Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 70 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Arrested Development: Bekroonde serie !!!

    Ik heb vandaag de serie: "Arrested Development" blind aangeschaft. Serie heeft 5 emmy's en een golden globe gewonnen.Iemand al ervaring met deze serie, en zo ja wat vond je ervan?!

    Ben wel benieuwd wat het voor serie is. Ga het zelf zo ondervinden.
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  2. #2

    Standaard

    Ik vindt het een zeer goeie sitcom. Het heeft een stijl als Curb Your Enthusiasm maar tegelijkertijd is het ook net een cartoon. Ik vindt het in ieder geval echt moeilijk grappig en raad het aan iedereen aan.

    PS: Van waar heb je de trouwens de dvd gekocht kon hem gisteren niet vinden in de lokale Free Record Shop.
    You can't take a picture of this...it's already gone...

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door en_buyuk_galatasaray
    PS: Van waar heb je de trouwens de dvd gekocht kon hem gisteren niet vinden in de lokale Free Record Shop.
    Ik heb hem bij MM Breda Gekocht voor € 34,99
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  4. #4

    Standaard

    Ik vind deze serie geweldig. Ik volgde 'm op de BBC, waar ze de 1ste 2 seizoenen hebben uitgezonden. Weet iemand 't nou al hoe 't zit met een (eventuele) 3de seizoen? Ik kan er niet echt veel info over vinden, maar 't ziet er niet best uit.

    't zou jammer zijn als deze serie gecancelled wordt (is?), want is vind 't persoonlijk de beste comedy serie sinds Seinfeld.

    Overigens vind ik Arrested Development ook totaal niet te vergelijken met Curb your enthousiasm zoals een andere poster vond.. De 2 hebben een totaal andere stijl. Arrested Development is meer absurder, en Curb your enthousiasm is gewoon droog.. Maar 't is ook 1 van de betere comedies vind ik, maar Arrested Development is nu gewoon m'n favoriet (en zal dat lang blijven denk 'k).
    N/A

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sméagol
    Ik vind deze serie geweldig. Ik volgde 'm op de BBC, waar ze de 1ste 2 seizoenen hebben uitgezonden. Weet iemand 't nou al hoe 't zit met een (eventuele) 3de seizoen? Ik kan er niet echt veel info over vinden, maar 't ziet er niet best uit.

    't zou jammer zijn als deze serie gecancelled wordt (is?), want is vind 't persoonlijk de beste comedy serie sinds Seinfeld.

    Overigens vind ik Arrested Development ook totaal niet te vergelijken met Curb your enthousiasm zoals een andere poster vond.. De 2 hebben een totaal andere stijl. Arrested Development is meer absurder, en Curb your enthousiasm is gewoon droog.. Maar 't is ook 1 van de betere comedies vind ik, maar Arrested Development is nu gewoon m'n favoriet (en zal dat lang blijven denk 'k).
    Slecht nieuws...hij is al gecancelled. 3e seizoen is als het goed is al uitgezonden.
    You can't take a picture of this...it's already gone...

  6. #6

    Standaard

    ik heb de eerste 2 afl. gratis gekregen bij dvdzone2 8)

    was wel lachten :P

  7. #7

    Standaard

    Heb gisteren de eerste aflevering gezien en vond het wel meevallen, maar twijfel toch of ik de serie ga aanschaffen. Is de humor hetzelfde als in de pilot of wordt die beter (met andere woorden, is de serie zoals de pilot)?
    Ik zoek een aantal Blu-rays van de Masters of Cinema reeks, bekijk mijn TKG topic hier.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hot stuff
    ik heb de eerste 2 afl. gratis gekregen bij dvdzone2 8)

    was wel lachten :P
    Ik ook! Zaterdag ga ik kijken of deze serie echt de moeite waard is. Ik hoop eerlijk gezegd niet, anders komt er weer een Tv-serie bij die ik in mijn collectie MOET hebben. Haha.
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  9. #9

    Standaard

    ik heb thuis een 2dvd's (dubbel) liggen met de eerste 2 afl.
    is wel grappig

  10. #10

    Standaard

    Ik wist niet dat het bij ons wordt verkocht .

    Gisteren heb ik toevallig via minder legale wegen de eerste aflevering gezien omdat ik dacht dat serie hier niet te krijgen was, het is wel grappig en ik moest erg denken aan de gemiddelde Wes Anderson film.

    Ik ben benieuwd naar de volgende aflevering .

    Grt. Deweb



    p.s. ik zag op amazon dat S3 al uit is op R1.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    Ik wist niet dat het bij ons wordt verkocht .

    Gisteren heb ik toevallig via minder legale wegen de eerste aflevering gezien omdat ik dacht dat serie hier niet te krijgen was, het is wel grappig en ik moest erg denken aan de gemiddelde Wes Anderson film.

    Ik ben benieuwd naar de volgende aflevering .

    Grt. Deweb



    p.s. ik zag op amazon dat S3 al uit is op R1.
    carfour zou hij liggen voor 20 a 25 euro

  12. #12

    Standaard

    Ok, heb net seizoen 2 afgekeken en ik moet zeggen dat dit toch wel de beste komedie serie ooit is. Ik heb me gewoon kapot gelachen om de 5 seconde. Ik durf zelfs te zeggen dat het zelfs net ietsje beter is dan de beste seizoenen van Seinfeld. Het is verbazingwekkend hoe goed het is en dat vanaf het begin al. Echt een schandaal dat ie gecancelled is...
    You can't take a picture of this...it's already gone...

  13. #13

    Standaard

    Ikzelf heb het eerste seizoen net afgekeken en deze serie is gewoonweg super lachen. Alles klopt gewoon.

    Echt absurd dat ondanks de lovende kritieken en de prijzen deze serie al
    na het 3e seizoen is afgekapt. Het laatste seizoen zelf 13 afl. i.p.v. 23.
    Stomme Fox snapt er niks van.

    Ik ga zeker seizoen 2 en 3 aanschaffen.

    Simon

  14. #14

    Standaard

    Wanneer komt dvd-box van seizoen 2 trouwens uit? Ik vind er nergens info over R2-release hier in Benelux!
    I'm Bad Angel But Good Devil

  15. #15

    Standaard

    Wat ik vooral wil weten is of de serie hier ooit nog op de buis komt, want ik vind het eigenlijk best veel geld.

    Of zouden ze de reacties van op de DVD afwachten voordat ze het hier op tv uitzenden?

  16. #16

    Standaard

    Arrested Development komt in Vlaanderen op TV.
    Maar niet te vroeg juichen.
    de zondag om middernacht op kanaal twee wordt het pijnlijke debuut van deze briljante serie.
    Dus weer een serie om met andere middellen te bekijken. Gelukkig is seizoen 1 al op de markt.
    Tv serie fan

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    Wat ik vooral wil weten is of de serie hier ooit nog op de buis komt, want ik vind het eigenlijk best veel geld.

    Of zouden ze de reacties van op de DVD afwachten voordat ze het hier op tv uitzenden?
    In Nederland is Arrested Development al op tv geweest. In het begin was dat op zaterdag rond 19.30, maar na 2 weken begonnen ze al met de aanvangstijd te schuiven. Volgens mij was het toen meestal op zaterdagmiddag rond 16.00.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door locutus71
    Arrested Development komt in Vlaanderen op TV.
    Maar niet te vroeg juichen.
    de zondag om middernacht op kanaal twee wordt het pijnlijke debuut van deze briljante serie.
    Dus weer een serie om met andere middellen te bekijken. Gelukkig is seizoen 1 al op de markt.
    ik ben thans wel blij dat er laat op de avond goede sitcoms en dergelijke op TV komen, vind ik meestal een gepast moment voor zoiets (op Canvas zenden ze bijv. toch ook al jaren goede BBC comedy-series uit tussen pakweg 23u en 01u), maar het zal er natuurlijk van afhangen wanneer je zelf voor TV zit

    Arrested Development heb ik nog nooit gezien, maar als het me bevalt overweeg ik deze serie wel aan te schaffen (ik vind de box eigenlijk net niet duur en de serie telt ook maar een paar seizoenen).

  19. #19

    Standaard

    Ik zag net toevallig dat ze nieuwe afleveringen uitzenden op de BBC. Ik was er niet van op de hoogte, dus ik miste de 1ste aflevering, maar ze zenden blijkbaar weer een dubbel aflevering uit op zondag, rond 00.00.
    N/A

  20. #20

    Standaard

    Jammer dat ze de serie hebben stopgezet. Dit was echt een lachen, gieren, brullen serie. Geweldig
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  21. #21

    Standaard

    Inderdaad is het eeuwig zonde dat ze deze show hebben gecancelled.
    In seizoen 3 zitten er veel hints en verwijzingen in naar het onterechte einde van deze show. Zelfs HBO moet het ontgelden :P

    Simon

  22. #22

    Standaard

    Ben halverwege seizoen 1 en het blijft maar beter worden. Echt een zeer goede serie, een van de betere komedie series. Zeker net zo goed als Seinfeld/Friends.

    Zeer jammer dat het gecancelled is, Fox is behoorlijk dom op dat gebied.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Urnie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    Wat ik vooral wil weten is of de serie hier ooit nog op de buis komt, want ik vind het eigenlijk best veel geld.

    Of zouden ze de reacties van op de DVD afwachten voordat ze het hier op tv uitzenden?
    In Nederland is Arrested Development al op tv geweest. In het begin was dat op zaterdag rond 19.30, maar na 2 weken begonnen ze al met de aanvangstijd te schuiven. Volgens mij was het toen meestal op zaterdagmiddag rond 16.00.
    Op welke zender dan? Net5? Sbs6? Rtl7? Rtl5?

    Ik heb de box trouwens maar voor mijn verjaardag gevraagt.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Urnie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    Wat ik vooral wil weten is of de serie hier ooit nog op de buis komt, want ik vind het eigenlijk best veel geld.

    Of zouden ze de reacties van op de DVD afwachten voordat ze het hier op tv uitzenden?
    In Nederland is Arrested Development al op tv geweest. In het begin was dat op zaterdag rond 19.30, maar na 2 weken begonnen ze al met de aanvangstijd te schuiven. Volgens mij was het toen meestal op zaterdagmiddag rond 16.00.
    Op welke zender dan? Net5? Sbs6? Rtl7? Rtl5?

    Ik heb de box trouwens maar voor mijn verjaardag gevraagt.
    RTL5 dacht ik.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  25. #25

    Standaard

    Dan heb ik hem schijnbaar gemist. Jammer.

    MAAR! Ik heb hem nu eindelijk op DVD (lang leve Kerst). Gisteren de eerste twee episodes gezien. Het is niet bulderen van het lachen, maar de grijns op mijn gezicht moet zo eng zijn geweest als die van Jack Nicholson in zijn rol als The Joker.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •