Pagina 1 van 41 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 1012 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Interesse check G&W powerplant/filter. GESLOTEN!

    Aangezien er nogal wat belangstelling bestaat voor deze filters wil ik even polsen wie er echt interesse in heeft. Bij voldoende deelname kunnen we eventueel overgaan tot een powerbuy.



    foto intern:


    werking:


    Normale prijs is 62 euro per stuk exclusief verzendkosten.

    Toegezegde korting:
    10 personen of meer 7% korting en besparing op verzending!
    20 + personen 10% en besparing op verzending.
    Tevens is het mogelijk om andere producten van de website te bestellen! :wink:

    Bestellers:/orders
    hstadman, 1 x G&W filter.

    jeroenenagnes, 1 x G&W filter.
    Herjan Hakkers, 1 x G&W filter.
    GJB, 1 x G&W filter.

    cftsang = Chiau Tsang, 1 x G&W filter + Original A8T CD Player en Xindak AC-03

    Basje, 1 x G&W filter.
    R. Klemkerk, 1 x G&W filter.
    smyrtnjaster, 1 x G&W filter.

    zwiety, G&W TW-03E power filter plant (EU Special Edition)
    VC-1 Schuko Power Cable 1.5 Meter (EU Special Edition)

    mutiara, 1 x G&W filter
    Bertje, 1 x G&W filter.

    TornadoGo, 1 x G&W filter.
    koop van der Schaaf, 2 x G&W filter + 2 x VC-1 Schuko Power Cable 1,5 Meter

    Edgar Smit, 1 x G&W filter.

    Balboa:
    G&W TW-03E power filter plant (EU Special Edition)

    Coen hendriks:
    Original 2008F cd speler
    Xindac FS-3 speakerkapel 3,5 meter.
    Von Masoch AN-1 Analogue Interconnects 2 Meter.

    Felixdi:
    Xindak FS-01 1x á 88,-
    Xindak AC-01 2x á (18x2) 36,-

    SICCO
    G&W TW-03E power filter plant (EU Special Edition)
    VC-1 Schuko Power Cable 1.5 Meter (EU Special Edition)

    Seth__Gekko: 1 x G&W filter.

    Lampie:
    Xindak FP-1 Power Cable 46 euro
    en een G+W filter

    ]eep:
    Yarland FV-34AIII (16 kg)
    G&W TW-03E power filter plant (EU Special Edition) (4 kg)
    VC-2 Schuko Power Cable 1.5 Meter (2 kg)

    Kozzer:
    1 x Dussun DS99
    1 x G&W TW-03E power filter plant (EU Special Edition)

    BBIG:
    1 G&W TW-03E power filter plant (EU Special Edition)
    62 EUR
    1 G&W TW-2006X integrated amplifier 205 EUR
    1 Xindak FP-Gold Power Cable 88 EUR
    1 Xindak FP-Gold Power Cable 88 EUR
    1 XINDAK PC-02 Power Cable 26 EUR

  2. #2

    Standaard

    Harry,

    Even voor de zekerheid: Alleen dit filter of ook andere artikelen van die site?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #3

    Standaard

    Tja, je mag bestellen wat je wil. Als er veel mensen wat bestellen kun je allicht wat besparen op de verzendkosten!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Harry,

    Even voor de zekerheid: Alleen dit filter of ook andere artikelen van die site?

  4. #4
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Zet mij maar vast neer voor één exemplaar en wellicht twee. :wink:

    Wellicht een linkje naar die site hierzo...........

  5. #5

    Standaard

    Sorry Johan, dacht al dat ik wat vergeten was.

    Link:

    www.ornec.com

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Zet mij maar vast neer voor één exemplaar en wellicht twee. :wink:

    Wellicht een linkje naar die site hierzo...........

  6. #6

    Standaard

    Voor mij ook 1 G&W Filter.
    Mogelijk komen daar nog wat powercables bij, maar de site is zo brak dat ik het momenteel niet kan bekijken.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  7. #7

    Standaard

    enig idee wat de verzendkosten uiteindelijk zullen zijn?

  8. #8

    Standaard

    nee. Zelfs met volle verzendkosten is het al niet duur! Maar er zal dacht ik toch wel wat bespaard worden aan verzendkosten daar het door het aantal deelnemers gedeeld zal worden. Ook weet ik niet hoeveel importkosten eroverheen komen. Het komt namelijk allemaal uit china.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    enig idee wat de verzendkosten uiteindelijk zullen zijn?

  9. #9

    Standaard

    Vraagje: is het mogelijk om een andere product te kopen dan de G&W filter? Ik heb namelijk interesse in een Xindak power filter, wat ook te koop is op hun site.

  10. #10

    Standaard

    Tuurlijk, waarom niet?! :wink: Volgens ornec zelf is de xindak iets minder dan de G&W filter.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door cftsang
    Vraagje: is het mogelijk om een andere product te kopen dan de G&W filter? Ik heb namelijk interesse in een Xindak power filter, wat ook te koop is op hun site.

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Echt waar?! Even navragen bij Ornec dan maar. Ik ben benieuwd wat de verschillen zijn. Ik dacht juist dat de Xindak beter was.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Tuurlijk, waarom niet?! :wink: Volgens ornec zelf is de xindak iets minder dan de G&W filter.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door cftsang
    Vraagje: is het mogelijk om een andere product te kopen dan de G&W filter? Ik heb namelijk interesse in een Xindak power filter, wat ook te koop is op hun site.

  13. #13

    Standaard

    Voor zover ik kan zien heeft de xindak alleen engelse aansluitingen, dus niet euro contacten!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door cftsang
    Echt waar?! Even navragen bij Ornec dan maar. Ik ben benieuwd wat de verschillen zijn. Ik dacht juist dat de Xindak beter was.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Tuurlijk, waarom niet?! :wink: Volgens ornec zelf is de xindak iets minder dan de G&W filter.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door cftsang
    Vraagje: is het mogelijk om een andere product te kopen dan de G&W filter? Ik heb namelijk interesse in een Xindak power filter, wat ook te koop is op hun site.

  14. #14

    Standaard

    Voor zover ik kan zien heeft de xindak alleen engelse aansluitingen, dus niet euro contacten! Ook gaat deze filter slechts tot 10 ampere en de G&W tot 15 ampere!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door cftsang
    Echt waar?! Even navragen bij Ornec dan maar. Ik ben benieuwd wat de verschillen zijn. Ik dacht juist dat de Xindak beter was.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Tuurlijk, waarom niet?! :wink: Volgens ornec zelf is de xindak iets minder dan de G&W filter.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door cftsang
    Vraagje: is het mogelijk om een andere product te kopen dan de G&W filter? Ik heb namelijk interesse in een Xindak power filter, wat ook te koop is op hun site.

  15. #15
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard

    Zet mij er ook maar bij.


  16. #16
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door cftsang
    Vraagje: is het mogelijk om een andere product te kopen dan de G&W filter? Ik heb namelijk interesse in een Xindak power filter, wat ook te koop is op hun site.
    Is die ook in EU versie leverbaar ?

    EDIT: zie dat Harry dit ook al aanhaalde.......

  17. #17

    Standaard

    De Xindank powercables zijn van de site verdwenen....

    Overigens is de Monster MP-HTS1000MKII daar ook niet duur. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #18

    Standaard

    Ziet er ook goed uit. Maar ik heb zelf geen idee welke de beste kwaliteit levert of of er uberhaupt verscil in zit.


  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Ziet er ook goed uit. Maar ik heb zelf geen idee welke de beste kwaliteit levert of of er uberhaupt verscil in zit.

    Ik heb geen ervaring met dit model maar de prijs viel me gewoon op. Als je een keer iets wil 'proberen' zou ik voor het G&W filter gaan en niet voor deze.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  20. #20

    Standaard

    Harry, zoals je weet heb ik ook interesse. Ik wacht nog wel even op een goede afloop van het Isotek debacle.

  21. #21

    Standaard

    Tuurlijk, geen probleem. Het is in eerste instantie slechts een interessecheck. Bij voldoende deelname gaan we over tot de powerbuy
    :wink:


    Overigens, nu we het toch over isotek hebben; ik heb gelezen dat iemand de isotek mini sub had en deze G&W filter had gekocht en die zegt dat de G&W filter zijn werk net zo goed doet! De isotek minisub kost echter 899 euro!!!

    originele tekst:
    B) a nice solution for the problem at hand, namely decent power conditioning at real world prices: The G&W TW-03E Special Edition

    I tested the acclaimed Isotek MiniSub just a couple of days ago in my system. The G&W appears to do everything just as well for me, for 1/8 of the price, shipped. It provides mild >1Khz filtering for up to 6 sources, and additional plugs for high current devices such as amps, plus phase indicator, plus analog voltage gauge, plus protection, all for 110 Euros shipped from China.

    I will only say this much for now: It doesn't seem to take any dynamics or other aspects of my music away, neither with my analog nor digital sources. I am impressed by the value of the product.

    Hier kan ik mij alleen maar bij aansluiten. :wink:

    Mocht het filter je niet bevallen in je audio-setup, kun je hem altijd nog gebruiken voor je video/tv setup; ik dacht altijd al goed beeld te hebben maar met dit filter worden er toch nog meer details zichtbaar met beter contrast, kleuren en ruis.

    Eigenlijk een "no brainer" dus. :wink:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Harry, zoals je weet heb ik ook interesse. Ik wacht nog wel even op een goede afloop van het Isotek debacle.

  22. #22

    Standaard

    Daarnaast, alexander, heeft het G&W filter voldoende ruimte om alles zelf nog aan te passen; bijv. sterconstructie en eventueel eigen contactdozen inbouwen of eigen bekabeling. Zelfs dan ben je voor de upgradeprijs nog steeds goedkoper uit dan de filters hier. Komt nog bij dat ornec zelf dit filter het hoogste cijfer geeft van allemaal!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Ziet er ook goed uit. Maar ik heb zelf geen idee welke de beste kwaliteit levert of of er uberhaupt verscil in zit.

    Ik heb geen ervaring met dit model maar de prijs viel me gewoon op. Als je een keer iets wil 'proberen' zou ik voor het G&W filter gaan en niet voor deze.

  23. #23

    Standaard

    Nou je het zegt. Ok, ik heb wel interesse in het G&W filter. zet mijn naam maar erbij.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Voor zover ik kan zien heeft de xindak alleen engelse aansluitingen, dus niet euro contacten! Ook gaat deze filter slechts tot 10 ampere en de G&W tot 15 ampere!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door cftsang
    Echt waar?! Even navragen bij Ornec dan maar. Ik ben benieuwd wat de verschillen zijn. Ik dacht juist dat de Xindak beter was.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Tuurlijk, waarom niet?! :wink: Volgens ornec zelf is de xindak iets minder dan de G&W filter.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door cftsang
    Vraagje: is het mogelijk om een andere product te kopen dan de G&W filter? Ik heb namelijk interesse in een Xindak power filter, wat ook te koop is op hun site.

  24. #24

    Standaard

    staat erbij. :wink:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door cftsang
    Nou je het zegt. Ok, ik heb wel interesse in het G&W filter. zet mijn naam maar erbij.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Voor zover ik kan zien heeft de xindak alleen engelse aansluitingen, dus niet euro contacten! Ook gaat deze filter slechts tot 10 ampere en de G&W tot 15 ampere!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door cftsang
    Echt waar?! Even navragen bij Ornec dan maar. Ik ben benieuwd wat de verschillen zijn. Ik dacht juist dat de Xindak beter was.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Tuurlijk, waarom niet?! :wink: Volgens ornec zelf is de xindak iets minder dan de G&W filter.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door cftsang
    Vraagje: is het mogelijk om een andere product te kopen dan de G&W filter? Ik heb namelijk interesse in een Xindak power filter, wat ook te koop is op hun site.

  25. #25

    Standaard

    Even een vraagje.
    De volgende apparatuur wil ik op de filter gaan aansluiten...:
    BB T.V.
    CD-Speler
    DVD-Speler
    Digitale TV-ontvanger
    Reciever
    Subwoofer

    Dit past allemaal precies op 1 filter.
    Heeft het nut voor zover iemand dat weet om 2 filters aan te schaffen, zodoende de TV en Digitale TV-ontvanger op een aparte filter komen te zitten?

    Digitale TV-ontvanger is wel op de reciever aangesloten dus er is wel een verbinding.

    Mogelijk is bovenstaande een vreemde vraag maar ik ben nog niet zo bekend in "filter-land"


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

Pagina 1 van 41 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •