De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Baywatch Season 1 & 2

    First Look Studios has scheduled 2 seasons of Baywatch for October 3. The series that gave Pamela Anderson and Carmen Electra their big breaks began as an NBC series in 1989 before it moved into syndication the next year, and became one of the worlds hottest shows.

    First Look has decided to release the syndicated seasons, so the first two sets will be the second and third seasons of the series. Each set will feature 5 discs holding the 22 episodes for that season, and they'll be priced at $34.98 each. Right now the sets are dubbed "Collection 1" and "Collection 2," but they'll be renamed "Season 2" and "Season 3" (Pamela Anderson's first season). The plan is to release all 9 syndicated seasons over the next few years. That leaves the first season off the release schedule, but fans shouldn't worry.

    We're told that each set will contain a bonus disc featuring episodes from the "Lost Season." You'll be able to collect the entire first season by purchasing the syndicated season sets. Of course you won't have a box to put on your shelf....or will you? Of course you will! There are plans to make a box available through a mail-in rebate as well. It seems as though First Look and Fremantle Media have thought of everything, and fans should appreciate their effects. They haven't announced anything else for bonus material, but we'll post the news when we get it. Keep in mind some of this hasn't been made official yet, and there's a chance things may change, but these are the current plans. We haven't heard anything more about the previously mentioned "best of" set featuring Pamela Anderson's favorite episodes.

    Here's a look at the box art, though these still carry the "Collection" label instead of "Season."





    TV Shows On DVD

  2. #2

    Standaard

    Waarom seizoen 2 en 3? Waarom niet seizoen 1?

  3. #3

    Standaard

    Als je goed leest dan is het de bedoeling om bij elke box een aflevering bij te voegen van het ''Lost Season'' (beter gezegd het eerste seizoen). Door al deze boxen te kopen, komt men dus ook in het bezit van het 1e seizoen. Mischien dat er later een Box komt van het 1e Seizoen maar dan bij elkaar alles daarvan. Beetje raar om dit zo uit te geven, maar ja, mensen een poot blijven uittrekken is iets wat Fabrikanten nooit zullen vergeten hoe dat moet

  4. #4

    Standaard

    Niet erg aantrekkelijk dus, aangezien je een seizoen gewoon achter elkaar door moet kunnen kijken. Zelfs al zou je wel al die 9 seizoenen tegelijk kunnen/willen kopen is het nog compleet waardeloos als je elke keer een ander dvdtje moet opzoeken om seizoen 1 achter elkaar te kunnen zien. Hoewel ik baywatch best leuk vond, denk ik dat ik deze serie maar links ga laten liggen als ze het op die manier uit brengen.

  5. #5

    Standaard

    Er zijn in totaal toch 11 seizoenen? Althans, volgens IMDB.

    Verder, als je alle seizoenen koopt (behalve 1) kun je een aparte box krijgen waar je alle losse schijfjes van seizoen 1 in kan stoppen, zodat ook het eerste seizoen een eigen box heeft.

    Ik denk dat ik de eerste 5 ofzo toch wel wil hebben, maar nu dan 'gedwongen' word om de eerste 9 ofzo te kopen, alleen maar om het eerste seizoen compleet te verzamelen. En dan zul je natuurlijk weer zien dat ze na 4 seizoenen stoppen wegens lage verkoop.

    En als laatste, waarom staat Carmen Elektra op de cover? Zij kwam pas in seizoen 7 ofzo. hmm 8)
    **** me gently with a chainsaw.

  6. #6

    Standaard

    Las vandaag ook dat Jessica Simpson de hoofdrol zou spelen in de nieuwe Baywatch-film, maar imdb schijnt dat op dit moment niet te bevestigen.

  7. #7
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Seizoen 1 was eigenlijk het beste seizoen en had nog niet de standaard formule van de latere seizoenen. Men experimenteerde er wel al mee.

    Seizoen 1 is eigenlijk de beste van het hele stel.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  8. #8

    Standaard

    Ik heb vorig jaar bij de kruidvat voor 6 euro de pilot en de eerste 3/4 afleveringen gekocht en het beviel me allemaal uitstekend. Ik vond het eerste seizoen ook zeker het leukst alleen beetje rare manier van dvdboxen uitgeven (seizoen in delen verpakken ).
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  9. #9

    Standaard

    In Duitsland komen vanaf morgen seizoen 1 en 2 op dvd.

    Baywatch 1. Staffel (6er Digipak)
    Die weltweit erfolgreichste TV-Serie - endlich auf DVD!
    Originaltitel: Baywatch
    Label: Kinowelt
    Genre: Abenteuer
    Produktionsjahr: 1989
    Produktionsland: USA
    FSK: ab 12 Jahren
    Lauflänge: ca. 1083 Minuten

    Technische Angaben
    DVD Bild: 1,33:1 (4:3 Vollbild)
    DVD Sprachen/Ton: Deutsch (Stereo Dolby Digital), Englisch (Mono Dolby Digital)
    DVD Untertitel: in Pilotfolge Deutsch für Hörgeschädigte
    DVD Extras: Pilotfilm, Trailer



    Baywatch 2. Staffel (6er Digipak)
    Originaltitel: Baywatch
    Label: Kinowelt
    Genre: Abenteuer
    Produktionsjahr: 1990
    Produktionsland: USA
    FSK: ab 12 Jahren
    Lauflänge: 952 Minuten

    Technische Angaben
    DVD Bild: 1,33:1 (4:3 Vollbild)
    DVD Sprachen/Ton: Deutsch (Stereo Dolby Digital), Englisch (Mono Dolby Digital)
    DVD Extras: Trailer



    Bronnen:
    - Amazon 1 en 2
    - Kinowelt 1 en 2

  10. #10

    Standaard

    Seizoen 2 kwam pas een jaar later, 1991 dus.

    Ik denk dat seizoen 1 in amerika dáárom in stukken komt.

    1989-1990 Seizoen 1

    1991-1999 Seizoen 2-9

    1999-2001 Seizoen 10-11 (Baywatch Hawai)
    **** me gently with a chainsaw.

  11. #11

    Standaard

    Ik heb de Duitse seizoenen 1 en 2 besteld en binnen. Vrij mooie cover (digipak), alleen jammer dat het Duitse geluidsspoor 2.0 is en het Engelse 1.0 mono. Verder ben ik er wel tevreden mee.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje
    Ik heb vorig jaar bij de kruidvat voor 6 euro de pilot en de eerste 3/4 afleveringen gekocht en het beviel me allemaal uitstekend. Ik vond het eerste seizoen ook zeker het leukst alleen beetje rare manier van dvdboxen uitgeven (seizoen in delen verpakken ).
    Die box zag ik vandaag ook bij de Mediamarkt liggen en ook voor ongeveer dat bedrag. Zal 'm de volgende keer ook maar meenemen dan, want juist het begin van die serie is leuk. Toen zat Erica Eleniak er nog in en die vond ik leuker dan Pamela Anderson.

  13. #13
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redbulletje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje
    Ik heb vorig jaar bij de kruidvat voor 6 euro de pilot en de eerste 3/4 afleveringen gekocht en het beviel me allemaal uitstekend. Ik vond het eerste seizoen ook zeker het leukst alleen beetje rare manier van dvdboxen uitgeven (seizoen in delen verpakken ).
    Die box zag ik vandaag ook bij de Mediamarkt liggen en ook voor ongeveer dat bedrag. Zal 'm de volgende keer ook maar meenemen dan, want juist het begin van die serie is leuk. Toen zat Erica Eleniak er nog in en die vond ik leuker dan Pamela Anderson.
    Nee in het 1ste seizoen zat volgens mij nog geen Erica Eleniak, maar pas in seizoen 2 dacht ik.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redbulletje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje
    Ik heb vorig jaar bij de kruidvat voor 6 euro de pilot en de eerste 3/4 afleveringen gekocht en het beviel me allemaal uitstekend. Ik vond het eerste seizoen ook zeker het leukst alleen beetje rare manier van dvdboxen uitgeven (seizoen in delen verpakken ).
    Die box zag ik vandaag ook bij de Mediamarkt liggen en ook voor ongeveer dat bedrag. Zal 'm de volgende keer ook maar meenemen dan, want juist het begin van die serie is leuk. Toen zat Erica Eleniak er nog in en die vond ik leuker dan Pamela Anderson.
    Nee in het 1ste seizoen zat volgens mij nog geen Erica Eleniak, maar pas in seizoen 2 dacht ik.
    Eleniak zat er al in vanaf seizoen 1. Ze heeft zelfs 1 seizoen samen gespeeld met Pamela Anderson (in 1992).

  15. #15

    Standaard

    Weet iemand of de Regio 2 UK versie van Season 1 een DigiPack is!? Ik heb namelijk net de Regio 1 versie (met blauwe rand bovenaan) ontvangen en dat is een dikke DVD hoes met Sleeve

  16. #16

    Standaard

    kunnen we niet gewoon wachten totdat alle seizoen in 1 box zitten? lijkt me beter ipv al dat gepuzzel 'run yasmin, run!'
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  17. #17

    Standaard

    Durf het bijna niet te vragen, maar weet iemand IETS over een eventuele NL release???????
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  18. #18

    Standaard

    Is er toevallig al meer iets over bekent wanneer de serie in NL op dvd verschijn?

  19. #19

    Standaard

    ik zit er iook met smart op te wachten.
    gelukkig is veronica wel begonnen met uitzenden vanaf seizoen 1.
    dus ben ze trouw aan het opnemen en op dvd aan het branden

  20. #20

    Standaard

    Heb vorige maand seizoen 1 via Play besteld en is inmiddels binnen... Erg leuk om weer lekker naar deze serie te kijken. Wat alleen wel jammer is is dat de begintune anders is... zal wel met rechten te maken hebben gehad...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  21. #21

    Standaard

    seizoen 1 had toch altijd al een andere tune?

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door arjan_ufo Bekijk bericht
    seizoen 1 had toch altijd al een andere tune?
    Ja... maar de tune is anders dan de originele tune van het eerste seizoen (en ook anders dan de tune van seizoenen twee en opvolgend)

    Gewoon erg jammer...

    P.s. dus niet http://www.youtube.com/watch?v=elNNmY3apEg
    en ook niet http://www.youtube.com/watch?v=rlKlw5dUIfE
    Laatst aangepast door Gaberiel-2 : 03-05-2008 om 10:56
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  23. #23

    Standaard

    Het is een kwestie van auteursrechten. Voor de originele tune werd kennelijk overvraagd, zodat men is uitgeweken naar een goedkoper alternatief. Helaas bij deze serie is de originele tune zo bepalend voor de hele serie, dat de huidige releases daaronder nogal te lijden hebben.

    Met de serie Married with Children gebeurde hetzelfde. De erven Sinatra vroegen (te) veel geld voor 'Love and Marriage' en zodoende heeft men (om de boxen betaalbaar te houden) een instrumentale versie gebruikt. Bij deze serie vind ik het niet zo storend en was ik snel aan de nieuwe tune gewend.

    Oplossing: doorzappen

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Het is een kwestie van auteursrechten. Voor de originele tune werd kennelijk overvraagd, zodat men is uitgeweken naar een goedkoper alternatief. Helaas bij deze serie is de originele tune zo bepalend voor de hele serie, dat de huidige releases daaronder nogal te lijden hebben.

    Met de serie Married with Children gebeurde hetzelfde. De erven Sinatra vroegen (te) veel geld voor 'Love and Marriage' en zodoende heeft men (om de boxen betaalbaar te houden) een instrumentale versie gebruikt. Bij deze serie vind ik het niet zo storend en was ik snel aan de nieuwe tune gewend.

    Oplossing: doorzappen
    Jah... dat is dus inderdaad de oplossing... en dat doe ik dus ook... maar het blijft gewoon erg jammer... dat nieuwe nummer (wat totaal anders is) klinkt gewoon niet bij de serie...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •