Pagina 1 van 300 123451151101 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 7488 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Voetbal seizoen 2006-2007

    Het seizoen is voorbij en over enkele maanden begint weer een nieuw seizoen. Tijd voor een nieuw topic dus.

    Bespreek hier alles wat met het seizoen 2006-2007 te maken heeft. Voor het WK 2006 loopt al een aparte thread. :wink:

  2. #2

    Standaard Re: Voetbal seizoen 2006-2007

    Duh... Mijn thread maar meteen weggemikt?

  3. #3

    Standaard

    Gabri tekent voor 3 jaar bij Ajax hoorde ik.. weet niet of het waar is maar het zou leuk zijn

  4. #4

    Standaard

    Gabri gaat tekenen voor Ajax!!

    Woooeeei!!!!

    Hij verkiest Ajax dus boven Villareal, Depor en Atlético Madrid!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Hij verkiest Ajax dus boven Villareal, Depor en Atlético Madrid!
    Dat mag ik hopen ja... De clubs die je noemt mogen niet eens in de schaduw staan van Ajax...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Hij verkiest Ajax dus boven Villareal, Depor en Atlético Madrid!
    Dat mag ik hopen ja... De clubs die je noemt mogen niet eens in de schaduw staan van Ajax...
    helemaal waar, echter Gabri is spanjaard, en die kiezen logische wijs eerder voor een club i=uit hun thuisland, daarnaast zal hij denk ik bij Ajax salaris moeten inleveren wat misschien bij de andere clubs niet had gehoeven!
    Turn around and feel the vibe.....

  7. #7

    Standaard

    Goeie aanwinst voor ajax, speelde altijd goed als invaller en scoorde af en toe een mooie goal! Hopelijk wordt Gabri een vaste waarde in het ajax elftal...


  8. #8

    Standaard

    Als psv supporter denk ik dat ajax een grote kans maakt op de titel maar da dacht ik vorig jaar ook

  9. #9

    Standaard

    Inderdaad. Dat denkt iedereen al 5 jaar... Het moet altijd maar blijken of een team gaat draaien.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Inderdaad. Dat denkt iedereen al 5 jaar... Het moet altijd maar blijken of een team gaat draaien.
    nieuwe ronde nieuwe kansen :wink:
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Inderdaad. Dat denkt iedereen al 5 jaar... Het moet altijd maar blijken of een team gaat draaien.
    nieuwe ronde nieuwe kansen :wink:
    Al zijn die kansen niet voor iedereen even groot. Volgens mij zijn er maar twee kanshebbers: Ajax en PSV.

    Ajax is sterker geworden. Psv wat zwakker maar AZ en Feyenoord zijn veel zwakker.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Inderdaad. Dat denkt iedereen al 5 jaar... Het moet altijd maar blijken of een team gaat draaien.
    nieuwe ronde nieuwe kansen :wink:
    Al zijn die kansen niet voor iedereen even groot. Volgens mij zijn er maar twee kanshebbers: Ajax en PSV.

    Ajax is sterker geworden. Psv wat zwakker maar AZ en Feyenoord zijn veel zwakker.
    tja, je weet nooit hoe het gaat lopen, misschien dat az wederom het lang volhoudt maar nu tot de laatste dag, en als feijenoord door iedereen afgeschreven wordt zouden zij misschien ook lang kunnen meedoen, hopelijk wordt het een spannende competitie komend seizoen
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Ajax is sterker geworden. Psv wat zwakker maar AZ en Feyenoord zijn veel zwakker.
    In welk opzicht is PSV dan zwakker geworden? Het vertrek van Guus Hiddink? De spelers zijn hetzelfde gebleven
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  14. #14

    Standaard

    Het vertrek van Hiddink en het eventuele vertrek van Farfán. En vooral het hebben van Koeman als trainer...

    AZ is denk ik niet zwakker geworden, alleen maar sterker. Die hebben goed ingekocht denk ik.

    Als Feyenoord naast Kalou ook Kuyt kwijtraakt is er wel ruimte voor nieuwe aankopen maar die zullen nooit meteen zo goed zijn als 'K2'.

  15. #15

    Standaard

    AZ is volgens mij veel sterker geworden. PSV inderdaad wat zwakker en Ajax veel sterker vergeleken met begin vorig seizoen...

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Ajax is sterker geworden. Psv wat zwakker maar AZ en Feyenoord zijn veel zwakker.
    In welk opzicht is PSV dan zwakker geworden? Het vertrek van Guus Hiddink? De spelers zijn hetzelfde gebleven
    Het vertrek van Hiddink zie ik inderdaad als een verzwakking. Die man heeft nog overal prestaties neergezet dus als hij gaat krijg je er gewoon een mindere coach voor terug. Hoe je het ook bekijkt. Koeman staat niet op hetzelfde niveau.

    Verder is Cocu weer een jaar ouder en dus nog blessuregevoeliger en heeft hij een korte zomer om te herstellen. Daarnaast zou het zo maar kunnen dat Farfan toch gaat vertrekken. Ook heb ik nog geen aansprekende naam gehoord van een speler die PSV graag zou willen hebben. En ik denk dat er naast breekijzer Jan best nog een andere (maar dan een goeie) aanvaller gehaald mag worden.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  17. #17

    Standaard

    Gabri verruilt Barcelona definitief voor Ajax

    6/6/2006 16:13

    Gabri maakt in het kielzog van trainer Henk ten Cate de overstap van Barcelona naar Ajax. De Spaanse allrounder bereikte dinsdag een akkoord met de Amsterdammers.

    Gabri, wiens contract bij Barcelona niet werd verlengd, tekent bij Ajax voor drie jaar. Met de komst van de Spanjaard krijgt nieuwbakken Ajax-coach Ten Cate een van de spelers met wie hij graag wilde werken.

    Ten Cate liet direct bij zijn komst al weten zeer gecharmeerd te zijn van Gabri, ook al speelde de 27-jarige de laatste seizoenen sporadisch bij Barcelona. Het afgelopen seizoen kwam hij elf keer in actie en sinds Frank Rijkaard en Ten Cate in 2003 de technische leiding kregen mocht hij 31 keer opdraven.

    Ook Gabri zag in Ajax een potentiële club voor zijn toekomst. 'Hun filosofie is vergelijkbaar met die van Barcelona. Dat kan een motivatie zijn. Maar ik heb nog geen besluit genomen', zei de 27-jarige verdedigende middenvelder bij zijn afscheid bij Barcelona.

    www.vi.nl

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana
    Gabri verruilt Barcelona definitief voor Ajax

    6/6/2006 16:13

    Gabri maakt in het kielzog van trainer Henk ten Cate de overstap van Barcelona naar Ajax. De Spaanse allrounder bereikte dinsdag een akkoord met de Amsterdammers.

    Gabri, wiens contract bij Barcelona niet werd verlengd, tekent bij Ajax voor drie jaar. Met de komst van de Spanjaard krijgt nieuwbakken Ajax-coach Ten Cate een van de spelers met wie hij graag wilde werken.

    Ten Cate liet direct bij zijn komst al weten zeer gecharmeerd te zijn van Gabri, ook al speelde de 27-jarige de laatste seizoenen sporadisch bij Barcelona. Het afgelopen seizoen kwam hij elf keer in actie en sinds Frank Rijkaard en Ten Cate in 2003 de technische leiding kregen mocht hij 31 keer opdraven.

    Ook Gabri zag in Ajax een potentiële club voor zijn toekomst. 'Hun filosofie is vergelijkbaar met die van Barcelona. Dat kan een motivatie zijn. Maar ik heb nog geen besluit genomen', zei de 27-jarige verdedigende middenvelder bij zijn afscheid bij Barcelona.

    www.vi.nl
    Ook Gabri zag in Ajax een potentiële club voor zijn toekomst. 'Hun filosofie is vergelijkbaar met die van Barcelona. Dat kan een motivatie zijn. Maar ik heb nog geen besluit genomen', zei de 27-jarige verdedigende middenvelder bij zijn afscheid bij Barcelona.
    Dat klinkt niet zo heel definitief.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Gabri verruilt Barcelona definitief voor Ajax

    Ook Gabri zag in Ajax een potentiële club voor zijn toekomst. 'Hun filosofie is vergelijkbaar met die van Barcelona. Dat kan een motivatie zijn. Maar ik heb nog geen besluit genomen', zei de 27-jarige verdedigende middenvelder bij zijn afscheid bij Barcelona.
    Dat klinkt niet zo heel definitief.....
    Dat zei hij ten teide van zijn verktrek/afscheid bij Barcelona, een week of 3 geleden alweer. :wink:

    Erg knap dat Ajax hem heeft weten te strikken terwijl er toch een aantal goede clubs interesse in hem hadden ook. Blijkt toch maar weer dat Ajax nog steeds in de rest van Europa een goede naam heeft.

  20. #20

    Standaard

    Van een andere site nog een extra stukje info;

    Ajax kaapt Gabri weg voor de neus van diverse gerenomeerde Europese clubs. Onder meer Villarreal, AS Monaco, Valencia CF en een Engelse club wilden hem graag vastleggen, maar de interesse van Ajax bleek het meest concreet.

    Gabri, die in zijn carriere drie interlands speelde, toont zich op de website van Ajax bijzonder tevreden met de transfer. "Ik heb voor Ajax gekozen ten eerste vanwege de trainer. Ik heb drie jaar met hem bij Barcelona gewerkt, hij kent me goed en ik ken hem goed. Hij heeft me ervan overtuigd dat het een goede keuze is."

    "Ten tweede heb ik voor Ajax gekozen vanwege de club, de geschiedenis, het sportieve niveau. Ajax is een grote club in de wereld. Met Ajax kunnen we streven naar kampioenschappen. Andere clubs konden me niet bieden wat Ajax me te bieden heeft."

    Gabri is de eerste van een trio middenvelders dat Ajax komende zomer wil aantrekken. Ook de overgang van Edgar Davids (Tottenham Hotspur) lijkt in kannen en kruiken te zijn. Daarnaast praten de Amsterdammers nog met RC Genk over de transfersom van het Belgische toptalent Steven Defour.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    AZ is volgens mij veel sterker geworden. ...
    absoluut!

    Czommer nieuw, Luirink erbij, Dembele voorin, en als Haris Medunjanin dit seizoen door zou breken als de nwe Barry van Galen dan voorzie ik mooie dingen!

    Van 'mijn' clubje Vitesse moet ik het nog maar eens zien. Eerst nog een coach. Dingsdag is weg en daarvoor komt een of andere transfervrije fransman van 28 van een 2e divisieclub uit Griekenland

    Misschien als Junker zijn doorbraak beleeft dat er iets moois (top 9) haalbaar is...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #22

    Standaard

    Mocht Ajax ook nog in staat zijn Davids en Defour te halen zie ik ze samen met PSV volgend seizoen erg lang meestrijden om de titel, en dan waarschijnlijk net aan kampioen worden (wishful thinking, deels :wink: ).

    De as van Ajax vind ik erg sterk met Stam/Gabri/Sneijder/Huntelaar en daaromheen een aantal versterkingen in de vorm van Ogararu (spelling?), Perez en wellicht Davids.

    AZ is er inderdaad ook veel sterker op geworden maar je moet met AZ altijd afwachten hoe ze draaien na de eerste seizoenshelft. Tot nu toe laten ze het jaar in jaar uit afweten op de momenten dat ze moeten.

  23. #23

    Standaard

    Ik denk dat, zeker na de komst van Gabri, je Davids niet meer nodig hebt. Hij is over z'n top heen en je krijgt alleen maar een vervelend luxeprobleem met Sneijder, Perez, Maduro en Gabri.

    Ik heb begrepen dat Davids en Gabri elkaar bij Barcelona al goed konden vinden maar ik ben er toch voor om ook aan de eigen jeugd (Maduro, Heitinga) te denken i.p.v. het hele middenveld vol te kopen.

    Defour heb je ook niet nodig met Perez achter de hand voor op 10.

    Dat zijn dan mijn gedachtenkronkels...

    Het moet weer geen overkill worden van nieuwe gezichten en verveelde gezichten van jongens die daardoor niet meer spelen.

  24. #24

    Standaard

    Voetbalprimeur meld:

    Davids komt!
    DVD FREAK

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DvDFrEaKy
    Voetbalprimeur meld:

    Davids komt!
    Maar dan met een t, om Robin maar even voor te zijn.
    Anyway: let's hope so.
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

Pagina 1 van 300 123451151101 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •