De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: Panasonic 37pv60

  1. #1

    Standaard Panasonic 37pv60

    Hoi,

    Heb de panasonic 37pv60. Prima plasma tv!
    Maar, de HDMI ingang werkt niet in combinatie met de HD samsung decoder.
    Iemand die deze ervaring ook heeft , had en wellicht mij kan helpen dit op te lossen.
    Bij de keuze HDMI geen beeld en geen geluid.

    mvg,

    Kees

  2. #2

    Standaard

    Hou dit forum in de gaten: http://www.tvhomeforum.tk/. Er schijnt een update van de software onderweg te zijn die het hdmi-probleem zou kunneh oplossen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #3

    Standaard Re: Panasonic 37pv60

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pl119
    Hoi,

    Heb de panasonic 37pv60. Prima plasma tv!
    Maar, de HDMI ingang werkt niet in combinatie met de HD samsung decoder.
    Iemand die deze ervaring ook heeft , had en wellicht mij kan helpen dit op te lossen.
    Bij de keuze HDMI geen beeld en geen geluid.

    mvg,

    Kees
    Hoi Kees..ik heb dezelfde configuratie. Bij mij wel beeld...geen geluid. Heb je de laatste software update van de Samsung gedownload??

    Bij mij dus geen geluid (na software update van 15-6-2006)...'k heb de vraag bij Panasonic en Samsung uit staan...verwacht dat ze elkaar de "schuld" zullen geven....

  4. #4

    Standaard Re: Panasonic 37pv60

    Citaat Oorspronkelijk gepost door titoturbo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pl119
    Hoi,

    Heb de panasonic 37pv60. Prima plasma tv!
    Maar, de HDMI ingang werkt niet in combinatie met de HD samsung decoder.
    Iemand die deze ervaring ook heeft , had en wellicht mij kan helpen dit op te lossen.
    Bij de keuze HDMI geen beeld en geen geluid.

    mvg,

    Kees
    Hoi Kees..ik heb dezelfde configuratie. Bij mij wel beeld...geen geluid. Heb je de laatste software update van de Samsung gedownload??

    Bij mij dus geen geluid (na software update van 15-6-2006)...'k heb de vraag bij Panasonic en Samsung uit staan...verwacht dat ze elkaar de "schuld" zullen geven....
    Ik heb hetzelfde probleem gehad, geluid op PCM zetten op je dvd speler.
    5.1 en dts mode functioneren niet via HDMI.

    Ik sluit het geluid van mijn dvd-speler rechtstreeks via Coax aan op mijn receiver, wat naar mijn mening nog steeds het beste resultaat geeft.
    Ht set : Tv : Pioneer Plasma pdp-435xde, Speakers KLIPSCH RF3; Blue-ray : Sony BDP-S300B; Receiver : Sony 850 QS;

  5. #5

    Standaard Re: Panasonic 37pv60

    Ik heb hetzelfde probleem gehad, geluid op PCM zetten op je dvd speler.
    5.1 en dts mode functioneren niet via HDMI.

    Ik sluit het geluid van mijn dvd-speler rechtstreeks via Coax aan op mijn receiver, wat naar mijn mening nog steeds het beste resultaat geeft.
    [/quote]

    Het probleem zit hem al in het gewoon tv kijken via mijn DCB H-360R decoder dan krijg ik al geen geluid (via HDMI)...uiteraard krijg ik wel geluid als ik de audio/OUT van mijn decoder rechtstreeks op mijn versterker aansluit...

  6. #6

    Standaard geen beeld-geluid

    Inmiddels de software update uitgevoerd.
    Heb nu beeld via HDMI en analoog geluid.
    Wat me opvalt is dat het beeld via HDMI niets beter is dan via component.

    Meer mensen met deze ervaring, of moetik nog wat aam de instellinegn doen wellicht?

    groet,

    Kees

  7. #7

    Standaard Re: geen beeld-geluid

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pl119
    Inmiddels de software update uitgevoerd.
    Heb nu beeld via HDMI en analoog geluid.
    Wat me opvalt is dat het beeld via HDMI niets beter is dan via component.

    Meer mensen met deze ervaring, of moetik nog wat aam de instellinegn doen wellicht?

    groet,

    Kees
    Dag Kees..aangezien ik precies dezelfde apparatuur heb als jij, zou ik je willen vragen wat jouw instellingen zijn op zowel de 37PV60 als de Samsung decoder...tot nu toe heb ik alleen nog beeld...(1080i), bij mij is HDMI wel scherper dan component...als scheelt het niet veel...

    Alvast bedankt...

  8. #8

    Standaard

    Hoi,

    Je kunt bij de instellingen op je tv ( beeld, geluid, instellinegn ) naar geluid gaan en daar analoog kiezen.
    Als je een geluidskabel hebt lopen van je decoder naar je tv heb je vervolgens analoog geluid.
    deze kabel is een tweedradige kabel en zit naast je component uit en ingang van je decoder en je tv.

    hoop dat je er wat aan hebt! :wink:

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •