De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Discussie: "Wilde"

  1. #1

    Standaard "Wilde"

    Heeft iemand de dvd van Wilde in zijn bezit (met Stephen Fry)? Vond dit wel een mooie film, maar de hoes zegt 4:3 fullscreen. Klopt dit? En ondertitels aan/uit??

    Zou wel jammer zijn 4:3, want hij kost maar €8,99 bij de FRS.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  2. #2

    Standaard

    IMDB heeft het over 2.35:1 Dolby 2.0 voor de R2 UK versie.

  3. #3

    Standaard

    Ik heb hem niet , maar volgens Blackstar is ie 2:35 WS en Engelse subs ( vast in beeld ? ) maar volgens andere sites is ie Full Frame.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    IMDB heeft het over 2.35:1 Dolby 2.0 voor de R2 UK versie.
    Ja, maar deze is behoorlijk aan de prijs helaas. Dit is ook een andere versie dan die ik bedoel (ligt bij de FRS). Deze NL versie kost zoals gezegd maar weinig, maar dat zal wel weer een kl***-release zijn. DD2.0 vind ik niet erg trouwens.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  5. #5

    Standaard

    Ik kan bevestigen dat de FRS-versie inderdaad ingebakken subtitles heeft en pan&scan 4:3 is. Klere!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    ik heb net de UK versie besteld bij de FRS voor €6,99... eigenlijk maakt t me niet echt veel uit wat de verhoudingen zijn, voor die prij. Ik wil m alleen zien omdat t over Oscar Wilde gaat, en Jude Law en orlando Bloom doen mee dus dan kan t niet misgaan

  7. #7

    Standaard

    Ik heb gelezen dat de kwaliteit van de DVD zeer slecht is. Ik zal eens opzoeken waar ik dat gelezen heb.

    Al gevonden: op de website van DVD Site staat een bespreking. Een 4 voor het geluid en een 2,5 voor het beeld. Zegt aardig wat, denk ik zo. Jammer, want het is een mooie film.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Al gevonden: op de website van DVD Site staat een bespreking. Een 4 voor het geluid en een 2,5 voor het beeld. Zegt aardig wat, denk ik zo. Jammer, want het is een mooie film.
    Kijk eens wie die review heeft gemaakt onze eigen Werner van 4 posts hier boven

  9. #9

    Standaard

    maar voor dat geld verwacht ik ook geen wonderen he t geluid maakt op mijn speler toch niet veel uit want ik heb een losse speler... alleen op de andere installatie zou t wel even wennen worden.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •