Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 37 van 37 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Kan het soms te maken hebben met die beruchte Windows Update van enkele dagen/weken geleden? Had iets te maken met dat ActiveX en andere zaken niet zomaar meer uitgevoerd werden...

  2. #27

    Standaard

    ActiveX kan het niet zijn, want ik werk met firefox en daar werkt ActiveX sowieso al niet in...en ik kan de traderlijst wel openen.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Dat kan je heel snel testen door al je firewalls & virusscanners (tijdelijk) uit te zetten. Als het dan nog niet werkt weet je dat het ergens anders aan ligt .
    Dat was 'm. Na het uitschakelen van de internetsecurity (firewall) kan de pagina wel laden.

    Reden dat ik dit niet eerder had getest, is dat ik niets aan mijn instellingen heb veranderd en tot een tijdje terug deed die traderspagina het gewoon (met dezelfde instellingen als nu).....

    Nu maar kijken dat ik het zo krijg ingesteld dat de firewall de pagina 'toelaat".

    @ Martin en Kees: was dit bij jullie ook de oorzaak?
    Bij mij was dit ook de oorzaak... Maarja ik ben een complete computernoob dus heb geen idee hoe dit op te lossen

    @ Hayko & anderen: oplossinkje (gevonden) hiervoor?
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  4. #29

    Standaard

    Ik heb Norton internet security, zal daarvan ff de firewall uitzetten, wie weet is dit een optie.

    edit: geen succes

  5. #30

    Standaard

    @ Martin -> ik kom er ook nog niet uit, ik heb weinig trek om mijn firewall, die op halve sterkte staat ingesteld (gemiddeld) nog lager te zetten.

    Ik heb vanalles geprobeerd, maar nog geen resultaat.

    @ Kees -> heb je bij Norton geprobeerd om (even) alles uit te schakelen ?(1 knop - beveiling uitschakelen, dan stel je 'm in op weer inschakelen na 5 min., maar je kunt 'm ook meteen weer handmatig inschakelen). Daarna even opnieuw de internetbrowser openen en de pagina proberen.
    Send a maniac to catch a maniac...

  6. #31

    Standaard

    @ Hayko:

    Hey, toppie!
    Dan kom ik er weer in.

  7. #32

    Standaard

    ik kom wel op de pagina, maar ik krijg als melding dat ik niet ingelogd ben. is dat hetzelfde probleem? en wanneer ik de link gebruik die in dit topic staat kom ik wel bij invullen, maar zodra ik hem wil verzenden krijg ik een foutmelding. enig idee?

    Edit: ik ben al achter het probleem

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Miksel
    ik kom wel op de pagina, maar ik krijg als melding dat ik niet ingelogd ben. is dat hetzelfde probleem? en wanneer ik de link gebruik die in dit topic staat kom ik wel bij invullen, maar zodra ik hem wil verzenden krijg ik een foutmelding. enig idee?

    Edit: ik ben al achter het probleem
    Ik heb exact hetzelfde probleem. Op de pagina "Overzicht plussen en minnen" staat bovenaan "Je bent niet ingelogd!".

    Virusscanners uitzetten heb ik geprobeerd, ook op mijn werk, maar het heeft niet veel uitgehaald. Iemand enig idee? Ik heb ook last met andere PHP pagina's op andere websites.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  9. #34

    Standaard

    Verwijder je cookies eens en log opnieuw in. Dit wil nog wel eens helpen met inlog problemen.

  10. #35

    Standaard

    Ik heb mijn cookies verwijderd, McAfee securitycenter gesloten, firewalls uitgeschakeld, IE opnieuw gestart en het werkt niet.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS
    Ik heb mijn cookies verwijderd, McAfee securitycenter gesloten, firewalls uitgeschakeld, IE opnieuw gestart en het werkt niet.
    uitloggen > opnieuw inloggen maar dan 'log me automatisch in' aanvinken.
    opgelost.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS
    Ik heb mijn cookies verwijderd, McAfee securitycenter gesloten, firewalls uitgeschakeld, IE opnieuw gestart en het werkt niet.
    uitloggen > opnieuw inloggen maar dan 'log me automatisch in' aanvinken.
    opgelost.
    ?????????????????????????????????????????????????? ????????????
    Ik begrijp er niets van, maar het werkt wel. Fantastisch. Dank je wel.
    ?????????????????????????????????????????????????? ????????????
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •