Pagina 54 van 195 EersteEerste ... 44450515253545556575864104154 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.326 tot 1.350 van 4852 worden weergegeven.
  1. #1326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joris van Laarhoven
    Swanski, als je me dan toch gaat quoten en geestrijke reacties daar aan gaat plakken, zorg dan wel dat je de hele reeks posts quote, niet alleen tot waar jij acht dat je nog kan winnen door het daar af te kappen. Dankjewel.
    Beste Joris, kijk nou eens goed naar die quote, dat is niet mijn quote van jouw tekst maar Neraz die mij op een leuke manier (een verwijzing uit de criterion-topic over Seven Samurai) terugpakte met een geestelijke reactie (een emoticon) eronder. Ik had een kritisch stukje van Neraz gequote met daarin een 'geestrijke' (?) verwijzing naar jou die jij ook zou moeten waarderen.

    En Joris wie wil er winnen? Dat ontgaat me eerlijk gezegd.

  2. #1327

    Standaard

    Star Trek II: The Wrath Of Khan (1982)
    Algemeen gezien als de beste van de 6 films met de originele bemanning en dat is na er 4 te hebben gezien ook voorlopig mijn mening. Het script bevat 2 verhaallijnen die beide tot het eind leuk blijven. Spanning, humor en actie zijn allen aanwezig. Begin is opbouwend en leuk met een ontroerend eind en destijds voor de fans meer dan verrassend. Tegenspeler Khan is een personage die ook voorkomt in een episode uit de TV-series en hoe dat zich verder heeft ontwikkeld in het Star Trek-tijdperk is goed en leuk gedaan. De 7,7 op IMDB is wat overschat, maar vergeet niet dat je dat ook moeten zien vanuit ST-perspectief en voornamelijk stemmingen van trekkies en daarom ook wel te begrijpen zeker ook omdat het eind destijds veel meer waarde had dan het nu heeft. Een 7 verdient de film echter nog steeds wel voor het script en de spanning.

    Star Trek III: The Search For Spock (1984)
    Deel 3 gaat verder waar deel 2 was geëindigd en daarom absoluut niet leuk om los te zien. Dit verhaal is gewoon minder interessant en leuk los van de uitwerking. Toch vind ik deze film soms wat onderschat door trekkies. Tuurlijk verwachtte men na deel 2 een explosieve en prachtige deel 3 en dat is het uiteindelijk niet geworden. De verhaallijn met de Klingons is soms wel leuk gedaan en het is eigenlijk de eerste kennismaking met de Klingons zoals ze nu zijn qua emoties en uiterlijk met Loyd (Back to the Future) als hoofdrolspeler bij de Klingons. Al met al een redelijke deel 3 die voor trekkies absoluut het kijken waard is.

    Star Trek IV: The Voyage Home (1986)
    Ja, waarom deel 4 wel weer scoort op IMDB ontgaat mij. Een 7,2 voor een film die een lachwekkende onzinnige (zelfs voor ST) verhaallijn(nen) bevat. Tuurlijk het avontuur en soms de humor is zeker leuk, maar sporadisch. Tuurlijk is het SF en Star Trek maakt daar meestal goed gebruik van, maar in deel 4 gaat het werkelijk nergens over. Misschien zou een andere invulling het script beter hebben gemaakt, maar dat is niet gebeurd. Ook de typsiche vrolijke sfeer en emoties van de personages en op de Federatie vind ik waardeloos en zo afgezaagd. Nogmaals het is voor mij een raadsel dat deze vooral inhoudelijk slechte ST een 7,2 op IMDB heeft. De film verdient eigenlijk geen voldoende, maar omdat het wel humor heeft en soms leuke scenes en momenten krijgt deze film nog net een 5,5 van me, maar dan ben ik niet helemaal eerlijk. Je blijft toch een ST-fan :wink:

  3. #1328

    Standaard

    V for Vendetta
    Ik moet zeggen dat ik genoten heb van deze film. Een toch wel sterk politiek verhaal wat op een manier toch wel veel overeenkomsten heeft met dingen die er in vroeger tijden zijn gebeurd. Daarnaast toch wel een sterk acteerwerk van Nathalie Portman en een zeer mooie manier van filmen. Om de zoveel tijd wat actie maar naar mijn mening net iets te weinig. Dit is een film waar ik echt van genoten heb en ik wil graag meer van zulke meesterwerkjes zien.

    8.9/10
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  4. #1329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Voor mij blijft dat alleen even l'Avventura Melzz weer hè... :wink:
    nee, alle gekheid op een spreekwoordelijk stokje. Die jongen (evenals Maikel en Joris) hebben vaak wel goede tips ja.
    Je doet jezelf tekort want jouw hele PM staat ook in m'n wishlist :wink:

  5. #1330

    Standaard

    Corpse Bride
    Goede stop-motion animatie film van Tim Burton. De film is wat aan de korte kant maar dat mag de pret niet drukken, zeker wanneer je weet wat een werk er in deze film heeft gezeten. Veel bekende stemmen en een zeer goede score van Danny Elfman, ook de liedjes in de film zijn leuk en vertellen een deel van het verhaal. Heb vanmiddag al een deel van de extra's op de dvd bekeken en bekijk de rest binnenkort nog, erg interessant om te zien hoe deze film gemaakt is. 7.8/10

  6. #1331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joris van Laarhoven
    Swanski, als je me dan toch gaat quoten en geestrijke reacties daar aan gaat plakken, zorg dan wel dat je de hele reeks posts quote, niet alleen tot waar jij acht dat je nog kan winnen door het daar af te kappen. Dankjewel.
    Beste Joris, kijk nou eens goed naar die quote, dat is niet mijn quote van jouw tekst maar Neraz die mij op een leuke manier (een verwijzing uit de criterion-topic over Seven Samurai) terugpakte met een geestelijke reactie (een emoticon) eronder. Ik had een kritisch stukje van Neraz gequote met daarin een 'geestrijke' (?) verwijzing naar jou die jij ook zou moeten waarderen.

    En Joris wie wil er winnen? Dat ontgaat me eerlijk gezegd.
    Ik wil winnen, dat lijkt me duidelijk. Maar dan heb ik het verkeerd gelezen en is mijn opmerking nu aan Neraz gericht.

  7. #1332

    Standaard

    Heb jullie discussie niet gevolgd en heb er ook geen zin in...

  8. #1333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Heb jullie discussie niet gevolgd en heb er ook geen zin in...
    Ik heb er ook geen zin meer in

  9. #1334

    Standaard

    Buurman & Buurman 2, heb echt helemaal in een scheur gelegen

  10. #1335

    Standaard

    Laatst gekeken:

    Bottle Rocket (Anderson, 1996)

    Veruit de meest hilarische Anderson film die ik tot nu toe gezien heb. Het verhaal en de karakters zijn weer lekker absurd, maar de humor vind ik beter/leuker dan in bijv. The Royal Tenenbaums.

    A Fistfull of Dynamite / Duck, You Sucker (Leone, 1971)

    Zwaar onderschatte Leone-film. De film begint lekker vrolijk, met een aantal shots van etende mensen in een rijtuig met heftige close-ups van hun monden, waardoor het zowaar lijkt of hij zijn eigen stijl parodieert, maar de sfeer wordt met de minuut grimmiger. Leone is duidelijk meer volwassen dan in de Dollars-trilogie. Politieke onderwerpen worden aangehaald en alles is niet meer zo vrijelijk en zonder gevolgen als in de Eastwood films.

  11. #1336

  12. #1337
    Member
    Registratie datum
    Dec 2004
    Woonplaats
    Xinhua (provincie in Zuid-China)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roykelovesone
    chasing ghosts,

    was een leuke film!!

    White Chicks 'vo

  13. #1338
    Member
    Registratie datum
    Dec 2004
    Woonplaats
    Xinhua (provincie in Zuid-China)

    Standaard

    TSSS! Ten eerste kan het me echt geen f*ck schelen welke film jullie net gekeken hebben, en mijn god wat kijken jullie voor films, waar blijven de klassiekers? Denck aent erfgoedt!

  14. #1339

  15. #1340

    Standaard

    Ok een dronke chinees, lekker dan. Of is dit Jammeke z'n alias ?

  16. #1341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BP87
    TSSS! Ten eerste kan het me echt geen f*ck schelen welke film jullie net gekeken hebben, en mijn god wat kijken jullie voor films, waar blijven de klassiekers? Denck aent erfgoedt!
    Aap

  17. #1342

    Standaard

    A View to a kill U.E.
    Roger Moore was nu toch echt veel te oud om James Bond te spelen. Het contrast met de overigens zeer irritante Tanja Roberts is dermate groot dat het meiske zijn dochter had kunnen zijn. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat 70% waarin James Bond te zien is zijn stuntdouble is...
    Gelukkig wordt het enigzins goed gemaakt door imo de beste Bond villain tot nu toe: Christopher Walken. Bijgestaan door de rare excentrieke Grace Jones, die geen acteertalent heeft, maar als henchwomen is dat niet zo erg. Prachtige shots van San Francisco ook, één van mijn favoriete steden waar ik geweest ben.
    7/10

  18. #1343

    Standaard

    BP87, wil je al die 'AAA's even weghalen? Of een modje, want nu is alles uitgerekt.

    Net gezien:
    Spirited Away
    Een woord: wow!

    Na een hele korte intro gaan pa, ma en Chihiro door een tunnel naar een andere wereld...en dan begint de magie!
    Het is een soort geesten/godenwereld die prachtig geanimeerd is, en er gebeuren de vreemdste dingen...alles heeft een magische uitstraling .
    Dingen als die kolendragertjes vond ik echt grappig, en dan het karakter 'No-Face' welke een spiegel was voor de gierigheid binnen het badhuis, waar de film zich het grootste deel afspeelt, maar daarbuiten een zeer aardig wezen was. En natuurlijk alles wat Chihiro moet verdragen om haar ouders te redden, die in varkens zijn veranderd naar een schranspartij die niet voor hun bedoelt was.

    Al met al een film die ik graag nog eens wil zien .
    8/10
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  19. #1344

    Standaard

    Vanmiddag bekeken: The Shawshank Redemption

    Andy Dufresne betrapt zijn vrouw met een ander en wordt beschuldigd van de moord op zijn vrouw en haar minnaar. Hij houdt vol dat hij onschuldig is aan de moord, maar krijgt wel twee maal levenslang in de strenge gevangenis Shawshank. Hij sluit vriendschap met een zwarte gevangene die spullen kan regelen, maar er zijn twee dingen die hem echt op de been houden: hoop en een poster van Rita Hayworth.


    Paar jaar terug eens eerder gezien, wat is dit een fantastisch film.
    Sterk Geacteerd, aardig verhaal, mooi camerawerk en erg mooie rollen van Robbins & Freeman, misschien wel hun beste.... Als je er eenmaal aan begint laat de film je pas aan het eind weer los, oftewel: Geen moment verveeld :wink: Schrok me echt kapot en kwam erg onverwachts: [spoiler:844c7a3173]Tommy die opeens werd neergeknald door de directeur[/spoiler:844c7a3173]. Erg mooi stukje ook [spoiler:844c7a3173]toen Freeman aan het eind van de film aan de chef van de supermarkt vroeg: "Mag ik even naar de WC?"[/spoiler:844c7a3173], evenals het einde en al die andere mooie scenes. [spoiler:844c7a3173]Wie had gedacht dat de uitgang achter een doodnormale poster zou zitten [/spoiler:844c7a3173]
    Terecht een plaats in de top 10 van de IMDB top 250.

    9.8/10, jammer dat de DVD-versie waar ik naar keek zo slecht was.

  20. #1345

    Standaard

    Lost s2/1 uitgekeken op 3 dagen. Zelfs voor mij een persoonlijk record.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #1346

    Standaard

    LES DÉMONIAQUES

    CURSE OF THE LIVING DEAD/DEMONIACS

    Het gaat er bij Jean Rollin nooit om de inhoud, maar meer vanwege de mooie plaatjes. Heerlijk, maar niet zo goed als LES RAISINS DE LA MORT




  22. #1347

    Standaard

    Even iets korts vertellen over de 2 gekeken films van vanavond (al is het al nacht... ):

    Speed:
    Was op TV, maar ik keek hem op DVD. Lekkere actiefilm van "onze eigen" Jan de Bont. Verveeld geen minuut door de constant hoge snelheid (sorry voor de woordspeling...). Ook het acteerwerk van Reeves, Bullock en vooral Hopper is van een goed niveau. 8.5/10

    V For Vendetta:
    Schitterende film, met superacteerwerk van Hugo Weaving en Natalie Portman. Goed verhaal, mooi geschoten, een toppertje! 9.0/10
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  23. #1348

    Standaard

    Dark Asylum (2001)
    Was op TV; damn, wat een slechte film zeg!

  24. #1349

    Standaard

    Zojuist Gandhi.
    Helemaal geweldig. Tijdloze productie, geweldig geacteerd, prachtig verhaal, mooi verteld.


    (ps. kan iemand de post van bp87 editten, het fuckt de lay out op)

  25. #1350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Op de film zelf valt best wel het eea aan te merken maar ik vond hem als popcornvermaak zeer goed.

    En net als bij deel 1: Supergeluid en Superbeeld!!! 8)
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Pagina 54 van 195 EersteEerste ... 44450515253545556575864104154 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •