable aansluiten?
    Ja mijn Pod staat ook lekker in een dokkie.
    Helaas net een orginele Pod dock gekocht, terwijl er nu net een Marantz dock uit is. Shit ik wil eigenlijk dat Marantz dock kopen... Nouja ik hou de orginele Apple dock. Ik heb ook de apple remote, maar kan mijn iPod ook met mijn Marantz RC3200 aansturen.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Je moet die iPod toch voor optimale kwaliteit op een dock aansluiten en dat dock met een monster cable aansluiten?
    Ja mijn Pod staat ook lekker in een dokkie.
    Helaas net een orginele Pod dock gekocht, terwijl er nu net een Marantz dock uit is. Shit ik wil eigenlijk dat Marantz dock kopen... Nouja ik hou de orginele Apple dock. Ik heb ook de apple remote, maar kan mijn iPod ook met mijn Marantz RC3200 aansturen.
    Marantz dock?

    Was net op zoek naar een goede koppeling van mijn ipod....eens koekeloeren.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  25. #50

    Standaard

    Denon heeft ook een eigen dock, H/K ook.

Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •