Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 54 worden weergegeven.

Discussie: 7th Heaven

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hermiek*
    Ik heb op tv geloof ik ook alleen maar de eerste 2 of 3 seizoenen gezien, aangezien er niet meer uitgezonden is.. Ben bang dat ik toch wel alles wil hebben als ik er al 2 of 3 heb
    Ik hoop dat ik me kan beheersen!

    Van beverly hills 90210 hoef ik ook niet alle seizoenen te hebben. Dat ging op het laatst ook niet echt meer ergens over, voor mijn gevoel

  2. #27

    Standaard

    Die nasmaak heb ik geloof ik niet gehad van BH90210.. maargoed, tegen de tijd dat seizoen 10 van beide uitkomt, zijn we ook al wel 6 jaar verder ofzo denk ik
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  3. #28

    Standaard

    7th Heaven is een erg leuke serie ik heb seizoen 1 ook op DVD.Nu wacht ik op Seizoen 2.Heb de eerste seizoenen nooit gezien.Keek toen ze pas die tweeling hadden veel later dus.

  4. #29

    Standaard

    iemand enig idee of en wanneer seizoen 2 uitkomt?

  5. #30

    Standaard

    Daar is nog geen informatie over bekend.

  6. #31

    Standaard

    Wie niet lang wil wachten op verdere seizoenen van 7th heaven op dvd, kunnen vanaf 23 april op tv kijken (nederland) Nederland 2 zend namelijk vanaf maandag 23 april dagelijks(behalve weekend) 17:35 tot 18:30. Nederland 2 heeft laten weten dat ze zeker in ieder geval seizoen 1 tot 5 blijven uitzenden. Of er verdere seizoenen ook komen weten ze nog niet

    Gr.

  7. #32

    Standaard Jeeeej

    Ik zal echt blij zijn als ned 2 minstens tot en met seizoen 5 gaat uitzenden!!. Keek er vroeger altijd al naar. Ik hoop toch dat seizoen 1 t/m 11 ook in NL in de winkel verschijnt.

  8. #33

    Standaard

    7th Heaven, hilarisch!
    De allerlaatste aflevering werd gisteren in Amerika, op 13 mei, uitgezonden. (Kwam ik achter na wat research nadat ik het weer eens op TV zag)
    EO!

  9. #34

    Standaard

    Erg leuke serie!
    Ik heb serie 4 nu op mijn wishlist staan.

    Ben benieuwd waar die allerlaatste aflevering over ging


    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1der Bekijk bericht
    7th Heaven, hilarisch!
    De allerlaatste aflevering werd gisteren in Amerika, op 13 mei, uitgezonden. (Kwam ik achter na wat research nadat ik het weer eens op TV zag)
    EO!

  10. #35

    Standaard

    Seizoen 4 net besteld bij dvdpacific!

    Ik heb daar maar weer eens een bestelling gedaan!


  11. #36

    Standaard

    hmm zag vandaag in de gids dat er vanaf volgende week geen 7th heaven meer komt. Ik dacht dat ze tenminste tot en met seizoen 5 gingen uitzenden. Heeft iemand een idee hoe dit zit.

  12. #37

    Standaard

    7th heaven blijft nog steeds maar tijdschema is gewijzigd. Aanstaande vrijdag 25 mei is eerste aflevering van seizoen 2 te zien bij nederland 2, daarna zien we elke zondag (vanaf 27 mei) 7th heaven om 17:55 bij nederland 2, dus helaas 1 keer per week.

    gr michel

  13. #38

    Standaard

    En nu? Komt 7th heaven nog op tv? Ik kan voor volgende week namelijk weer niks vinden in de gids. Ik hoop dat iemand het weet.
    Alvast bedankt.

  14. #39

    Standaard

    Hebben de regio 1 dvd's engelse ondertiteling? Of helemaal geen? Ik vind het zelf altijd wel zo prettig als er in ieder geval engelse subs bij zitten.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door klauterapie Bekijk bericht
    Hebben de regio 1 dvd's engelse ondertiteling? Of helemaal geen? Ik vind het zelf altijd wel zo prettig als er in ieder geval engelse subs bij zitten.
    Ik heb ze , maar helaas geen subs @ all...
    Geen engels iig.

    Mja ik vind het niet erg op zich, maar wacht even totdat season 2 bij amazon.uk er is, die heeft wel nl-subs erbij.
    Ook bij seizoen 1.


    Maar amazon.com niet, maar kan je wel al tot seizoen 5 ofzo.

  16. #41

    Standaard

    Nee de R1 versie heeft geen engelse sub's
    Ik vond dit in het begin ook wel lastig, maar ik ben er nu aan gewend.

  17. #42

    Thumbs down Irri

    Super serie.. en funny Maar echt verschrikkelijk irritant dat ze maar 1 seizoen in de schappen zetten en vervolgens wacht ik al een half jaar op seizoen 2 Iedere keer heb ik weer een beetje hoop en kom teleurgesteld weer uit de winkel Grrr

  18. #43

    Standaard

    weet iemand of en wanneer ze seizoen 2 hier uitbrengen?

  19. #44

    Standaard Nog 20 van de 243

    Eindelijk, ik kon echt niet meer wachten dus ik heb net (1 a 2 weken terug) seizoen 3 gekeken en ben nu bezig met de laatste aflevering van seizoen 4! Dan ga ik voor het eerst in mn leven seizoen 5 kijken ! Van alle 243 afleveringen die er van 7th heaven zijn gemaakt moet ik er nu nog 20, waarvan 19 van seizoen 6 en 1 van seizoen 5.

    Kortom als iemand seizoen 6 heeft.......... ik hou me aanbevolen. Wat is het eigenlijk toch een verslavende serie. Ik blijf hopen dat ooit (liever snel) alle 11 de seizoen in de winkel liggen.

  20. #45

    Standaard

    Waar haal jij seizoen 5 vandaan?
    Ik ben zelf op dit moment seizoen 4 aan het kijken. Heb seizoen 1t/m 4 in Amerika besteld. Alleen seizioen 5 is daar nog niet uit.

    Seizoen 4 vind ik erg goed voorlopig. De twee episodes waar Mary en haar basketbal team in de problemen komen erg goed!!!





    Citaat Oorspronkelijk gepost door dakota Bekijk bericht
    Eindelijk, ik kon echt niet meer wachten dus ik heb net (1 a 2 weken terug) seizoen 3 gekeken en ben nu bezig met de laatste aflevering van seizoen 4! Dan ga ik voor het eerst in mn leven seizoen 5 kijken ! Van alle 243 afleveringen die er van 7th heaven zijn gemaakt moet ik er nu nog 20, waarvan 19 van seizoen 6 en 1 van seizoen 5.

    Kortom als iemand seizoen 6 heeft.......... ik hou me aanbevolen. Wat is het eigenlijk toch een verslavende serie. Ik blijf hopen dat ooit (liever snel) alle 11 de seizoen in de winkel liggen.

  21. #46

    Standaard

    Die afleveringen waar het basketbalteam in de problemen komt zijn idd goed, zelf vind ik aflevering 4x19 (Talk to me) ook een erg goede aflevering. Deze aflevering bleek ik ook nog (samen met 3 anderen) op videoband te hebben (van jaren terug toen ned 2 ook 7th heaven uitzond). Toen waren ze ook na seizoen 4 gestopt, zoals ze ook nu weer van plan zijn.
    Heb vandaag aflevering 1 tot en met 7 gekeken van seizoen 5...... geweldig! Wel weer wat drama (ik zal niks verklappen) maar echt een super serie! Ik mis van seizoen 5 dus alleen aflevering 12 en van seizoen 6 heb ik helaas maar 3 afleveringen (de meeste afleveringen van dit seizoen zijn alleen in het frans en/of duits te vinden). Ik heb alles wat ik heb (behalve seizoen 1 en tot nu toe de helft van seizoen 2) van het internet gehaald.

  22. #47

    Standaard

    Een hele mooie aflevering vind ik ook 'the voice' van seizoen 3

    Daar kreeg ik kippevel van

    Ik hoop maar dat ze in Amerika seizoen 5 snel uitbrengen!









    Citaat Oorspronkelijk gepost door dakota Bekijk bericht
    Die afleveringen waar het basketbalteam in de problemen komt zijn idd goed, zelf vind ik aflevering 4x19 (Talk to me) ook een erg goede aflevering. Deze aflevering bleek ik ook nog (samen met 3 anderen) op videoband te hebben (van jaren terug toen ned 2 ook 7th heaven uitzond). Toen waren ze ook na seizoen 4 gestopt, zoals ze ook nu weer van plan zijn.
    Heb vandaag aflevering 1 tot en met 7 gekeken van seizoen 5...... geweldig! Wel weer wat drama (ik zal niks verklappen) maar echt een super serie! Ik mis van seizoen 5 dus alleen aflevering 12 en van seizoen 6 heb ik helaas maar 3 afleveringen (de meeste afleveringen van dit seizoen zijn alleen in het frans en/of duits te vinden). Ik heb alles wat ik heb (behalve seizoen 1 en tot nu toe de helft van seizoen 2) van het internet gehaald.

  23. #48

    Standaard

    Seizoen 5 staat op pre-order bij dvdpacific en amazon.com voor 9-12-2007
    Ik ben bijna klaar met seizoen 4,
    Gelukkig hoef ik dan niet al te lang meer te wachten tot ik verder kan kijken!

  24. #49

    Standaard Weet iemand wanneer 7th heaven weer komt?

    Volgens mijn tv gids komt as. zondag 7th heaven niet meer.
    Ik dacht dat ze tot seizoen 5 zouden doorgaan?

  25. #50

    Standaard

    Yes!!! paramount heeft bevestigt dat 7th heaven seizoen 2 op dvd zal komen in NEDERLAND!!!! met nederlandse ondertiteling dus. Het is te koop vanaf 17 januari 2008!!!!! Zie bewijs :

    http://www.rodisc.nl/gsp.dll?sid=103...setid=20821337

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •