Pagina 2 van 41 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 1012 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik heb 2 filters aangeschaft om audio en tv/video te scheiden! Heb je alles mooi gescheiden en je belast het filter niet te zwaar!Hoewel, 15 ampere is aardig wat hoor! bijna net zo veel als je stoppenkast, die 16 ampere is. Daarnaast is het allicht handiger vanwege kabels e.d. :wink:

    De verbinding die jij bedoelt heeft volgens mij niet zoveel te maken met de stroomvoorziening maar meer met het doorgeven van signalen!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes
    Even een vraagje.
    De volgende apparatuur wil ik op de filter gaan aansluiten...:
    BB T.V.
    CD-Speler
    DVD-Speler
    Digitale TV-ontvanger
    Reciever
    Subwoofer

    Dit past allemaal precies op 1 filter.
    Heeft het nut voor zover iemand dat weet om 2 filters aan te schaffen, zodoende de TV en Digitale TV-ontvanger op een aparte filter komen te zitten?

    Digitale TV-ontvanger is wel op de reciever aangesloten dus er is wel een verbinding.

    Mogelijk is bovenstaande een vreemde vraag maar ik ben nog niet zo bekend in "filter-land"


    Jeroen.

  2. #27

    Standaard

    Zet mij er ook maar bij.

  3. #28

    Standaard

    Graag zou ik ook aan deze animocheck meedoen.
    Wil je mij ook inschrijven voor 1 filter?

    Ik heb nog wel een paar vragen (hoezo nieuw in filterland):
    - mijn sub neemt alleen al 10 A, mag/kan ik dan nog een receiver, DVD, TV en video aansluiten?
    - wat zijn die aansluitingen op het filter die boven de 6 europese contacten zijn aangebracht?


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Harry, zoals je weet heb ik ook interesse. Ik wacht nog wel even op een goede afloop van het Isotek debacle.
    Mag ik vragen waar dat debacle zich afspeelt? Ik heb alleen de afgesloten Powerbuy gezien... (of kijk ik met m'n neus?)

  4. #29

    Standaard

    Haary bedankt voor de info.
    Ik hou het vooralsnog toch maar bij 1 filter...(of de uiteindelijke korting/verzendkosten moeten erg aantrekkelijk zijn )


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  5. #30

    Standaard

    Geen probleem, zelf weten. :wink:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes
    Haary bedankt voor de info.
    Ik hou het vooralsnog toch maar bij 1 filter...(of de uiteindelijke korting/verzendkosten moeten erg aantrekkelijk zijn )


    Jeroen.

  6. #31

    Standaard

    Ja dat kan, hij kan tot 15 ampere belast worden. Dat zijn 2 universele aansluitingen voor de stekkers die overal inpassen. Je weet wel, die universele reisstekkers.

    Je kunt het proberen, anders zou ik 2 nemen en dan alles verdelen over 2 filters. Ik weet niet hoeveel ampere je receiver vraagt. Je tv, dvdspeler, video e.d. vragen niet zoveel, met name receivers/versterkers en subwoofers met in ingebouwde versterker vragen veel! Sommige crt tv's kunnen ook aardig wat amperes nodig hebben. wil je op save gaan neem je 2, anders probeer je gewoon 1.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door zwiety
    Graag zou ik ook aan deze animocheck meedoen.
    Wil je mij ook inschrijven voor 1 filter?

    Ik heb nog wel een paar vragen (hoezo nieuw in filterland):
    - mijn sub neemt alleen al 10 A, mag/kan ik dan nog een receiver, DVD, TV en video aansluiten?
    - wat zijn die aansluitingen op het filter die boven de 6 europese contacten zijn aangebracht?


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Harry, zoals je weet heb ik ook interesse. Ik wacht nog wel even op een goede afloop van het Isotek debacle.
    Mag ik vragen waar dat debacle zich afspeelt? Ik heb alleen de afgesloten Powerbuy gezien... (of kijk ik met m'n neus?)

  7. #32

    Standaard

    Harry,
    Dank. Ik hou 't voorlopig even op 1 filter. Eerst even kijken wat het gaat kosten. En d'r moet ook nog een powercord bij...
    Trouwens, waar hou je de lijst met geinteresseerden bij? En bij hoeveel denk je met een powerbuy te gaan aanvangen?

    Ohja, dat van die universele reisstekkers..... kunnen daar de standaard platte stekkers in van bijv. TV? Maar daar werkt het filter niet op (toch??).

    Groeten,
    Marco

  8. #33

    Standaard

    1 is gefilterd, 1 ongefilterd voor high power apparaten zoals amps en subwoofers bijv.

    Even voor de goede orde: er zit een powercord bij! Wil je beter, kun je een andere bijbestellen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zwiety
    Harry,
    Dank. Ik hou 't voorlopig even op 1 filter. Eerst even kijken wat het gaat kosten. En d'r moet ook nog een powercord bij...
    Trouwens, waar hou je de lijst met geinteresseerden bij? En bij hoeveel denk je met een powerbuy te gaan aanvangen?

    Ohja, dat van die universele reisstekkers..... kunnen daar de standaard platte stekkers in van bijv. TV? Maar daar werkt het filter niet op (toch??).

    Groeten,
    Marco

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Sorry Johan, dacht al dat ik wat vergeten was.

    Link:

    www.ornec.com
    Hebben jullie ook problemen met die website?
    Do you respect wood?

  10. #35

    Standaard

    Inderdaad, het gaat soms erg langzaam.

  11. #36

    Standaard

    ja, soms moeilijk te bereiken.

  12. #37

    Standaard

    ik heb ook interesse dus je mag mij erbij zetten.

  13. #38

    Standaard

    Noteer mij ook maar alvast voor 1 stuks.

    Vanaf 18:00h geprobeerd de site te zien, maar helaas.
    Ik kom niet verder als de eerste twee paginas.

    (edit:ik gebruikte deze link: http://www.ornec.com/product/EU/100307/ en die deed het in eerste instantie wel, later nog een keer-->dood!)

    Ik begrijp dat we deze als particulier persoon gaan invoeren, als het doorgaat.
    Heeft iemand enig idee wat invoer/douane gaat kosten?

    Heb al even op douane.nl gezocht maar daar zo vlug niet echt een antwoord gevonden.
    Do you respect wood?

  14. #39

    Standaard

    Heeft iemand eigenlijk ervaring met dit filter? Hoe klinkt het, of is er ergens een review te lezen?

    Of gaan we n.a.v. deze aankoop allemaal een review schrijven

  15. #40

    Standaard

    Op pagina 1. :wink:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door zwiety
    Heeft iemand eigenlijk ervaring met dit filter? Hoe klinkt het, of is er ergens een review te lezen?

    Of gaan we n.a.v. deze aankoop allemaal een review schrijven

  16. #41

    Standaard

    Wanneer gaan we eigenlijk tot de aanschaf over?

  17. #42

    Standaard

    Ik heb er nog eentje, ik kan eventueel eens eentje sturen naar iemand om ernaar te luisteren en zijn mening te geven. :wink:

    Het wachten is zowiezo op Olivier(moondust), totdat hij het signaal geeft dat het voor hem ok is. Ik denk dat minimaal 10 deelnemers opzich wel mooi is. :wink:

    Olivier? Johan? wil een van jullie eens eentje uitproberen?! :wink:
    Kost je hooguit 5,50 voor verzendkosten. 8)

  18. #43

    Standaard

    Mij kun je ook noteren voor 1 stuk.

  19. #44

    Standaard

    Harry, als jij hem al hebt liggen, zou je je eigen ervaring een kunnen beschrijven?

    En met TornadoGo erbij zitten we volgens mij op 10 stuks!

  20. #45

    Standaard

    Zelf luisteren is altijd beter; ik ben bereidt om 1 exemplaar naar iemand op te sturen om zijn ervaringen hier te delen.
    Daarnaast zijn er voldoende reviews op de website te vinden.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Harry, als jij hem al hebt liggen, zou je je eigen ervaring een kunnen beschrijven?

    En met TornadoGo erbij zitten we volgens mij op 10 stuks!

  21. #46

    Standaard

    Update; ik heb inmiddels de upgrade materialen besteld van furutech.
    ga dus compleet nieuwe contactdozen erop zetten en een nieuwe inlet en een sterconstructie aanbrengen met nieuwe bekabeling. (alles rhodium plated). En eventueel een audio-grade breaker/zekering erin plaatsen, mits die vervangen kan worden door een ander merk. het filter, wat zo te zien wel aardig goed moet zijn laat ik voorlopig zo. De duitse wima caps staan hoog aangeschreven!

  22. #47

    Standaard

    Zoals ik al eerder in een ander topic zei heb ik ook interesse. Maar ik heb even wat vragen Harry?
    Hoe zal het met de verzendkosten zitten, komt daar korting op, en lopen we daar geen risico dat de korting teniet wordt gedaan door invoerkosten? (wat heb jij betaald, incl. verz. en invoerkosten? als ik dat vragen mag?)
    Korting op de producten ivm powerbuy zal nog geinformeerd worden als het aantal deelnemers bekend is?
    Turn around and feel the vibe.....

  23. #48

    Standaard

    Naarmate je meer producten besteld wordt relatief gezien de verzendkosten minder. Importkosten moet je zo'n 23% voor rekenen.

    Eventuele korting e.d. moet nog over gesproken worden als globaal gezien de deelnemers bekend zijn, althans, het aantal deelnemers.
    laten we eerlijk zijn, deze prijzen zijn al erg goedkoop voor zo'n filter!

    Ga maar eens kijken wat dergelijke dingen kosten bij furutech, ps-audio of andere merken! Als je denkt dat het te duur wordt, moet je het niet doen!

    Kijk bijv. maar eens op deze site wat een gemiddelde stekkerdoos kost!
    www.dienadel.de

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Zoals ik al eerder in een ander topic zei heb ik ook interesse. Maar ik heb even wat vragen Harry?
    Hoe zal het met de verzendkosten zitten, komt daar korting op, en lopen we daar geen risico dat de korting teniet wordt gedaan door invoerkosten? (wat heb jij betaald, incl. verz. en invoerkosten? als ik dat vragen mag?)
    Korting op de producten ivm powerbuy zal nog geinformeerd worden als het aantal deelnemers bekend is?

  24. #49

    Standaard

    Herjan, nog even zitten luisteren;
    Voor geluid;
    stereobeeld is beter, de stemmen en instrumenten komen losser, de harmonischen vloeien beter, meer emotie in de stemmen, instrumenten klinken natuurgetrouwer. De zachtste passages komen gemakkelijker hoorbaar door, de achtergrond is zwarter. Alles klinkt gedetailleerder!

    Voor beeld/video/dvd:
    beter contrast, kleuren zijn natuurlijker en minder/tot geen zichtbaar ruis.
    Zelfs de gewone tv-uitzindingen zien er een stuk beter uit.

    Ik zeg het nog maar een keer, voor dit geld krijg je echt niet zo'n powerplant/filter! De meeste gefilterde powerplants/stekkerdozen beginnen hier pas vanaf zo'n 400-500 euro en gaan door tot zo'n 900 euro! :wink: De echte powerplants zijn zelfs nog veel duurder, richting 2000 euro!

    Ik ga hem zelf dus helemaal onder handen nemen en alles naar een hoger plan tillen, behalve het filter, dat volgens mij al aardig goed is!
    Als ik klaar ben zal het niet meer zo'n goedkoop filter zijn maar dan is wel alles op high-end niveau. Voor dat geld beginnen hier pas de filters met normale contactdozen e.d.! Ook voor andere mensen die wat willen veranderen laat het chassis en de onderdelen nog genoeg over om een en ander op te waarderen. Bijvoorbeeld is er genoeg ruimte om er een ster-constructie van te maken! :wink:

    Ook een pluspunt is het vermogen van max. 3300 watt en 15 ampere!
    Zelfs veel duurdere varianten zijn minder gespecificeerd! :wink:




    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Harry, als jij hem al hebt liggen, zou je je eigen ervaring een kunnen beschrijven?

    En met TornadoGo erbij zitten we volgens mij op 10 stuks!

  25. #50

    Standaard

    Als bepaalde lampen aan of uit worden gezet of valt het geluid van mijn versterker regelmatig even weg. Er is dan even geen geluid te horen.
    Weet iemand misschien of zo'n filter daar tegen helpt?

Pagina 2 van 41 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •