Pagina 5 van 300 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 7488 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Ga nou eens back on-topic. Al die vervuiling hier!

  2. #102

    Standaard

    Ik wil ook graag aan de 7000 berichten komen, lichtend baken in de duisternis...

    Maar goed, on-topic dus. Ik begreep dat jij het afgelopen seizoen een weddenschap om een DVD hebt gehouden met kruspe over wie er kampioen gaat worden. Dat durf je vast niet nog een seizoen...
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Dat durf je vast niet nog een seizoen...
    Ik zal het je *nog* sterker vertellen: ik ben met Kruspe al een herhaling overeengekomen. Ik had trouwens de fantastische DVD "Harry Potter IV" gewonnen en die heeft de beste Rob persoonlijk bij mij thuis afgeleverd! En, onder het genot van een pintje, hebben we dvd.nl eens goed de revue laten passeren!!!

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Als hij wil spelen is het idd beter om bij Genk te blijven hij zal daar bijna altijd in de basis staan. Bij Ajax zou hij denk ik wisselspeler worden. Neemt niet weg dat ik van mening ben dat hij bij Ajax meer kan leren dan bij Genk. Het probleem zal bij Ajax wedstrijdritme zijn. Als ik het vergelijk denk ik dat het beter is om nog een jaartje bij Genk te blijven, en dan naar Ajax te gaan! Te vroeg naar het buitenland ben ik het niet helemaal mee eens. Belgie ligt praktisch om de hoek, en we spreken dezelfde taal (aannemende dat de belgische jeugd hedentendage gewoon 2-talig is)!

    Het is trouwens jammer van die spelers die je noemt, waar zijn die gebleven, waren toch behoorlijke talenten meen ik me te herinneren!
    Dat die volgend seizoen vertrekt na nog een jaartje eerste klasse, geen probleem (Defour speelt nog maar een half seizoen in de eerste klasse). Ook werd die gepusht door zijn Griekse schoonvader die via zijn dochter heel wat eurootjes wilde opstrijken. Defour wordt gezien als HET talent samen met Kompany. Als je dan ziet dat Dembele voor 5miljoen van WillemII naar AZ gaat...speelde die in België kwamen ze nog niet aan 1miljoen...Jammer voor Ajax, maar zo een domme Belgen zijn we nu ook weer niet om weer eens aan een te laag bedrag spelers naar Holland te laten vertrekken.

    Blondel zit op een zijspoor bij Brugge (lees: feest iets te veel) en Van Damme heeft getekend bij Anderlecht (speelde met de Rode Duivels tegen Turkije echt zeer zwak).


  5. #105

    Standaard

    Lucius is wel een versterking, toen Huysegems gekocht werd heb alleen ik te snel aangenomen dat Kolkka toch niet kwam.

    Ja wat moet je ermee? Misschien was er anders een oneven aantal in de groep met kaarten.

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal B.
    Lucius is wel een versterking, toen Huysegems gekocht werd heb alleen ik te snel aangenomen dat Kolkka toch niet kwam.

    Ja wat moet je ermee? Misschien was er anders een oneven aantal in de groep met kaarten.
    Lucius een versterking?

    Als je Feyenoord als middenmoter telt wel ja. Dan ben ik het er mee eens.

  7. #107

    Standaard

    Als Kuijt ook weggaat is feyenoord inderdaad een middenmotor.

  8. #108

    Standaard

    Ik wil even wachten met het afbranden van spelers tot na hun 1e wedstrijd

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal B.
    Ik wil even wachten met het afbranden van spelers tot na hun 1e wedstrijd
    Die heeft Lucius al lang gespeeld hoor.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #110

    Standaard

    Defour zwaar teleurgesteld in clubleiding

    Steven Defour heeft boos en ontgoocheld gereageerd op het mislukken van zijn transfer naar Ajax. "Ik begrijp het niet, voor mij is voorzitter Jos Vaessen te ver gegaan. Ik weet dat Ajax een heel mooi bod gedaan heeft, maar blijkbaar moest ik nog meer kosten dan Mbark Boussoufa van Gent" zo liet hij weten in het Belang van Limburg.

    Hij wilde nog niet laten weten of hij juridische stappen zal gaan nemen. "Ik ben momenteel nog te fel aangeslagen om iets te zeggen over de nabije toekomst. Ik zal de volgende dagen met mijn zaakwaarnemer praten."

    Genk voorzitter Vaessen liet echter weten dat de berichtgeving in de media niet klopt over de bedragen. "Wat Ajax wilde bieden, was een belediging voor Steven Defour. De Nederlandse pers zal schrijven dat we 8 miljoen euro gevraagd hebben voor Steven, maar dat is niet waar. Ik noem geen bedragen, maar wat Ajax wou bieden, was de helft van wat we vroegen."


  11. #111

    Standaard

    Je bedoelt:

    Ajax geen optie voor Defour

    Tsja... jammer denk ik...

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Je bedoelt:

    Ajax geen optie voor Dufour

    Tsja... jammer denk ik...
    Lezen blijft lastig...


    AZ heeft na Luirink, Cziommer, Dembele, Augustien, Gudjohnson ook Mendes en Jenner aangeschaft.

    Wordt leuk daar op het middenveld, denk dat Landzaat-Schaars-deZeeuw-Gudjohnson-Augustien-Cziommer allemaal verwachten te spelen


  13. #113

    Standaard

    Let op mijn woorden: Landzaat vertrekt!

  14. #114

    Standaard

    En Jenner is meer een aanvaller toch?
    Probleem opgelost!

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    PSV blijft gelukkig sterk dus dat wordt weer een topseizoen..

    hoeveel aankopen heeft koeman al gedaan?
    wacht dat eerst maar af en beweer dan maar dat het een topseizoen wordt
    Zodra hij aankopen doet, is het toekomstige kampioensfeest over
    Wie hoge verwachtingen heeft wordt altijd teleurgesteld, denk daar maar eens over na want ik zie dadelijk weer een stuk 0f 8 spelers geblesseerd het veld aflopen bij ajax.. en dan moet Ten Cate nadenken
    En ondertussen haalt PSV ajax in en wordt voor de 3e keer achter elkaar landskampioen..
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    En ondertussen haalt PSV ajax in en wordt voor de 3e keer achter elkaar landskampioen..
    Wist je dat PSV de laatste 10 jaar 6x kampioen is geworden en Ajax maar 3x...

    Veelzeggend hè?

  17. #117

    Standaard

    Daarom want dit wist ik ook en hoeveel trainers heeft ajakkus al weggepest de afgelopen 10 jaar, ik zal je wat vertellen meer als PSV in iedergeval
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    En ondertussen haalt PSV ajax in en wordt voor de 3e keer achter elkaar landskampioen..
    Wist je dat PSV de laatste 10 jaar 6x kampioen is geworden en Ajax maar 3x...

    Veelzeggend hè?
    Je valt in herhaling!
    Turn around and feel the vibe.....

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Je valt in herhaling!
    Hoe voelt het?

  20. #120

    Standaard

    Ajax is al 29 keer kampioen geworden.

    En jullie?

    Hoe voelt dat?

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Ajax is al 29 keer kampioen geworden.

    En jullie?

    Hoe voelt dat?
    Pfff... het meeste daarvan is allemaal ver voordat ik geboren was... Dus daar heb ik niet zoveel meer mee...

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Ajax is al 29 keer kampioen geworden.

    En jullie?

    Hoe voelt dat?
    Niet speciaal naar jou Nerazzuri maar kunnen we niet gewoon een keer allemaal kappen met die resultaten uit het verleden?

    Uruguay is ook wereldkampioen geweest in een grijs verleden maar dat maakt ze nu nog geen topper. Ik vind resultaten van de laatste 15 jaar meer zeggen over een club dan resultaten uit de jaren 30. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Uruguay is ook wereldkampioen geweest in een grijs verleden maar dat maakt ze nu nog geen topper. Ik vind resultaten van de laatste 15 jaar meer zeggen over een club dan resultaten uit de jaren 30. :wink:
    Klopt! Of de laatste 10 jaar of zo...

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Uruguay is ook wereldkampioen geweest in een grijs verleden maar dat maakt ze nu nog geen topper. Ik vind resultaten van de laatste 15 jaar meer zeggen over een club dan resultaten uit de jaren 30. :wink:
    Klopt! Of de laatste 10 jaar of zo...
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  25. #125

Pagina 5 van 300 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •