Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 96 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    wow cool; frituurpan/voetbad... Hoe doe je dat?
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  2. #27
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcellow
    wow cool; frituurpan/voetbad... Hoe doe je dat?
    BCC WK actie 8)

    Fatboy was Samsung actie 8)

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcellow
    wow cool; frituurpan/voetbad... Hoe doe je dat?
    BCC WK actie 8)

    Fatboy was Samsung actie 8)
    Yep, was een zeer mooie actie

    En kreeg er nog 20 % op...normaal 1500, ik had 'm voor 1280 geloof ik.

  4. #29
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    [Voor €50,- heb je dan ook een gemiddelde scart, misschien wil je het dubbele neerleggen, maar dan heb je ook een bovengemiddelde/goede scart :wink:
    Voor rond die €100,- heb je gewoon een topper als je voor QED gaat.
    Wellicht is de QED powerbuy een optie voor je. :wink:

  5. #30

    Standaard

    Een hele grote verbetering die TV, want dat kleine 4:3 ding kon eigenlijk echt niet .

    Ziet er goed uit verder, kan niet wachten op die "much more" .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  6. #31

    Standaard

    Als je de scart kabel op www.hificables.co.uk koopt ben je heel wat minder kwijt dan in Nederland.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark_a
    Als je de scart kabel op www.hificables.co.uk koopt ben je heel wat minder kwijt dan in Nederland.
    Weet je wat daar de verzendkosten zijn?

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark_a
    Als je de scart kabel op www.hificables.co.uk koopt ben je heel wat minder kwijt dan in Nederland.
    Weet je wat daar de verzendkosten zijn?
    Nee weet ik niet. Volgens mij niet zoveel? Of heb je er zelf een keer wat besteld? Anders kan je altijd nog op ebay kijken. Daar zijn de verzendkostne in ieder geval niet hoog.

  9. #34

    Standaard

    *5de Update:

    Ik ga over circa 2 a 3 weken een Xbox 360 aanschaffen, en zal ik weer eens wat foto's maken en een verslag schrijven over de aanschaf van de 360.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    [Voor €50,- heb je dan ook een gemiddelde scart, misschien wil je het dubbele neerleggen, maar dan heb je ook een bovengemiddelde/goede scart :wink:
    Voor rond die €100,- heb je gewoon een topper als je voor QED gaat.
    Wellicht is de QED powerbuy een optie voor je. :wink:
    29% Symph, als je nog wat overhebt in je spaarvarken zou ik voor een AV-scart gaan

    strak beeld heb je zeg op je LCD, wat een wereld van verschil met die vooroorlogse "tv"

  11. #36

    Standaard

    grappig! dat plaatje van je oude tv.. dat tvtje heb ik nog steeds
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    *5de Update:

    Ik ga over circa 2 a 3 weken een Xbox 360 aanschaffen, en zal ik weer eens wat foto's maken en een verslag schrijven over de aanschaf van de 360.
    *6de Update

    Ja, ik weet het, lange tijd tussen de 5de en de 6de... Maar had het ook druk --> Excuses . Zo dat ook weer opgelost...
    XBOX 360 heb ik trouwens ook alweer een paar maanden in bezit, nu maar eens proberen om echt foto's te maken, ik zeg, eh... deze week (Proost). Gelijk dan maar proberen om een vergelijking-kje te maken tussen het beeld van een HD en DVD op mijn TV, moet wel lukken lijkt mij zo.
    Ondertussen ook alweer bezig met sparen voor een goede HT, all-in-one philips setje mag eigenlijk wel naar de schroothoop. Tips voor mijn HT? wil aan de losse componenten... Zat zelf te denken aan een VSX-516-S Pioneer (is dit wat?), DVD-Speler en Speakers ben ik nog niet echt uit.

    Ik hoor/lees trouwens ook erg goede verhalen over de Logitech Z-5500 .

    -Ago Schreef:

    29% Symph, als je nog wat overhebt in je spaarvarken zou ik voor een AV-scart gaan :wink:

    strak beeld heb je zeg op je LCD, wat een wereld van verschil met die vooroorlogse "tv"
    Over strak beeld gesproken: Las in 1 of 2 consumenten-gidsen terug een vergelijking tussen verschillende LCD's, mijn TV stond er ook tussen, hij scoorde ongeveer een 5.5, maar het grappige was dat hij wel 1 van de weinige was die echt goed scoorde op het "beeldkwaliteits" vlak. En dat is toch wel de reden waar het omgaat bij mij, De kijkhoek/geluid etc scoorde namelijk best slecht, maar "what the hell" ik ga toch recht voor mijn LCD zitten, wie kijkt er nou staand tv? Zelfde geldt een beetje voor het geluid, dat doe ik wel via mijn HT.
    Dus volgens mijn eigen Consumentengids scoort mijn TV een dikke 8 .

    -Strak is het wel degelijk van circa anderhalve meter(analoge..), Maar het is ronduit prachtig als ik naar HD-trailers kijk.
    Laatst aangepast door Symphony X : 08-04-2007 om 01:25

  13. #38

    Standaard

    *7de Update

    Meer tekst toegevoegd bij "Verslagen" en aardig wat dingen gewijzigd.

    Het is vast niet onopgemerkt gebleven dat ik nog steeds geen Pics van mijn 360 etc geplaatst heb, ik beloof dat ik dit morgen ga doen maak ik gelijk wat foto's van mijn DVD-Collectie die toch alweer aardig is uitgebreid sinds de laatst geplaatste foto's.

  14. #39

    Standaard

    *8de Update

    Foto's van DVD, HD, 360, Collectie en analoge TV!!!

    PS: Check ook eens de verschillen tussen DVD/HD en analoog.

  15. #40

    Standaard

    Er is wat fout gegaan bij het plaatsen van een aantal foto's, ben er mee bezig.

    Edit: Alle foto's aanklikbaar, op de foto's die ik al eens geplaatst heb na.
    Laatst aangepast door Symphony X : 23-07-2007 om 20:24

  16. #41

    Standaard

    *9de Update

    Weer het een en ander erbij geplaatst + preview van mijn nieuwe HT die ik in het weekend ga aansluiten..

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    *9de Update

    Weer het een en ander erbij geplaatst + preview van mijn nieuwe HT die ik in het weekend ga aansluiten..

    Dat wordt een leuk weekend, niet gelijk in zak en as kruipen als het wel eens moeilijker lijkt dan het is Als je nog helemaal geen ervaring hebt met zo'n receiver en al zijn mogelijkheden, dan kan dat nog wel eens overweldigend aankomen, maar als het goed is heb je je voorbereid en heb je de theoretische kennis(je hebt de gebruiksaanwijzing al tig keer doorgelezen ) als een spons in je opgezogen

    Nu nog even die kennis in praktijk brengen en met een hoop geduld zal het je lukken om je systeem helemaal naar je hand te zetten.... Veel Plezier
    Have fun and enjoy your collection

  18. #43

    Standaard

    Het pdfje vanavond zo'n beetje van voor naar achteren gelezen, ik weet dus waar ik morgen wel en niet op moet letten.

    Ik ga vroeg opstaan, nog even snel naar de mediamarkt voor een 2de HDMI kabel, en dan de hele dag er mee bezig zijn, zin an!

  19. #44
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Veel succes morgen!

    En precies, als het even tegenzit, laat je niet gek maken.
    Jij bent de baas
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #45

    Standaard

    *10de Update

    Meer foto's toegevoegd, staan onder het kopje "foto's (nieuw)".

  21. #46
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mooi toch zo

    LOL, ik zie dat je mijn Artpad tekening als poster hebt opgehangen



    Why So Serious - Dark Knight
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 19-01-2009 om 16:04
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #47

    Standaard

    Hehe, blijkbaar

    Wil wel in een niet zo lang tijd wat andere filmposters hebben, de poster met de tekst "why so serious" wil ik wel houden op mijn kamer. iets wat teveel batman posters op mijn kamer...

  23. #48
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Er bestaat niet zoiets als teveel Batman posters...., for now!
    Tot de volgende topfilm
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #49

    Standaard

    *11de Update

    Foto's van mijn splinternieuwe plasma, staan onder het kopje "foto's (nieuw)".

  25. #50

    Standaard

    Nice, nu kabeltjes nog even wegwerken eventueel!

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •