Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 79 van 79 worden weergegeven.

Discussie: BH 90210

  1. #76

    Standaard

    ik heb de gehele serie gezien,maar koop t/m season4. Ik was bij begin van de serie 10/11 en was Brend&Dylan fan, nadat Brenda wegging vond ik het niet zo leuk meer, maar ben wel blijven volgen.
    My soul is painted like the wings of butterflies. Fairy tales of yesterday will grow,but never die..

  2. #77

    Standaard

    Season 3 staat gepland voor 11 December...in Amerika.

    "Graduation Day! 3rd Season of 90210 DVD Before Year's End! Head back to the best-known zip code on television: "Beverly Hills, 90210 - The 3rd Season" is coming to DVD before the end of the year. We've got the announcement first in the TVShowsOnDVD News!
    URL: http://www.TVShowsOnDVD.com/newsitem.cfm?NewsID=7897"
    My soul is painted like the wings of butterflies. Fairy tales of yesterday will grow,but never die..

  3. #78

    Standaard

    Ik schaam me er voor, maar ja, ik vind het ook een goede serie! Diepgaand is het niet, maar het is wel leuk hersenloos vermaak. Al info over een release van het derde seizoen?

  4. #79

    Standaard

    Ik vind Beverly Hills 90210 ook een hele leuke serie.Vroeger wel eens seizoen 1 gezien.Maar toen ze op dvd uit kwamen heb ik ze meteen gekocht.Moet nu alleen nog seizoen 10 hebben.Nadat Brenda eruit was vond ik het eigenlijk leuker worden.Had niet veel met Brenda.
    Maar de eerste seizoenen blijven natuurlijk ook leuk.Ik ben pas bij seizoen 6 met kijken.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •