Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 70 van 70 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Gezien het feit dat ik season 1 al 2 keer heb gezien heb ik het tot op heden nog niet op TV gezien, maar..zijn er op dvd.nl een paar nieuwe fans aangeboord of..?

    Het schijnt trouwens dat het eigenlijk alleen nog van Micheal Cera onduidelijk is of hij meedoet.
    Laatst aangepast door deweb : 31-01-2009 om 01:10 Reden: Laatste zin toegevoegd.

  2. #52

    Standaard

    Vandaag was ik bij de MM in Rijswijk en wat zag ik daar: Seizoen 2 en 3 op DVD, met alles d'r op en d'r aan. 19,99 euro p/s.

    Onze gebeden zijn eindelijk verhoord. Hoewel de meeste fans de serie waarschijnlijk al lang en breed hebben geïmporteerd.

  3. #53

    Standaard

    Wilde even laten weten dat ik de afgelopen tijd Arrested Development heb zitten kijken, en ik vind het echt fantastisch. Aanvankelijk dacht ik dat het een allemaal een beetje one-joke-characters waren, maar dit is dus niet zo.

    Het schijnt dat de tweede keer nog beter is, omdat er een aantal lopende grappen inzitten en dingen die worden opgezet om veel later pas gebruikt te worden. Ben dus ondertussen voor de tweede keer halverwege seizoen 1.

    Alle personages zijn tof en er zit niemand tussen die niet grappig of niet charismatisch is, iets wat je meestal wel hebt bij comedyseries. Het is meteen mijn favoriete comedyserie, jammer dat er maar 3 seizoenen zijn, want het is echt hilarisch!

  4. #54

  5. #55

  6. #56

    Standaard

    Ik ben net begonnen aan het eerste seizoen, dus ik heb nog even te gaan.

  7. #57

    Standaard

    Had twee weken terug de boxen voor €15,- p.s. gehaald en dacht toen dat ik de serie compleet had, hoor je dan dat een vierde seizoen er aankomt.
    Helemaal goed.

    Erg geestige serie met een uitmuntende cast en prima gastrollen (o.a Dreyfus en Lynch ). De personages zijn stuk voor stuk erg leuk, al is persoonlijk Gob mijn favoriet, en de verhalen zijn ronduit hilarisch.

    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  8. #58

    Standaard

    Meer nieuws over de tien afleveringen van seizoen 4 die volgend jaar komen!

    http://insidetv.ew.com/2012/04/18/ar...-netflix-date/
    Laatste aankoop: Parks and Recreation seizoen 2 en 3, Castle seizoen 4 en 5, Friday Night Lights seizoen 4 en 5, Entourage seizoen 8, Rundskop, Tinker Tailor Soldier Spy, The Descendants, The Girl with the Dragon Tattoo, Stand by Me en Sherlock Holmes: A Game of Shadows.

    Mijn dvd collectie

    Get Glue

  9. #59

    Standaard

    "I'm an analytical therapist. You can also call me an analrapist" - Dr. Tobias Fünke

  10. #60

    Standaard



    De band is back together! Hier kijk ik erg naar uit in het komende jaar. Ergens in de lente worden de afleveringen uitgezonden.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  11. #61

    Standaard

    Oorspronkelijk plan om 10 afleveringen te maken is gewijzigd naar 12-16 afleveringen, omdat er blijkbaar enorm veel materiaal beschikbaar is en nog plannen voor verhalen om toe te voegen.

    Heb de afgelopen maand alle drie de seizoenen weer eens opnieuw gekeken...blijft een geinige serie.
    **** me gently with a chainsaw.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Heb de afgelopen maand alle drie de seizoenen weer eens opnieuw gekeken...blijft een geinige serie.
    Zal ik ook gaan doen aansluitend op het vierde seizoen.
    Het wachten is iig tot mei.

    Hier zijn nieuwe foto's te zien.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  13. #63

    Standaard

    Ga toch eens deze serie moeten checken
    BD (1243) What i Watch

  14. #64

    Standaard

    Zet het maar in de agenda: 26 mei wordt het vierde seizoen uitgebracht.

    Hieronder een aantal teaser posters



    Op facebook is de complete set posters te zien.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Op facebook is de complete set posters te zien.
    Die fanmade posters zijn ook erg leuk!

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Op facebook is de complete set posters te zien.
    Die fanmade posters zijn ook erg leuk!
    De referentie naar elk personage is erg geestig gedaan indd.

    Via deze link zijn een nieuwe negental posters te bewonderen, ditmaal met de zooitje ongeregeldheden.

    En nog een korte clip van het vierde seizoen met de hopeloze Buster en moederlief.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  17. #67

  18. #68

    Standaard

    Wederom een subliem seizoen van Arrested Development. Na zeven jaar afwezigheid ben je toch benieuwd hoe de draad weer wordt opgepakt en of de serie nog steeds leuk is.

    Het vierde seizoen is anders qua opzet dan voorgaande seizoenen. Elke aflevering concentreert zich namelijk op één bepaalde familielid waardoor je de gebeurtenissen vanuit zijn of haar perspectief beleefd. De verschillende gebeurtenissen zullen in de eerste afleveringen wat willekeurig overkomen maar vallen als een puzzelstuk inéén naarmate het einde van het seizoen. De opzet is zeer goed gelukt en leuk gedaan door de schrijvers. Het is hierdoor wellicht wat onwennig kijken in het begin en niet bijster grappig, maar wordt duidelijk nadat de verhaallijnen zich ontvouwen en wordt het weer geestig als vanouds.



    Ondanks dat het wel even wennen is aan het plamuurhoofd van Portia de Rossi (Lindsay), zien de personages er nog altijd hetzelfde uit en zijn ze gelukkig nauwelijks veranderd. Elke acteur is weer in optima forma in hun rol. Met name Gob en Tobias zijn weer ronduit hilarisch en grossieren in de dubieuze uitspraken en handelingen. Verder biedt het vierde seizoen weer een karrenvracht aan nieuwe en oude gastrollen en cameo's.



    Seizoen vier is absoluut een waardige toevoeging aan de serie met een unieke reeks afleveringen. Het smaakt in ieder geval naar meer, hopelijk in een nieuw seizoen of een film. Thanks Netflix voor seizoen 4!
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  19. #69

  20. #70

    Standaard

    Tja, volgens mij is er maar één gepaste reactie mogelijk op dit nieuws (ervan uitgaande dat het wel goed komt, de interesse is er in ieder geval):

    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •