Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 163 van 163 worden weergegeven.
  1. #151

    Exclamation Foute conclusie getrokken

    Sorry,

    gisteren foute conclusie getrokken.

    Eurosport op de Hotbird geeft geen beeld en geluid meer,

    maar wel teletekst en ook Guide+ !!!!!!

    Voor diegenen met het zelfde probleem, richt je schotel direct op de Hotbird 13° Oost en installeer ESP Dutch (11241Mhz, 27500, 3/4, V).

    Ik zie dat ook Topfield gebruikers problemen hebben, probeer dit eens en laat even weten of dit werkt. Dan kunnen we hier weer mee naar de firma Gemstar.
    Laat ook even weten welk type Topfield jullie hebben.

    WdK
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  2. #152

    Standaard

    Dit is (voorlopig) m'n laatste e-mail naar onze luxemburge vriend:

    Dear Jean-Francois,
    Referring to my "colleague" non Guide+ receivers you also receive mails from I actually do NOT believe anymore it got something to do with Pioneer, Philips or any other brand whatsoever but simply the fact that Gemstar is NOT CAPABLE OR WILLING TO MAKE A STATEMENT against providers like Canaldigitaal. These providers are not willing to send through your Guide+ signal anymore, simply because there's not any benefit for them....
    The problem has been created BECAUSE GEMSTAR ALLOWES IT TO HAPPEN !
    ...and that's really a pity, don't you think...?

    It should be better to finally make a descision to completely quit with this whole Guide+ BS and stop putting your logo on recorders etc.
    It's must be very disappointing for new users to find out this Guide+ stuff is actually only just a soapbubble and quite a poor investment.
    Come on, we paid for it, now you act to it !
    Rolf

    Ach, het zal allemaal wel geen bal helpen, maar dit is wat ik er van vind.
    We wachten wel weer af of en wanneer er reaktie komt....
    Rolf

  3. #153

    Standaard Duidelijke taal

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rolf Havinga Bekijk bericht
    Dit is (voorlopig) m'n laatste e-mail naar onze luxemburge vriend:

    Dear Jean-Francois,
    Referring to my "colleague" non Guide+ receivers you also receive mails from I actually do NOT believe anymore it got something to do with Pioneer, Philips or any other brand whatsoever but simply the fact that Gemstar is NOT CAPABLE OR WILLING TO MAKE A STATEMENT against providers like Canaldigitaal. These providers are not willing to send through your Guide+ signal anymore, simply because there's not any benefit for them....
    The problem has been created BECAUSE GEMSTAR ALLOWES IT TO HAPPEN !
    ...and that's really a pity, don't you think...?

    It should be better to finally make a descision to completely quit with this whole Guide+ BS and stop putting your logo on recorders etc.
    It's must be very disappointing for new users to find out this Guide+ stuff is actually only just a soapbubble and quite a poor investment.
    Come on, we paid for it, now you act to it !
    Rolf

    Ach, het zal allemaal wel geen bal helpen, maar dit is wat ik er van vind.
    We wachten wel weer af of en wanneer er reaktie komt....
    Rolf
    Nou Rolf, dat is in ieder geval duidelijke taal.

    Ik kan dan nog de Guide ontvangen via de Hotbird (hoewel dat dus ook een aantal weken niet meer gewerkt heeft)
    Maar dit is natuurlijk niet de manier.

    Als bezitter van een Pioneer satelliet ontvanger word je gewoon voor het blok gezet.
    (Hoewel ik denk dat ook andere fabrikaten problemen moeten hebben met Guide+, maar als er niemand reageert op deze vraag via dit forum, dan hebben wij daar niets aan)

    Je mag toch gewoon verwachten dat van zowel je satelliet ontvanger als je DVD recorder minimaal 10 jaar de functionaliteit behouden blijft?

    Gemstar kan gewoon niet garanderen dat de Guide+ blijft functioneren.
    Voor het zelfde geld is het binnenkort weer iets anders en werken bv. alle Philips satelliet ontvangers van een bepaald type niet meer met Guide+.

    Voor de liefhebber heb ik nog wel een z.g.a.n. Astra-Hotbird monoblock in de aanbieding overigens.

  4. #154

    Thumbs down

    Dus de conclusie is dat wij maar in het bos moeten gaan spelen, en dat het probleem voorlopig niet opgelost wordt. Hoe zit het eigenlijk bij onze duitse buren, heeft iemand contacten in Duitsland, die aan kunnen geven of zij problemen hebben?
    mvg
    Gerard

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door noord453 Bekijk bericht
    Dus de conclusie is dat wij maar in het bos moeten gaan spelen, en dat het probleem voorlopig niet opgelost wordt. Hoe zit het eigenlijk bij onze duitse buren, heeft iemand contacten in Duitsland, die aan kunnen geven of zij problemen hebben?
    mvg
    Gerard
    Onze Oosterburen schijnen geen problemen te hebben via de Astra Eurosport DE (aldus JF), maar die hebben ook geen Canal Digitaal.

  6. #156

    Standaard

    Hallo Heb jij nog steeds quideplus via hotbird werken?

    Ewald

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WdK2 Bekijk bericht
    Nou Rolf, dat is in ieder geval duidelijke taal.

    Ik kan dan nog de Guide ontvangen via de Hotbird (hoewel dat dus ook een aantal weken niet meer gewerkt heeft)
    Maar dit is natuurlijk niet de manier.

    Als bezitter van een Pioneer satelliet ontvanger word je gewoon voor het blok gezet.
    (Hoewel ik denk dat ook andere fabrikaten problemen moeten hebben met Guide+, maar als er niemand reageert op deze vraag via dit forum, dan hebben wij daar niets aan)

    Je mag toch gewoon verwachten dat van zowel je satelliet ontvanger als je DVD recorder minimaal 10 jaar de functionaliteit behouden blijft?

    Gemstar kan gewoon niet garanderen dat de Guide+ blijft functioneren.
    Voor het zelfde geld is het binnenkort weer iets anders en werken bv. alle Philips satelliet ontvangers van een bepaald type niet meer met Guide+.

    Voor de liefhebber heb ik nog wel een z.g.a.n. Astra-Hotbird monoblock in de aanbieding overigens.

  7. #157

    Standaard G+ via HB

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ebroers Bekijk bericht
    Hallo Heb jij nog steeds quideplus via hotbird werken?

    Ewald
    Ja, gaat nog steeds goed.

  8. #158

    Standaard Geen guide+

    Wij hebben een nieuwe dvd recorder aangaschaft panasonic DMR-EH57,maar tot op heden kunnen wij de guide+ er niet op krijgen,app zegt dat er geen gegevens zijn gedownlaod:neutral: verscheiden keren opnieuw gereset maar dit probleem blijft hij aan geven.Weet iemand een hoast die wel de gegevens doorstuurt?
    Wij hebben geen satalietontvanger wel analoge en digitale tv
    Dirk
    Laatst aangepast door Dirk kuneken : 24-08-2008 om 13:09

  9. #159

    Standaard Sony RDR HX780 ...en GuidePlus...

    Hallo,
    Net een sony hx780 met ondermeer guideplus gekocht..... alles werkt maar de guideplus ho maar....
    Heb de guideplus geschiedenis gelezen ....... wordt je dus niet vrolijk van.....

    Heb al proberen guideplus te halen van eurosport nl en ook eurosport dld maar niks te zien.
    Heb een Homecast S5001 CI satelliet ontvanger met canaldigitaal cam en kaartje.....

    Bij mijn Sony valt het op dat het hostkanaal nummer maximaal 2 posities kan hebben terwijl dat duitse eurosport kanaal bij mij wel 4 posities heeft.(1287)

    Ik heb al wel geprobeerd om het kanaalnummer te wijzigen in eentje lager dan 100 maar dat is mij niet tot heden niet gelukt...

    Ben benieuwd of voor het gebruik van GuidePlus op zo'n sony hx780 al iemand een oplossing heeft gevonden.

    groetjes,
    tourbi

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WdK Bekijk bericht
    Vanmorgen heb ik contact gehad met Philips.

    Zij houden vol dat de gegevens via Eurosport binnen
    zouden moeten komen.

    Mogelijk dat Eurosport de gegevens pas vanaf 1 augustus via
    de Astra gaat doorgeven?????

    Volgens meneer Philips nog even afwachten dus.

    Als je ook een Philips recorder hebt met dezelfde problemen,
    bel dan de helpdesk van Philips op 0900-8407 (20c/min)

    Voor ander fabrikaat svp je eigen fabrikant bellen.

    Hoe meer klachten, des te hoger de urgentie.

    Philips staat er buiten, canaldigitaal geeft het niet door, terwijl t signaal met de teletekst signalen met Eurosport Duitsland speciaal met de Nederlandse EPG door Gemstar verstuurd wordt, canaldigitaal wil haar eigen systeem verkopen, dus wij hier in Nederland kunnen dvd-recorders van wereldmerken niet gebruiken.

    Mod edit: 1x posten is wel genoeg.
    Laatst aangepast door Roy de Jong : 19-01-2009 om 05:45

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelcools Bekijk bericht
    Ik heb ook een SAB receiver en ik krijg het GUIDE+ maar niet aan de praat. G-link kabel aangesloten, maar hij kan niet overschakelen naar een ander kanaal. Iemand een tip?!
    Ik heb een SAB Safir FTASC receiver. Ik heb een Sony DVDR HX980. Tijdens opzetten van guide+ zag ik al dat SAB NIET als merk in de lijst staat, dus ??? gekozen. Alles aangesloten en guide+ komt binnen via de automatische setting van de host channel, de ESP DE gebruikt ie hiervoor. De gids en kanalen waren de volgende dag geladen. Helaas, geen SAB nog in de merkenlijst, daardoor doet dus je G-link het ook niet. Ik kan gewoon opnemen maar alleen van het kanaal waar de receiver opstaat, hij wisselt niet van zender omdat de G-link natuurlijk niet de goede SAB codes overzend. De g-link werkt wel want ik heb een aantal andere merken geprobeert en soms springt ie op audio op fav channel list op de receiver.
    Ik heb SAB gemailed en ze kunnen geen antwoord geven op mijn vraag. Is er iets aan te doen of kan je gewoon een SAB receiver niet gebruiken met guide+?
    Bedankt

  12. #162

    Standaard

    Nou mensen, ik kan goed nieuws melden!
    Ik heb nu een Philips(pace) dsr2221 voor weinig (tis ook niet veel, maar dat terzijde) ennuh heb nu weer gewoon guide+ ontvangst via astra eurosport duitsland!!!!
    kanaal 167 in de nieuwe cds lijst.
    Ik ga de pioneer nog even tsjekken, of die de boel ook weer door geeft.

    gr JK

  13. #163

    Standaard

    Ik heb ff gekeken maar de teletekst via de pioneer is nog steeds brandhout. Ik heb het niet uitgebreid getest op de pioneer maar de teletekst via de pace ziet er wel goed uit, dus moet denk ik toch concluderen dat het aan de ontvanger ligt, aangezien guide+ ook via de teletekst loopt. Had JF toch gelijk.

    gr JK

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •