Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 39 van 39 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik ben erg blij dat ie dan eindelijk toch op dvd uitkomt. Dit was een van de laatste VHS-banden die ik nog in m'n bezit had, maar die kan er dus binnenkort toch ook echt uit. De ZooTV/Zooropa-tour was echt een van de beste shows ooit.

  2. #27

    Standaard

    Ben erg blij te zien dat na jarenlange geruchten nu eindelijk één van de oudere U2 videos op DVD verschijnt. Er gaan al lange tijd geruchten over de PopMart DVD en Best Of 1980-1990 DVD maar steeds worden ze door webshops aangeboden en vervolgens ingetrokken.
    Vorig jaar september was er zelfs sprake van een DVD-box met daarin alle oudere concerten (Red Rocks, Zoo TV, PopMart aangevuld met Joshua Tree Tour en Elevation concert) maar ik denk dat we die nu definitief kunnen schrappen aangezien Zoo TV apart wordt uitgebracht.

    Ik zou voor de aanschaf wel wat prijzen vergelijken. Van Leest vraagt 34,99 voor de 2DVD editie, Bol.com een tientje minder... Vreemde prijs bij Van Leest tenzij er een extraatje bij zit zoals bij de Vertigo DVD (die waardeloze docu met Chris Zegers!) Normaal zijn ze toch vrij goedkoop!

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bobni
    Vreemde prijs bij Van Leest tenzij er een extraatje bij zit zoals bij de Vertigo DVD (die waardeloze docu met Chris Zegers!) Normaal zijn ze toch vrij goedkoop!
    Ja, -kuch- -kuch- die DVD PULSE van Pink Floyd die kost bij vLeest slechts €33 terwijl een Media Markt het waagt er maar lieft €20 voor te vragen!!! Afzetters...

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bobni
    Vreemde prijs bij Van Leest tenzij er een extraatje bij zit zoals bij de Vertigo DVD (die waardeloze docu met Chris Zegers!) Normaal zijn ze toch vrij goedkoop!
    Ja, -kuch- -kuch- die DVD PULSE van Pink Floyd die kost bij vLeest slechts €33 terwijl een Media Markt het waagt er maar lieft €20 voor te vragen!!! Afzetters...
    *kuch kuch....18 euro maar zelfs :P

    tsja, ik vind U2-DVD's zowiezo veel te duur helaas...

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bobni
    Vreemde prijs bij Van Leest tenzij er een extraatje bij zit zoals bij de Vertigo DVD (die waardeloze docu met Chris Zegers!) Normaal zijn ze toch vrij goedkoop!
    Ja, -kuch- -kuch- die DVD PULSE van Pink Floyd die kost bij vLeest slechts €33 terwijl een Media Markt het waagt er maar lieft €20 voor te vragen!!! Afzetters...
    *kuch kuch....18 euro maar zelfs :P

    tsja, ik vind U2-DVD's zowiezo veel te duur helaas...
    Effe offtopic: 18 Euro voor Pulse, welke MM is dat?

  6. #31

    Standaard

    MM R'dam toen hij uitkwam..nu is hij gewoon 20

  7. #32

  8. #33

    Standaard

    Hij ligt inmiddels in de winkel. Ik heb de 1-disc aangeschaft. De beeldkwaliteit is niet super, maar t.o.v. de VHS is het wel beter. Ik ben er in ieder geval blij mee.

  9. #34

    Standaard

    Gister nergens de 2Disc gezien.. alleen de 1Disc..
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  10. #35

    Standaard

    Hele mooie uitgave, de digipack ziet er echt fantastisch uit.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  11. #36

    Standaard

    Vandaag de digipack van Play ontvangen. En het ziet er allemaal mooi uit zeg. Weer fijne herinneringen ophalen met deze DVD.
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  12. #37

    Standaard

    Gisteren de 2 disk DVD opgehaald. Het geluid is niet perfect zoals bij PULSE van Pink Floyd, maar het concert is geweldig. Ik ben destijds in Nijmegen geweest en kon BONO bijna aanraken - geweldige ervaring.
    De registratie ziet er zeer verzorgd uit.

  13. #38

    Standaard

    Heb hem ook zojuist thuis ontvangen en had het Zoo-TV concert nooit eerder gezien. Zit het nu te kijken, en ja de beeldkwaliteit is niet zo goed als eerdere live-DVD's van U2 maar hey... dit concert is dan ook al 13 jaar oud. Toch vind ik de kwaliteit wel goed!
    Het concert bevalt me tot nu toe ook goed. Zeker een topconcert! Nu is het wachten op "Bloodred Sky" en zoals al eerder vermeld werdt: POPmart!
    'this is me at my most masochistic' - Twitter - DVD-Profiler - WhatIWatch - Last.fm - YouTube - Facebook - Hyves

  14. #39

    Standaard

    Vandaag weer een paar nummertjes gezien. Wat is Dirty Day toch een verdomd mooi nummer. Blij dat ik dit nummer nu ook Live op DVD heb.
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •