Pagina 300 van 300 EersteEerste ... 200250290296297298299300
De resultaten 7.476 tot 7.488 van 7488 worden weergegeven.
  1. #7476

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Wat je helaas maar al te vaak ziet bij PSV is dat ze snel voor komen en dan de wedstrijd wat lauwtjes uitspelen. Een gedegen overwinning zonder supporters/kijkersvreugde krijg je dan.

    Gelukkig zijn er dus nog PSV supporters die zich niet alleen blind staren op alleen het resultaat.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #7477

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Hm, maar goed dat ik gister geen internet tot m'n beschikking had.

    Wat me opvalt: PSV *veegt* Utrecht van de mat zaterdag en hoeveel PSV'ers zien we hier om daar blij over te zijn? Een enkeling...

    Ajax verliest van Sparta op zondag en het forum loopt bijna vast door alle aasgieren uit het zuiden die zich ineens verdringen om in het voetbaldraadje te komen.

    Waar gaat het jullie nou eigenlijk om? Zulk gedrag is voor een echte PSV-supporter te min... Profileer je dus niet als PSV-supporter, als je eigenlijk gewoon een Ajax-hater ben.
    Ik ben het allebei, daar kan ik ook niks aan doen :wink:
    Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik afgelopen zaterdag in het stadion een heerlijke pot voetbal heb gezien. Bijna PSV onwaardig als ik enkele pessimisten mag geloven: aanvallend spelen én de 3 punten behalen

    Wat ik niet begrijp is dat enkele hier goedkeuren dat iedereen elkaar op het veld verrot scheld of de meest enge ziektes toeschreeuwt. En dat alleen maar omdat een bepaalde groep in de maatschappij dit normaal taalgebruik begint te vinden.

    Lekker bullshit

    In wat voor wereld leven we, en erger nog, in welke wereld leven we straks als we alles zomaar als 'normaal' gaan bestempelen? Natuurlijk is/was Sneijder dit seizoen niet de eerste die vond dat het gedrag van 'zijn wereld' de maatstaf is voor de normale wereld. Het wil echter niet zeggen dat we het daarom dan maar niet moeten bestraffen.

    Aanpakken is mijn motto dan ook. Echter voetbal is nog commerciëler dan de grote wereld zelf. Scheidsrechters krijgen dus echt geen opdracht mee om maar te blijven strooien met rode kaarten zodat wedstrijden gestaakt worden.

    Nu we het over die scheidsrechters hebben:
    Vinden jullie ook dat het niveau elk seizoen minder wordt hier in Nederland? Het is toch niet normaal dat ik zaterdag in het PSV-stadion opgewekt tegen m'n kameraad vertelde dat Ajax de heer Bossen als leidsman heeft
    Seizoen 2006/2007: meest krankzinnige kampioenschap ooit.

  3. #7478

    Standaard

    Ach, als het een ADO-Den Haag speler was geweest, die had lopen schelden (zijn wij hagenezen toch al zo goed in), was het land weer te klein geweest.
    Dan waren er weer kamervragen gesteld en boetes uitgedeeld.
    Sneyder heeft zich gedragen als een verwend nest en een opgewonden standje en dan die trainer....echt zielig gewoon...(je bent een moraalridder...haha).

    Zoals Rene van der Gijp vanochtend op de radio zei:"Laat die Sneyder toch lekker bij de videotheek een dvd-tje huren van Ronaldhino. Kan die Sneyder nog wat over manieren leren en zien dat ie als voetballer ook niet veel voorstelt.
    Spence: Are you worried about saving your own skin?
    Sam: Yeah, I am. It covers my body.

  4. #7479

    Standaard

    Dit weekend West Ham - Sheffield gaan kijken. It was just fu**ing great!!


  5. #7480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slagter
    Zoals Rene van der Gijp vanochtend op de radio zei:"Laat die Sneyder toch lekker bij de videotheek een dvd-tje huren van Ronaldhino. Kan die Sneyder nog wat over manieren leren en zien dat ie als voetballer ook niet veel voorstelt.
    Ja, bij Van der Gijp moet je wezen voor voetbalverstand. Wat mij betreft net zo'n onbenul als Jan Mulder en Hans Kraay Jr.

  6. #7481

    Standaard

    Naar Upton Park geweest LockStock? 8)
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  7. #7482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl
    Citaat Oorspronkelijk gepost door slagter
    Zoals Rene van der Gijp vanochtend op de radio zei:"Laat die Sneyder toch lekker bij de videotheek een dvd-tje huren van Ronaldhino. Kan die Sneyder nog wat over manieren leren en zien dat ie als voetballer ook niet veel voorstelt.
    Ja, bij Van der Gijp moet je wezen voor voetbalverstand. Wat mij betreft net zo'n onbenul als Jan Mulder en Hans Kraay Jr.
    Dus bij het kijken van een Ronaldinho dvd leer je meteen manieren?

  8. #7483

    Standaard

    Ach, die Cor van der Gijp moet het, net als een Jan Mulder, gewoon hebben van z'n (irritante) Popie-Jopie-gedrag... Daar luister ik niet eens na. Ook al zonde van m'n tijd!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  9. #7484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis
    Ach, die Cor van der Gijp moet het, net als een Jan Mulder, gewoon hebben van z'n (irritante) Popie-Jopie-gedrag... Daar luister ik niet eens na. Ook al zonde van m'n tijd!
    René v/d Gijp. :wink:
    Vader Cor was een meer dan geslaagde spits bij Feyenoord als ik me niet vergis.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #7485

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis
    Naar Upton Park geweest LockStock? 8)
    Yup. Echt zalig 8)

    Die sfeer voor, tijdens en na die match is hier nergens te vinden in de lage landen. Net zoals de vriendelijkheid van de supporters (die van Sheffield liepen gewoon tussen ons) en het respect van de spelers op het plein. Niet zoals dat gemekker van hier.

    Come on you Irons!! 8)


  11. #7486

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Wat je helaas maar al te vaak ziet bij PSV is dat ze snel voor komen en dan de wedstrijd wat lauwtjes uitspelen. Een gedegen overwinning zonder supporters/kijkersvreugde krijg je dan.

    Gelukkig zijn er dus nog PSV supporters die zich niet alleen blind staren op alleen het resultaat.
    Dit is altijd al geweest naar mijn mening, de PSV supporters die alleen naar het resultaat kijken zijn de supporters die nooit naar de wedstrijden gaan.
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  12. #7487

    Standaard

    @ Erik Hagen

    Je hebt vast weleens gehoord: "Brabantse nachten zijn lang".. nee,vast niet. Om elke keer te praten over hoe geweldig PSV wel niet bezig is komen die zielige calimero-plaatjes te voorschijn of.. ach laat maar het gaat erom dat ajax weer goed verloren heeft en PSV weer dik gewonnen heeft en zo komt de 20e landstitel in zicht !!

    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  13. #7488

Pagina 300 van 300 EersteEerste ... 200250290296297298299300

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •