Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 41011121314
De resultaten 326 tot 341 van 341 worden weergegeven.

Discussie: Rob's Set

  1. #326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Nice.

    Past ie nog wel in het hoekje?
    Zou moeten passen, maar zo kan ik wat makkerlijker tweaken. Pas als ik een meubel heb ga ik alles op zn plaats zetten.

  2. #327

    Standaard

    Inmiddels mijn speakers aangesloten, zoals bij onderstaand artikel vermeld staat. Even luisteren of er verschil zit in de weergave.
    http://www.hifi.nl/tip.php?id=57

  3. #328

    Standaard

    Mag ik dan effe toch een beetje lachen?

    Dus het is beter om het zo aan te sluiten omdat het signaal dan directer is maar je hoeft de brugjes niet te vervangen door iets beters want dat zou 'de directheid' van het signaal dan toch ook ten goede moeten komen.....

    Edit: ze adviseren ook goede bruggen maar ik geloof echt niet dat die directheid verschil gaat maken. Over hoeveel 'indirectheid' praten we immers?
    Laatst aangepast door Alexander D : 05-10-2007 om 12:28
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Mag ik dan effe toch een beetje lachen?

    Dus het is beter om het zo aan te sluiten omdat het signaal dan directer is maar je hoeft de brugjes niet te vervangen door iets beters want dat zou 'de directheid' van het signaal dan toch ook ten goede moeten komen.....

    Edit: ze adviseren ook goede bruggen maar ik geloof echt niet dat die directheid verschil gaat maken. Over hoeveel 'indirectheid' praten we immers?
    Het lijkt mij zelf ook vreemd. Helemaal met de snelheid van electriciteit.....
    Maarja even kijken wat het doet. Kan geen kwaad natuurlijk en kost niets. Tot nu toe nog niets gehoord.

  5. #330

    Standaard

    Wacht even hoor, het gaat er nu om dat ze adviseren om de ls-kabel direct op de hf aansluiting te zetten?
    Kan ik me ergens niet over verbazen. HF signalen zijn veel vatbaarder voor storingen dan LF. Als je die dus eerst van je kabel afpakt zal er minder storing bijkomen lijkt me.
    Of denk ik nu heel vreemd?

  6. #331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Wacht even hoor, het gaat er nu om dat ze adviseren om de ls-kabel direct op de hf aansluiting te zetten?
    Kan ik me ergens niet over verbazen. HF signalen zijn veel vatbaarder voor storingen dan LF. Als je die dus eerst van je kabel afpakt zal er minder storing bijkomen lijkt me.
    Of denk ik nu heel vreemd?
    Nou die tip heeft niets gebracht weet ik nu wel......

  7. #332

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank Bekijk bericht
    Nou die tip heeft niets gebracht weet ik nu wel......
    Vind ik niet echt een verrassing, maar goed: niet geschoten is altijd mis.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #333

    Standaard

    Absoluut waar
    Het was altijd te proberen
    Ik weet overigens nog mijn verbazing toen ik eens mijn bruggen verving door de luidspreker kabel waar ik meer werkte. Dat maakte echt een wereld van verschil...

  9. #334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Absoluut waar
    Het was altijd te proberen
    Ik weet overigens nog mijn verbazing toen ik eens mijn bruggen verving door de luidspreker kabel waar ik meer werkte. Dat maakte echt een wereld van verschil...
    Dat kan zeker winst zijn. Maar om nu een Xindak SC-03 te kopen, deze te strippen en door te knippen gaat mij wat ver.

    @Alexander, leek mij het proberen waard. Kost niets en als het iets op zou leveren....fijn.

    Oja mn subje is inmiddels wel wat ingespeeld merk ik. Af en toe moet ik het volume even terug draaien voor de stereo weergave. Werd anders te overheersend. Oja een fase die je traploos van 0 graden tot 180 kunt instellen is erg aangenaam. Maakt de bass veel strakker en daardoor goed subtiel. Still happy with the sub!

    Oja en films.....Weer wat testjes gedaan en een korte demo voor een vriend. Het viel hem op dat ik een glazenwand (enkelglas) aan het klapperen kreeg zonder vervorming. Kon mijn Quake II niet, die was storend aan het vervormen en het geluid was daardoor verre van aangenaam.

    Nu nog even een tegel regelen.

  10. #335

    Standaard

    Wat voor vloer heb je?

    Een steen hoeft namelijk helemaal niet zoveel verschil te maken.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  11. #336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Wat voor vloer heb je?

    Een steen hoeft namelijk helemaal niet zoveel verschil te maken.
    Tappijt op betom. Een downfiring sub op tappijt zorgt dat het net wat minder strak is. Terwijl het al zoveel strakker is dan de Quake II. Dan weer de tegel ontkoppellen.

  12. #337

    Standaard

    Blijft leuk he dat freumelen.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  13. #338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    Blijft leuk he dat freumelen.
    Zekers!

  14. #339

    Standaard

    Vandaag mijn nieuwe Xindak FN-01 speaker kabel binnen. Zien er redelijk massive uit en nu luisteren of er verschil inzit.

  15. #340

    Standaard

    Inmiddels heeft de Xindak FN-01 al een tijdje gespeeld en ben er erg tevreden over.
    De klank wordt wederom neutraler. Misschien wel wat minder spectakel dan de SC-03, maar dat spectakel gaat je juist op de lange termijn vermoeien (althans dat is mijn ervaring). Vooral de stemmen worden met een helderheid weergegeven en komen mooi los van de speakers.

    Tot nu toe weer een prachtige aankoop.

  16. #341

    Standaard

    Mogelijk dat ik tussen kerst en Oud&Nieuw weer eens naar de audio dealer ga. Wil beluisteren of de Elac FS247 echt zoveel beter is dan de FS127 en of dat de investering waard is.
    Ik heb mijn speaker nu toch ook alweer een jaar, dus over een maand of 6 maar weer eens nieuwe

    Eerst alleen maar luisteren.

Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 41011121314

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •