Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 96 van 96 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Panasonic BDT310 Blu-Ray speler is ook besteld!

    Als het goed is komt maandag de Plasma binnen!
    Zodra alles binnen is, kopie bonnen sturen naar Panasonic om de Avatar 3D blu-ray te ontvangen!

    -Hoop uitroeptekens... mag ook wel eens!

  2. #77

    Standaard

    *12de Update

    Zie openingspost


    *Zie nu net dat dit de eerste update is sinds ik mijn vorige plasma aanschaft had, dat was update 11(zo'n 2 en een half jaar geleden), grappig.

  3. #78
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mooi scherm weer. Alleen je kamer wordt kleiner en kleiner zo..
    Maar goed dat is ook wat je wilt. Het bioscoop effect, zeg maar...
    Enjoy
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #79
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Zo, zo dat is een héél knappe kijkbuis Héél benieuwd naar je ervaringen met de VT30.

    Waarom heb je deze precies gekozen en bijvoorbeeld niet een vergelijkbaar scherm van Samsung of LG ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Mooi scherm weer. Alleen je kamer wordt kleiner en kleiner zo..
    Maar goed dat is ook wat je wilt. Het bioscoop effect, zeg maar...
    Enjoy
    Precies, gaat om het bioscoopeffect. Dat had ik ook een tijdje bij de 46pz80. Maar aan alles wen je, zo ook aan de schermgrootte, benieuwd hoelang het gaat duren voordat ik de 55 inch te klein vindt.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Zo, zo dat is een héél knappe kijkbuis Héél benieuwd naar je ervaringen met de VT30.

    Waarom heb je deze precies gekozen en bijvoorbeeld niet een vergelijkbaar scherm van Samsung of LG ?
    Tot nu toe zijn mijn ervaringen zeer(lees ongelofelijk) positief. De beeldkwaliteit is echt zo veel beter dan het vorige scherm, had ik totaal niet verwacht, maar mag ook we voor de prijs die ik er dit keer voor heb uitgegeven. Heb ook het gevoel dat alles 'Dieper' lijkt, zonder dat er 3D wordt afgespeeld of 2d naar 3d conversie.

    Ik heb voor dit scherm gekozen omdat ik nooit problemen had met mijn vorige Panasonic, en de vt30 alleen maar positieve reviews heeft, eigenlijk alle nieuwe TV reviews worden met de VT30's vergeleken. Verder trekt plasma mij meer dan LCD/LED, komt vooral vanwege de ervaringen met de Samsung LE32R72B, ghosting, lelijk zwart, backlight bleeding. Maar de keuze voor plasma is voor mij ook de 'kleuren', zwartwaardes, het naturele(bij LCD/LED voelt het voor mij gevoel vaak nog gemaakt).
    Laatst aangepast door Symphony X : 18-08-2011 om 18:54

  6. #81

    Standaard

    Nu aan het inspelen met break-in images van eaprogramming.com.

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Nu aan het inspelen met break-in images van eaprogramming.com.
    Nog gefeliciteerd met je nieuwe TV eindelijk een formaatje dat een beetje in de richting komt

    Inspelen , vond ik persoonlijk nogal overdreven, al ben ik wel begonnen met blu ray full screen beeldmateriaal om alle pixels een beetje aan het werk te krijgen Na een paar films die full screen waren ook de 2.35:1 films gepakt, maar deze de eerste tijd nog wel een beetje om en om afgewisseld met full screen films, klaar ingespeeld, maar ik heb dan ook maar een simpele Sammy

    Heel veel kijkplezier met je nieuwe TV toegewenst

    Zag ook dat je een Pana BRspeler met 2 HDMI uitgangen hebt besteld, kun je tenminste nog een tijdje van je huidige receiver genieten
    Have fun and enjoy your collection

  8. #83

    Standaard

    Gefeliciteerd met je mooie tv enjoy
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  9. #84

    Standaard

    Gefeliciteerd, heb zelf de 50inch maar ben er nog niet zo heel blij mee.

    Hoe zit het nou eigenlijk met de image retention.
    Op het moment kijk ik zoveel mogelijk materiaal op fullscreen, maar straks kom ik er niet onderuit om materiaal te kijken met letterbox, oude series e.d.

    Is dit en een paar uur gamen met hud na de eerste 200 uur nog een probleem?

  10. #85

    Standaard

    Feliciteren...doet mij denken dat ik jarig ben, is op deze manier ook wel zo.

    @DVDProfilersFilmgek

    Niet geheel gek, bij de Pana 46pz80 had ik ook het scherm met behulp van films laten inbranden, ware het niet dat nog steeds bij 2:35/40 films je een 2 donkere lijnen van ondertitels ziet in de dikke balk, wel heel licht. Dan liever nu een perfecte 200 speeluur. Waarbij goed het hele scherm wordt meegenomen.

    Trouwens totaal geen last van groene vlekken, FBR's, of buzzing wat veelal bij dit scherm voorkomt volgens o.a. vele Tweakers.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Heb om deze reden ook een speler gekocht met een dubbele HDMI......

    Je kan wel de 3D speler rechtstreeks aansluiten op je TV en het geluid bijvoorbeeld met optisch aan je receiver koppelen... had ik eerst ook.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Heb om deze reden ook een speler gekocht met een dubbele HDMI......

    Je kan wel de 3D speler rechtstreeks aansluiten op je TV en het geluid bijvoorbeeld met optisch aan je receiver koppelen... had ik eerst ook.

    Jij bedankt, jij was de eerste die mij op de dubbele hdmi aansluiting wees, werkt perfect( 3D + de lossless audio) na een beetje tweaken. Nu nog Tron 3D, Avatar 3D...kopen/laten binnenkomen.
    Laatst aangepast door Symphony X : 19-08-2011 om 19:02

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Feliciteren...doet mij denken dat ik jarig ben, is op deze manier ook wel zo.

    @DVDProfilersFilmgek

    Niet geheel gek, bij de Pana 46pz80 had ik ook het scherm met behulp van films laten inbranden, ware het niet dat nog steeds bij 2:35/40 films je een 2 donkere lijnen van ondertitels ziet in de dikke balk, wel heel licht. Dan liever nu een perfecte 200 speeluur. Waarbij goed het hele scherm wordt meegenomen.

    Trouwens totaal geen last van groene vlekken, FBR's, of buzzing wat veelal bij dit scherm voorkomt volgens o.a. vele Tweakers.






    Jij bedankt, jij was de eerste die mij op de dubbele hdmi aansluiting wees, werkt perfect( 3D + de lossless audio) na een beetje tweaken. Nu nog Tron 3D, Avatar 3D...kopen/laten binnenkomen.
    Hier ook niet echt last van Buzz, hij is redelijk stil, ook de andere problemen ken ik niet met m'n sammy, wel ging hij al na 4 maanden stuk, och na 2 weekjes was hij weer aan huis gemaakt en voorlopig doet ie het weer even

    Heb ook geen last van die zogenaamde balken, inspelen schijnt tegenwoordig niet echt meer nodig te zijn, al was ik dan zelf ook wel zo wijs om te beginnen met full screen films, je weet immers maar nooit

    Graag gedaan, ben zelf ook blij met die dubbele HDMI uitgangen, is echt een goede oplossing als je nog beschikt over een receiver met HDMI 1.3 waar je net als ik nog super tevreden over bent en nog echt niet wil inwisselen voor de zogenaamd modernere receiver, maar dat wil niet altijd zeggen betere.....

    Zo, laat ons nu maar hopen dat onze spullen ons nog een hele tijd willen dienen zonder te haperen.....
    Have fun and enjoy your collection

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JvondeH Bekijk bericht
    Gefeliciteerd, heb zelf de 50inch maar ben er nog niet zo heel blij mee.

    Hoe zit het nou eigenlijk met de image retention.
    Op het moment kijk ik zoveel mogelijk materiaal op fullscreen, maar straks kom ik er niet onderuit om materiaal te kijken met letterbox, oude series e.d.

    Is dit en een paar uur gamen met hud na de eerste 200 uur nog een probleem?

    Allereerst proficiat gewenst aan de topicstarter voor de aankoop van deze hele mooie tv!
    Dan even een reactie op de bovenstaande post.
    Ik heb de indruk dat jij constant bezig bent met je eigen product in vraag te stellen. Misschien is de tijd nu gekomen om dat allemaal te laten rusten en wat méér te GENIETEN van je tv. Als je op zoek bent naar de perfectie dan moet ik je meteen teleurstellen want het perfecte apparaat bestaat alleen op papier. Stop dus met klagen en zagen want daar maak je alleen maar jezelf ontevreden mee. Deze opmerkingen zijn niet kwaad bedoeld maar dienen enkel als tip. Dus probeer te genieten van je prachtige tv en stop met alles in vraag te stellen!!!!!

  13. #88

    Standaard

    Ga later dit jaar, naast nieuwe PC, nog een CD-speler kopen welke SACD ondersteund. Op dit moment draai ik mijn CD's dus nog via de BDT-310. Ik merk alleen dat het mij niet lukt om TV te kijken en tegelijkertijd muziek te luisteren, dan heb ik dus geen geluid meer, om het geluid van de muziek te behouden moet ik het niet gaan zappen en het scherm op die van de blu-ray houden. Iemand enig idee?

    Edit: Panasonic's Viera wint EISA Award
    http://www.hifi.nl/nieuws/43693/Pana...int-prijs.html

    Dan wel voor de 50 inch, in ieder geval bevestiging dat ik de goede keus gemaakt hebt.
    Laatst aangepast door Symphony X : 20-08-2011 om 13:06

  14. #89

    Standaard

    Jammer dat je niet gekozen hebt voor de Oppo 93 blu-ray speler. Deze heeft zowel sacd als dvda ondersteuning!
    Mijn tv voor de slaapkamer wordt in september geleverd. Deze komt ook uit het lijstje van de EISA awards. Ik heb gekozen voor de 46PFL9706. Hopelijk groot genoeg voor de slaapkamer.

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Ga later dit jaar, naast nieuwe PC, nog een CD-speler kopen welke SACD ondersteund. Op dit moment draai ik mijn CD's dus nog via de BDT-310. Ik merk alleen dat het mij niet lukt om TV te kijken en tegelijkertijd muziek te luisteren, dan heb ik dus geen geluid meer, om het geluid van de muziek te behouden moet ik het niet gaan zappen en het scherm op die van de blu-ray houden. Iemand enig idee?

    Edit: Panasonic's Viera wint EISA Award
    http://www.hifi.nl/nieuws/43693/Pana...int-prijs.html

    Dan wel voor de 50 inch, in ieder geval bevestiging dat ik de goede keus gemaakt hebt.
    Yep, ik ken het verschijnsel, al heb ik er met de Oppo geen last meer van, met mijn vorige Blu ray speler weer wel. Het heeft te maken met HDCP, de bescherming van de speler krijgt geen seintje meer dat er een TV met HDMI is aangesloten(je bent immers aan het zappen met de TV en kijkt niet meer via de HDMI connectie) en dan het signaal volledig stopt.

    Ik ben bang dat er in jouw geval niet een simpele oplossing is, op mijn receiver zit nog de mogelijkheid om aan te geven dat er geen TV is aangesloten( monitor yes or no) in jouw gebruiksaanwijzing mis ik die mogelijkheid. Als ik CD's ging draaien met mijn vorige blu ray speler, dan zette ik op de de monitor op no, en dan kon ik wel naar de audio luisteren zonder de TV aan te hoeven hebben.

    Waarom ik er met de Oppo geen last meer van heb zal wel weer te maken hebben hoe eea door de fabrikant is ingesteld, al doe ik geen enkele poging om de fratsen die HDMI allemaal heeft ook maar enigzins te begrijpen..... er zit echt totaal geen logica in.

    In jouw geval zou je kunnen kijken of je via analoog je CD's kunt weergeven, of vragen aan Onkyo of er voor de 706 een andere oplossing voor is..... zodat je alsnog zonder TV aan te hebben van CD's via de HDMI kunt genieten.
    Have fun and enjoy your collection

  16. #91

    Standaard

    @DVDProfilersFilmgek

    Ik zie het al, teveel moeite doen voor iets wat ik echt zelden zal uitvoeren: TV aan/kijken 'en' muziek luisteren. Had niet eens gedacht dat het aan HDCP zou liggen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phil Neutral Bekijk bericht
    Jammer dat je niet gekozen hebt voor de Oppo 93 blu-ray speler. Deze heeft zowel sacd als dvda ondersteuning!
    Mijn tv voor de slaapkamer wordt in september geleverd. Deze komt ook uit het lijstje van de EISA awards. Ik heb gekozen voor de 46PFL9706. Hopelijk groot genoeg voor de slaapkamer.
    En is een paar honderd euro duurdere geloof ik.
    DVD-A is ook leuk, maar ik zie DVD-A alleen voorkomen bij de veel duurdere spelers, nee dan maar DTS, welke op alle DVD-A's staat die ik heb.

    EDIT: Nog wat betere plaatjes toegevoegd aan OP.

  17. #92

    Standaard

    Ik zag ook dat je nog op zoek bent naar een cd speler met sacd ondersteuning. De meest betaalbare cd spelers met sacd weergave komen van Onkyo. De andere merken sacd spelers zijn meestal een stuk duurder. Ik heb het dan onder andere over Marantz.
    http://www.nl.onkyo.com/en/products/c-s5vl-34689.html
    Maar misschien hebben de lezers van dit forum nog andere tips!

  18. #93

    Standaard

    Aan die onkyo zat ik ook al te denken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Nu aan het inspelen met break-in images van eaprogramming.com.
    En nu een week later over de 200 uur heen.

  19. #94

    Standaard

    Waar blijven die foto's? Ik wil die 55" Pana wel eens zien in een thuisbioscoop!


  20. #95

    Standaard

    Ik zie nu pas dat de foto's op de beginpagina zijn geplaatst

    Je hebt je ruimte prachtig benut. Super tv ook, ik heb/had de ST50, heerlijk toestel!


  21. #96

    Standaard

    Late reactie, maar bedankt!

    Ben voor mij gevoel alweer toe aan een 65 inch

    Platte schermen wennen zo snel...

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •