Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 70 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik heb nog niets van deze serie gezien,
    maar hij trekt mijn aandacht altijd in de winkels.

    Krijg er een Ally McBeal vibe bij.
    Is het daar mee te vergelijken? Qua humor.

    Of is het een sitcom van 25 minuten per aflevering waar je het publiek hoort lachen?
    **** me gently with a chainsaw.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Ik heb nog niets van deze serie gezien,
    maar hij trekt mijn aandacht altijd in de winkels.

    Krijg er een Ally McBeal vibe bij.
    Is het daar mee te vergelijken? Qua humor.

    Of is het een sitcom van 25 minuten per aflevering waar je het publiek hoort lachen?
    Ik denk dat deze serie eigenlijk bijna nergens mee te vergelijken is. Het heeft qua stijl wel wat weg van Curb Your Enthusiasm (single camera) maar daar houdt het ook gelijk mee op. Het is een hele snelle sitcom. Als je een paar seconde effe de andere kant opkijkt kan je het al niet meer volgen. De grappen(meestal subtiele) vliegen je om de oren. Vandaar dat je het ook meerdere keren kan bekijken omdat er gewoon zoveel grappen inzitten die je tijdens het eerste kijkbeurt gemist hebt. En nee, er zijn geen laughtracks aanweizg in deze serie. Zou ook totaal niet passen vind ik. Kortom, wat mij betreft de beste sitcom ooit dus ik zou zeggen kijken die handel!
    You can't take a picture of this...it's already gone...

  3. #28

    Standaard

    Het heeft ook wel iets weg van een real-life soap door de camera, de vertelstem en het feit dat we aan het begin van elke aflevering te zien krijgen wat er uiteindelijk gaat gebeuren en daarna pas wat er daar aan vooraf is gegaan en wat de afloop ervan is.

    Maar het tempo is idd vrij hoog. De 20 minuten zijn echt in no-time voorbij.

  4. #29

    Standaard

    Oh ja, was helemaal vergeten om te vermelden dat natuurlijk de stem van Ron Howard het verhaal verteld.
    You can't take a picture of this...it's already gone...

  5. #30

    Standaard

    Gisternacht de making-off gezien. Ze noemen het zelf "The royal Tenenbaums gefilmt als Cops" (dat laatste is denk ik het beste te vergelijken met onze luchtvaart-docusoaps).

    En dat klopt wel, hoewel The Royal Tenenbaums nog net íets gekker was.

  6. #31

    Standaard

    Zojuist de laatste aflevering van (voorlopig?) seizoen 3 gekeken van deze niets minder dan, briljante serie. Geniale, grootse grappen afgewisseld met de meest briljante subtiele momenten maken de serie tot één van de beste komedie-series die ik ooit gezien heb, tevens dé grootste blunder die FOX ooit heeft gemaakt door dit op zijn hoogte punt te cancelen (FOEI!). Kan de vergelijking met Wes Anderson's zijn films helemaal begrijpen, maar lees goed, de gemiddelde aflevering van AD is velen maar sterker en genialer dan zijn beste werk, en hier is de droge humor ook daadwerkelijk écht grappig i.t.t. alleen maar een glimlach op z'n best tijdens een Anderson film (Zissou, Rushmore en Tenenbaums).

    Iemand die trouwens weet of dit nog teruggebracht word, op IMDb staat nog steeds een vraagteken achter het aantal jaren dat de serie loopt.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran
    Iemand die trouwens weet of dit nog teruggebracht word, op IMDb staat nog steeds een vraagteken achter het aantal jaren dat de serie loopt.
    Er was een kans dat de serie door een ander netwerk opgepikt zou worden, maar dit is inmiddels ook van de baan. De serie is dus gestopt.

    In April komt het derde seizoen op dvd in the UK...
    en ik hoop ook op een box met alle drie de seizoen,
    zodat ik in één keer de hele serie kan aanschaffen.
    **** me gently with a chainsaw.

  8. #33

    Standaard

    U wordt op uw wenken bedient!

    Weet er trouwens iemand of er plannen zijn om season 2 ook in R2NL uit te brengen?

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    U wordt op uw wenken bedient!
    Niet echt.
    Het zijn gewoon de 3 losse R1 seizoenen. Die je in één koop kunt krijgen.

    Maar ik wil echt een mooie box, waar de 3 losse seizoenen ín zitten.
    **** me gently with a chainsaw.

  10. #35

    Standaard

    Vandaag het tweede seizoen afgekeken. Korter dan het vorige, maar veel grappiger. Geen GM die overal in meegaat (behalve met zijn christelijke vriendin), maar wel vele hilarische situaties en zelfs een geweldige parodie op Misses Doubtfire.

    Op naar het derde, en alweer laatste, seizoen .

  11. #36

    Standaard

    Even deze thread nieuw leven in blazen.

    Dit weekend het tweede seizoen afgekeken. Wat een fantastische, hilarische serie. Seizoen 3 hoop ik eind van de week te ontvangen, maar het blijft eeuwig zonde dat ook deze serie een vroegtijdige dood is gestorven...

    Favoriete character? Lastige keuze, maar Tobias Fünke gooit hoge ogen - wat een held, met al z'n kromme dubbelzinnige verwoordingen en z'n cut-offs. Ook Gob op dat rare scooter-apparaat, hilarisch. En dan komen er ook af en toe nog leuke cameos voorbij (o.a. Ben Stiller als Tony Wonder en Dan "Homer Simpson" Castellaneta als dubieuze arts).
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  12. #37

    Standaard

    Nog altijd geen woord van de R2NL versies van seizoen 2 en 3?

  13. #38

    Standaard

    Hebben deze serie voor 14,99 aangeschaft bij MM. We hebben al even 1 aflevering gezien, en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrasd was. Leuke humor en grappige karakters.
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  14. #39

    Standaard

    Heb vorige week het eerste seizoen binnengekregen. Eindelijk! Had nog nooit een aflevering gezien, maar ben nu alweer bijna aan het eind van het eerste seizoen! Heerlijke serie en geweldige karakter. Die moeder is hysterisch! Alleen heel eng hoe erg ze op de mijne lijkt qua karakter!

    Jason Bateman is ook geweldig. En Portia de Rossi ook natuurlijk. Serie wordt na de eerste paar afleveringen wel beter.

    Tweede seizoen is in ieder geval al naar me onderweg!
    **** me gently with a chainsaw.

  15. #40

    Standaard

    Voor de mensen die eerst een aflevering willen zien voordat ze de serie kopen of voor mensen die gewoon niet willen wachten op de bestelling heeft MSN bijna de hele serie online staan, om de zoveel tijd komt er weer wat bij: http://arresteddevelopment.msn.com/

  16. #41

    Standaard

    Eerste twee seizoen gekeken nu...kijkt erg lekker weg....die moeder is echt geweldig!

    Derde seizoen gisteren binnengekregen, maar wat blijkt....geen slipcase? Klopt het dat seizoen 3 R2UK geen slipcase heeft, of heb ik m verkeerd binnen gekregen?

    R1 heeft namelijk wel slipcase....

    Ook zijn er sterke geruchten dat er een film gaat komen in 2009!!
    **** me gently with a chainsaw.

  17. #42

    Standaard

    Volgens mij zou seizoen 3 ook een slipcase moeten hebben, net zoals de andere. Maar ik weet het niet zeker. Allicht is het echter een goedkopere heruitgave zoals bijv. bij Laurel en Hardy het geval is en is dat dus omdat het een R2UK versie is? (ik verzin ook maar wat)

    Vanavond heb ik trouwens uiteindelijk de laatste twee afleveringen van seizoen 3 gekeken. Misschien wel de mooiste serie-finale die ik tot op heden heb gezien in mijn leven. Prachtig zoals de hele serie bij elkaar kwam waaronder de zeehond die Buster's had eraf beet . Het enige wat ik miste was Steve Holt aka de zoon van Gob en "Lucille 2" . Allicht is dat iets voor in de film die eraan zit te komen dankzij Batemen die bij Juno is begonnen met promotie maken waardoor het project eigenlijk op de rails kwam? Laatst genoemde zou best materiaal kunnen zijn gezien zij nog altijd de aandelen van het bedrijf heeft als ik me niet vergis .

    Het was me in ieder geval een eer om de serie gezien te mogen hebben en ik vind het echter jammer, maar tegelijkertijd ook wel weer erg fijn, dat de serie geen doorgang heeft gevonden bij een andere zender. Ik bedoel: Het was leuk, maar zonder het aankomende einde hadden we bepaalde grappen zeker niet gehad in de laatste afleveringen. En ach, er schiet nu nog genoeg over voor een eventueel nieuw seizoen, mochten mensen ineens toch geintresseerd raken na de film die er, hopelijk, komt.

    De scriptschrijver is in ieder geval bezig om een script te bedenken. Ik ben benieuwd wat eruit gaat komen, want eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik me erbij zou moeten voorstellen. Hoewel ik er laatst over droomde en het erg goed werkte.

  18. #43

    Standaard

    Deze serie biedt echt intelligente humor...geweldige aankoop gebleken!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #44

    Standaard

    Uitstekend nieuws!!! De film lijkt er nu toch echt te komen.

    Tambor: Arrested Development Movie Is On

    Jeffrey says the Bluths will returnA movie follow-up to the brilliant TV comedy Arrested Development has been discussed for a very long time and every time we speak to someone involved in the show we always ask them what's happening with it. But usually the answer you get from the cast is that it sounds like a great idea but they know nothing about it. Now, we have something more hopeful from Jeffrey Tambor.

    Speaking to EW, Tambor said, "After months of speculation, I think we have finally figured out for sure that we are indeed doing an Arrested Development movie. I am very excited about that. I love that cast and crew and I felt like we had more to say."

    Does that mean it's happening soon, or just that it's happening at some point? And does it mean all the actors are in on the discussions? We don't know for sure, but when we recently spoke to David Cross (who played Tobias on the show), he said he'd still heard nothing definitive. Let's hope Tambor's statement is a sign of faster development ahead.
    Ook Jason Bateman spreekt er over:

    http://www.mtv.com/movies/news/artic...59/story.jhtml

    Kan niet wachten tot het zover is. Arrested Development is toch wel één van de beste comedies ooit en verdient een beter einde. Ik kan vooral niet genoeg krijgen van GOB Geniaal personage.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  20. #45

    Standaard

    Goed nieuws voor de fans: Comedy Central gaat vanaf 15 januari deze topserie uitzenden. Voorlopig iedere donderdag avond om 22u55!

    Nu hopen op een snelle dvd-release van seizoenen 2 en 3 en een toenemende aantal fans

    http://www.comedycentral.nl/tv/progr...velopment.html

  21. #46

    Standaard

    Las net ook een stukje over de film in de Filmvalley:

    De makers van de tv-serie Arrested Development werken met producent Rond Howard(The Da Vinci Code) aan een filmversie van de serie. Jason Bateman en Jeffrey Tambor hebben al toegezegd mee te willen spelen.

  22. #47

    Standaard

    Woehoe!

    Geweldige serie, iedereen die niet kijkt is een chicken
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #48

  24. #49

    Standaard

    Ko ka ko ka ko ka da!

    (you're the chicklet)

    Priceless!!!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #50

    Standaard

    Update: het is vandaag 15 januari dus vanavond om 22:55u op Comedy Central: Arrested Development!

    Kijken allemaal, topserie!

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •