Pagina 3 van 23 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 552 worden weergegeven.

Discussie: South Park

  1. #51

    Standaard

    wat lach je nou man, grappenmaker!

  2. #52

    Standaard

    "Point and laugh, children."
    - Mr. Garrison
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  3. #53

    Standaard

    Skikkelenberg, hier op dit forum heb je in tegenstelling tot een sms'je geen limiet van 160 tekens of zo. Doe er je voordeel mee!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    "Point and laugh, children."
    - Mr. Garrison
    Hehe, dat doet me aan deze quote van de heer Garrison denken: 'There are no stupid questions, just stupid people'

  5. #55

    Standaard

    'Ok, let's try to get an answer from someone who's not a complete retard...'

  6. #56

    Standaard

    Even een vraagje, ik ben op zoek naar de titel van een aflevering van Southpark. het gaat om de episode waar de ouders denken dat de kinderen ADHD hebben en ze ze volstoppen met medicijnen, weet iemand mischien welk seizoen dit is en wat de naam is van deze episode? alvast bedankt!

  7. #57

    Standaard

    Volgens mij is dat aflevering 404 (4 van seizoen 4) genaamd Timmy 2000.

  8. #58

  9. #59

    Standaard

    Ik ben ook eens op marktplaats gaan zoeken naar South Park dvd, maar er was vrij weinig te vinden.

    Wel heb ik deze advertentie gezien. Ziet er best aantrekkelijk uit, 119,- voor 9 seizoenen (42 dvd's)

    De box is regio 2 en afhalen gaat niet, ook heeft hij geen zelfgemaakte foto van de box.

    Heeft iemand anders deze box ooit gezien? Of iemand ervaringen met deze 'Koopjes King'?

  10. #60

    Standaard

    De laatste aflevering (die in Amerika) is uitgezonden was weer super. Ging over World of Warcraft.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Donga
    Ik ben ook eens op marktplaats gaan zoeken naar South Park dvd, maar er was vrij weinig te vinden.

    Wel heb ik deze advertentie gezien. Ziet er best aantrekkelijk uit, 119,- voor 9 seizoenen (42 dvd's)

    De box is regio 2 en afhalen gaat niet, ook heeft hij geen zelfgemaakte foto van de box.

    Heeft iemand anders deze box ooit gezien? Of iemand ervaringen met deze 'Koopjes King'?
    lijkt me een bootleg, wil je een bootleg kopen, kun je beter op ebay kijken

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toontje1985

    lijkt me een bootleg, wil je een bootleg kopen, kun je beter op ebay kijken
    Ik heb eens op eBay gekeken, daar staat de box ook op. Het is inderdaad een bootleg. Ik ben dan ook zeker niet van plan daar 120,- voor te betalen. Bedankt voor de hulp in ieder geval!

  13. #63

    Standaard

    Zeer zeker een bootleg. Het lettertype op de voorkant van de box is totaal niet in SP stijl, eerder een goedkoop Word lettertype. SP heeft zelf nooit promotie gemaakt voor hun karakters in 3D stijl, dit werd alleen gedaan op een bepaalde fansite, ben de naam van die site effe kwijt!

    Op het southparksudios.com q&a is sprake geweest van een regio 2 release van alle seizoenen, helaas tot nu toe nog niets over bekend.
    'So scared of dying, I've forgotten how to live' - Therapy? 2006

  14. #64

    Standaard

    Nou, seizoen 8 is onderweg naar mij en die ga ik ook gelijk kijken als hij binnen is. Echt een geniaal seizoen en één van de beste van de reeks in mijn ogen.

  15. #65

    Standaard

    Seizoen 8 heb ik 2 weken geleden geimporteerd en is inderdaad geniaal.
    Ik kijk zelf enorm uit naar seizoen 9 waarvan 'Trapped in The Closet' toch een enorme uitschieter is! En dan vooral de optredens van R Kelly met z'n cap that bitch! Briljant!
    'So scared of dying, I've forgotten how to live' - Therapy? 2006

  16. #66

    Standaard

    'And then I pull out my gun!!'

    'WAAAHHH!!!'

  17. #67

    Standaard

    Ik vind die aflevering met Towlie wel een van de betere die ik heb gezien. Ik kwam in iedergeval niet meer bij van het lachen. Wanna Get High

  18. #68

    Standaard

    k heb net ep 1009 en 1010 gedownload die zijn echt vet

    1009 gaat over de samenzwering genaamd 9/11

  19. #69

    Standaard

    Heb net de 'World of Warcraft' episode zitten bekijken, geweldig!

  20. #70

    Standaard

    Heb die gisteren ook bekeken, heb als pc-gamer enorm genoten van de manier hoe het gaming-fenomeen wordt aangepakt, uitermate grappig. Ik heb meerdere malen hardop moeten lachen en dat wil veel zeggen.

  21. #71

  22. #72

    Standaard

    http://www.allsp.com

    Ook maar de WoW gekeken, vette aflevering zeg. Brilliant hoe het gebeuren op de hak wordt genomen (en al dat jargon was vermakelijk om te horen ).
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  23. #73

    Standaard

    ja WOW was wel leuk maar ik lag helemaal in een deuk om ep 1010. dan doet cartman DOG na. echt vet is die ep

    [spoiler:825c5883d4]ARE YOU LITTERING MY HALLWAY BRUH ![/spoiler:825c5883d4] echt geweldig die uitspraak

  24. #74

    Standaard

    WoW aflevering zag er echt gaaf uit. Heel leuk gedaan die aflevering.
    Samen met de Awesom-o en Scott Tenorman aflevering toch wel mijn favo-afleverigen.

    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  25. #75

    Standaard

    Hahhaa, ik heb echt te veel favoriete afleveringen om op te noemen Elk seizoen heeft z'n absolute toppers...

    De nieuwe is weer geniaal overigens.

    Bij mijn beste horen ook zeker Casa Bonita en bijna heel seizoen 8, 1 en 10... Ach, eigenlijk bijna alles...

Pagina 3 van 23 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •