Pagina 1 van 195 123451151101 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 4852 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Welke DVD heb je net gekeken? (5)

    En we blijven maar kijken! Het vijfde deel!

  2. #2

    Standaard

    Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl
    Omdat we zometeen naar Dead Man`s Chest gaan, heb ik deze gisteravond nog eens gezien. Nog steeds geweldig, dit was geloof ik al de 8e of 9e keer dat ik `m zag. Depp is uiteraard geweldig, samen met Geoffrey Rush. De settings zijn super, het verhaal is goed en er zit lekker veel humor in. De sublieme soundtrack maakt het geheel af.
    Roll on Dead Man`s Chest

    8,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #3

    Standaard

    Edward Scissorhands

    coole film ^_^


  4. #4

    Standaard

    Reservoir Dogs

    Begint echt heerlijk over fooien en eindigt in een groot bloedbad 8) .

    Super ge-acteerd door Steve Buscemi en Micheal Madsen.
    Lange praat-gedeeltes, maar deze gesprekken zijn bij Quentin's films altijd zeer boeiend.
    Fooi/torture scenes zijn echt fantastisch om naar te kijken, evenals de muziek in Quentin's films, altijd lekker om naar te luisteren.

    "Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?"

    9.2/10

    Geweldige film van een even geweldige regisseur.
    2 na beste van Quentin (1: kill bill)

  5. #5

    Standaard

    Ping Pong

    Verrassend goede sportfilm. Zeker één van de beste sportfilms. Tafeltennis is al erg leuk en deze film maakt het alsmaar leuker.

    Geinteresseerd? CDWoW biedt dit juweeltje tegen een gereduceerd tarief aan.

    9/10

    Clueless

    Ach ja blijft leuk. Zal wel mede komen door Silverstone. What's become of her?

    7,5/10

    Nu is het tijd voor Teminator 2 maar daar is een ander topic voor.

  6. #6

    Standaard

    Heb net (wel gedownload ) een 112 minuten lange video gekeken met alleen maar bloopers van Seinfeld,

    Weet iemand of zoiets nog op dvd wordt uitgebracht? Want zover ik weet is hier helemaal niks van beschikbaar.

    De bloopers zijn bijna net zo geweldig als Seinfeld zelf .

  7. #7

    Standaard

    Net een deel van Police Academy gekeken op tv, zou niet eens weten welke en heb me nog vermaakt ook nog.....

  8. #8

    Standaard

    The Hills have Eyes remake: deze remake blijft aardig trouw aan het orgineel alleen wat extra's en meer gore toegevoegd. Maar het einde van het orgineel is tig maal beter dan de remake, toch heb ik me best vermaakt met deze film en beast rules :wink: 8/10

  9. #9

    Standaard

    The Hills Have Eyes (2006) Unrated


    wow wat een vette film, lekker veel gore, lelijke freaks en erg spannend echt een vette film ,ga de origineel versie ook nog eens een keer aanschaffen ben ik ook wel benieuwd naar

    10/10
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  10. #10

    Standaard

    En of we blijven kijken! De hele reeks Airwolf S1 uitgekeken, op 3 dagen. Dat is een record! Zelfs voor mij!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Leaving Las Vegas gekeken.
    Dit is geen film om te kijken als je je rot voelt, want je komt er alleen maar rotter uit (persoonlijk ben ik gek op het gevoel)
    Grappig dat je dat zegt, ik voel dat ook altijd zo. Wat dat aangaat is elk gevoel interessant en streef ik er bij een depressieve bui ook niet naar om op te vrolijken. Depressief zijn is ook prima. Het vloeit vanzelf weer over in wat anders. Heerlijk die overgave! Wat betreft films doe ik dat ook, vol overgave filmkijken. Wunderbar!

  12. #12

    Standaard

    Paycheck gekeken, actiefilm met sci-fi elementen. Deze film is voor iedereen die van het genre houd een absolute aanrader. Heb er met veel plezier naar lopen kijken.

    8/10
    RuilJeDVD.nl - Gratis DVD's ruilen op http://www.ruiljedvd.nl!

  13. #13

    Standaard

    The Descent Wat een schrikfilm! Ik heb met zwetende handen gekeken. Het geheel is misschien niet helemaal top, maar ik vond hem zeker de moeite waard.

    Me and You and Everyone We Know Erg leuke film! Gewoon kijken!

    Capote Anders en beter dan ik had verwacht. Hoffman zit werkelijk hhelemaal in zijn rol en zet Truman Capote op een waanzinnig goede manier neer (althans dat denk ik dan, want ik heb geen referentie). Andere rollen zijn ook erg goed en het verhaal blijft boeien.

    Munich Spielberg is eigenlijk altijd wel goed voor een mooie film, dit is er ook weer een. Al vond ik het soms een beetje te voorspelbaar allemaal. Maar alles is heel mooi in beeld gebracht en de 2,5 uur film gaan nooit vervelen.

    Lord of War Lekker luchtige film (met toch een boodschap) waarin Cage ouderwets goed speelt. Het verhaal is humor, drama en spanning door elkaar.
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Net een deel van Police Academy gekeken op tv, zou niet eens weten welke en heb me nog vermaakt ook nog.....
    Het was deel 3, met 1 van m'n favoriete acteurs: Bob Goldthwait. HIYAA!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rollin Maricela
    now now people... what are your favorite places to travel to?
    Eh? Om toch je vraag te beantwoorden, Miami, USA.

  16. #16

    Standaard

    Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rollin Maricela
    now now people... what are your favorite places to travel to?
    Eh? Om toch je vraag te beantwoorden, Miami, USA.
    Dat wordt een ban, vrees ik. :P

    On-topic:

    Gisteravond disc 1 van Family Guy Season 3 maar weer eens bekeken. Was weer lachen-gieren-brullen. "Smoke!"
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  18. #18

    Standaard

    Dit weekend gekeken :

    Star Wars - The Phantom Menace
    Star Wars - Attack of the Clones


    Beide erg goede films

    8.5/10

    Vanavond nog Revenge of the Sith.
    Bad Numbers : 4,8,15,16,23,42
    Mijn DVD's

  19. #19

    Standaard

    Donderdag, Vrijdag en gister heel 24 S1 gekeken.

    Snel beginnen met S2...

  20. #20

    Standaard

    is het nieuws dat die 18pond zijn bij play ?
    Hmmm, ik doe het toch maar niet...

  21. #21

  22. #22

    Standaard

    The Fast and the Furious

    blijft leuke film ^_^


  23. #23

    Standaard

    Everything Is Illuminated: Erg leuke film! Vooral het begin is erg goed en de film weet daarna helaas niet helemaal het niveau vast te houden. Maar over het geheel wel een goede film.
    Four-Star Trader (236)

  24. #24

    Standaard

    Eerst even Aladdin gekeken, blijft heerlijk jeugdsentiment en daarna Eternal Sunshine of the Spotless Mind, wat een ongelooflijk goede film. Het hele idee van iemands geheugen wissen vind ik verbijsterend maar de manier waarop het uitgewerkt is (en met zulke vette acteurs) was fantastisch.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  25. #25

    Standaard

    laatste dvd die ik heb bekeken is de Look up in the sky documentaire.

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

Pagina 1 van 195 123451151101 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •