Pagina 3 van 41 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 1012 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ja, daartegen zou het filter moeten helpen! Ik heb ook vaak dat lampen e.d. wat veller en minder vel worden af en toe, toen dat gebeurde heb ik niets gehoord wat op een verstoring leek. Mooi constante stroomtoevoer. :wink:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R&Co
    Als bepaalde lampen aan of uit worden gezet of valt het geluid van mijn versterker regelmatig even weg. Er is dan even geen geluid te horen.
    Weet iemand misschien of zo'n filter daar tegen helpt?

  2. #52

    Standaard

    Harry, leuk om jouw review te lezen (hetgeen ik ook bedoelde met mijn eerder gemaakte opmerking). Verder kom ik weinig informatie tegen. Heb alleen op deze side een technische poging gevonden:
    http://www.hifi-forum.de/viewthread-111-1410.html

    Eerder merkte je op dat ik de sub op de ongefilterde contactdoos kan aansluiten. Maar hier behaal je toch ook betere resultaten door het filteren van de stroom??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Update; ik heb inmiddels de upgrade materialen besteld van furutech.
    ga dus compleet nieuwe contactdozen erop zetten en een nieuwe inlet en een sterconstructie aanbrengen met nieuwe bekabeling. (alles rhodium plated). En eventueel een audio-grade breaker/zekering erin plaatsen, mits die vervangen kan worden door een ander merk. het filter, wat zo te zien wel aardig goed moet zijn laat ik voorlopig zo. De duitse wima caps staan hoog aangeschreven!
    Interessant! Zou je ons hier van je modificatie op de hoogte willen houden (fotoverslag, tips...) Ik vind persoonlijk de 2 universele contactdozen overbodig.

    Groet, Marco

  3. #53

    Standaard

    Zeker houdt ik jullie op de hoogte. Als het goed is, krijg ik over een week de spullen binnen. Dan ga ik meteen aan de slag. :wink: Ik zal ook wat foto's maken. :wink:

    Die foto's laten een gefilterde en een ongefilterde contactdoos zien. Het is met een fluke (fluke is een kleine handmultimeter, wel erg goed overigens met schijnbaar een oscilloscoop) gemeten, die niet nauwkeurig genoeg is om veranderingen te meten! Het filter filterd milt , dus de dynamiek wordt NIET aangetast zoals sommige andere filters, die te sterk filteren en alle snelheid en dynamiek uit bijv. versterkers halen. Het filter filtert white noise(horizontale oneffenheden in een sinus), dus alle storingen die op de lijn zitten en voltage pieken(verticale pieken in een sinus). En dat ga je echt horen!


    Dit is ook het punt van een ongefilterde contactdoos; mocht een versterker zelf al zwaar gereguleerde voedingen bevatten en je het op een filter zetten, filter je eigenlijk dubbel en dat is vaak ook de reden waarom een filter bij sommige versterkers niet of minder helpt dan bij niet gereguleerde versterkers. Ze klinken tam en zonder dynamiek! Vandaar dus een ongefilterde contactdoos. Ikzelf vindt de universele contactdozen ook overbodig en zal ze tijdens het modificeren ook niet meer aansluiten. :wink:

    Je zult zelf moeten uitproberen of je sub een gereguleerde voeding heeft ja of de nee! Het gros heeft het namelijk niet en zullen zeker van een filter profiteren! Gewoon uitproberen in een gefilterde en een ongefilterde contactdoos. Je zult snel genoeg horen wat het beste klinkt. :wink:

    Een reden waarom de gefilterde en ongefilterde contactdozen niet zoveel verschil laten zien kan zijn omdat alles gewoon is doorgelust! Als ik klaar ben met een stercontructie aan te brengen, is alles gescheiden; de plus, de min en de aarde. De 5 gefilterde contactdozen krijgen dan alles schoon vanaf het filter aangeleverd! Het ongefilterde contactdoos zal dan direct op de toegeleverde stroom komen en waarschijnlijk dan zeker wel meer verontreiniging vertonen! Vreemd dat de anders zo zorgvuldige duitsers hier niet aan gedacht hebben! :wink:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zwiety
    Harry, leuk om jouw review te lezen (hetgeen ik ook bedoelde met mijn eerder gemaakte opmerking). Verder kom ik weinig informatie tegen. Heb alleen op deze side een technische poging gevonden:
    http://www.hifi-forum.de/viewthread-111-1410.html

    Eerder merkte je op dat ik de sub op de ongefilterde contactdoos kan aansluiten. Maar hier behaal je toch ook betere resultaten door het filteren van de stroom??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Update; ik heb inmiddels de upgrade materialen besteld van furutech.
    ga dus compleet nieuwe contactdozen erop zetten en een nieuwe inlet en een sterconstructie aanbrengen met nieuwe bekabeling. (alles rhodium plated). En eventueel een audio-grade breaker/zekering erin plaatsen, mits die vervangen kan worden door een ander merk. het filter, wat zo te zien wel aardig goed moet zijn laat ik voorlopig zo. De duitse wima caps staan hoog aangeschreven!
    Interessant! Zou je ons hier van je modificatie op de hoogte willen houden (fotoverslag, tips...) Ik vind persoonlijk de 2 universele contactdozen overbodig.

    Groet, Marco

  4. #54
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman

    Olivier? Johan? wil een van jullie eens eentje uitproberen?! :wink:
    Kost je hooguit 5,50 voor verzendkosten. 8)
    Nee, wil er gewoon één hebben...........

  5. #55

    Standaard

    Dank voor uitgebreide antwoord

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Zeker houdt ik jullie op de hoogte. Als het goed is, krijg ik over een week de spullen binnen. Dan ga ik meteen aan de slag. :wink: Ik zal ook wat foto's maken. :wink:
    Leuk. Kijk ik naar uit. Ben benieuwd naar de kosten en de hoeveelheid werk i.r.t. de uiteindelijke geluidsverbetering.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    ........ Ikzelf vindt de universele contactdozen ook overbodig en zal ze tijdens het modificeren ook niet meer aansluiten. :wink:
    Waarom vervang je ze niet door 2 europese contactdozen (gelijk aan de andere)? Dan heb je een stekkerblok met 8 contacten (6 gefilterd, 2 ongefilterd).

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Je zult zelf moeten uitproberen of je sub een gereguleerde voeding heeft ja of de nee! Het gros heeft het namelijk niet en zullen zeker van een filter profiteren! Gewoon uitproberen in een gefilterde en een ongefilterde contactdoos. Je zult snel genoeg horen wat het beste klinkt. :wink:
    Ik gebruik nu een Velodyne SPL (1000W RMS, 2000W peak, D-amp) en een Marantz SR8500 (7x 125W): of deze gereguleerde voedingen hebben, geen idee! Dat wordt dus inderdaad uitproberen.

    Vraag: ik heb alles nu aan een ongeaard stopcontact hangen. Ook met dit W&G filter wil ik ongeaard aansluiten. Werkt het filter dan wel voldoende?
    (je merkt, ik ben geen electronicus hetgeen met deze hobby geen kwaad zou kunnen )

    @harry en johan: als harry die extra W&G nu aan Johan zou verkopen, dan hebben we eerdaags toch nog een extra review

  6. #56
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zwiety
    @harry en johan: als harry die extra W&G nu aan Johan zou verkopen, dan hebben we eerdaags toch nog een extra review
    Zou kunnen maar dan ben ik duurder uit omdat de verzendkosten niet gedeeld worden vanuit het buitenland.

  7. #57

    Standaard

    En mijn arme tv en dvd dan?!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door zwiety
    @harry en johan: als harry die extra W&G nu aan Johan zou verkopen, dan hebben we eerdaags toch nog een extra review
    Zou kunnen maar dan ben ik duurder uit omdat de verzendkosten niet gedeeld worden vanuit het buitenland.

  8. #58

    Standaard

    oke,oke, weinig animo merk ik al. 8) Was zomaar een ideetje hoor.....

    Ohja, ik heb op het HTforum ook een signaal van deze animocheck gezet. Loopt daar niet echt storm...

  9. #59

    Standaard

    Uiteraard werkt het filter dan ook voldoende. waarom niet?! :wink: Stroom loopt via de + en de min, niet via de aarde. :wink:

    15 ampere is aardig wat hoor.

    Nee, heb aan zes contactdozen voldoende en ze kosten toch al een aardige cent, eh euro.

    Voor de esthetische waarde laat ik ze erin zitten. Worden gewoon niet aangesloten. :wink:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zwiety
    Dank voor uitgebreide antwoord

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Zeker houdt ik jullie op de hoogte. Als het goed is, krijg ik over een week de spullen binnen. Dan ga ik meteen aan de slag. :wink: Ik zal ook wat foto's maken. :wink:
    Leuk. Kijk ik naar uit. Ben benieuwd naar de kosten en de hoeveelheid werk i.r.t. de uiteindelijke geluidsverbetering.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    ........ Ikzelf vindt de universele contactdozen ook overbodig en zal ze tijdens het modificeren ook niet meer aansluiten. :wink:
    Waarom vervang je ze niet door 2 europese contactdozen (gelijk aan de andere)? Dan heb je een stekkerblok met 8 contacten (6 gefilterd, 2 ongefilterd).

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Je zult zelf moeten uitproberen of je sub een gereguleerde voeding heeft ja of de nee! Het gros heeft het namelijk niet en zullen zeker van een filter profiteren! Gewoon uitproberen in een gefilterde en een ongefilterde contactdoos. Je zult snel genoeg horen wat het beste klinkt. :wink:
    Ik gebruik nu een Velodyne SPL (1000W RMS, 2000W peak, D-amp) en een Marantz SR8500 (7x 125W): of deze gereguleerde voedingen hebben, geen idee! Dat wordt dus inderdaad uitproberen.

    Vraag: ik heb alles nu aan een ongeaard stopcontact hangen. Ook met dit W&G filter wil ik ongeaard aansluiten. Werkt het filter dan wel voldoende?
    (je merkt, ik ben geen electronicus hetgeen met deze hobby geen kwaad zou kunnen )

    @harry en johan: als harry die extra W&G nu aan Johan zou verkopen, dan hebben we eerdaags toch nog een extra review

  10. #60

    Standaard

    Dacht ik al, die hebben liever eentje van 3000 euro. :wink: Hoewel, ze zijn er nog duurder, namelijk iets van 6000 euro. :wink:

    Tja dan is het bedrag voor een G&W Filter een schijntje. Helaas niet interessant genoeg voor de echte high enders. :wink: 8)

    het is gewoon een degelijk filter, niets mis mee. Dat het niet meekan met eentje van bijv. 2000-3000 euro zou mij dan niets verbazen. In het buitenland is de vergelijking tussen de G&W en de isotek mini sub positief uitgevallen voor de G&W in ieder geval. Net zo goed voor 1/8 van de prijs.

    high enders zijn in het algemeen wat schuchter als het gaat om materialen uit china, niets vermoedend dat de helft of meer high end apparatuur daar inelkaar geschroeft wordt! (red rose audio, mark levinson's b merk verkocht chinesche high end versterkers voor 7000 euro en de chinesen brachten later zelf exact hetzelfde apparaat op de markt voor 1000 dollar!) 8) :wink:

    Je zult versteld staan hoeveel merken wel een of ander onderdeel met "made in china" erop in hun apparaten hebben.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door zwiety
    oke,oke, weinig animo merk ik al. 8) Was zomaar een ideetje hoor.....

    Ohja, ik heb op het HTforum ook een signaal van deze animocheck gezet. Loopt daar niet echt storm...

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Nee, heb aan zes contactdozen voldoende en ze kosten toch al een aardige cent, eh euro.

    Voor de esthetische waarde laat ik ze erin zitten. Worden gewoon niet aangesloten. :wink:
    hmm, je maakt me nieuwsgierig Mag ik vragen wat je dan bij (ik dacht?) Furutech precies besteld hebt en tegen welke kosten??

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Ziet er ook goed uit. Maar ik heb zelf geen idee welke de beste kwaliteit levert of of er uberhaupt verscil in zit.

    Ik heb geen ervaring met dit model maar de prijs viel me gewoon op. Als je een keer iets wil 'proberen' zou ik voor het G&W filter gaan en niet voor deze.
    hallo

    IK heb begrepen van de mensen die hier wel eens mee hebben getest, met een marantz 9600 set recever en dvd ,en zij konden mij vertellen dat hij bij deze set meer dan goed uit de bus kwam,ik mocht het demo model van ze overnemen ze hadden daar ook de kabeltv,telefoon en de internet aansluiting via dit filter lopen deze heeft twee filters en een bliksembeveiliging.
    En ik zou misschien eens kunnen vragen wat ze moeten kosten als je er meer afneemt wat zij dan met de prijs kunnen doen nieuw zijn ze 249,00 euro
    groet koop
    vsx 908, 3 x Ma 500 center hepta ace, front hepta spring, rear hepta harmony, DVL 919E, DVD 717, TV TH37PA50E , Velodyne SPL 1200r,Aralex

  13. #63

    Standaard

    Kijk maar op de site van furutech, kun je alles vinden.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door zwiety
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Nee, heb aan zes contactdozen voldoende en ze kosten toch al een aardige cent, eh euro.

    Voor de esthetische waarde laat ik ze erin zitten. Worden gewoon niet aangesloten. :wink:
    hmm, je maakt me nieuwsgierig Mag ik vragen wat je dan bij (ik dacht?) Furutech precies besteld hebt en tegen welke kosten??

  14. #64

    Standaard

    Dat kun je zeker doen! 2 filters zegt overigens niks. De G&W heeft ook 2 filter functies. White noise(troep op de lijn) EN spanningspieken. Ik heb het niet zo op monster, van mij mag je die aanschaffen. :wink:

    Kwa filter zit er niets meer in, is alleen duurder. :wink:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door koop van der Schaaf
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Ziet er ook goed uit. Maar ik heb zelf geen idee welke de beste kwaliteit levert of of er uberhaupt verscil in zit.

    Ik heb geen ervaring met dit model maar de prijs viel me gewoon op. Als je een keer iets wil 'proberen' zou ik voor het G&W filter gaan en niet voor deze.
    hallo

    IK heb begrepen van de mensen van Hepta,die er zo één op test hebben gehad met een marantz 9600 set recever en dvd ,en zij konden mij vertellen dat hij bij deze set meer dan goed uit de bus kwam,ik mocht het demo model van ze overnemen voor 200 euro ze hadden daar ook de kabeltv,telefoon en de internet aansluiting via dit filter lopen deze heeft twee filters en een bliksembeveiliging.
    En ik zou misschien eens kunnen vragen wat ze moeten kosten als je er meer afneemt wat zij dan met de prijs kunnen doen nieuw zijn ze 249,00 euro
    groet koop

  15. #65

    Standaard

    Ik wil er best eentje naar je opsturen voor evaluatie. Kun je hem een week ofzo uitproberen. Kost je hooguit 5,75 ofzo om het terug te sturen. :wink:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door zwiety
    @harry en johan: als harry die extra W&G nu aan Johan zou verkopen, dan hebben we eerdaags toch nog een extra review
    Zou kunnen maar dan ben ik duurder uit omdat de verzendkosten niet gedeeld worden vanuit het buitenland.

  16. #66

    Standaard

    Ik heb ook wel interesse... Wordt er ook verzonden naar Belgie?

    Ik heb als opstelling een Marantz SR7400, Sony BB en een SVS PB12 Plus... Boxen zijn B&W 603 & 602.

    Zou ik baat hebben bij deze aankoop?
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door koop van der Schaaf
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Ziet er ook goed uit. Maar ik heb zelf geen idee welke de beste kwaliteit levert of of er uberhaupt verscil in zit.

    Ik heb geen ervaring met dit model maar de prijs viel me gewoon op. Als je een keer iets wil 'proberen' zou ik voor het G&W filter gaan en niet voor deze.
    hallo

    IK heb begrepen van de mensen van Hepta,die er zo één op test hebben gehad met een marantz 9600 set recever en dvd ,en zij konden mij vertellen dat hij bij deze set meer dan goed uit de bus kwam,ik mocht het demo model van ze overnemen voor 200 euro ze hadden daar ook de kabeltv,telefoon en de internet aansluiting via dit filter lopen deze heeft twee filters en een bliksembeveiliging.
    En ik zou misschien eens kunnen vragen wat ze moeten kosten als je er meer afneemt wat zij dan met de prijs kunnen doen nieuw zijn ze 249,00 euro
    groet koop
    Koop,

    Op de Ornec site staat deze voor 66 dollar. Lijkt me dus een beter deal. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Koop,

    Op de Ornec site staat deze voor 66 dollar. Lijkt me dus een beter deal. :wink:
    Helaas wel

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Koop,

    Op de Ornec site staat deze voor 66 dollar. Lijkt me dus een beter deal. :wink:
    Helaas wel
    1 mail en je weet of dat zo blijft. Als je interesse hebt ga je zeker nergens een lagere prijs vinden schat ik zo. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  20. #70

    Standaard

    hallo vraagje
    ik heb in huis haast geen geaardestopcontacten
    Op de keuken na

    Zou een powerfilter hier baat hebben
    of zou dat dus zinloos zijn want de is nu haast niks geaard in huis.
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Koop,

    Op de Ornec site staat deze voor 66 dollar. Lijkt me dus een beter deal. :wink:
    Helaas wel
    1 mail en je weet of dat zo blijft. Als je interesse hebt ga je zeker nergens een lagere prijs vinden schat ik zo. :wink:
    Mailtje over de Monster MP-HTS1000MKII Reference PowerCenter is onderweg naar Ornec. Want ik vind deze qua uiterlijk wel wat mooier dan die G&W en bovendien vind ik 't wel handig dat je ook de coax en telefoonlijn er door kunt laten lopen.

    En als ze qua kwaliteit elkaar toch niet veel ontlopen...

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Koop,

    Op de Ornec site staat deze voor 66 dollar. Lijkt me dus een beter deal. :wink:
    Helaas wel
    1 mail en je weet of dat zo blijft. Als je interesse hebt ga je zeker nergens een lagere prijs vinden schat ik zo. :wink:
    Mailtje over de Monster MP-HTS1000MKII Reference PowerCenter is onderweg naar Ornec. Want ik vind deze qua uiterlijk wel wat mooier dan die G&W en bovendien vind ik 't wel handig dat je ook de coax en telefoonlijn er door kunt laten lopen.

    En als ze qua kwaliteit elkaar toch niet veel ontlopen...
    Heel begrijpelijk. Er is zeker beter te krijgen maar als je kijkt naar de normale prijs en de prijs die je hier betaald krijg je toch veel waar voor je geld.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Demon
    hallo vraagje
    ik heb in huis haast geen geaardestopcontacten
    Op de keuken na

    Zou een powerfilter hier baat hebben
    of zou dat dus zinloos zijn want de is nu haast niks geaard in huis.
    Kijk nou eens een paar posts boven de jouwe. Juist ja, die van hstadman van 23:00 gisteravond...

  24. #74

    Standaard

    Ook lekker. Krijg een mailtje van Ornect terug dat die Monster weer beschikbaar is... En inderdaad: hij staat weer op de site... MAAR NU IS HET DE US-editie!!!

    Grmbl... toch maar die G&W dan...

  25. #75

    Standaard

    Heb even aan mijn broer (electronica gestudeerd) zijn mening gevraagd over die G&W.

    Heb eerste dat hem opviel is dat er geen transfo inzit. Om een goede conditioning te krijgen zou er een ''scheidingstransfo'' moeten inzitten die het net volledig magnetisch scheidt van uw verbruikers erna. Een goeie conditioner zou dit moeten hebben. Wat er bij deze alleen inzit is een paar hoogdoorlaat filter wat wel goed is, maar in combinatie met een transfo zou het nog beter zijn. Bovendien zit er bij de echt goeie conditioners nog vanalle "rommel" in. Het klopt wel dat die G&W zeer goedkoop is maar ik denk niet dat deze veel verschil zal maken...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

Pagina 3 van 41 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •