Pagina 2 van 300 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 7488 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    En er staat ook dat Ajax naast de komst van Gabri en Davids nog een linksback en een aanvallende middenvelder (Defour) wil aantrekken.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    En er staat ook dat Ajax naast de komst van Gabri en Davids nog een linksback en een aanvallende middenvelder (Defour) wil aantrekken.
    De concurrentie zal iig moordend zijn. Ik hoop toch dat de talenten hierdoor niet verpieteren. Maar ervaren spelers zijn wel erg belangrijk.

  3. #28

    Standaard

    Naast AZ is dus ook Ajax goed bezig voor het komende seizoen! Het afgelopen seizoen heeft maar weer eens laten zien dat een brede selectie nodig is, het aantal aankopen is dan volgens mij ook zeker niet te veel.


  4. #29

    Standaard

    Huysegems van AZ naar Feyenoord...

  5. #30

    Standaard

    Goeie aankopen van Ajax inderdaad

    Feyenoord heeft Huysegems aangetrokken. Je kan zeggen geen topaankoop maar hij is jong, talentvol en hij heet geen Kolkka

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DvDFrEaKy
    Voetbalprimeur meld:

    Davids komt!
    Maar dan met een t, om Robin maar even voor te zijn.
    Anyway: let's hope so.
    Heel goed Erik! Liever heb ik dat je er 'dt' van maakt, want anders zou men ook nog kunnen denken dat je 'melt' bedoelt... Verder niets dan lof!

  7. #32

    Standaard

    Ik hoop niet dat Lucius naar feyenoord gaat
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Ik hoop niet dat Lucius naar feyenoord gaat
    bekijk het zo, misschien kan ie fout vuurwerk aan zijn ploeggenoten verkopen waardoor ze in het ziekenhuis terechtkomen
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Ik hoop niet dat Lucius naar feyenoord gaat
    bekijk het zo, misschien kan ie fout vuurwerk aan zijn ploeggenoten verkopen waardoor ze in het ziekenhuis terechtkomen
    Wist gewoon dat dit zou komen 8)

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Ik hoop niet dat Lucius naar feyenoord gaat
    bekijk het zo, misschien kan ie fout vuurwerk aan zijn ploeggenoten verkopen waardoor ze in het ziekenhuis terechtkomen
    Wist gewoon dat dit zou komen 8)
    je kunt het ook zo bekijken:supporters van feijenoord hoeven geen vuurwerk mee het stadion in te nemen, kunnen ze vlak voor de aftrap nog ff scoren bij lucius, misschien heeft ie nog wat vuurwerkbommetjes in de aanbieding.
    En het begrip:"een spectaculaire open dag" zal ook een andere betekenis krijgen zodra ie daar komt spelen
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Ik hoop niet dat Lucius naar feyenoord gaat
    bekijk het zo, misschien kan ie fout vuurwerk aan zijn ploeggenoten verkopen waardoor ze in het ziekenhuis terechtkomen
    Wist gewoon dat dit zou komen 8)
    je kunt het ook zo bekijken:supporters van feijenoord hoeven geen vuurwerk mee het stadion in te nemen, kunnen ze vlak voor de aftrap nog ff scoren bij lucius, misschien heeft ie nog wat vuurwerkbommetjes in de aanbieding.
    En het begrip:"een spectaculaire open dag" zal ook een andere betekenis krijgen zodra ie daar komt spelen
    En als er geen gillende meiden zijn, dan heeft Theo ze wel. :wink:

  12. #37

    Standaard

    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Ik hoop niet dat Lucius naar feyenoord gaat
    bekijk het zo, misschien kan ie fout vuurwerk aan zijn ploeggenoten verkopen waardoor ze in het ziekenhuis terechtkomen
    Wist gewoon dat dit zou komen 8)
    je kunt het ook zo bekijken:supporters van feijenoord hoeven geen vuurwerk mee het stadion in te nemen, kunnen ze vlak voor de aftrap nog ff scoren bij lucius, misschien heeft ie nog wat vuurwerkbommetjes in de aanbieding.
    En het begrip:"een spectaculaire open dag" zal ook een andere betekenis krijgen zodra ie daar komt spelen
    En als er geen gillende meiden zijn, dan heeft Theo ze wel. :wink:
    Lucius komt per raket ipv per helicopter.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  14. #39

    Standaard

    Sinds de komst van Lucius wordt er een stuk explosiever gespeeld bij Feyenoord.

  15. #40

    Standaard

    Knallend Feyenoord verslaat Ajax door geweldige Lucius

    Wen er maar aan want dit zijn de kopstukken in de krant als hij daar gaat spelen
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Knallend Feyenoord verslaat Ajax door geweldige Lucius

    Wen er maar aan want dit zijn de kopstukken in de krant als hij daar gaat spelen

  17. #42

    Standaard

    [oude Lucius grappen]

    Gaaaaaap...

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Ik denk dat, zeker na de komst van Gabri, je Davids niet meer nodig hebt. Hij is over z'n top heen en je krijgt alleen maar een vervelend luxeprobleem met Sneijder, Perez, Maduro en Gabri.

    Ik heb begrepen dat Davids en Gabri elkaar bij Barcelona al goed konden vinden maar ik ben er toch voor om ook aan de eigen jeugd (Maduro, Heitinga) te denken i.p.v. het hele middenveld vol te kopen.

    Defour heb je ook niet nodig met Perez achter de hand voor op 10.

    Dat zijn dan mijn gedachtenkronkels...

    Het moet weer geen overkill worden van nieuwe gezichten en verveelde gezichten van jongens die daardoor niet meer spelen.
    Ik denk dat je idd wel eens een luxe probleem kan krijgen! Veel nieuwe gezichten een hoop sterke aanwinsten, hartstikke mooi natuurlijk. Maar er loopt ook nog veel talent bij Ajax rond, en die gasten moeten ook zeker een kans krijgen, en spelen! Ik neem eigenlijk wel aan dat HtC wel een beeld al heeft hoe de selectie er aankomend seizoen moet uitzien! Ben benieuwd welke jongens echt naast de boot komen te vallen, ik geef alvast een inkoppertje: Lindenbergh, die kunnen ze denk ik maar beter gelijk een gratis transfer geven of een job als ballenjongen, want die zal wel niet meer aan bod komen als er nog meer spelers bijkomen!
    Turn around and feel the vibe.....

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Veel nieuwe gezichten een hoop sterke aanwinsten, hartstikke mooi natuurlijk.
    Ajax... handelshuis bij uitstek!

  20. #45

    Standaard

    Vandaag zit Vaessen (voorzitter Racing Genk) met een delegatie van Ajax rond de tafel om de transfer van Defour te bespreken.


  21. #46

    Standaard

    De 19-jarige Nigeriaan Mikel verhuist van Lynn Olmso naar Chelsea voor.....24 miljoen euro.
    6 miljoen gaat naar Oslo en 19 miljoen naar Man Utd, dat al een voorcontract had met Mikel.

    "That's why you're champions, that's why you're champions...."


  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Veel nieuwe gezichten een hoop sterke aanwinsten, hartstikke mooi natuurlijk.
    Ajax... handelshuis bij uitstek!

    heeft psv niet jarenlang gesteund op verkoop van haar spelers?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    heeft psv niet jarenlang gesteund op verkoop van haar spelers?
    Inderdaad. Maar in tegenstelling tot Ajax pretendeert PSV niet dat het de bakermat voor het jeugdvoetbal is!

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    heeft psv niet jarenlang gesteund op verkoop van haar spelers?
    Inderdaad. Maar in tegenstelling tot Ajax pretendeert PSV niet dat het de bakermat voor het jeugdvoetbal is!
    Plus het feit dat PSV altijd eerst spelers (voor veel geld) had verkocht voordat er nieuwe kwamen. Wie heeft Ajax dit seizoen voor veel geld verkocht?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris
    Plus het feit dat PSV altijd eerst spelers (voor veel geld) had verkocht voordat er nieuwe kwamen. Wie heeft Ajax dit seizoen voor veel geld verkocht?
    Ze willen Olaf Lindenberg voor heel veel geld verkopen. Schijnt...

Pagina 2 van 300 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •