Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 79 worden weergegeven.

Discussie: BH 90210

  1. #51

    Standaard

    Niemand noemt hier Steve, terwijl die toch ook best re-de-lijk was

    Maar Brandon blijft de leukste.. en Dylan leek altijd wat volwassener dan de rest vond ik..
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  2. #52

    Standaard

    Heeft iemand in die serie nog een studie afgerond? Heb nog lang naar de serie op veronica gekeken hoewel kwaliteit daalde keek ik er toch naar. Misschien probeerde ik mij vast te houden aan mijn jeugd.

  3. #53

    Standaard

    Hoera,

    Heb serie 1 vandaag gekocht en ga nu lekker kijken





    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai
    Heeft iemand in die serie nog een studie afgerond? Heb nog lang naar de serie op veronica gekeken hoewel kwaliteit daalde keek ik er toch naar. Misschien probeerde ik mij vast te houden aan mijn jeugd.

  4. #54

    Standaard

    03-05-07 komt seizoen 2 uit!
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hermiek*
    03-05-07 komt seizoen 2 uit!

    Goed nieuws!


  6. #56

    Standaard

    Steve ?? Brendan ?? Dylan ??

    Er was er maar 1 voor mij

    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  7. #57

  8. #58

    Standaard

    Toch leuk om wat verschillende foto's te bekijken van de cast door de jaren heen







    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  9. #59

    Standaard

    Mooie voorkant ik hoop dat wij die ook krijgen!



    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michel van de Leur

  10. #60

    Standaard

    heeft er hier iemand misschien een foto van de verpakking van het eerste seizoen, aangezien de fotos er niet meer staan en ik ze gemist heb

  11. #61

    Standaard

    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  12. #62

    Standaard

    thnxx maar ik bedoelde eigenlijk de binnenkant, waar de discs in zitten enzo :wink:

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Noortje
    thnxx maar ik bedoelde eigenlijk de binnenkant, waar de discs in zitten enzo :wink:


    :wink:

  14. #64

    Standaard

    Vandaag seizoen 2 gekocht van Berverly hills!

    :smile:

    44.95 bij de media markt in Eindhoven
    50 euro bij de FRS

  15. #65

    Standaard

    Brenda&Dylan waren voor my het koppel. Ik heb de dvd vorig jaar gekocht, maar vind jammer dat bij de ep waar Dylan&Brenda voor het eerst zoenen "Isn't it romantic"de muziek vernaderd is. Als Dylan naar B&B's huis gaat kijkt Brenda Dirty Dancing en speelt het liedje "She's like the wind", op de dvd is het veranderd.
    Laatst aangepast door angelic : 12-05-2007 om 19:55
    My soul is painted like the wings of butterflies. Fairy tales of yesterday will grow,but never die..

  16. #66

    Standaard

    ik hoopte altijd dat het iets zou worden tussen Brandon en Andrea. Maar helaas.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BJM Bekijk bericht
    ik hoopte altijd dat het iets zou worden tussen Brandon en Andrea. Maar helaas.
    Ik ook

    Moet dringend eens gaan winkelen en het tweede seizoen in huis halen.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vleatles Bekijk bericht
    Ik ook

    Moet dringend eens gaan winkelen en het tweede seizoen in huis halen.
    ik binnenkort ook!
    My soul is painted like the wings of butterflies. Fairy tales of yesterday will grow,but never die..

  19. #69

    Standaard

    Ziezo, heb ondertussen de box daarnet gekocht. Vanavond beginnen we maar eens met een afleveringetje te kijken. Ik heb ondertussen al zoveel dvd's die ik nog moet bekijken dat ik niet weet waar te beginnen...

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michel van de Leur Bekijk bericht
    Heb ik net aangeschaft
    My soul is painted like the wings of butterflies. Fairy tales of yesterday will grow,but never die..

  21. #71

    Standaard

    Ik moet seizoen 2 nog halen.
    Heb altijd met veel plezier naar deze serie gekeken.
    Humor is een heel mooi doosje om verdriet in te bewaren.

  22. #72

    Standaard

    Ah the good old days. Het was een leuke serie. Ik was precies de 'juiste' leeftijd toen, 16-17 jaar. Het sprak mij in ieder geval wel aan. Alhoewel alles wel een beetje overgedramatiseerd werd, maar ja dat is televisie. Ik heb nog eens een keer een vriend opgezocht, die een jaar High School deed en dat was toch echt heel anders in het echt .
    Ik zit net de episode guide te bekijken en ik kom er achter dat ik de serie tot het einde gevolgd schijn te hebben. Misschien op den duur niet meer elke episode, maar toch nog wel een groot aantal. Volgens mij werd de serie op een gegeven moment steeds minder en minder. Meer een volwassense soap dan een 'jeugd'serie.
    En dat de cast nog enigszins intact is gebleven wist ik eignelijk ook niet meer, ik dacht dat alleen Ian Ziering op den duur nog maar over was. Oh ja en natuurlijk ... het huis op Beverly Hills 90210.

    Maar goed, weet iemand ook of seizoen 3 al gepland staat? De serie bestond uit 10 seizoenen en als ze niet opschieten, dan is de DVD-speler al verleden tijd voordat we bij seizoen 10 zijn aanbeland met 2 seizoenen per jaar.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  23. #73

    Standaard

    Tijdens seizoen 2, geloof ik, kwamen die geweldige barbiepoppen van Mattel uit. Als klein jongetje was ik fan van de serie en wilde dus uiteraard ook de poppen...Mijn moeder vond het allemaal maar raar, maar uiteindelijk heeft ze Kelly voor me gekocht. Na heel wat verhuizingen kwijt. En toch, denk ik...zou ik ze uit pure nostalgie weer kopen... maar die krengen zijn geloof ik echt nergens meer te krijgen. Compleet. In Nederland. Voor een leuke prijs.


    God, wat doe ik dat tactisch.

    Heb de dvd-boxen overigens nog niet gekocht...over 2 of 3 jaar komt er misschien een Complete Box...en dan baal ik weer. Alhoewel ik eigenlijk alleen maar de eerste 4 seizoen wil hebben. De rest heb ik niet eens gezien...dus jah...
    **** me gently with a chainsaw.

  24. #74

    Standaard

    Heb hier vroeger echt vaak naar gekeken, maar zou het denk ik niet zo snel op dvd aanschaffen. Ik zal wel af en toe met mijn vriendin mee kijken :razz:

  25. #75

    Standaard

    Ik koop toch maar de losse seizoenen. Ik heb geloof ik tot seizoen 6 ofzo gekeken. En de andere seizoenen hoef ik niet te hebben.Op het laatst vond ik er niets meer aan.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Tijdens seizoen 2, geloof ik, kwamen die geweldige barbiepoppen van Mattel uit. Als klein jongetje was ik fan van de serie en wilde dus uiteraard ook de poppen...Mijn moeder vond het allemaal maar raar, maar uiteindelijk heeft ze Kelly voor me gekocht. Na heel wat verhuizingen kwijt. En toch, denk ik...zou ik ze uit pure nostalgie weer kopen... maar die krengen zijn geloof ik echt nergens meer te krijgen. Compleet. In Nederland. Voor een leuke prijs.


    God, wat doe ik dat tactisch.

    Heb de dvd-boxen overigens nog niet gekocht...over 2 of 3 jaar komt er misschien een Complete Box...en dan baal ik weer. Alhoewel ik eigenlijk alleen maar de eerste 4 seizoen wil hebben. De rest heb ik niet eens gezien...dus jah...

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •