Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 218 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Sja, adviesprijs 129,- voor een dock, dan nog een monster cable...kan ik een nieuwe nano voor kopen...ik denk nog even na.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  2. #52

    Standaard

    Een Nano is geen echte iPod....
    De standaard dock is 40 euro, kabel ook zoiets en een remote ook 40 euro.
    Ook 120 euro, maar wel mooi in je ht.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes
    Kan iemand misschien vertellen of een Monster Icable veel verbetering zal geven itt een dropveter bij het aansluiten op een reciever?
    En op welke punten (laagweergave, detail) zullen die verbeteringen dan vooral hoorbaar zijn?


    Jeroen.
    Ik heb een monster cable gekocht en het was een zeer duidelijke verbetering. De stage werd breder en er waren veel meer details hoorbaar. Je hoorde ook een veel duidelijker verschil tussen de hoge en lage bitrates (gelukkig is bijna alles van een hoge bitrate op mijn Poddie).
    Ik vond het de aanschaf van een nieuwe kabel meer dan waard, alleen sinds ik mijn cd speler heb gebruik ik mijn Pod minder als bron en zet ik eerder een cd op.
    Rob,

    Bedankt voor je uitleg!
    Ik ga maar eens een iCable bestellen.
    Orginele cd's worden hier ook op een aparte cd-speler gedraaid.
    De Ipod is er alleen maar voor de gedownloade muziek.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  4. #54

    Standaard

    Dus wel in een dock zetten je iPod!

  5. #55

    Standaard

    Hoi,

    Wellicht een vaker voorkomend probleem. De harde schijf in je PC of Mac formatteer je opnieuw, maar je bent vergeten je iTunes Library te back-uppen. Stom, maar het is mij gebeurd . Ook een systeemcrash kan dit tot gevolg hebben.

    Gelukkig stond de 20GB aan muziek die ik in m'n Library stond, ook op m'n iPod. Met het programma Music Rescue kon ik de muziek van m'n iPod weer naar m'n inmiddels opnieuw geïnstalleerde PC kopieren en zo weer toevoegen aan m'n iTunes Library.

    Ik kan dit programma echt aanraden!
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  6. #56

    Standaard

    En Peter, waar kunnen wij dit progje vinden?

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    En Peter, waar kunnen wij dit progje vinden?
    Heheh had 'm vanmorgen ook gepost op HT Forum en de inhoud van m'n post gekopieerd en vervolgens hier geplaatst. Maarja dan gaat de link niet mee. Bij dezen:

    Music Rescue
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  8. #58

    Standaard

    Er bestaan meerdere van dit soort progjes. Ik gebruik zelf iPod Agent, ook erg handig.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Er bestaan meerdere van dit soort progjes. Ik gebruik zelf iPod Agent, ook erg handig.
    Het handige van iPod Agent (heet tegenwoordig iets anders, maar is zelfde proggie) is dat al je ratings en playcounts behouden blijven bij export van je muziek vanaf je iPod terug naar iTunes.

  10. #60

    Standaard

    Ik heb een probleem met mijn ipod video 30gig. Zoals een ieder wel bekend krijg je het albumhoes te zien bij een muzieknummer, maar dit klopt bijna nooit . Is hier wat aan te doen, automatisch, of moet ik alles handmatig aanpassen?
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  11. #61

    Standaard

    Om dit soort gedonder beklaag ik mijn iPod. Dat gedoe met lijsten en updating, liefste hou ik alles handmatig bij. Ook die structuur IN de iPod en de nood aan iPod-geschikte software/plugins irriteert mij. Het is dat de dingen zo onwijs geil zijn anders had ik 'm niet.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  12. #62

    Standaard

    Even een vraag over Itunes,

    alle nummers in de bibliotheek staan uitgevinkt. Kan dit via een simpele oplossing weer engedaan gemaakt worden? Of moet ik alles handmatig aanvinken?
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  13. #63

    Standaard

    lang geleden dat ik itunes nog gebruikt heb (zit alweer jaren vast aan Creative's Zen reeks) maar ik geloof dat je simpel via ctrl-a alles kan selecteren en dan rechtsklikken op een nummer en klikken op aanvinken

    honderd procent zeker ben ik niet
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  14. #64

    Standaard

    Heb al 8 maanden mijn nieuwe ipod mini 6 gig en eigenlijk nog geen problemen ondervonden. Enige wat ik irritant vind, is dat itunes soms de nummers van CDs aangeeft met vierkanten of chinees lijkende tekens. Kan je alle nummers gaan beluisteren en checken hoe ze heten, weer een poos verder.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    lang geleden dat ik itunes nog gebruikt heb (zit alweer jaren vast aan Creative's Zen reeks) maar ik geloof dat je simpel via ctrl-a alles kan selecteren en dan rechtsklikken op een nummer en klikken op aanvinken

    honderd procent zeker ben ik niet
    Je geheugen is nog prima, thanx 8)
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld Bekijk bericht
    Je geheugen is nog prima, thanx 8)
    oef, dan moet ik nog geen braintraining doen... :razz: happy to help
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  17. #67

    Standaard

    Hmmmm,
    Al even geleden dat ik dit topic zag. Wel helemaal vergeten je te bedanken voor de tip Martin; Ik heb de nano gescoord. maar 2 gig, maar voor mijn gebruik groot zat.
    Bij deze dus; Dank voor de tip!
    Marantz SR6300, Sony DVP-NS930, Panasonic DMR-EH67k, Philips CD-650, 4 x Monitor Audio Silver 8i, Monitor Audio SLCR, Panasonic TH-42PV70

  18. #68

    Standaard

    Heeft iemand nog tips of reviews voor een (grote) dock/versterker??

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eric snake Bekijk bericht
    Heeft iemand nog tips of reviews voor een (grote) dock/versterker??
    http://www.avreview.co.uk/news/artic...AN/669/v/3/sp/

  20. #70

  21. #71

    Standaard

    Ik heb al een tijdje een 1 gig nano, maar die is nu echt veel te klein. Ik zit nu te twijfelen wat ik zal doen. 8 gig vind ik eigenlijk nog wat te weinig, maar volgens mij komt daarna pas de 80 gig en dat is wel meteen erg veel. Iemand tips?

  22. #72

    Standaard

    Heb een hekel aan iTunes, maar oh, wat werkt die iPod Touch lekker. Alleen iets te weinig capaciteit gekozen :P
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Heb een hekel aan iTunes, maar oh, wat werkt die iPod Touch lekker. Alleen iets te weinig capaciteit gekozen :P
    Ik heb zelf een Nano, en heb net als jij ook een hekel aan itunes....

    Is er eigenlijk geen alternatief?

  24. #74

    Standaard

    WinAmp heeft met een plugin de mogelijkheid om te importeren meen ik. Echter is de functionaliteit voor de Touch een heel stuk beperkter.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Ik heb al een tijdje een 1 gig nano, maar die is nu echt veel te klein. Ik zit nu te twijfelen wat ik zal doen. 8 gig vind ik eigenlijk nog wat te weinig, maar volgens mij komt daarna pas de 80 gig en dat is wel meteen erg veel. Iemand tips?
    Iemand?

Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •