Pagina 2 van 195 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 4852 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Kill Bill is net afgelopen.

    Nu gaat Kill Bill 2 in de speler...

    later in de avond een review :P

  2. #27

    Standaard

    Tegenwoordig ben ik meer buiten dan binnen te vinden maar toch weet ik het te presteren wat films te bekijken:

    Land of the dead

    Ik had er niet teveel van verwacht maar ik vond hem erg tof! Verwacht geen diepgaand drama, maar wat wil je met zombies! Leuk leuk leuk!!

    Blood and black lace

    Deze film keek ik midden in de nacht en ik was toch niet helemaal helder, ik heb me wel vermaakt maar ik moet hem nog maar eens bekijken. In de eerste instantie niet de Giallo-klassieker die ik verwachtte.

    Samurai Spy

    Zo...da's opletten geblazen. De film ziet er prachtig uit en de muziek vind ik ook zeer ok! Het einde vatte ik niet helemaal...en zo waren er wel meer stukken...nog maar es kijken...

    Verder ging ik dit weekend zowat door de grond omdat een deel van collectie zeer ernstige waterschade heeft opgelopen. Een vaas met water was omgevallen en heeft zich of all places een weg gebaand naar mn boxsets!! Dus de box van Akira Kurasawa is naar de klote, mn twin peaks-box, mn Cinema Espana-box is totaal naar de klote en mn Untergang drie disker is flink beschadigd. Nu ben ik al een zeurpiet qua krasjes en deukjes dus dit is voor mij...aaarrrrrggghhhh!! Vorige week kwam mn Kwaidan-disk al zonder lipjes aan waardoor het boekwerk geheel los zit in de hoes...maar dit is wel een graadje erger. De dvd's zijn helemaal intact dus om ze opnieuw te kopen omdat de hoesjes kapot zijn gaat ook wat ver.... Vette pech dus.....leuk hoor bloemen....maar alleen nooit gedacht dat ze oorzaak zouden zijn van zo'n flinke beschadiging....

    Zo...dat moest ik effe kwijt....

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rollin Maricela
    now now people... what are your favorite places to travel to?
    Eh? Om toch je vraag te beantwoorden, Miami, USA.
    Dat wordt een ban, vrees ik. :P

    On-topic:

    Gisteravond disc 1 van Family Guy Season 3 maar weer eens bekeken. Was weer lachen-gieren-brullen. "Smoke!"
    geniaal
    Ik heb de eerste 4 seisoenen op DVD, ik wacht nu op 5 in R2, nog nergens gevonden
    Vond 4 wel redelijk kort voor 30 euro :S

    Ik heb juist zitten kijken naar 'Killing Zoë', een schitterende Tarantino film; sex, bloed en wapens

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz

    Verder ging ik dit weekend zowat door de grond omdat een deel van collectie zeer ernstige waterschade heeft opgelopen. Een vaas met water was omgevallen en heeft zich of all places een weg gebaand naar mn boxsets!! Dus de box van Akira Kurasawa is naar de klote, mn twin peaks-box, mn Cinema Espana-box is totaal naar de klote en mn Untergang drie disker is flink beschadigd. Nu ben ik al een zeurpiet qua krasjes en deukjes dus dit is voor mij...aaarrrrrggghhhh!! Vorige week kwam mn Kwaidan-disk al zonder lipjes aan waardoor het boekwerk geheel los zit in de hoes...maar dit is wel een graadje erger. De dvd's zijn helemaal intact dus om ze opnieuw te kopen omdat de hoesjes kapot zijn gaat ook wat ver.... Vette pech dus.....leuk hoor bloemen....maar alleen nooit gedacht dat ze oorzaak zouden zijn van zo'n flinke beschadiging....

    Zo...dat moest ik effe kwijt....
    Das zwaar *piep* man. Zelf heb ik ook 2x waterschade gehad, gelukkig niet op DVDs maar op games. Over DVDs ben ik echt turbo anaal maar die games boeien me niet
    Echt balen,

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Leaving Las Vegas gekeken.
    Dit is geen film om te kijken als je je rot voelt, want je komt er alleen maar rotter uit (persoonlijk ben ik gek op het gevoel)
    Grappig dat je dat zegt, ik voel dat ook altijd zo. Wat dat aangaat is elk gevoel interessant en streef ik er bij een depressieve bui ook niet naar om op te vrolijken. Depressief zijn is ook prima. Het vloeit vanzelf weer over in wat anders. Heerlijk die overgave! Wat betreft films doe ik dat ook, vol overgave filmkijken. Wunderbar!
    Hehe, tja, maar bij mij draait zo'n beetje alles om depri :P M'n muziek, m'n films, m'n boeken, m'n poezie, alles wat ik lees, kijk, luister of schrijf is zo'n beetje somber en vol (negatieve?) emotie. Nee ik draag geen zwart, nee ik ben geen alto, emo, goth of weetikveelwat, ik ben uhm, tja, voor de rest heel "gewoon" :P
    (en inderdaad, op forums en msn ben ik juist irritant/adhd en gebruik teveel smilies :P)

  6. #31

    Standaard

    Zojuist Apollo 13 eindelijk gezien, had 'm al een tijdje op DVD liggen (de S.E.) en ik ben blij hem eindelijk gekeken te hebben! Erg knap hoe de film gedetailleerd uitlegt wat er allemaal misgaat (en hoe het opgelost wordt) en je het als kijker nog allemaal prima kan volgen ook. Ook leef je erg mee en als er iets misgaat zit je ook echt op het puntje van je stoel...

  7. #32

    Standaard

    Net Walk The Line gekeken... had er om de een of andere reden niet veel van verwacht, maar wat een topfilm!!!

  8. #33

    Standaard

    net The Hills Have Eyes (2006) voor de 2e keer gekeken, hij blijft echt geweldig! ga em zeker vaker bekijken
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  9. #34

    Standaard

    Tupac Resurrection

    Veel members hier zullen er geen behoefte aan hebben hem ooit te zullen kijken. Ik wel en ik vind het erg goed

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Over DVDs ben ik echt turbo anaal
    .
    Wat moet ik mijn hier bij voorstellen? Wel erg kinky...

  11. #36

    Standaard

    Ik heb gekeken naar Infernal Affairs.

    Een werkelijk adembenemende politiethriller uit Hong Kong. De film draait in het kort om het kat- en muisspel tussen de criminele mol bij de politie (Andy Lau) en de politiemol bij de criminelen (Tony Leung). Centrale spillen in dit verhaal zijn de rechtschapen hoofdagent Wong en de Triad leider Sam. Beide zoeken naar de mol in hun organisatie en het is duidelijk dat wanneer deze gevonden is hij niet lang meer te leven heeft.
    Zal het recht zegevieren? Of duurt criminaliteit het langst...?

    Beide hoofdrolspelers (Leung en met name Lau) zijn fabuleus in hun rollen. De gekwelde mol bij de criminelen die er al zo lang zit dat hij niet meer weet of hij nu nog agent is of niet en die zoveel stress kent dat hij enkel nog bij zijn psychiator kan slapen. En aan de andere kant de crimineel die al zo lang bij de politie zit dat ook zijn geweten aan hem begint te knagen. Tel daarbij de schitterende beelden (Christopher Doyle) op en je hebt een zeer goede film!

    Enige minpunten van de film vind ik de obligatoire inbreng van de vrouwen in de film. De relaties van de hoofdrolspelers dragen eigenlijk weinig bij aan het verhaal en komen ietwat geforceerd over. Tevens stoorde ik me iets teveel aan de vele flashbacks met hun verklarende karakter. Enig denkwerk en puzzelwerk mag je wel vergen van je kijker, maar hier moest haast alles uitgelegd worden via terugblikken. Toch mag dit de pret niet drukken. Infernal affairs is een prima film! 8.5/10
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #37

    Standaard

    Bij gebrek aan verdere inspiratie:

    Jabberwocky (Gilliam, 1977)

    Een film die door velen onterecht als een deel uit de Monty Pythonreeks wordt bestempeld. We kunnen echter gerust zeggen dat deze film behoorlijk wat Python in zich meedraagt, waaronder een stukje van de cast (Terry Jones/Gilliam en Michael Palin). Deze film geeft ook een erg hard beeld van de middeleeuwen en is nog vuiler dan The Holy Grail. Liters urine, uitwerpselen en bloed zijn daar stille getuigen van. Je kan heel goed merken dat deze film op een korte tijdsspanne werd geschoten, aangezien veel scènes 1 lange take zijn, wat een nogal theatraal gevoel heeft dat heel goed bij de setting past.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  13. #38

  14. #39

    Standaard

    De 100 minuten aan deleted scenes van Dogma. Geen wereldschokkende nieuwe dingen maar wel veel leuke achtergrond info en uitdiepingen van karakters en verhaal.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    net The Hills Have Eyes (2006) voor de 2e keer gekeken, hij blijft echt geweldig! ga em zeker vaker bekijken
    kijk! een die hard! Binnen 2 dagen een film meerdere malen kijken!

    Zelf ook deze film ontvangen en bekeken. Het verhaal is volgens mij nog steeds gelijk aan het origineel. Een Amerikaans gezinnetje rijdt tijdens hun vakantie verkeerd en treft een gemuteerd groepje woestijnvolk. Verwacht niet al te veel karakteruitdieping of uitleg, maar verwacht wel veel actie en gore. Ik heb een aantal malen op het puntje van mijn stoel gezeten! Qua beelden en geluid mag de film zich meten aan de remake van TCM. Veel fraaie beelden en dito geluid! Maar bovenal veel domheid van de hoofdrolspelers en de verwachte transformaties. Zo verandert de sullige schoonzoon in een karakter dat wel erg lijkt op dat van Michael Douglas in Falling Down en verandert zoonlief van sulletje in een Macgyver kloon. Toch drukt dit de pret niet. Ga zitten en geniet. Genretopper om mezelf maar weer eens te herhalen! 8/10

    gr, Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #41

    Standaard

    Empire Of The Sun & The Machinist: Twee films met Christian Bale in de hoofdrol en beide prima films! Heb weer een goede filmavond gehad gisterenavond... 8)
    Four-Star Trader (236)

  17. #42

    Standaard

    Live Flesh:

    Hele goede film weinig over te zeggen

    8.7/10

    Amores Perros:

    zelfde als hierboven

    9/10
    Lucille's my parole officer. She's a dyke, but God knows why. With that body of her's she could have any man she wants. !
    laatste aanwinst:An Inconvenient Truth, Infernal Affairs, Infernal Affairs II, Infernal Affairs III, Natural Born Killers SEBoxset, Amelie SE

  18. #43

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Over DVDs ben ik echt turbo anaal
    .
    Wat moet ik mijn hier bij voorstellen? Wel erg kinky...
    my thoughts exactly

    on-topic :P
    Mr. Arkadin (Corinth Version)
    Hele sterke thriller/crime film van en met Orson Welles die van Mr. Arkadin een spannende film heeft gemaakt met een sterk, goed uitgewerkt verhaal. Achteraf gezien kon je het einde wel redelijk makkelijk zien aankomen, maar tijdens het kijken blijft het raden naar de uitkomst.
    Zeer sterk acteerwerk, prachtige fotografie met de duidelijke Welles stijl en een mooie soundtrack.
    Deze versie was erg goed, ben benieuwd naar de andere 2 versies uit de Criterion box.

    Mijn Cijfer: 8,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #45

    Standaard

    De Ultimate Edition van The Silence Of The Lambs. Qua beeld en geluid is er niet echt veel verbeterd ten opzichte van de 2-disc, maar de extra's zijn wel behoorlijk uitgebreid, en de release was op dat vlak al niet echt mager te noemen!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    De Ultimate Edition van The Silence Of The Lambs. Qua beeld en geluid is er niet echt veel verbeterd ten opzichte van de 2-disc, maar de extra's zijn wel behoorlijk uitgebreid, en de release was op dat vlak al niet echt mager te noemen!
    Oude editie had toch geen DTS-track die deze wel heeft?

  22. #47

    Standaard

    gisteren the langoliers nog eens gekeken

  23. #48

    Standaard

    THE BEAST IN THE CELLAR

    ARE YOU DYING, YOUNG MAN?/YOUNG MAN, I THINK YOU ARE DYING!

    2e X

    Ietwat saaiige Engelse shocker die het vooral moet hebben van de vertolkingen en dan vooral die van de 2 oude dametjes. Verder komt het monster uit de titel te weinig aan bod, wat natuurlijk jammer is

    Net als een paar jaar geleden vind ik deze film dus maar matig


  24. #49

    Standaard

    gister nog even gekeken:

    El Mariaci:
    Wel goede film beetje kort, maar wel goed verhaal.

    7.8/10
    Lucille's my parole officer. She's a dyke, but God knows why. With that body of her's she could have any man she wants. !
    laatste aanwinst:An Inconvenient Truth, Infernal Affairs, Infernal Affairs II, Infernal Affairs III, Natural Born Killers SEBoxset, Amelie SE

  25. #50

    Standaard

    BTK Killer (Lommel, 2005). Die merkwaardige Ulli Lommel blijft met zijn Shadow Factory toch merkwaardig interessante seriemoordenaar films afleveren, want ook ‘BTK Killer’ is weer een bijzonder werkje. Al direct vanaf het begin is het duidelijk dat deze film een stuk explicieter is dan zijn voorgangers ‘Green River Killer’ en ‘Zodiac Killer’, maar verder is dit eenzelfde oefening in reality horror. En dat is precies waar voor de meeste mensen de schoen wringt, want Lommel is nergens geïnteresseerd in het maken van een conventionele film, waarbij ook het feit dat het geheel op digitaal video geschoten is, het er vermoedelijk niet beter op maakt. Je kunt je uiteraard wel afvragen waarom mensen reality TV als de normaalste zaak ter wereld beschouwen, maar op het moment dat dat stramien naar film wordt overgezet beginnen te gooien met termen als ‘amateuristisch’ en ‘slecht’. Maar goed dat is altijd het lot dat avant-garde film beschoren is. De moordscènes zijn uiteraard de scènes waar het om draait en die worden zeer sterk middels intieme close-ups in beeld gebracht waardoor je echt het gevoel krijgt er letterlijk bij te zijn en de spanning en naargeestigheid wordt op die manier tot intense hoogten gestuwd. Lommel monteert het geheel weer op kunstzinnige wijze aan elkaar, waarbij ik vooral de kruismontage tussen een moord en documentaire beelden van een slachthuis erg Eisensteiniaans vond overkomen. Ook het audiocommentaar van Ulli Lommel is erg leuk, helemaal als hij links begint te leggen tussen een film als ‘Hostel’ en de perikelen in de Abu Ghraib gevangenis. ‘BTK Killer’ is veel te experimenteel en onconventioneel voor de gemiddelde filmkijker, maar het zou best eens de toekomst van de (horror)film kunnen zijn.

    United 93 (Greengrass, 2006). Ik kende Paul Greengrass enkel van het visueel interessante, maar niet geheel geslaagde ‘The Bourne Supremacy’ en de stijl uit die film is letterlijk naar deze film overgeheveld: de fletse kleuren, de heftige montage en een veelvuldig gebruik van handcamera. Het is echter een stijl die mij gewoon niet zo kan bekoren: in de hectische scènes is het allemaal nog wel gepast, maar in de actiescènes weet Greengrass wederom niet van de schaar af te blijven zodat je geen idee hebt wat er zich allemaal afspeelt. Daarnaast is de afstandelijke stijl ervoor verantwoordelijk dat je maar nauwelijks met de personages kunt meeleven, omdat je ze letterlijk niet leert kennen. Maar afgezien van alle stilistische problemen van de film ontgaat mij vooral de reden waarom deze film gemaakt is. Wat wil men in hemelsnaam zeggen met deze film? Wat is de boodschap? Iedereen weet wat er gebeurd is en iedereen weet hoe het afloopt, waarom dan deze Peter R. de Vries reconstructie? Met afstand de meest overbodige film van het jaar.

    Killer Klowns from Outer Space (Chiodo, 1988). Moordlustige aliens verkleed als clown die schieten met popcorn en mensen in gigantische suikerspinnen veranderen, dat kan enkel een volstrekt onzinnige toestand opleveren en dat klopt in dit geval dan ook. Maar het is wel een erg vermakelijke stompzinnige toestand, dus dan mag het van mij allemaal. Vooral de decors waren zeer inventief en maken het geheel meer dan de moeite waard.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

Pagina 2 van 195 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •