Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 150 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Inkoopactie: Matrix zonnebril!

    Ik heb wel vaker gelezen dat mensen graag zo'n zonnebril willen hebben welke Neo op heeft in The Matrix.
    Nu zag ik op het Tweakers forum een link waar je ze kan bestellen. Bij 10 of meer brillen krijg je 10% korting.

    Nu mijn idee: Als er nou meerdere mensen zo'n bril willen hebben, dus meer als 10, dan kunnen we met korting inkopen! Hij wordt gewoon naar je eigen huis gestuurd. De prijs van de bril is nu € 27.50 excl € 5 verzendkosten.

    De link waar je hem zelf kan kopen is hier

    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  2. #2
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Zijn dit wel de echte zonnenbrillen?
    Ik dacht dat die van in de film Ray Ban's waren.
    Hier wordt met geen woord over een merk gesproken.
    Ik vind ze persoonlijk wel iets hebben, maar nu heb ik mijn twijfels over de kwaliteit ervan.

  3. #3

    Standaard

    Ik weet het niet. Het is volgens mij gewoon een "namaak" bril zonder merk. Net zoals je die namaak troep hebt in Spanje, voor 25 piek een namaak Oakly (of hoe je dat ook schrijft )

    Bij voldoende animo zal ik die lui eens emailen over de kwaliteit. Iemand die ik ken heeft hem ook, alleen die zie ik niet al te vaak. Ik zal eens ernaar vragen of die de bril mee kan nemen en dan zal ik hem eens uitvoerig testen
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door System 3rror
    en dan zal ik hem eens uitvoerig testen

    Dan moet je er ook effe op gaan zitten........
    Ook ben ik benieuwd hoe de bril zich houdt in kindervingers.
    Hier gaat het bij mijn brillen namelijk mis

    greetz HC

  5. #5

    Standaard

    Eventjes wat quotes uit het tweakers forum:

    ik ben er al paar keer op gaan zitten, niks mee aan de hand zijn nog verrekte sterk hoor, zijn iig niet van die plastik dingen die geplakt zijn, zitten wel mooi met schroefjes (= toch kwaliteit)
    ik hebt er lekker ook al een, en * kiek ze zijn perfect, bestel er gewoon een bij shockmedia, trust me zijn zijn kewl !!
    Op de site zelf staat:
    Deze zeer moderne zonnebrillen zijn van een zeer hoge kwaliteit; 100% UV protectie, lichtmetalen nikkel frame (geschikt voor kleine correcties), sterke polycarbonate glazen bevestigd met schroefjes aan het frame en voor zowel mannen als vrouwen
    Had ook net Tel-sel info kunnen zijn... maja, bijzaken
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  6. #6

    Standaard

    Er is maar 1 goede zonnebril, en dat is deze:


    Als we het toch over film-zonnebrillen hebben, hier kan je de bril uit Blade 2 kopen.
    http://oakley.com/product/eyewear/blade_2_four/

  7. #7

    Standaard

    Wat heb je in Nederland aan een zonnebril!?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yi-Long
    Wat heb je in Nederland aan een zonnebril!?
    Nou... Je kunt 'm opzetten en een leuke avatar voor DVD.nl maken...

  9. #9

    Standaard

    Tjaaa....daar heb JY weer gelyk in....
    Ok zal zelf ook wel ff een avatar ofzo maken morgen ...

  10. #10

    Standaard

    Ze zijn wel gaaf. Alleen jammer dat je hem niet kan 'passen' online. Mijn ervaring is dat zonnebrillen er heel leuk uit kunnen zien, maar bij sommige personen (lees: mij) absoluut niet staan.
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Groot
    Ze zijn wel gaaf. Alleen jammer dat je hem niet kan 'passen' online. Mijn ervaring is dat zonnebrillen er heel leuk uit kunnen zien, maar bij sommige personen (lees: mij) absoluut niet staan.
    Nee, op het hoofd van je avater zal die waarschijnlijk niet passen!

    BTW. Heren forum beheerders, kunnen jullie de titel van het topic nog veranderen?? Het lukte mij zelf niet meer.. Maar waarschijnlijk zullen mensen sneller een kijkje nemen als er staat: Inkoopactie Matrix zonnebril
    Had dit al aan Alex van de Berg gevraagd, maar nog geen antwoord gehad.
    Bijvoorbaat dank.
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door System 3rror
    Nee, op het hoofd van je avater zal die waarschijnlijk niet passen!
    Nee, maar intussen ben ik wel een beetje ouder, hoor
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door System 3rror
    Had dit al aan Alex van de Berg gevraagd, maar nog geen antwoord gehad.
    Soms lijkt het wel zo, maar ik ben geen 24 uur per dag op het forum aan het lezen...

    De titel is aangepast...

  14. #14

    Standaard

    Ik heb eigenlijk toch liever dat kleine Morpheus brilletje.

  15. #15

    Standaard

    Doe mij er dan meteen zo'n strak speelpakje bij van Trinity, leuk voor het vrouwtje
    En een paar van die gekleurde pilletjes,
    en een white rabbit voor het Paasmenu

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Verleun
    Ik heb eigenlijk toch liever dat kleine Morpheus brilletje.
    Ja, die is helemaal tof. Zonder pootjes
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  17. #17

    Standaard

    Lijkt me wel stoer zo'n zonnebril, maar dan moet het inderdaad wel van goede kwaliteit zijn, want anders heb ik er zeker geen € 27,50 voor over. Dus ben benieuwd wat de kwaliteit is, iemand hem al gekocht?
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Out
    Lijkt me wel stoer zo'n zonnebril, maar dan moet het inderdaad wel van goede kwaliteit zijn, want anders heb ik er zeker geen € 27,50 voor over. Dus ben benieuwd wat de kwaliteit is, iemand hem al gekocht?
    Ik ga hem dit weekend testen! Vriend van mij heeft hem en die heb ik ff gebeld. Tevens in een paar posten hierboven heb ik wat quotes van het tweakers forum van mensen die hem al wel hebben neergeplant.

    Jullie horen zoiezo maandag van mij.
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  19. #19

    Standaard

    Ik heb er lekker al twee! :P
    (via GoT)

  20. #20

    Standaard

    En? Is het een beetje kwaliteit? passen ze op een gemiddeld hoofd? Ben namelijk ook wel geïntresseerd...
    follow the white rabbit...

    Mijn set

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Laurens-Jan
    Ik heb er lekker al twee! :P
    (via GoT)
    Zo ben ik er dus ook op het idee gekomen!

    Is de zonnebril van een beetje kwaliteit?? Ik zie hem zaterdag zelf dus zal hem dan ook testen.
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door System 3rror
    Is de zonnebril van een beetje kwaliteit?? Ik zie hem zaterdag zelf dus zal hem dan ook testen.
    Ben benieuwd, zijn de zonnebrillen ook in verschillende maten, want niet op elk hoofd past dezelfde zonnebril uiteraard. Maar ik ben benieuwd wat de kwaliteit is.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  23. #23

    Standaard

    hey lijkt me wel een coole actie, moet idd de kwaliteit ook nog ff leuk zijn, en hij moet me maar passen/staan

  24. #24

    Standaard

    Hey Tim,

    heb je de zonnebril nou al getest?? Ben toch wel erg benieuwd naar de kwaliteit en het feit of ie op elk hoofd past? Dus zou je hier even willen posten wat de kwaliteit is, want wil hem wel graag hebben.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  25. #25

    Standaard

    Zoals gezegd heb ik de zonnebril even getest.
    Ik ga er zeker 1 voor mezelf halen. Of ze op elk hoofd passen dat weet ik nou ook weer niet. Bij mij zat hij gewoon strak, zoals het moet.

    Mochten er nog meerdere mensen intresse hebben, dan hoor ik het wel of via PM of mailtje.

    Bij voldoende intresse kunnen we dus korting krijgen.
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •