De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Philips Tv's sneller in de brand

    Ik heb gisteren in het Sbs6 nieuws gehoord dat Philips tv's sneller in de brand gaan dan bijvoorbeeld een Sony en Kenwood.
    Ze deden gisteren een proef met een kaars en een Sony tv en een Kenwood en die hadden alleen maar een paar roest vlekken en de philips was helemaal uit gebrand.

  2. #2

    Standaard

    Bedankt sbs-6, nu weet ik tenminste dat ik geen kaars met vlam tegen mijn televisie aan moet houden
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  3. #3

    Standaard Re: Philips Tv's sneller in de brand

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M Balje
    Ik heb gisteren in het Sbs6 nieuws gehoord dat Philips tv's sneller in de brand gaan dan bijvoorbeeld een Sony en Kenwood.
    Ze deden gisteren een proef met een kaars en een Sony tv en een Kenwood en die hadden alleen maar een paar roest vlekken en de philips was helemaal uit gebrand.
    Roest vlekken hebben ze toch moeten blussen
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  4. #4

    Standaard

    Wie zet er ook een kaars bij z'n TV

  5. #5

    Standaard

    tja het blijft een philips

    maar het schijnt bij alle europese merken voor te komen. De japanners komen er weer het beste van af. en ook met brand van binnen uit d.m.v. de tv standby te laten staan.

  6. #6

    Standaard

    Zijn er al randdebielen die dit thuis al hebben getest? Hebben ze weer een reden om ergens in een of andere toren mensen te gaan gijzelen.

    Ben wel blij dat onze belastingcenten worden gebruikt voor zo'n onderzoek, want het is natuurlijk wel belangrijk om te weten als je over de aanschaf van een TV overweegt.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Camille
    Wie zet er ook een kaars bij z'n TV
    Nee, die zet je achter je scherm. Da's de enige manier om bij een Philips beeld te krijgen.
    Maar ze proberen al jaren ze beter te maken. waarom roepen ze anders al jaren: Let's make things better? Juist, ja, omdat hun producten niet deugen.
    Je moet bijna zelfmoord plegen om van Philips als klant enige aandacht te krijgen.

  8. #8

    Standaard

    Typisch SBS, nieuws dat weer over de top gaat. Gelukkig komt spontaneous combustion niet voor, dus zo erg is het nou ook weer niet.

    BTW: maakt Kenwood TV's? Ik weet wel dat ze LCD's maken, maar TV's?
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Gelukkig komt spontaneous combustion niet voor
    Nee, gelukkig... maar bij de KLANTEN van Philips komt wel iets anders voor genaamd... spontaneous suicide.
    Eens in de zoveel tijd houdt er eentje een stel mensen gegijzeld om zich daarna voor de kop te schieten... ach, het houdt ze van de straat...

  10. #10

    Standaard

    Ik heb geen idee of het net zo nuttig is, mar zal ik namens de forum leden een verzoek bij SBS indienen om te onderzoeken hoe snel een dvd speler vlam vat als je er een brandende peuk op legt?

    Lijkt me een leuke voor de volgende uitzending....toch?

    Eniewee, het lijkt me belangrijker om te onderzoeken hoeveel TV's er spontaan vlam vatten, een vriend van me maakte dat laatst met een ....Philips breedbeeld mee....

    Daar heb je nog wat aan....al is het niet veel.
    Wat doe ik hier..

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tjon
    zal ik namens de forum leden een verzoek bij SBS indienen om te onderzoeken hoe snel een dvd speler vlam vat als je er een brandende peuk op legt?
    Jaaaah!!! Dat soort onderzoekjes zijn altijd wel geinig.
    Zo heb ik ooit een keer een onderzoekje gelezen over hoe lang het duurde voor je een eitje helemaal gebakken had bovenop een Commodore 64 Diskdrive (die dingen werden gloeiend heet man!!!).

  12. #12

    Standaard

    Iemand nog meer leuke suggesties om thuis uit te proberen? Hier alvast een paar die ook leuk zijn:

    DVD in de magnetron, welke vormen krijg jij? (nooit geprobeerd, maar ben benieuwd)
    DVD speler in de wasmachine, schoner beeld en helderder geluid?
    Frisbeeen met DVD's, welke films vliegen lekkerder?
    DVD dozen stapelen, hoe hoog kom jij? (verzameling afhankelijk!)
    Koffie over de DVD speler, na hoeveel kopjes krijg jij kortsluiting?
    Vingerdrukken zetten op DVD's, na hoeveel afdrukken loopt hij vast?

  13. #13

    Standaard

    Nou, onderwerpen genoeg dus om een diepgaand onderzoek aan te besteden.

    Persoonlijk lijkt me de test om het aantal vingerafdrukken te tellen alvorens de dvd vast loopt momenteel het meest nuttig, zinvol en bruikbaar tegelijk.

    Zijn er nog mensen op het forum die Fons van Westerloo kennnen of iemand anders bij SBS zodat ons verzoek meteen bij de juiste personen terecht komt.

    Wat doe ik hier..

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Maar ze proberen al jaren ze beter te maken. waarom roepen ze anders al jaren: Let's make things better? Juist, ja, omdat hun producten niet deugen.
    Ja daar zit wat in........

  15. #15

    Standaard

    Het is verschrikkelijk off-topic eigenlijk, maar ik heb ook nog een paar testjes:

    - Kijk na hoeveel potjes boter-kaas en eieren op een DVD-schijfje de film zelf kruisjes en rondjes gaat vertonen.

    - Probeer of je die naakscène uit chapter 8 kunt censureren door zwarte tape op de DVD te plakken.

    - Zet je speler ondersteboven neer en kijk of het je lukt om een DVD zonder breken in de speler te krijgen. (schuin neerzetten mag ook voor beginners...)

    - Doe je DVD met de bedrukte kant naar beneden in de speler en schrijf de leuke foutmelding hier op...

    Succes!!!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Iemand nog meer leuke suggesties om thuis uit te proberen? Hier alvast een paar die ook leuk zijn:
    Vingerdrukken zetten op DVD's, na hoeveel afdrukken loopt hij vast?
    Plaatsen in hondentoilet, krijg je echt lekker vette films van.
    Buiten zetten draagt het geluid wat verder.
    DVD'tjes in de diepvriezer leggen, heb je veel te coole films.
    Zet je TV op zijn kantje, heb je langbeeldtelevisie, dat projecteert New York wat makkelijker.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •