Pagina 2 van 15 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 362 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek
    Peter,

    Kiezen is altijd moeilijk, uiteindelijk ben jezelf degene die de keuzes maakt, dat kan soms heel moeilijk zijn, het is met dit soort spul, de hoeveelheid pijn die je beurs kan verdragen :wink:

    Ik heb gelezen in de berichten dat je al wat op de hoogte bent, en ook de ontwikkelingen in de gaten houd 8) , en inderdaad, om een voorbeeld te noemen, neem nou eens een LCD scherm van een jaar geleden, heel erg duur en bagger beeld. Nu een jaar later, bijna voor de helft van de prijs/groter en sneller en beter van kwaliteit....... dit vergelijk gaat met versterkers/receivers niet helemaal op, maar er zit een kern van waarheid in. Bij Denon heb ik tot op heden het gevoel dat zij ook bij de wat "lichtere" modellen goede kwaliteit leveren, dit kan ik bij een merk als H&K niet zeggen, daar zijn de instapmodellen van een plastic gehalte waar je niet vrolijk van wordt. Van die modellen die zweven op de merknaam.....

    Peter, gewoon even rustig blijven, proberen wat te luisteren te krijgen, en als je je gevoel en verstand erbij houdt, lijk je mij wel iemand die tot een verstandig besluit kan komen, en als je momenteel ziet wat Pioneer met z'n autoradio's doet...

    We zijn nieuwsgierig naar wat het gaat worden en wat je redenen zijn voor juist die keuze die je uiteindelijk hebt gemaakt....

    BTW, je kunt best gaan voor een optie met 2 hoogwaardige speakers... , maar dan kost 1 speaker al snel meer dan je nu voor je hele 5.1 set kwijt bent.( wederom persoonlijk :wink: , ik zou gaan voor je set, en van daaruit gaan uitbreiden naar nieuwe fronts, dan een sub, dan een center en dan een paar rears....., gedurende de gehele update kun je genieten van 5.1, en sparen/upgraden in een tempo dat jezelf/de omstandigheden bepaald) Het sub center verhaal mag je nog omdraaien, is iets geheel persoonlijks en hangt ook af van de sub die je op dat moment gebruikt...
    Dit is dus leuk aan dit forum. Mensen nemen zelfs 3 dagen na je post nog even de tijd en moeite om te helpen. Je beschrijving van mij kloppen inderdaad, goed gezien
    Zodra ik iets aangeschaft heb zal ik dat zeker posten met foto's en al.

    Ik denk inderdaad dat ik eerst voor 2 hoogwaardige speakers ga en het dan verder uitbouw. To be continued.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Peter, je gedachten en mogelijkheden zoals je diezelf al in gedachten heb zijn helemaal niet verkeerd om te beginnen.
    Eltax is opzich niet slecht om mee te starten, ik denk zelfs dat je er geen Mission voor in de plaats hoef te nemen.

    De andere optie om twee goede fronts te nemen (budget eigenlijk te laag maargoed) en later uit te breiden is zeker ook niet slecht.
    Daarnaast is 2de hands zeker een goede optie maar zoals jezelf al aangeeft zit je met de afstand.

    Hoe dan ook, gelukkig zit jezelf ook al in de goede richting zoals je het nu allemaal bekijkt. :wink:
    Ik heb nog één optie wat denk ik een hele goede is. Mijn vader, die momenteel nog op vakantie is, heeft als rears 2 B&W 602 S3 speakers. Dat zouden perfecte speakers voor mij zijn om te beginnen maar dan moet ik hem zover krijgen om andere rears te kopen zijn beide 603's zouden dan naar achteren kunnen en twee 604's nieuw kopen. Maar de vraag is of ik hem zo ver kan krijgen 8)

    Hij is over een week terug dus we zullen zien!

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter26
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Peter, je gedachten en mogelijkheden zoals je diezelf al in gedachten heb zijn helemaal niet verkeerd om te beginnen.
    Eltax is opzich niet slecht om mee te starten, ik denk zelfs dat je er geen Mission voor in de plaats hoef te nemen.

    De andere optie om twee goede fronts te nemen (budget eigenlijk te laag maargoed) en later uit te breiden is zeker ook niet slecht.
    Daarnaast is 2de hands zeker een goede optie maar zoals jezelf al aangeeft zit je met de afstand.

    Hoe dan ook, gelukkig zit jezelf ook al in de goede richting zoals je het nu allemaal bekijkt. :wink:
    Ik heb nog één optie wat denk ik een hele goede is. Mijn vader, die momenteel nog op vakantie is, heeft als rears 2 B&W 602 S3 speakers. Dat zouden perfecte speakers voor mij zijn om te beginnen maar dan moet ik hem zover krijgen om andere rears te kopen zijn beide 603's zouden dan naar achteren kunnen en twee 604's nieuw kopen. Maar de vraag is of ik hem zo ver kan krijgen 8)

    Hij is over een week terug dus we zullen zien!
    Als je dat erdoor krijgt zou ik je pa wel adviseren er twee 603's erbij te doen. Dan heeft hij vier 603's wat mooier is voor de homgeniteit. Daarnaast vind ik de 604 niet helemaal bij de 6 serie passen. Hij klinkt gewoon wat anders (ik vind ze minder mooi dan de 603 in ieder geval), en sluit minder mooi bij de 603 aan dan nog een setje hiervan
    Turn around and feel the vibe.....

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Als je dat erdoor krijgt zou ik je pa wel adviseren er twee 603's erbij te doen. Dan heeft hij vier 603's wat mooier is voor de homgeniteit. Daarnaast vind ik de 604 niet helemaal bij de 6 serie passen. Hij klinkt gewoon wat anders (ik vind ze minder mooi dan de 603 in ieder geval), en sluit minder mooi bij de 603 aan dan nog een setje hiervan
    Toch wel he? Ik twijfelde daar ook wel over. Als je al ziet wat voor geluid er uit de 602's komt dan gaan 4 van die 603's al helemaal als een gek tekeer!
    Bedankt ik zal je advies onthouden mocht het ooit zover komen

  5. #30

    Standaard

    Iemand ervaring met deze receiver: Onkyo TX-SR600 ?

    Hij staat te koop bij hardware voor 160,-

    Misschien iets voor mij?

  6. #31

    Standaard

    Ok, er zijn weer wat vorderingen in de zaak en het is dit keer weer compleet anders. Ik heb eigenlijk twee vragen voor jullie.



    Ik heb de mogelijkheid om een paar B&W 602 Speakers te kopen en dat spreekt mij vele malen meer aan dan te beginnen met een set Eltax speakers. Ik ben van plan deze eerst als 2.0 opstelling te gebruiken met een goede receiver. Alleen weet ik dus niet welke receiver goed klinkt met deze speakers. Iemand suggesties?

    Even voor de duidelijk. Het zijn de rearspeakers van de set van mijn vader. Hij heeft een hele b&w set met 603's als fronts, b&w center en b&w sub (types weet ik even niet). Hij gebruikt de Sony STR-DB940 QS als receiver. Ik ben eigenlijk voor hem opzoek naar vervangende rears en hij wil eigenlijk persé 2 extra 603 speakers erbij Erg leuk natuurlijk maar moeilijk te vinden. Weet iemand nog een zaak waar ik deze speakers kan vinden?
    Natuurlijk zijn andere alternatieven ook welkom dus wat klinkt lekker samen met b&w? Speakers moeten wel zwart zijn.

  7. #32

    Standaard

    Je kunt veel (goede) spullen 2e hand kopen.

    Kijk maar eens op htforum bijvoorbeeld!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter26
    Ik heb de mogelijkheid om een paar B&W 602 Speakers te kopen en dat spreekt mij vele malen meer aan dan te beginnen met een set Eltax speakers. Ik ben van plan deze eerst als 2.0 opstelling te gebruiken met een goede receiver. Alleen weet ik dus niet welke receiver goed klinkt met deze speakers. Iemand suggesties?
    Ik zou kijken naar Onkyo, Denon of Yamaha voor een goede match. Mooie speakers trouwens!

    hij wil eigenlijk persé 2 extra 603 speakers erbij Erg leuk natuurlijk maar moeilijk te vinden. Weet iemand nog een zaak waar ik deze speakers kan vinden?
    Natuurlijk zijn andere alternatieven ook welkom dus wat klinkt lekker samen met b&w? Speakers moeten wel zwart zijn.
    Voor een surround set kun je de speakers echt het best zoveel mogelijk hetzelfde houden; in ieder geval qua merk en serie. Als het een wat oudere serie is, kun je eens bij wat zaken kijken naar demo-modellen, of zoeken in de tweedehands secties op bijvoorbeeld hifi.nl, hear.nl of htforum.nl.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout

    Ik zou kijken naar Onkyo, Denon of Yamaha voor een goede match. Mooie speakers trouwens!
    Dat zijn ook de merken die ik in gedachten had, behalve Yamaha dan. Jouw tip sluit mooi aan bij mijn eigen ideeën. Ik had de onkyo tx-sr503e beluisterd en dat beviel me erg goed.Speakers zijn echt perfect voor mij. Ik kan ze beluisteren wanneer ik wil. Ben wel benieuwd hoe ze zonder de sub en 603's klinken maar ik denk dat ze genoeg vermogen hebben om afzonderlijk te presteren

    Voor een surround set kun je de speakers echt het best zoveel mogelijk hetzelfde houden; in ieder geval qua merk en serie. Als het een wat oudere serie is, kun je eens bij wat zaken kijken naar demo-modellen, of zoeken in de tweedehands secties op bijvoorbeeld hifi.nl, hear.nl of htforum.nl.
    Daar was ik al bang voor. Ik heb op die sites al gezocht maar de 603 blijkt toch behoorlijk schaars te zijn Kent iemand een winkel waar dat spul nog nieuw te krijgen is?

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter26
    Daar was ik al bang voor. Ik heb op die sites al gezocht maar de 603 blijkt toch behoorlijk schaars te zijn Kent iemand een winkel waar dat spul nog nieuw te krijgen is?
    Bij Stassen staat wel de DM603 S3 ... volgens mij een nieuwere generatie van die speaker dus, maar wellicht toch redelijk te integreren?

    Overigens had Stassen kortgeleden opruiming waarbij een hoop demo-modellen verkocht werden; wellicht dat ze ook nog wat oude 603 exemplaren hebben staan? (ff bellen en je weet het ).

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Bij Stassen staat wel de DM603 S3 ... volgens mij een nieuwere generatie van die speaker dus, maar wellicht toch redelijk te integreren?
    Ja denk ik ook wel. Die nieuwe serie zie ik alleen maar in die lichte kleuren dus hopelijk zijn ze ook in het zwart leverbaar, zal toch wel?

    Overigens had Stassen kortgeleden opruiming waarbij een hoop demo-modellen verkocht werden; wellicht dat ze ook nog wat oude 603 exemplaren hebben staan? (ff bellen en je weet het ).
    Bruikbare tip! Bedankt, ik ga zsm even navragen of zij nog wat hebben.

  12. #37

    Standaard

    Marantz klinkt ook leuk op met B&W.
    Ik ken niemand met sony en de Dm303 van B&W.....die klinkt zelfs lekker. Had ik niet verwacht van Sony.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Marantz klinkt ook leuk op met B&W.
    Ik ken niemand met sony en de Dm303 van B&W.....die klinkt zelfs lekker. Had ik niet verwacht van Sony.
    Ik moet je eerlijk zeggen dat mijn voorkeur meer ligt bij merken als Marantz,Denon, Onkyo of Yamaha maar mijn vader heeft dus zo'n Sony QS receiver en ik vind het geweldig klinken. Had ook nooit verwacht dat Sony een dergelijke kwaliteit uit die speakers kon halen, hij heeft zo ontzettend veel vermogen dat Digital 5.1 films eigenlijk maar op een kwart van het volume kan anders ben ik echt bang dat er dingen breken De subwoofer staat eigenlijk maar op 10% van zijn vermogen en dan voel je de bank al trillen.

    Ik ken bijna niemand met een vergelijkbare HT set thuis dus misschien ben ik zo enthousiast omdat ik weinig tot geen vergelijkingsmateriaal heb maar ik ben gewoon helemaal weg van die set! M'n oom heeft bijvoorbeeld een Bose set thuis ter waarde van €3000,- maar dat kan echt nooit tegen de B&W set op. Is misschien ook niet te vergelijken maar toch.

    Ik zie soms sets bij mensen van het HT-forum dat ik echt stijl achterover sla! Zou dolgraag een keer zo'n set willen beluisteren want ondanks dat de B&W set geweldig is kan het nog altijd beter

  14. #39
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Sony is helaas en onterecht een onderschat merk.
    Met name de betere modellen presteren hoog en is dus een prima optie.
    Hou ook Cambridge Audio in de gaten.

    Met de B&W heb je leuke speakers en is inderdaad een leuker begin als Eltax hoewel ook dat merk onderschat is binnen hun budget.


    En dan Bose..............tja, het ziet er leuk uit en kost veel maar je krijg relatief weinig kwaliteit.
    Er klopt iets gewoon niet aan....

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    En dan Bose..............tja, het ziet er leuk uit en kost veel maar je krijg relatief weinig kwaliteit.
    Er klopt iets gewoon niet aan....
    Tja, als je die marketing van Bose bekijkt met dure full color folders die huis aan huis bezorgd worden en dito tv reclames verbaas ik mij niet dat de kwaliteit bij anderen achterblijft. Als ze nu eens wat minder reclame maakten en dat geld in hun produkten gingen stoppen zoals andere fabrikanten zou dat de prijs kwaliteit verhouding zeker ten goede komen. Goede wijn verkoopt zichzelf vind ik namelijk! :wink:

    Ik heb nog nooit een full color folder of dure tv reclame gezien van Krell of Mark Levinson to name a few maar toch weet ik dat dat bij de creme de la creme hoort.... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  16. #41

    Standaard

    Sony heeft zichzelf verprutst met het uitbrengen van de goedkopere modellen die kwalitatief en geluidstechnisch niet veel voorstellen.

    Met name de hogere segmenten van Sony, en niet allen HT-HiFi apparatuur zijn goed tot zeer goed.
    Beetje zelfde verhaal als met Philips die jaren geleden een enorme baggerservice had en kwalitatief niet zo veel voorstelde. Inmiddels weten we wel beter, maar hoeveel (vooral 30+) mensen zijn er niet die nog steeds een klein beetje nasmaak hebben van de oude tijd?

  17. #42

    Standaard

    Philips maakt toch echt geweldige loop werken en DVD of SACD speler. Dan nog ff een van Medevoort modificatie er overheen en dan heb je een mega apparaat. Maarja dat kost ook weer de nodige pingels.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Sony heeft zichzelf verprutst met het uitbrengen van de goedkopere modellen die kwalitatief en geluidstechnisch niet veel voorstellen.

    Met name de hogere segmenten van Sony, en niet allen HT-HiFi apparatuur zijn goed tot zeer goed.
    Beetje zelfde verhaal als met Philips die jaren geleden een enorme baggerservice had en kwalitatief niet zo veel voorstelde. Inmiddels weten we wel beter, maar hoeveel (vooral 30+) mensen zijn er niet die nog steeds een klein beetje nasmaak hebben van de oude tijd?
    Ok dat is begrijpelijk maar Sony zal dat vaak niet voor niets doen. Zoiets kan zijn omdat er een markt ligt in de lagere segmenten en daar springen ze heel goed op in. Hoeveel mensen kiezen niet een kant en klaar setje voor 850,-? 5.1 speakers, ziet er leuk uit, receiver, dvd speler en/of recorder voor 1 bedrag. Dat dat door ons niet helemaal in dank afgenomen wordt is voor hun geen reden om dat niet te verkopen want reken maar dat het verkoopt!!
    Zie je inmiddels ook in de autobranche terug. BMW heeft een goed imago van kwaliteit, snelheid, sportief en uitstraling door auto's als de 3,5 en de 7 serie. Maar BMW ziet ook dat VW ontzettend veel Golfen verkoopt en heeft ook zoiets van: Waarom niet ons merk op een Golfkiller model (1-serie)? Ineens is een BMW voor iedereen betaalbaar! Voor BMW natuurlijk geweldig maar de echte liefhebbers hebben toch hun bedenkingen bij het model want ineens is de BMW niet zo exclusief meer. Zo zijn er nog talloze voorbeelden te noemen (Jaguar X-type met een Mondeo Diesel? Wie had dat jaren terug kunnen bedenken?)

    Maar door dit soort strategische stappen hebben de meesten van jullie nu wel zoiets van: Waarom een Sony als ik voor hetzelfde geld een Marantz kan kopen?
    Er is gewoon teveel wat goed is en daardoor heb je een ontzettend luxe probleem om iets goeds uit te zoeken. Albert verwoord het ook mooi:
    Tja, als je die marketing van Bose bekijkt met dure full color folders die huis aan huis bezorgd worden en dito tv reclames verbaas ik mij niet dat de kwaliteit bij anderen achterblijft.
    Goed punt

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter26

    Albert verwoord het ook mooi:

    Tja, als je die marketing van Bose bekijkt met dure full color folders die huis aan huis bezorgd worden en dito tv reclames verbaas ik mij niet dat de kwaliteit bij anderen achterblijft.
    Goed punt
    Donaties zijn uiteraard welkom!

    8) 8)
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Een mooi Marantzje SR4600 ofzo kan ook lekker klinken i.c.m. met deze spreakér set.
    Daar ben ik het helemaal met je eens, jvc laten staan en pioneer ook, want bij pioneer betaal je voor de naam.
    Marantz is in dit opzicht diegene, waarbij je niet voor de naam betaalt, maar voor de kwaliteit en kwaliteit staat bij Marantz op de eerste plaats !!!

    Wat de boxen betreft, zou je evt. kunnen gaan voor Eltax, heb hierzelf geen ervaring mee, wel met Marantz boxen.

    Ook klinken de Mordaunt boxen bij deze set uitstekend.
    Het wordt onderhand eens tijd, dat die Amerikanen eens aan
    Europa gaan denken als ze een filmserie utbrengen en niet
    constant alle scifi film series cancellen, stelletje idioten

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter26

    Albert verwoord het ook mooi:

    Tja, als je die marketing van Bose bekijkt met dure full color folders die huis aan huis bezorgd worden en dito tv reclames verbaas ik mij niet dat de kwaliteit bij anderen achterblijft.
    Goed punt
    Donaties zijn uiteraard welkom!

    8) 8)
    tssss Om even in jouw visie te blijven: In plaats van dat geld aan jou te geven kan ik dat beter steken in de kwaliteit van mijn HT-set!!

    Ook daarvoor zijn donaties uiteraard zeeeeeer welkom ! 8)

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Datawave Nederland

    Wat de boxen betreft, zou je evt. kunnen gaan voor Eltax, heb hierzelf geen ervaring mee, wel met Marantz boxen.

    Ook klinken de Mordaunt boxen bij deze set uitstekend.
    Ik heb mordaunts beluisterd en dat is mijn alternatief voor de B&W's. Klinken zeker uitstekend in combinatie met Marantz (beluisterd in MM Leeuwarden).

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Datawave Nederland
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Een mooi Marantzje SR4600 ofzo kan ook lekker klinken i.c.m. met deze spreakér set.
    Daar ben ik het helemaal met je eens, jvc laten staan en pioneer ook, want bij pioneer betaal je voor de naam.
    Marantz is in dit opzicht diegene, waarbij je niet voor de naam betaalt, maar voor de kwaliteit en kwaliteit staat bij Marantz op de eerste plaats !!!
    Marantz doet precies hetzelfde als Pioneer, enkel de visie is anders te noemen. Pioneer heeft trouwens genoeg ht producten die Marantz overtreffen hoor. Neem je muzikaliteit ook nog in afweging gaat dat niet op, al is alles wat Marantz ooit heeft gemaakt ook niet per definitie muzikaal te noemen.... :wink: Het blijft gewoon goed uitkijken en combineren....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  24. #49
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Juist Pioneer is een merk dat de laatste jaren hard omhoog is gegaan op het gebied van HT kwaliteit.

  25. #50

    Standaard

    Yessssss ik heb m'n eerste paar speakers!!

    Mijn vakantie zit erop en toen ik terug kwam heb ik even serieus om me heen gekeken. Allereerst voor mijn vader die een paar B&W 603 of 604's zocht zodat ik zijn rears (B&W 602 + standaard) kon overkopen. Afgelopen vrijdag kwamen we een advertentie tegen van iemand die twee 604's Black aanbood voor een zeer schappelijke prijs vond ik zelf. Vooral als je ziet wat mensen voor een paar 603's vragen van vaak een hogere leeftijd. De speakers zijn door de verkoper in 2003 aangeschaft en zijn in absolute nieuwstaat, iets wat bij veel mensen vaak met een korreltje zout genomen moet worden. Ik moest er voor naar Apeldoorn rijden maar dat was zeker de moeite waard. De verkoper was erg aardig en ik kon de speakers nog in een werkende opstelling beluisteren. In zijn woonkamer klonken ze al aardig indrukwekkend ondanks een matige receiver van Sony.
    Eenmaal thuis hebben we de 603's naar achteren geplaatst en de 604's naar voren. Ook hebben we de sub wat lager afgesteld omdat de 604's een veel krachtiger geluid hebben. Toen een stapel dvd's gepakt en m'n pa en ik hebben samen zitten luisteren. Hier en daar wat dingetjes veranderen qua bas en treble instellingen en volop genieten. Allemachtig wat speelt deze set van hem nu mooi!! Ik ben echt jaloers. Nu de 603's achter staan valt daar ook veel meer te genieten in vergelijkingen met de 602's achter, wat al niet slecht vertoeven was
    Ik had niet verwacht dat de 604's een dusdanige verbetering van het geluid zouden geven omdat het met de 603 voor en 602 achter al geweldig was. Het geluid is nu in alle opzichten verbetert. Dolby Digital, DTS en gewoon 2.0 geeft een veel beter geluid. Ik kan het het beste omschrijven als voller, strakker, helderder en meer gedetailleerd. Ook het terugschroeven van de subwoofer levert veel meer details op in het geluid. Ik weet niet of iemand The Eagles: Hell freezes Over kent maar het openingsnummer, Hotel California, bezorgt je echt kippevel met de strakke bas en glasheldere gitaartonen.
    Ook in films is het nu nog meer genieten dan voorheen. Ook hier vallen weer veel meer details op in het geluid en lijkt er een betere kanaalscheiding te zijn. Genoeg over zijn set, het gaat tenslotte om mijn speakers maar ik wilde dit toch echt even met jullie delen.

    Ik heb nu dus de 602's en ben van plan hiermee mijn HT set te gaan beginnen. Volgende wat nu komt is een goede receiver want ik zit hier nog met een oud Yamaha beestje. Weet nog altijd niet wat goed gaat klinken met B&W's. M'n vader heeft die Sony QS receiver en persoonlijk klinkt die perfect en geeft voldoende vermogen. Eerst maar weer even sparen voor wat moois

    Binnenkort maar ff wat fotootjes plaatsen.

Pagina 2 van 15 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •