De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.

Discussie: Sneak Preview

  1. #1

    Standaard Sneak Preview

    Wie sneaken er allemaal. !? En welke film heb je gezien

    Ik ga elke week.

    En gister was The Mothman Prophecies ... erg spannende film met Richard Gere.

  2. #2

    Standaard

    Ik ben een hele tijd niet meer geweest. De laatste was met The Waterboy...was wel lachen. Toen die film begon stonden er heel veel mensen meteen op en gingen weg. Maar filmliefhebber (lees: een echte nederlander) als ik ben bleef ik lekker kijken en heb ik me errug vermaakt. Dinsdag a.s. ga ik weer. Ik laat je dan wel weten welke film het was...

    Mzzlz

    PDP
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  3. #3

    Standaard

    nog nooit naar een sneak geweest
    ik kom altijd op de persvoorstellingen

  4. #4

    Standaard

    Ga 9 van de 10 keer naar de Sneakpreview. Ik weet al welke film er draait, tis mijn oude werk dus mij vertellen ze alles heb afgelopen zondag Heist gezien van Gene Hackman, viel een beetje tegen.
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  5. #5

    Standaard

    Gisteren voor het eerst in mijn leven naar de sneak geweest en dat was omdat ik wist wat er draaide.
    The Panic Room, van David Fincher... tsja, daar moest ik gewoon naartoe natuurlijk...

    Ik kijk vaak op www.sneakpoint.nl om te kijken wat er draait...

  6. #6

    Standaard Dinsdag is mijn vaste sneaknight in Pathe Rotterdam

    Sinds 1997, soms langere tijd overgeslagen, maar meestal heel trouw.

    De helft van de keren weet ik wat er komt, afgaande op de hint die ze een week van te voren geven. Prima beeld en geluid in Pathe, en bijna altijd afgeladen.

    Soms sla ik over. Deze week heb ik overgeslagen omdat ik wist dat "Panic Room" zou komen, en ik heb al vrijkaartjes voor de Veronica voorpremiere zaterdag a.s.

    Overigens is er in Rotterdam ook nog een sneak op maandag, in filmhuis Venster. Ben ik nog nooit geweest. Als er een niet-te-missen arthouse movie draait, ga ik er wel tijdens een reguliere voorstelling naartoe.

    Ik ben tot nu toe twee keer weggelopen. Lange tijd geleden bij "The Man with the Iron Mask" en twee weken geleden "Black Knight" (zelfs als je van te voren weet dat'ie slecht is, valt'ie toch nog tegen)

    Soms zie je een film heel lang van te voren. Zo zag ik "G.I. Jane" 5 maanden voordat'ie in Nederland uitkwam. Maar dat zijn uitzonderingen. Een film die de donderdag erna uitkomt, komt vaker voor.
    Soms heb ik echt geluk bij Pathe. Zo heb ik een aantal maal films gezien die daarna niet in roulatie kwamen, ondermeer "Deep Rising" (lachen!) en "Playing God" (minder bijzonder). Echt uniek om als een van de weinige Nederlanders dergelijke films in de bioscoop te hebben kunnen zien, vooral als de film 'bioscoopwaardig' is, zoals actiefilms.
    Twee maanden geleden draaide "Amelie" in de sneak. Dat was ook een geluk, want die draaide daarna alleen maar in Cinerama (leuke bioscoop, maar baggergeluid).

  7. #7

    Standaard

    ik ga sinds 99 iedere woensdag naar de sneak. Ik ga dus wel deze week omdat Panic Room draait.

    Heb eigenlijk maar een paar keer gehad ... van tjé wat doe ik hier.

  8. #8

    Standaard

    ben nog nooit naar een sneakpreview geweest, moet er dan toch maar eens mee beginnen dacht ik zo.

  9. #9

    Standaard

    Ligt eraan wat er draait of ik ga of niet. De laatste tijd heel erg veel films overgeslagen.

    Hmmmm misschien wel leuke nieuwe poll ofzo....

    "Wat vindt jij de BESTE films die je in de sneak hebt gezien?"
    "Eat right, exercise, die anyway....."
    (Bumpersticker from The X-Files, Season 7, Episode "Fight Club")

    Mijn verzameling glimmende schijfjes

  10. #10

    Standaard

    ikzelf ga ook regelmatig naar de sneak.. de laatste die ik heb gezien was I am sam.. wel een leuke film.. ik ga deze week trouwens weer heen

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •