Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 44 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Dream Theater - Score

    http://www.dreamtheater.net/news_dreamtheater.php#score

    Geweldig

    New York City - Radio City Music Hall - 4/1/06
    Set #1: (Band Only)
    THE ROOT OF ALL EVIL
    I WALK BESIDE YOU
    ANOTHER WON
    AFTERLIFE
    UNDER A GLASS MOON
    INNOCENCE FADED
    RAISE THE KNIFE
    THE SPIRIT CARRIES ON

    Intermission

    Set #2: (Band & Orchestra)
    SIX DEGREES OF INNER TURBULENCE
    VACANT
    THE ANSWER LIES WITHIN
    SACRIFICED SONS
    OCTAVARIUM

    Encore: (Band & Orchestra)
    METROPOLIS

  2. #2

    Standaard

    Ziet er goed uit. Ik ben zeer benieuwd naar Six Degrees of Inner Turbulence en Octavarium met orkest...

  3. #3

    Standaard

    WoW!!!!!!!!!!!! dat ik hier niks van wist.

    Heel Six Degrees of Inner Turbulence en Octavarium !!!!!!!!!!!!!!!!!! dikke 60 minuten.

    En dan nog Sacrifice Sons/The Answers Lies Within/ Under a Glass Moon/Metropolis en Roots of all Evil.

    Staan een stel geweldige nummers op.

    Ben vooral benieuwd naar de eerste 2 genoemde
    Hopelijk komt deze in DTS :wink:

  4. #4

    Standaard

    Ben er erg benieuwd naar....
    Spence: Are you worried about saving your own skin?
    Sam: Yeah, I am. It covers my body.

  5. #5

    Standaard

    DREAM THEATER: As previously reported, Dream Theater's forthcoming live CD/DVD package, Score - 20th Anniversary World Tour: Live With The Octavarium Orchestra will be issued on August 29th through Rhino Records. A list of rumoured DVD extras has been circulating online, resulting in a certain amount of complaining by the fans and forcing drummer Mike Portnoy to come forward and set the record straight:

    The Extras: Tour Documentary, Octavarium Cartoon, 'Another Day' (live - Tokyo 1993), 'The Great Debate' (live -Bucharest 2002), 'Honor Thy Father' (live - Chicago 2005).
    "I chose the bonus live tracks based on songs that haven't previously been on any of our DVD's. I'd think that would be a criteria that is 'important' (I'm sure so many of your other favorite bands always take that into consideration as I always do...).

    The 60 minute documentary is FILLED with old, rare and never before seen footage. And in case you didn't notice, the concert itself spans the band's entire career with songs from every era.

    Please people, I have poured my heart, soul, blood, sweat and tears (and not to mention two months of my 'vacation') into this DVD to make it an amazing DT experience. Please don't bitch and moan because the bonus contents don't meet your 'needs' or expectations. Especially before even seeing it!!!

    This is one of the reasons I was avoiding announcing the bonus material too far in advance, but I guess the cat's out of the bag...

    Trust me, this DVD KICKS ASS!"

    Mike Portnoy

  6. #6

    Standaard

    Sweet: Honor Thy Father en The Great Debate live

    Kan echt niet meer wachten.

  7. #7

    Standaard

    Another Day kan mij anders ook wel bekoren!
    klinkt echt enorm spannend deze dvd!
    heb er zeker veel zin in en kijk er net als bovenstaande enorm naar uit!

  8. #8

    Standaard

    Ik ben vooral benieuwd naar de 2e set die samen met een orkest gespeeld worden. Lijkt me wel erg mooi om bijv. Six Degrees live met orkest te horen en hoe zou Metropolis Pt1 klinken
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  9. #9

    Standaard

    Wat ik het mooist van deze DVD vind is het nummer Raise The Knife. Geschreven tijdens de Falling into Infinity periode maar nooit uitgebracht. Het nummer was denk ik te progressief om op FII te plaatsen.
    1 van de beste nummers die DT ooit geschreven heeft :wink:

  10. #10

    Standaard

    Dit wordt echt DE muziek DVD van 't jaar . Nu nog een special release met A Dark Side of the Moon als extra, had ike eigenlijk ook erbij verwacht!!! (zou 't echt tot een Goddelijke release maken, maar hier ben ik al blij mee natuurlijk!!!!).
    I find your lack of faith disturbing

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mjlfadriaans
    Dit wordt echt DE muziek DVD van 't jaar . Nu nog een special release met A Dark Side of the Moon als extra, had ike eigenlijk ook erbij verwacht!!! (zou 't echt tot een Goddelijke release maken, maar hier ben ik al blij mee natuurlijk!!!!).
    Voor Dark Side Of The Moon, check http://www.ytsejamrecords.com/default.asp

    Is de moeite meer dan waard :wink:

  12. #12

    Standaard

    Kan echt niet meer wachten, vandaag misschien maar in de pre-order zetten, voordat me broer 'm koopt

    Voor me gevoel komt er wel weer snel een nieuwe DVD uit, draai nog dagelijks Live in Budokan . Maar ben echt zo benieuwd naar Six Degrees of Inner Turbulence & Octavarium met orkest, laat staan Metropolis Pt1, Sacrificed Sons...

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    http://origin.images.rhino.com/videoflash/dreamtheater/score/consumer/#
    O man o man, dat ziet er erg goed uit Ik hoop dat hij in 2:35 komt, met DTS. Stukje van octavarium ziet er echt top uit

  15. #15

    Standaard

    Ik had de dvd gisteren besteld bij dvdpacific....krijg ik zojuist mail. Hij is verstuurd! 8)
    Wel de goedkoopste verzendoptie....dus duurt het nog 2 weken. :wink:

  16. #16
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  17. #17

    Standaard

    De DVD krijgt een goede beoordeling. Ik ben erg benieuwd, vooral naar het geluid.
    Helaas stikt de review van de fouten qua DT historie (Derek Shannon ?, Jordan Rudess nog niet lang bij de band etc.). Lachuh.
    Verder heb ik gister de CD-versie via torrent opgepikt. Ben deze nu aan het luisteren en ik ben erg onder de indruk; vooral Six Degrees met het orkest vind ik echt wauw !
    "Respect please, for I am Costanza, Lord of the Idiots" George Costanza, Seinfeld

    My Collection:
    http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Anorak

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anorak
    De DVD krijgt een goede beoordeling. Ik ben erg benieuwd, vooral naar het geluid.
    Helaas stikt de review van de fouten qua DT historie (Derek Shannon ?, Jordan Rudess nog niet lang bij de band etc.). Lachuh.
    Verder heb ik gister de CD-versie via torrent opgepikt. Ben deze nu aan het luisteren en ik ben erg onder de indruk; vooral Six Degrees met het orkest vind ik echt wauw !
    Heb ook de CD versie geluisterd en het klinkt erg goed.
    Maar ik denk dat de DVD toch nog een andere beleving is.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  19. #19

    Standaard

    Iemand die naar mij de CD versie wil zenden?

  20. #20

    Standaard

    symphony x ; je hebt PM :wink:

  21. #21

    Standaard

    Hier zijn een aantal nummers te beluisteren van score:

    http://www.mp3.com/albums/20120685/summary.html

    Heb ondertussen nog 2 andere nummers beluisterd: Octavarium en Metropolis.

    En ik moet zeggen: Ze klinken verdomd lekker Octavarium en Metropolis zijn de eindnummers van het concert, en moet je horen hoe James Labrie zijn zang erop vooruit is gegaan vergeleken met "In the Name of God" op de budokan DVD.
    Wat ben ik benieuwd naar Six Degrees of Inner Turbulence

    Nog een paar dagen wachten... :wink:

  22. #22

    Standaard

    Heb de 3CD versie via torrent binnen. (het origineel staat in bestelling).
    James zingt echt super, hij klinkt duidelijk beter dan de eerdere live opnames. Nummers zijn super.........vooral Raise the Knife, misschien wel 1 van de beste DT nummers ooit.
    De beste band ter wereld slaat weer toe

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Heb de 3CD versie via torrent binnen. (het origineel staat in bestelling).
    James zingt echt super, hij klinkt duidelijk beter dan de eerdere live opnames. Nummers zijn super.........vooral Raise the Knife, misschien wel 1 van de beste DT nummers ooit.
    De beste band ter wereld slaat weer toe
    Nouja, beste band is het niet

    (Mars Volta, Tool, Opeth, Dream Theater...) Te moeilijk keuze om er 1 de beste te noemen...

    Vampire Hunter D: Je had nog een Pm :wink:

  24. #24

    Standaard

    PM gelezen................. :wink:

  25. #25

    Standaard

    WoW, check dit:

    http://www.dreamtheater.net/news_dreamtheater.php#score


    Ik dacht dat dit de bovenstaande teaser was, maar nee hoor 3 minuten lang Ziet er echt goed uit, ben nu ook echt benieuwd naar de Extra's.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •