Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 96 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Die JBL set heb ik ook!! en dan 2x de northridge E-80 erbij als vervangende fronts, super geluid. Ziet er leuk uit je setup, ik zal binnekort de mijne op dit forum ''gooien''

  2. #52

    Standaard

    Weer even een kleine update:

    Afgelopen maanden toegevoegd:

    Popcorn Hour A-110
    Onkyo DS-A3 Ipod Dock
    Sennheiser HD 595
    Zwart rolgordijn, om de dag nacht te maken voor film.

    Nieuwe foto's zullen over 3 weken worden gemaakt, tot die tijd nog even genieten van wat er nu in de openingpost staat.

  3. #53

    Standaard

    Zit weer te kijken naar een nieuwe tv, waarschijnlijk 60 inch, wil hier maximaal zo'n €2500 voor neerleggen. Iemand suggesties?

  4. #54
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Met hij 3D zijn?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #55

    Standaard

    'Met' = moet? Nee hoeft niet, even iets van mezelf gekopieerd van een ander forum:

    Ga waarschijnlijk mijn huidige TV(Pana TH-46PZ80EA) verkopen en is zo een beetje zelfs al verkocht. Nu wil ik uiteraard een nieuwe TV hebben, dit gaat denk ik een 60 inch worden, deze keer denk ik geen Panasonic aangezien de 60/65 inches nogal prijzig zijn.

    Mijn pana is dus alweer 2 jaar oud en ben sindsdien helemaal gek van plasma(tv werkt ook al 2 jaar perfect), de LED techniek is er nu ook bijgekomen, is deze het waard om naar te kijken? Beter gezegd: Kunnen de LED's meegaan met de huidige plasma's?

    Wil er rond de €2500 aan uitgeven. Suggesties welke merken/modellen ik het best voor kan gaan zijn welkom. Laat die modellen met de 3D-techniek maar achterwege, werkte voor mij alleen bij Avatar, van de vele andere 3D films die ik tot nu toe gezien heb(Piranha 3D, Transformers 3D etc) deed de techniek mij niks(of iemand moet met een heel goed argument komen om het er toch bij te nemen). Ik ga mij nu in ieder geval eerst even oriënteren op wat er nu beschikbaar is.

    Ik zoek trouwens een amerikaans/engelse review site waar ik de naam niet meer van weet, het is niet HDTVtest.co.uk of cnet.com. De site heeft geloof ik een roodachtige achtergrond en reviewt ook receivers, blu-ray spelers etc.
    Zoals je leest ben ik nog niet heel erg te spreken over 3D, al ben ik vreemd genoeg na dit avondje spitten op het internet toch wel iets tegengekomen wat ook 3D bezit en een pana is: TX/TC 55VT30.

  6. #56
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja, met moet moet zijn. Mijn smartphone is soms iets te smart en raakt overmoedigd, maar hier via de pc.

    Ja en dan 3D, Als ik nu uberhaupt voor 3D zou gaan, dan ook alleen nog maar real3D. Dus gewoon de goedkope brillen uit de bios. Dan kom je geloof ik voorlopig alleen bij LG uit! En of die in 60 is? Overigens vind ik aan LG niks mis.

    Zolang je maar oppast dat je niet tegen beter weten in in denial leeft. En als straks de betere 3D ervaringen wel gaan komen, je niet toch liever een 3D had gehad. Aan de andere kant. 3D voor de toekomst kopen, is meestal een achterhaalde theorie. aan de andere kant het schaad ook niet als het er toevallig opzit. En je hebt ook nog het 3Dgaming aspect.

    Voor Plasma eigenaren is de stap naar een nieuw scherm nog altijd moeilijk. Hoe goed de LED techniek ook is. Je gaat het merken. En als plasma fanaat zou je er je zelfs aan kunnen storen.
    Dat hoeft natuurlijk niet persé slecht te zijn. Kan ook een kwestie van wennen zijn.

    Wat ik wel weer vind van de huidige plasma's, is dat de kwaliteit eigenlijk de laatste jaren niet veel beter is geworden. Pioneer is gestopt, en Panasonic die de Kuro rechten heeft benut deze, naar ik begrepen heb, maar ten dele. Het is een beetje door borduren. Vele preferen de Kuro ook nog boven de huidige plasma's Je hoort bij pana nog altijd klachten over floating blacks en white lines. En zwartwaardes die na verloop steeds minder worden. Maar denk je plasma, dan denk je nog steeds Panasonic. Beetje tegenstrijdig dus.

    Het voordeel en nadeel van LED is dat de otwikkeling als een tierelier gaat. De huidige schermen zijn van een dusdanige staat dat de details waar wij als kritische liefhebber op wijzen, vele niet eens meer zal opvallen. Zeker de nieuwste zetten een subliem plaatje neer. Ik denk ook gewoon dat de meeste ex plasma eigenaren, er nu dik tevreden over zijn. Echter volgend jaar deze tijd, zullen de eerste AmoLED schermen langzaam gaan komen. Dit is wat nu in de nieuwste smartphones zit. Dit zal naar verluid plasma doen vergeten. Dan zal het toch echt gedaan zijn met de voordelen van Plasma. Vermoed ik! Echter eer deze in grote betaalbare maten komt, zijn we vast een jaar verder, indien niet langer. Dus daar zou ik ook niet op gaan wachten. Hoeft ook niet, want er zijn genoeg mooie LED schermen te koop. Kopen niet meer omkijken is ook een optie!

    En dan heb je altijd nog de optie om 'oudere' 60" Kuro op de kop te tikken. waarschijnlijk zullen die nog rond die prijs te krijgen zijn. Heb geen idee. Volgens mij staat er hier ééntje te koop op het forum. Maar hé, ik ben natuurlijk bevooroordeeld, Maar het is werkelijk een schitterend scherm.

    Aan de andere kant, zoals altijd zeg ik altijd maar dit. Je kan momenteel in principe gewoon geen slecht scherm kopen. Al heb je alleen maar het voordeel van die 60" Dat is meer dan genoeg reden.

    Ik denk dat je gewoon alle opties in 60" naast elkaar moet zetten, die keuze is sowieso niet erg groot. Bekijken. (erg belangrijk) Dan gewoon wegstrepen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #57

    Standaard

    De nieuwe Plasma van LG (PZ950) valt ook binnen jouw budget en is 60". Hier een review klik


  8. #58

    Standaard

    Vroeg mij nog af: Als ik een 3d tv heb gebruikt deze natuurlijk hdmi 1.4 om 3d door te geven, sowieso moet mijn toekomstige blu-ray speler 3d voorbereid zijn, maar ook mijn receiver? Heb nu een Onkyo 706.

  9. #59
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Normaal gesproken wel. Tenzij je één bd player koopt met dubbele hdmi uit. Maar dan ook alleen voor 3D. Anders kan je alles wel op je versterker aansluiten. Maar dan kom je in wat duurdere bd spelers.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #60

    Standaard

    Lekker is dat dan...en dat is nou de vervanger van de scart.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Lekker is dat dan...en dat is nou de vervanger van de scart.
    Heb om deze reden ook een speler gekocht met een dubbele HDMI......

    Je kan wel de 3D speler rechtstreeks aansluiten op je TV en het geluid bijvoorbeeld met optisch aan je receiver koppelen... had ik eerst ook.
    Have fun and enjoy your collection

  12. #62

    Standaard

    Bedankt, wacht sowieso nog paar maanden, maar zal het in de gaten houden. Misschien dan ook maar de Onkyo in de verkoop.

  13. #63
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Je hebt geen 1.4 nodig voor 3d. Ik heb zelf een hdmi splitter en deze gaat tot 1.3
    Geeft perfect 3d door..

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Je hebt geen 1.4 nodig voor 3d. Ik heb zelf een hdmi splitter en deze gaat tot 1.3
    Geeft perfect 3d door..
    Je vergeet 1 ding...... je hebt zelf wel een receiver met HDMI 1.4

    Er bestaan geen HDMI 1.3 kabels, al zijn er wel HDMI kabels als zodanig verkocht..... en idd deze kabels geven 3D door, kan ik uit eigen ervaring beamen.

    Een splitter..... velen verwarren splitters met switches..... maar goed, denk niet dat een simpele HDMI splitter ook maar iets met het signaal doet, dan zal de simpele splitter wel 3D doorgeven.

    Een 3D speler aansluiten op een receiver met HDMI 1.3 werkt uit de kunst zolang je maar geen 3D films gaat kijken. Op het moment dat je via een 1.3 HDMI receiver wel een film start met 3D...... gaat het fout(heb eea zelf beproeft met de Samsung 3D speler die ik voor de Oppo had), de TV en de receiver krijgen geen signaal. De 3D speler geeft een bepaalde code uit, die code wordt niet begrepen door de HDMI 1.3 receiver, met als gevolg dat het fout gaat..... geen audio en beeld signaal. Geloof me, het is niet anders..... al zullen er altijd wel weer uitzonderingen zijn

    Niet getreurd, in het geval dat je 3D wilt kijken sluit je een 3D speler rechtstreeks aan met de HDMI op de TV, dat kan dan zelfs nog moeten gebeuren op een specifieke ingang van de TV...... Voor audio sluit dan bijvoorbeeld een optische kabel aan.... Heb zelf ook een paar maandjes zo gedraaid, een heel groot verlies is dat niet.

    Het is dus wel mogelijk om via een omweg 3D te kijken met een HDMI 1.3 receiver.
    Have fun and enjoy your collection

  15. #65
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Je vergeet 1 ding...... je hebt zelf wel een receiver met HDMI 1.4

    Er bestaan geen HDMI 1.3 kabels, al zijn er wel HDMI kabels als zodanig verkocht..... en idd deze kabels geven 3D door, kan ik uit eigen ervaring beamen.

    Een splitter..... velen verwarren splitters met switches..... maar goed, denk niet dat een simpele HDMI splitter ook maar iets met het signaal doet, dan zal de simpele splitter wel 3D doorgeven.

    Een 3D speler aansluiten op een receiver met HDMI 1.3 werkt uit de kunst zolang je maar geen 3D films gaat kijken. Op het moment dat je via een 1.3 HDMI receiver wel een film start met 3D...... gaat het fout(heb eea zelf beproeft met de Samsung 3D speler die ik voor de Oppo had), de TV en de receiver krijgen geen signaal. De 3D speler geeft een bepaalde code uit, die code wordt niet begrepen door de HDMI 1.3 receiver, met als gevolg dat het fout gaat..... geen audio en beeld signaal. Geloof me, het is niet anders..... al zullen er altijd wel weer uitzonderingen zijn

    Niet getreurd, in het geval dat je 3D wilt kijken sluit je een 3D speler rechtstreeks aan met de HDMI op de TV, dat kan dan zelfs nog moeten gebeuren op een specifieke ingang van de TV...... Voor audio sluit dan bijvoorbeeld een optische kabel aan.... Heb zelf ook een paar maandjes zo gedraaid, een heel groot verlies is dat niet.

    Het is dus wel mogelijk om via een omweg 3D te kijken met een HDMI 1.3 receiver.
    OK een hdmi switch heb ik. Een die op stroom werkt.T gekke is als ik het stroom er af haalt geeft hij geen 3d signaal door, met stroom wel. Het is niet een officieel 3d compatibal switch. En er bestaan geen 1.3 kabels? 1.4 bedoel je denk ik?

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    OK een hdmi switch heb ik. Een die op stroom werkt.T gekke is als ik het stroom er af haalt geeft hij geen 3d signaal door, met stroom wel. Het is niet een officieel 3d compatibal switch. En er bestaan geen 1.3 kabels? 1.4 bedoel je denk ik?
    Er zijn diverse HDMI kabels verkocht, elke keer als de HDMI versie iets werd uitgebreid werden er kabels op de markt gebracht met de verwijzing naar die verhoging. Het geld voor alle uitbreidingen, zowel geen 1.2 - 1.3 als 1.4 , de kabels zijn in weze alle gelijk, al zijn er kwaliteitsverschillen mbt de plug, afwerking, afscherming.

    Hier staat een heel verhaal, het meeste mag je overslaan, lees het stukje onder CABLES

    http://en.wikipedia.org/wiki/HDMI

    Zoals je kon lezen is het de fabrikanten zelfs verboden om de kabels met de versie aan te duiden, enkel op bitrate is toegestaan, zo heb je nu standaard en high speed cables met of zonder Ethernet.....

    Een apparat met die ethernet mogelijkheid ben ik nog niet tegengekomen, al zit ik er denk ik ook niet op te wachten....... Big Brother is watching you toestanden doemen dan in mijn gedachte op, net als dat achtelijke idee van die zogenaamde intilligente electrameters.....
    Have fun and enjoy your collection

  17. #67
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Bedankt, wacht sowieso nog paar maanden, maar zal het in de gaten houden. Misschien dan ook maar de Onkyo in de verkoop.
    Maar als je toch een nieuwe 3d bdspeler moet kopen, kan je beter i.p.v een nieuwe reciever, een betere investering doen in een betere 3D BDplayer zoals de aangegeven Oppo. Heb je een topper met iig twee hdmi outputs. Meer heb je eigenlijk niet nodig. Zomaar een nieuwe versterker kopen zal niet eens zoveel verbetering geven. Een beetje het Fifa 10,11, 12 effect. Daar integen met die bd speler haal je een 3D topper in huis die ook nog eens sacd, dvd-audio afspeelt, en qua prijs/kwaliteit verhouding vele achter zich laat.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #68

    Standaard

    Wat bedoel je precies met 'aangegeven Oppo', soms de Oppo BDP93UE die in je onderschrift staat, want die is bijna 700 euro zie ik op internet en wil denk ik maximaal 400 uitgeven aan een blu-ray speler. Al is het wel weer erg fijn dat die DVD-Audio & SACD afspeelt, en daar heb ik er wel een paar van. Dan vraag ik mij tegelijkertijd ook weer af of dvd-audio wel echt verschil maakt met bijvoorbeeld 'DTS' die op de dvd's zit meegeleverd in een kamer van 4 bij 2m met een JBL SCS 178 setje.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Wat bedoel je precies met 'aangegeven Oppo', soms de Oppo BDP93UE die in je onderschrift staat, want die is bijna 700 euro zie ik op internet en wil denk ik maximaal 400 uitgeven aan een blu-ray speler. Al is het wel weer erg fijn dat die DVD-Audio & SACD afspeelt, en daar heb ik er wel een paar van. Dan vraag ik mij tegelijkertijd ook weer af of dvd-audio wel echt verschil maakt met bijvoorbeeld 'DTS' die op de dvd's zit meegeleverd in een kamer van 4 bij 2m met een JBL SCS 178 setje.
    Denk dat je met een speler van/tussen de 150 en 200 euro gebakken zit, aansluiten met de optische kabel, pas als je over andere speakers etc etc wilt gaan nadenken, dan is zo'n Oppo wel het overwegen waard. Denk ook dat anders de verhoudingen ook niet helemaal goed liggen, speakerset van ca 200 euro en speler van 700 euro.....

    Mocht je gaan verhuizen, of een andere(lees ruimere) kamer bestemmen voor je HT, dan kun je altijd nog je HT van samenstelling wijzigen.
    Have fun and enjoy your collection

  20. #70
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hij wil natuurlijk wel max. 2500 euro voor een 60' scherm uitgeven, dus dan is een goede bd speler niet eens zo gek. En dat zijn toch de main components voor beeld. Plus dat er niet zoveel keuze is qua 2 hdmi out. Optisch is natuurlijk een stap terug als je al hd audio gewend bent. In die zin is het verstandiger om een goede bd speler te kopen dan je versterker te vervangen, want dan ben je meer kwijt. Uiteraard speakers zijn belangrijk, maar zo gauw hij een betere ruimte heeft ooit kan dat alsnog.

    Verder weet ik dat muziek ook een belangrijk argument is voor de ts. Los van het sacd, dvd-audio bonusje, is het ook niet meer dan dat. Een bonus. Maar wel een hele goede audiovideo speler.
    De aangeven Oppo komt van DVDFPF verhaal over dubbele hdmi. Iemand heeft dat hem aangepraat.

    Maar dat alles is puur omdat je dan eventueel de 3d optie kan gebruiken. Als je daar in eerste instantie toch geen waarde aanhecht, hoef je verder (vooralsnog) niet te upgraden. 3D bd's zijn wat dat betreft ook niet erg goedkoop. Althans momenteel. Maar zo gauw je dat wel wil, zal je toch een 3D bdspeler moeten kopen, en je audio optisch aansluiten. Dat zal nooit de voorkeur kunnen hebben als je nu HD audio luistert. En gab van mij heeft een pana gekocht en kreeg er zelf een 3d speler bij.

    Keuzes, keuzes...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Hij wil natuurlijk wel max. 2500 euro voor een 60' scherm uitgeven, dus dan is een goede bd speler niet eens zo gek. En dat zijn toch de main components voor beeld. Plus dat er niet zoveel keuze is qua 2 hdmi out. Optisch is natuurlijk een stap terug als je al hd audio gewend bent. In die zin is het verstandiger om een goede bd speler te kopen dan je versterker te vervangen, want dan ben je meer kwijt. Uiteraard speakers zijn belangrijk, maar zo gauw hij een betere ruimte heeft ooit kan dat alsnog.

    Als je puur en alleen naar het beeld van een BR schijfje kijkt, dan doen ook andere BRspelers niet echt veel onder voor de Oppo. Met DVD's upscalen heeft de Oppo wel een stapje voor. Om echt van het HD geluid te kunnen genieten spelen er eigenlijk een aantal belangrijke factoren, je versterker/receiver icm een paar echt goede fullrange speakers en de software. In dit geval zijn de speakers niet slecht, maar voor optimale weergave van goede HD audio tracks niet helemaal op die taak berekent. Helaas schort er ook nog heel wat aan de kwaliteit van de HD audio, veel uitgevers kwakken schijfjes met DTS HD MA op de markt waarbij gewoon duidelijk is dat het geluid niet boven de standaard DTS uitkomt. In de praktijk is maar een klein aantal echte kaskrakers van zeer goed geluid voorzien.



    Verder weet ik dat muziek ook een belangrijk argument is voor de ts. Los van het sacd, dvd-audio bonusje, is het ook niet meer dan dat. Een bonus. Maar wel een hele goede audiovideo speler.
    De aangeven Oppo komt van DVDFPF verhaal over dubbele hdmi. Iemand heeft dat hem aangepraat.

    Panasonic was dacht ik de eerste die kwam met een dubbele HDMI uitgang om zodoende ook de mensen met een HDMI 1.3 receiver ten dienste te kunnen zijn als zij 3D zouden willen afspelen met HD audio. Bij mijn TV kwam de speler er voor 100 euro bij, niet eens een slechte want hij scoorde in diverse tests niet eens onaardig. Daarbij kwam ook in de actie nog een starterspakket met 2 brillen en 4 3D films op 2 BR schijfjes. Toen ik mijn TV en speler kreeg was de Oppo 93 nog niet op de markt, heb daar wel altijd de berichten van gevolgt.....

    Maar dat alles is puur omdat je dan eventueel de 3d optie kan gebruiken. Als je daar in eerste instantie toch geen waarde aanhecht, hoef je verder (vooralsnog) niet te upgraden. 3D bd's zijn wat dat betreft ook niet erg goedkoop. Althans momenteel. Maar zo gauw je dat wel wil, zal je toch een 3D bdspeler moeten kopen, en je audio optisch aansluiten. Dat zal nooit de voorkeur kunnen hebben als je nu HD audio luistert. En gab van mij heeft een pana gekocht en kreeg er zelf een 3d speler bij.

    Inderdaad zijn 3D BR's niet echt goedkoop, de prijzen zitten zo tussen de 27 en 35 euro voor 1 titel. Prijzen die ik er ook niet voor over heb, toch heb ik nu al een aantal titels voor rond de 15 euro weten aan te schaffen tijdens aanbiedingen

    Keuzes, keuzes...
    Inderdaad, keuzes, keuzes... we moeten wat afwegen in het leven en dan een beslissing maken, niet altijd even makkelijk en er zijn in sommige gevallen een hele berg zaken waar je rekening mee moet houden.

    Ben met je eens dat de Oppo gewoon een kwalitatief hoogwaardige speler is, alles is goed afgewerkt, hij is stil, hij is uitgebreid, uitstekent beeld en geluid..... alles goed..... nou.... als je een beetje ongeduldig bent, de AB is wel heel mooi en ook verlicht, maar reageert niet fijn op bediening, de Oppo zelf lijkt ook wat trager te reageren, als je een geduldig mens bent zul je je er niet aan storen, ik doe het wel. Laten we eerlijk zijn, dat kleine minpuntje is hem vergeven, veel meer plusjes dan dat enkele minnetje

    Ben met je eens dat je, als je tevreden bent met je receiver, je deze niet snel gaat inwisselen voor een ander omdat je net niet helemaal up to date meer bent. Je herkent hierin ook je eigen situatie, zelf heb ik het ook, heb in mijn ogen een highend receiver, om een gelijkwaardige te krijgen had ik moeten overstappen naar een ander model en een hoop verloren, en dan niet alleen aan geld, maar ook aan bedieningsgemak.....

    Met de Oppo93/95 ben je iig wel in staat om ook te werken met HDMI ingeval je toch HD geluid wilt weergeven met een HDMI 1.3 receiver.
    Have fun and enjoy your collection

  22. #72

    Standaard

    Heeft iemand hier misschien een idee of de 60gt30 nog uit gaat komen?

  23. #73

    Standaard

    Vandaag of morgen toch de 55vt30 ergens bestellen, zag in de MM vandaag alleen de 42 inch voor 1699 en de 55 was 2800. Kan hem wat dat betreft beter bij Redcoon kopen.

    Wil ook een nieuwe blu-ray speler en ga denk ik voor de Panasonic BDT310, alleen al vanwege de dubbele hdmi aansluiting, zodat ik geen nieuwe receiver hoef te kopen.

    Is er nog ergens een actie waarbij je blu-ray's er gratis bij krijgt op internet?

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Vandaag of morgen toch de 55vt30 ergens bestellen, zag in de MM vandaag alleen de 42 inch voor 1699 en de 55 was 2800. Kan hem wat dat betreft beter bij Redcoon kopen.

    Wil ook een nieuwe blu-ray speler en ga denk ik voor de Panasonic BDT310, alleen al vanwege de dubbele hdmi aansluiting, zodat ik geen nieuwe receiver hoef te kopen.

    Is er nog ergens een actie waarbij je blu-ray's er gratis bij krijgt op internet?
    Pleister op de wonde.....:

    Mmm, ik weet het niet over meerdere BR's, maar dit jaar krijg je als Pana koper nog wel steeds die 3D BR van Avatar......(weet alleen niet of dat nu bij een TV of een BR-speler was/is )

    Vind het geen fijne stap van de diverse fabrikanten dat zij exclusief bepaalde 3D films uitgaven, en ook al vind ik Avatar een hele mooie 3D film, ik heb er toch geen Pana voor gekocht

    Ik wacht rustig af dat Avatar gewoon te koop is..... en dan wel voor een nette prijs
    Have fun and enjoy your collection

  25. #75

    Standaard

    Hm, je krijgt bij de 'ST' serie(de goedkoopste van de 2011 pana's) wel de avatar 3D blu-ray, een blu-ray speler en 2 3d brillen. Maar bij de duurste, de VT30, helemaal niks op de 2 3d brillen na. Beetje raar.

    Edit: PANASONIC TX-P55VT30 is besteld!
    Laatst aangepast door Symphony X : 06-08-2011 om 17:32

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •