Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789
De resultaten 201 tot 218 van 218 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Ik kan overigens zo'n dopjes in mijn oren niet verdragen. Heb een gewoon licht en goedkoop koptelefoontje gekocht.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Ik kan overigens zo'n dopjes in mijn oren niet verdragen.
    Is een normale reactie, het voelt enigszins als onder water zijn in het begin. Kwestie van even doorbijten
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Is een normale reactie, het voelt enigszins als onder water zijn in het begin. Kwestie van even doorbijten
    Nee echt, ik krijg er enorm irritatie van.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #204

    Standaard

    Wat bedoelen ze met:
    Wel moeten de oordopjes ongeveer 50 uur ingespeeld worden.
    Wordt het geluid beter hoe langer je ze gebruikt? Dus als ik ze 50 uur heb gebruikt dan is het geluid "ingebrand"?? Alsof je een auto in gaat rijden. :razz:

    Ik ga voor de de Sennheiser CX 500. heb dat merk nog nooit gebruikt, dus wil het wel eens proberen
    Laatst aangepast door Bas Hokke : 20-08-2009 om 15:46
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  5. #205

    Standaard

    Kun je je vast geen buil aan vallen
    Als vind ik ze zelf ietwat overpriced.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #206

    Standaard

    Bij mij vond ik de oordopjes nooit lekker zitten: altijd viel er 1 uit mijn oor. Heb een paar jaar geleden de Sennheiser PXC250 gekocht. Een makkelijk opvouwbaar koptelefoontje met een prima geluidskwaliteit (luister zo'n beetje alle stijlen). Enige grote nadeel is de capsule voor de noisecancellation (onhandig om bij je te dragen maar als ik hem gebruik is dat achter de computer op mijn werk of als ik op mijn bed lig dus dan heb je daar geen last van en zeker niet van omgevingsgeluiden) en voor sommigen de prijs. Gebruik hem nu met mijn Classic en dat is met mijn Apple lossless bestanden een prima combinatie.

  7. #207

    Standaard

    Ehmmmm... Die 'capsules' zoals jij ze noemt zijn niet bedoelt om af te nemen. Het kan wel, om schoon te maken oid, maar ze blijven logischerwijs niet goed zitten zonder die dingen erop.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #208

    Standaard

    Met die capsule bedoelde ik een soort plastic staaf van 10-15 centimeter die in de kabel tussen de koptelefoon en de mediaplayer inzit (zitten ook nog batterijen in, ahum je zou bijna aan iets anders denken :razz: ). Het ding is gemaakt om geluiden van buitenaf te onderdrukken, b.v. in vliegtuig of trein. Heeft ook een positief gevolg voor de geluidskwaliteit, meer warmte of laag zonder te overheersen.
    Niet geschikt om mee rond te rennen dus maar dat is de classic ook niet echt vind ik.
    Die kleine stoffen dingetjes om de oordopjes hielpen bij mij ook niet echt om het op zijn plaats te houden. Al zie ik wel meer van de oordoppen die je meer in je oor kunt vergrendelen (weet niet hoe ik het anders moet zeggen) maar dat vind ik niet zo'n fris idee.

    Ik moest wel wennen aan deze Apple. Had hiervoor een Archos. Lijkt wel of ik meer zou moeten afregelen aan het geluid.
    Laatst aangepast door HUYG : 20-08-2009 om 23:33

  9. #209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HUYG Bekijk bericht
    Al zie ik wel meer van de oordoppen die je meer in je oor kunt vergrendelen (weet niet hoe ik het anders moet zeggen) maar dat vind ik niet zo'n fris idee.
    Dat zijn dus in-ear oordopjes. Die zijn gewoon van een soort rubber dus die kun je schoonmaken onder de kraan
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #210

    Standaard

    Weet iemand of de mogelijkheid bestaat om muziek weer van je ipod te halen en weer terug te zetten in i-tunes?
    Ik heb mij ipod vol staan met cd's die ik van vrienden geleend heb, nu is alleen de pc overleden en op de nieuwe pc heb ik die muziek niet meer staan, en om nu weer 3 weken lang elke dag een paar uur te gaan importeren en de info aan te passen, daar heb ik weinig zin in.
    De reden van het terugzetten is dat ik over wil op een grotere ipod, heb de 80 nu vol zitten en wil over op de 120, maar wil wel de muziek over kunnen zetten.

    Is hier een makkelijke en veilige manier voor?

  11. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Die meegeleverde iPod dopjes zijn echt de slechtste die ik ooit in mijn oren heb gehad. Snel andere kopen dus. Je weet niet wat je hoort als je een paar echt goed doppen in je oor hebt zitten.
    De iPod doppen hebben nauwelijks bas en vervormen erg snel. Ik heb al tijden in-ear doppen van Sennheiser, de CX300 en die klinken erg goed. Koste maar 47 euries, maar das wel 3 jaar geleden al. Dat type bestaat ook niet meer maar er zijn nog zat keuzes bij Sennheiser. Goede service trouwens ook daar, ik was één rubberen dopje kwijt en na mailing hebben ze gewoon 2 nieuwe doppen opgestuurd, helemaal gratis.
    Bestaat niet meer?

    http://www.bol.com/nl/s/elektronica/...136/index.html

    Heb ze ook, zit nu met mijn 3de exemplaar, na 2 jaar. Ook nooit gedacht om voor andere dopjes te gaan omdat de cx300 gewoon enorm goede oordopjes zijn.

  12. #212

    Standaard

    Aha, dacht dat ze die niet meer verkochten omdat er nieuwere doppen zijn nu. Ben nog steeds een rubber dopje kwijt trouwens. Gemaild naar Sennheiser en zou nieuwe toegestuurd krijgen, maar das al weken geleden. Maar weer eens mailen...

  13. #213

    Standaard

    Voor de beste pasvorm koop je natuurlijk op maat gemaakte oordopjes die vallen er tenminste niet zomaar uit. link Heb zelf oorbeschermers aan in de horeca ook op maat gemaakt ideaal en je voelt ze niet

  14. #214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gjjoosten Bekijk bericht
    Voor de beste pasvorm koop je natuurlijk op maat gemaakte oordopjes die vallen er tenminste niet zomaar uit. link Heb zelf oorbeschermers aan in de horeca ook op maat gemaakt ideaal en je voelt ze niet
    heb even snel de link gelezen en toen ik de prijs zag die site weer snel gesloten.

    pffffff
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gjjoosten Bekijk bericht
    Voor de beste pasvorm koop je natuurlijk op maat gemaakte oordopjes die vallen er tenminste niet zomaar uit. link Heb zelf oorbeschermers aan in de horeca ook op maat gemaakt ideaal en je voelt ze niet

    die prijs voel je des te beter

    dan maar een koptelefoon
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  16. #216

    Standaard

    Merendeel van de bestanden goed overgezet via synchronisatie. Wat ik alleen niet snap is dat sommige cd's niet in mijn artiestenlijst staan bij mijn ipod, maar dan weer wel bij de compilatiealbumslijst, terwijl een aantal (verzamelalbums) wel weer in de artiestenlijst staan, heel vreemd. Niet erg consequent en toch wel onhandig.

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gjjoosten Bekijk bericht
    Voor de beste pasvorm koop je natuurlijk op maat gemaakte oordopjes die vallen er tenminste niet zomaar uit. link Heb zelf oorbeschermers aan in de horeca ook op maat gemaakt ideaal en je voelt ze niet
    Ideaal als je om de zoveeltijd draadbreuk hebt met dopjes....
    Heb mn Sennheisertjes al een keer op moeten sturen, maar ze gaan nu al een tijdje mee weer. Cx-300, erg positief, mooi geluid. Velen malen beter tov die witte apple dingen die mijn oren stuk gingen maken.
    "Christopher McCandless: Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth." - Into The Wild.
    Mijn eigen filmpjes en projecten

  18. #218

    Standaard Welke iPod-dockingstation ?

    Hoi,

    IK ben op zoek naar een dockingstation voor mijn Apple iPod nano 8gb 4th generation... hebben jullie enige ervaring met de laatste docks..waar ik wel heel veel interesse voor heb is dit type : Bowers & Wilkins Zeppelin Air maar is momenteel heel duur en ik vrees dat daar nooit geen verandering in zal komen

    Alvast bedankt voor jullie hulp in het zoeken van een mijn dock station.

Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •