Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 163 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Hoi Rolf

    Vreemd hoor ik ontvang nog steeds totaal niets. Snap er helemaal niets van.
    Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Exxon
    Zijn er mensen die op dit helemaal geen Guide + hebben? Mijn Philips heeft op dit moment helemaal geen Guide +.
    Klopt, sinds een week heb ik een Sony HX725. Bij de eerste installatie werkte alles prima en sinds een paar dagen geen Guide Plus+ meer.
    Omdat ik de apparatuur nog niet zo goed ken heb ik de basisinstallatie diverse malen uitgevoerd met het gevolg dat ik er al heel wat tijd in heb zitten.
    Ik denk dat ik het allemaal maar gewoon afwacht.
    Sony RDR-HX725 - DVD/HD recorder
    Sony HT-SS1000P - Home Theatre System

  3. #28

    Standaard Re: Guide+ via Eurosport (satelliet)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rolf Havinga
    Hallo allemaal,
    Ik ben net nieuw hier, maar heb direkt al een vraag...
    Ik heb sinds een tijdje een Sony RDR HX725 Recorder (klasseapparaat!), en ontvang TV via de schotel ( Canaldigitaal)
    Ik kon tot voor kort prima via hostchannel TMF (kanaal 20) Guide+ ontvangen, maar dat stopt per 1 augustus. Het nieuwe hostchannel is Eurosport.
    Ik heb daarom zoals aangegeven wordt, m'n hele guide+ systeem opnieuw opgestart, nieuw hostchannel 16 (eurosport), opnieuw m'n postcode ingevoerd enz. enz.
    Alles wat ik ontvang, GEEN guide+ via eurosport....
    Zet ik um even terug naar TMF als host, Tataaa, weer guide+ info...

    Zijn er meer mensen die hiermee problemen hebben ????
    Ook via de kabel heb ik geen Guide meer.
    Sony RDR-HX725 - DVD/HD recorder
    Sony HT-SS1000P - Home Theatre System

  4. #29

    Standaard

    Hoi Maaike dus voor mij is er ook nog hoop? met de satelliet.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ebroers
    Hoi Maaike dus voor mij is er ook nog hoop? met de satelliet.
    Laten we het maar hopen allemaal.
    Ik heb me suf zitten instellen op dat ding maar er heeft tot dusver nog geen dowbload plaatsgevonden.
    Sony RDR-HX725 - DVD/HD recorder
    Sony HT-SS1000P - Home Theatre System

  6. #31

    Standaard

    Ik heb me ook suf zitten instellen. alles geprobeerd. word er een beetje gek van. Ik heb het nu nog maar weer even op tmf gezet, via eurosport krijg ik totaal niets binnen.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ebroers
    Ik heb me ook suf zitten instellen. alles geprobeerd. word er een beetje gek van. Ik heb het nu nog maar weer even op tmf gezet, via eurosport krijg ik totaal niets binnen.
    De grap is . . . ik krijg nu helemaal niets meer binnen.
    Sony RDR-HX725 - DVD/HD recorder
    Sony HT-SS1000P - Home Theatre System

  8. #33

    Standaard

    Wat me wel opgevallen is is dat de download van data via eurosport Germany om 4 uur 's middags is....Een ietwat onmogelijke tijd natuurlijk, maar ja...
    Mocht je rond die tijd je apparaat aan hebben staan, dan mis je de download alsnog.
    Ik wil jullie niet flauw maken maar ik heb het net nog even gecheckt, en weer alle data binnengekregen....sorry
    Rolf

  9. #34

    Standaard

    Mijn Philips (HDRW725/H00) kan niet via de I-link naar programma's schakelen vanaf kanaal 100 (een 'bug' dus)

    Vandaar dat ik geen updates van Guide+ via Eurosport Duitsland ontvang.

    Ga ik maar weer melden bij Philips (zucht)

    Gelukkig kan ik de kanalen op mijn satelliet ontvanger ook sorteren als ik deze niet in de Canal Digitaal volgorde inlaadt. (ik heb dus nog steeds alternatieven)

    Ik zie ook al reacties op kieskeurig.nl waarin blijkt dat ook bepaalde kabelaars Eurosport uberhaupt niet uitzenden.

    Dan ben je pas echt de ...

  10. #35

    Standaard

    Wist u dat:

    Volgens Philips is er inmiddels een nieuwere versie Guide+ waarmee je de zgn. hostchannel apart kunt invoeren! (het kanaal waarvan de gegevens worden geladen)

    helaas zit in mijn Philips deze versie niet en is deze niet via een software update aan te passen. (zit volgens Philips vastgebakken in de recorder)

  11. #36
    MP
    Guest

    Standaard

    Hallo,

    ben net nieuw hier maar heb gelezen over jullie probleem .
    ik heb het zelfde probleem met mijn sony RDR HX725, kan niet meer updaten .
    Zoals ik gelezen heb moet het kanaal nu op 737 staan voor canal digitaal gebruikers, heeft er de hele nacht opgestaan maar heb nog niets binnen gekregen .

  12. #37

    Standaard

    Hoi
    IK heb al weken de dvdr philips 725H op eurosport Duitsland staan maar ik ontvang niets. Op Tmf ging het goed. Dus jij hebt hetzelfde probleem? Ik was al bang dat het alleen aan mij lag.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ebroers
    Hoi
    IK heb al weken de dvdr philips 725H op eurosport Duitsland staan maar ik ontvang niets. Op Tmf ging het goed. Dus jij hebt hetzelfde probleem? Ik was al bang dat het alleen aan mij lag.
    Nogmaals, zie bericht Rolf Havinga van 12/7 en mijn bericht van 17/7.

    Eurosport Duitsland zend gegevens +/- 4 uur 's middags uit, de ontvangst is niet zo geweldig als het was bij TMF.

    Zendertabel satelliet ontvanger niet laden volgens volgorde Canal Digitaal maar in willekeurige volgorde. Eurosport Duitsland op een kanaal zetten onder de 100. (bij Canal Digitaal volgorde was Eurosport Duitsland kanaal 736)

    Als je helemaal geen gegevens meer hebt in elk geval je satelliet ontvanger dan op Eurosport Duitsland aanzetten en je DVD-recorder ook gewoon aan laten staan, van 2 uur tot 5 uur 's middags. Dan moet je het binnenkrijgen.

    Als je gegevens binnengekregen hebt het kanaal van Eurosport aanpassen naar het kanaal waar je Eurosport Duitsland op hebt gezet.

    Als je dan nog niets binnenkrijgt kun je altijd nog proberen weer opnieuw je Guide+ te installeren.

  14. #39

    Standaard

    Hier nog 1 met hetzelfde probleem. Ik heb de philips dvdr 725H en altijd mn guide+ gegevens ontvangen via TMF maar sinds 1 aug overgeschakeld op Eurosport Duitsland ( sateliet ) en sindsdien geen guide+ gegevens meer. Heb gelezen dat Eurosport Duitsland om 16.00 uur gegevens verzend m.b.t. guide+, ga het vanmiddag dus proberen, hoop dat het lukt word er wel een beetje gek van onderhand.

  15. #40

    Standaard

    HOi Pats
    Ik kan je een hand geven, heb dezelfde dvd als jij en ook via satelliet maar krijg totaal niets binnen via eurosport Duitsland. Philips belde me vandaag terug en kunnen er niets aan doen, het ligt toch echt aan eurosport. Ze gaven advies om hotbird te proberen. Ik heb 2 koppen op astra 1 en 2 dus misschien ga ik die andere wel op de hotbird laten zetten.
    Wat voor een sat ontvanger heb jij?

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ebroers
    HOi Pats
    Ik kan je een hand geven, heb dezelfde dvd als jij en ook via satelliet maar krijg totaal niets binnen via eurosport Duitsland. Philips belde me vandaag terug en kunnen er niets aan doen, het ligt toch echt aan eurosport. Ze gaven advies om hotbird te proberen. Ik heb 2 koppen op astra 1 en 2 dus misschien ga ik die andere wel op de hotbird laten zetten.
    Wat voor een sat ontvanger heb jij?
    Volgens mij heb je voor de Hotbird een extra smartcard nodig

    Ik heb overigens een Philips DVDR725/H00 met een Pioneer DVB100 satelliet ontvanger.

    Hebben jullie echt geprobeerd om de DVD-recorder en de sat. ontvanger aan (dus niet standby) te laten staan en de ontvanger op Eurosport Duitsland. Dit alles tussen 2 uur 's middags en 5 uur 's middags!!!!
    (zie mijn bovenstaande bericht(en).
    Taal en land gewoon op Nederland(s) laten staan in de installatie.

  17. #42

    Standaard

    Hoi ja echt geprobeerd, een paar dagen lang. Maar helemaal niets.
    Ik word er ook gek van. Bij jou werkt het elke dag weer?

  18. #43
    xengo
    Guest

    Standaard

    Via Eurosport duitsland werkt het wel (bij mij trouwens 730) maar is niet compleet. Bv. geen Talpa en Film1 gegevens. Dat is wel weer irritant. Maar ja, iets is beter dan niets denk ik dan maar. Hopelijk wordt het allemaal snel opgelost zodat we weer volop gebruik kunnen maken voor iets waar bewust voor gekozen is.

  19. #44

    Standaard

    Hoi Raar hoor dat sommige mensen niets ontvangen en sommige weer half. Het word inderdaad tijd dat het snel word opgelost. Dan maar weer terug op tmf daar was het goed.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WdK
    Citaat Oorspronkelijk gepost door ebroers
    HOi Pats
    Ik kan je een hand geven, heb dezelfde dvd als jij en ook via satelliet maar krijg totaal niets binnen via eurosport Duitsland. Philips belde me vandaag terug en kunnen er niets aan doen, het ligt toch echt aan eurosport. Ze gaven advies om hotbird te proberen. Ik heb 2 koppen op astra 1 en 2 dus misschien ga ik die andere wel op de hotbird laten zetten.
    Wat voor een sat ontvanger heb jij?
    Volgens mij heb je voor de Hotbird een extra smartcard nodig

    Ik heb overigens een Philips DVDR725/H00 met een Pioneer DVB100 satelliet ontvanger.

    Hebben jullie echt geprobeerd om de DVD-recorder en de sat. ontvanger aan (dus niet standby) te laten staan en de ontvanger op Eurosport Duitsland. Dit alles tussen 2 uur 's middags en 5 uur 's middags!!!!
    (zie mijn bovenstaande bericht(en).
    Taal en land gewoon op Nederland(s) laten staan in de installatie.

    Nou van alles geprobeerd 3 dagen dvd-r aan laten staan op Eurosport Duitsland maar helaas niks ontvangen. Ik heb een Topfield TF 5000. Heb ook geprobeerd via Hotbird maar ook niks binnengekregen. Als ik m op hotbird zet heb ik geen beeld maar wel teletekst. Wat ik ook probeer niks werkt. Heb wel een melding gekregen toen mn sat ontv. op Veronica/Jetix stond : zet de dvd-r minimaal 5 uur op standby om de epg gegevens te ontvangen, wie heeft er ook wel eens zo'n melding gekregen? Dacht eindelijk maar helaas niks ontvangen. We blijven het maar proberen .......

  21. #46

    Standaard Topfield

    Hoi Pats

    IK heb dezelfde topfield als jij. Zou het dan misschien aan die topfield liggen dat we het niet meer binnen krijgen?

  22. #47

    Standaard

    Hoi ebroers,

    Het lijkt me niet dat het aan Topfield ligt, via TMF ging alles prima ! Topfield KAN dus wel gegevens ontvangen alleen via ander kanaal, dus denk niet dat het aan Topfield ligt.
    Heb mn guide+ weer opnieuw geinstalleerd alleen met taal en land in het Nederlands zonder ext ontvanger en postcode, vanmiddag rond 16.00 uur maar weer op Eurosport Duitsland zetten en kijken wat er gebeurt. Heb je de Topfield al opnieuw naar zenders laten zoeken ? Als ik op guide van mn Topfield druk dan heeft hij geen epg gegevens en bij jou? Als Tofield op Eurosport Duitsland staat.

  23. #48

    Standaard epg

    Bedoel je bij eurosport duitsland? Nee daar heb ik inderdaad ook geen epg gegevens. Wel bij de nederlands eurosport.
    Laat me even weten hoe het gegaan is vanmiddag, het probleem is dat als je alles eruit gooit dat de topfield niet meer aangestuurd word. pas als hij de update weer van guide ontvangt. Maar ja die krijgen we dus niet meer binnen .

  24. #49

    Standaard

    Tuurlijk laat het wel ff weten hoe het gegaan is. Als ik de ext ontv. (topfield) probeer te installeren via guide+ dan stuurt hij de code om de Topfield aan te sturen maar dat gebeurt bij ons dus niet, ik druk daarna op nee dat hij niet is overgeschakeld en kom weer in het gewone menu zonder dat er een ext ontv. is geinstalleerd, misschien duidt dit erop dat je hem gewoon aan moet laten staan zonder ext. ontv. . Hoop dat het nu wel lukt, dit is volgens mij het enigste wat ik nog niet geprobeerd heb.

  25. #50

    Standaard

    Helaas weer niks binnen Laat m vannacht maar weer aan staan, kijken wat er nu gebeurt. Nou laat t wel weer horen.

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •