Pagina 1 van 23 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 552 worden weergegeven.

Discussie: South Park

  1. #1

    Standaard South Park

    Ik weet niet of er hierover al een topic bestaat dus ik neem een gok. Weet iemand of Southpark al per seizoen uit is op R2 met NL sub?
    So Join The JoyRide

  2. #2

    Standaard

    Ik weet niet of het NL subbed is, maar ik zag afgelopen week een paar seizoensboxen bij de Van Leest in Eindhoven liggen.

    Ik heb ze toendertijd maar per volume gekocht voor €15,-- per 3!
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  3. #3

    Standaard

    Deze serie moet je niet met NL subs kijken, dan mis je gewoon teveel van die brute woordgrappen en scheldwoorden (die dan schraal vertaald worden).
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  4. #4

    Standaard

    Southpark kicks ass!!

    Fan van het eerste uur!!

    'Who's joking?'

  5. #5

    Standaard

    die volume verpakkingen zijn inmiddels ook al een tijdje niet meer verkrijgbaar toch?

    iemand die ze nog gezien heeft

  6. #6

    Standaard

    de eerste jaargang is volgens mij enorm duur ondertussen.... ik was van plan het te kopen via een online store maar t'was te prijzig...

  7. #7

    Standaard

    Klopt het dat de beeldkwaliteit van South Park R2 vrij slecht is vergeleken met R1?

  8. #8

    Standaard

    De R2 NL releases gaan maar tot seizoen 4. Er was jaren terug al sprake van seizoen 5 maar die is nooit gekomen.

    Ik heb zelf alle verschenen regio 1 releases (seizoen 1 t/m 7) en dat zijn gewoon de beste sets.
    Beeldkwaliteit is bij alle uitgaven van de eerste seizoenen niet echt denderend. Dit wordt beter na enkele seizoenen.

  9. #9

    Standaard

    Vanaf welk seizoen is het beeld perfect? Dus helemaal geen ruis, net als Futurama?

  10. #10

    Standaard

    south park bekijk je ZONDER subs, anders worden de helft van de jokes verpest!!!


    schitterende show, zelfs seizoen 10 nu valt nog goed mee :P

  11. #11

    Standaard

    In seizoen 10 zitten ook al weer een paar dikke klassiekers hoor

    De dubbele Family Guy aflevering, die met ManBearPig en de laatste met Cesar Milan The Dogwhisperer

  12. #12

    Standaard

    Vandaag op The Box weer de aflevering gezien dat Cartman meedoet aan de Olympische Spelen voor gehandicapten. Weer zitten huilen van het lachen als die er 1 nadoet.

  13. #13

    Standaard

    r1 rules 8)
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lagomorph
    Ik weet niet of het NL subbed is, maar ik zag afgelopen week een paar seizoensboxen bij de Van Leest in Eindhoven liggen.

    Ik heb ze toendertijd maar per volume gekocht voor €15,-- per 3!
    Ik zag ze ook liggen in Eindhoven, wou ze halen.. maarja, de portemonnee laat het niet altijd toe

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Vandaag op The Box weer de aflevering gezien dat Cartman meedoet aan de Olympische Spelen voor gehandicapten. Weer zitten huilen van het lachen als die er 1 nadoet.
    dat was grappig ja! Heeft iemand toevallig een url naar het stukje als Cartman dit doet?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #16

    Standaard

    Weet iemand dan waar je in het noorden van het land deze boxen nog kan krijgen? want ik kan ze bij geen enkele frs, vanleest of MM vinden. Terwijl ik toch wel graag de eerste 4 seizoenen wil hebben. Hopelijk komt de rest hier ook ooit nog een keer uit dan.

  17. #17
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bart de Graaf
    Weet iemand dan waar je in het noorden van het land deze boxen nog kan krijgen? want ik kan ze bij geen enkele frs, vanleest of MM vinden. Terwijl ik toch wel graag de eerste 4 seizoenen wil hebben. Hopelijk komt de rest hier ook ooit nog een keer uit dan.
    eBay.nl: R2 NL, 30 á 40 euro per seizoen.

  19. #19

    Standaard

    Heb de marathon nog gezien afgelopen weekend en zaten echt sterke afleveringen tussen.

    Aflevering met Mel Gibson (The Passion) ging ik echt stuk. Mel Gibson was echt een mafketel maar vooral Cartman als Hitler was zo grof. Schitterend

    Ook genieten was de aflevering met Michael Jackson. Stukje met "het neus" was echt lol.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  20. #20

    Standaard

    Seizoen 8 is te pre-orderen en die komt uit in Augustus!!

    Klassieke afleveringen wederom met onder andere de Michael Jackson aflevering en The Passion of the Jew. 8)
    En natuurlijk Cartman die meedoet aan de Special Olympics.

  21. #21

    Standaard

    En AWESOME-O natuurlijk

    Good Times With Weapons, Goodbacks, Wall-Mart, Quest For Ratings en Cartmans Incredible Gift zijn ook allemaal (zeer) sterk

    Denk dat seizoen 8 wel één van de topseizoen is.

  22. #22

    Standaard

    Ik vind seizoen 8 ook één van de sterkste tot nu toe inderdaad.

  23. #23

    Standaard

    Van IMDB.com:

    The controversial "Trapped In The Closet" episode of South Park, which poked fun at Tom Cruise, is the cheeky installment which earned creators Trey Parker and Matt Stone an Emmy Awards nomination on Thursday. The parody, which questioned Cruise's sexuality and mocked his Scientology beliefs, was caught up in controversy when it first aired last November, and reportedly helped lead to South Park regular Isaac Hayes, a fellow Scientologist, quitting the show. But rather than steer clear of the controversy, brave Emmy voters have embraced it, declaring it worthy of a nod for Outstanding Animated Program according to news website Tmz.com. The controversial episode hasn't been repeated since the initial furore and a planned re-airing in March was scrapped. South Park will compete with The Simpsons, Camp Lazio, Family Guy and Foster's Home For Imaginary Friends when the Emmys are announced next month.

    Gaaf, die aflevering is inderdaad ijzersterk. Ben benieuwd of ze hem ook winnen.

  24. #24

    Standaard

    Mooi zo.

    Overigens, ondanks dat de herhaling geannuleerd werd, is er sindsdien aan het einde van de opening credits van elke aflevering een shot te zien van Tom Cruise die voor Stan's neus de kast in rent.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  25. #25

    Standaard

    ik hoop dat ze die Emmy winnen, al is het maar om Tom Cruise op zijn zenuwen te werken South Park rules, kan niet wachten op deel 2 van seizoen 10

Pagina 1 van 23 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •