De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.

Discussie: Zoek een nummer

  1. #1
    Anonymous
    Guest

    Standaard Zoek een nummer

    Zoek een nummer

    Op een gegeven moment in The Fast and The Furious als
    Toretto terugkeert naar zijn huis samen met Spilner, wordt er een
    onwijs gaaf nummer gedraaid waarbij Vince dan in een hoekje op
    z'n gitaar staat te klootviolen.Weet iemand hoe dit nummer heet en
    van wie dit nummer is ?

    BVD !!!

    Paul

  2. #2

    Standaard

    Zoek je het op op de soundtrack cd
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  3. #3

    Standaard

    Of even kijken in de aftiteling. Morgen heb ik TFATF ook, dus als je het dan nog niet weet, zal ik even luisteren of ik het kan thuisbrengen
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  4. #4
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door System 3rror
    Zoek je het op op de soundtrack cd
    Had ik nog niet aan gedacht, thnx !

    Nee ff zonder dollen, die heb ik vanmiddag helemaal doorgespit,
    heb op kazaa Fast and Furious alles gezocht maar kan hem niet
    vinden Misschien weet iemand toevallig gewoon hoe of wat

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Groot
    Of even kijken in de aftiteling. Morgen heb ik TFATF ook, dus als je het dan nog niet weet, zal ik even luisteren of ik het kan thuisbrengen
    Ja, in de aftiteling van de film staat altijd de muziek die in de film zelf wordt gebruikt! Dit is een goede opmerking van Jeroen.

    Ik ga de DVD zelf pas vrijdag kopen, dus kan daarna pas even luisteren/kijken voor je... Waarschijnlijk weet je het tzt dan al, en anders hoor je het als ik het weet!
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  6. #6
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Ik ga zo nog ff de aftiteling bekijken ja, thnx voor de hulp alvast jongens !

  7. #7

    Standaard

    Geen dank, ben zelf nu erg benieuwd naar dit nummer en er dankzij jouw post dus extra alert op
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  8. #8

    Standaard

    Het nummer wat je hoort is (althans de gitaar-rif) door vince zelf ingespeeld, daar kan je wel wat aan hebben als je door de aftiteling aan het zoeken bent.
    follow the white rabbit...

    Mijn set

  9. #9

    Standaard

    De film opzetten en op de aftiteling wachten is een idee natuurlijk. Maar je kunt ook even zoeken op de IMDb. Daar kun je van de meeste films de soundtrack-listing vinden, zo ook van The fast & the furious.

  10. #10
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Dat nummer is gewoon echt niet te vinden, pfffffffffffff Heb ik weer

  11. #11

    Standaard

    Geduld, Paul, geduld. Ik heb TFATF intussen ook en zal je morgen even laten weten of ik hem heb kunnen vinden
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  12. #12

    Standaard

    Bij de extra's staan toch alle nummers die in de film gebruikt zijn. Je kunt van daaruit naar de betreffende scene gaan en zie je meteen wie het gemaakt heeft.
    Zelf vond ik het nummer van Dope wel erg goed (dacht dat ze zo heten, of dat nummer....een van beiden). Ik heb de DVD uitgeleend, dus kan hem nie checken...en ik heb R4, dus misschien zit de extra er niet op bij R2?!?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •